Dan maak je ONZ net als dat mensen Friesland graag zien: Hek er omheen en de mensen hun gang laten gaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:09 schreef murp het volgende:
[..]
niet hier, je weet dat het geen democratie is op FOK he?
dus murp en SWJ de shredder inquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moeten we gewoon alle vaste users van deze SC meteen door de shredder laten gooien. Alsof je het grofvuil wegbrengt, zeg maar.
En dan de rest er nog tussenuit halen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus murp en SWJ de shredder indat betekent geen mods voor ONZ
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Jou mee lastig vallen, lukt het?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat moet jij met dat soort plaatjes
neequote:
De vaste posters. Wel lezen he.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
dus murp en SWJquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De vaste posters. Wel lezen he.
Laat ik het anders zeggen, bijdehandje: de vaste posters zoals ik dat zie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus murp en SWJIk kom hier niet echt vaak
ok, huppel en ezechielk en justmattie ook ed
en graseter
Jij ziet alles foutquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, bijdehandje: de vaste posters zoals ik dat zie.
Dat bedoel ik, jij ziet alles foutquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi. Weer een voor de shredder. Met je bagger.
lekker zegquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, bijdehandje: de vaste posters zoals ik dat zie.
Oh en jij voelt je zeker boven alle users verheven?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Ik vind namelijk van niet.
Omdat je geen note wil.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker zegwaarom moet ik btw de mods altijd gelijk geven als ik geen note wil
hij is mod, dus jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Oh en jij voelt je zeker boven alle users verheven?
Niet echt, ik bevind me gewoon op de begane grond. Maar sommige users zitten zo diep onder de grond (de ratten) dat dat wel automatisch het geval is ja.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Oh en jij voelt je zeker boven alle users verheven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |