Criminalquote:
HOI. Zijn ze al klaar met de weg bij je huisquote:
Die kant van de weg wel ja. Volgende week gaat de weg bij m'n voordeur dicht tot mei 2010quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
HOI. Zijn ze al klaar met de weg bij je huis
Ach, naar buiten ging je toch al nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die kant van de weg wel ja. Volgende week gaat de weg bij m'n voordeur dicht tot mei 2010Alles wordt afgegraven, riolering wordt vervangen, enz. En dat allemaal vlak bij mij voor. Ik verheug nu al op de rotzooi en het kabaal.
Nu hebben we wel een goed excuus om te baggeren, murp gaf immers 'het goede voorbeeld'.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
Jeetje, mods mogen toch niet baggerendie moeten het goede voorbeeld geven
Dan kan ik ook mod wordenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nu hebben we wel een goed excuus om te baggeren, murp gaf immers 'het goede voorbeeld'.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die kant van de weg wel ja. Volgende week gaat de weg bij m'n voordeur dicht tot mei 2010Alles wordt afgegraven, riolering wordt vervangen, enz. En dat allemaal vlak bij mij voor. Ik verheug nu al op de rotzooi en het kabaal.
en het is recessiequote:Op zaterdag 26 september 2009 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gezien vertragingen met dit soort werkzaamheden.... inderdaadquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bijna 3/4 jaar in de troep dus
Dan nog langerquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Gezien vertragingen met dit soort werkzaamheden.... inderdaad
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan nog langer
Vanaf volgende week (oktober) tot en met mei is precies 8 maanden
Nee manquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!!!!!!!
Ik dacht 3 tot 4 jaar
eheheh echtquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee man
3 kwart jaar, is 3/4 deel
nergens, dat ben je gewend tochquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:01 schreef Deniseeee het volgende:
Haaaaai!![]()
En waar hebben we het vandaag weer over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |