Ja, z'n bonzai boompje.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:46 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof het gewoon niet![]()
Rust zacht Manu.
[ afbeelding ]
Nooit in dat "opperding" geloven dus!!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:09 schreef PC eend het volgende:
Ben het er helemaal niet mee eens dat de opperadmin hem nu al een permban gaf
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:31 schreef -SG- het volgende:
Fuck zeg, hier schrik ik wel van. Kende hem van het PSV topic. Heb nooit een kwaad woord over hem gehoord, goede user, en waarschijnlijk ook een goede jongen.
Damned zeg.
R.I.P.
En sterkte aan de nabestaande.
Manu82!
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:07 schreef Paul het volgende:
Ken hem volgens mij niet, maar RIP
Wel goed dat dit soort topic gemaakt worden op fok en dat er even bij stil wordt gestaan
Uiteindelijk zijn we toch allemaal mensen met een gevoel, wat niet iedereen altijd uit op een forum maar toch aanwezig is!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:07 schreef Paul het volgende:
Ken hem volgens mij niet, maar RIP
Wel goed dat dit soort topic gemaakt worden op fok en dat er even bij stil wordt gestaan
quote:Hoi Marrije,
Bedankt voor je berichtje. Ik wist dat <naam>, of Manu82 zoals jullie hem kennen, vrijwel dagelijks op het Fok forum kwam, maar ik heb eigenlijk nooit zo gevolgd wat hij er precies allemaal op zette. Ik heb even de topics bekeken die je hebt gestuurd en de reacties grepen me echt aan. Ik herken hem ook erg in de manier waarop jullie hem herinneren en dat doet me goed. Ik zag ook dat er wat liedjes van Guus Meeuwis en Green Day waren gepost, erg mooi aangezien ik zelf onder andere deze liedjes (GM: De Weg, GD: Good Riddance) heb uitgekozen voor zijn begrafenis. Wat verder misschien wel bijzonder is om te vertellen is dat het allerlaatste wat hij deed voor hij op 8 juli naar het ziekenhuis moest was een berichtje posten op het Fok forum. Hieruit blijkt wel hoe belangrijk het forum (en jullie) waren voor hem. Dat het zijn laatste berichtje zou zijn had hij toen ook nooit kunnen bedenken. Bedankt voor alle lieve reacties!
Groetjes <naam>
Wat fijn dat ze deze topics ook heeft kunnen lezenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een reactie gekregen van de vriendin van Manu:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand postte laatst een liedje van Miss Montreal ofzo, welke was dat?
Tranen in mijn ogen door haar reactiequote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een reactie gekregen van de vriendin van Manu:
[..]
Uit het boekje "Rust" zo mooiquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:04 schreef Talitha het volgende:voor Manu en heel veel sterkte voor zijn familie en vrienden.
En als ik dood ben, treur dan niet.
Ik ben niet echt dood, moet je weten.
Het is mijn lichaam dat ik achterliet.
Dood ben ik pas, als jij mij bent vergeten.
Bram Vermeulen
Hé LS, kan raar lopen he?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG, verschrikkelijk dit. Zit ff op werk bij te lezen.![]()
Manu gozer rust zacht.
Ik kan het nog steeds niet bevatten. Mijn vriendin zei gisteravond, dat internet maar internet is.quote:
Gertquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:47 schreef Gert het volgende:
Schopje voor Deisyy. Zie, Manu is niet weg, hij is alleen niet meer sticky.
dat jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedere keer als ik dit topic weer actief zie in MaT, krijg ik rillingen
Wij zullen je nooit vergeten,quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:04 schreef Talitha het volgende:voor Manu en heel veel sterkte voor zijn familie en vrienden.
En als ik dood ben, treur dan niet.
Ik ben niet echt dood, moet je weten.
Het is mijn lichaam dat ik achterliet.
Dood ben ik pas, als jij mij bent vergeten.
Bram Vermeulen
Kerst 2025!!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tot aan Kerstmis!![]()
(Gewoon....voor Manu...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch rust in vrede en niet trap het dagelijks omhoog?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:31 schreef -sabine- het volgende:
Kerst 2025!!!!
Ik wist niet of ik het zou laten staan (dat dagelijkse schopje) , ben blij met de support of zoiets.
Tikkeltje ongepaste post, APK.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch rust in vrede en niet trap het dagelijks omhoog?
Waarom?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tikkeltje ongepaste post, APK.
Ik kreeg rillingen van je ava.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedere keer als ik dit topic weer actief zie in MaT, krijg ik rillingen
Dit was dus mijn twijfel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vind het ongepast om het dagelijks nodeloos omhoog te schoppen.
Doe maar verder in FB ofzo.
Ik fiets vanavond weer langs het stadion. Ook voor jouquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht vandaag nog aan hem, toen ik deze hoorde
Ik fietste in de regen en alles was kut, en toen moest ik glimlachen.
Dat Claire nu niet meer kookt voor Huubquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
terugvindplaats![]()
Ik vraag me af wat jij over Huub en Clair zou zeggen
en wat ze zou koken voor Huub...quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Claire nu niet meer kookt voor Huub
Qft...quote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef hondjes het volgende:
Ach Manu,,ik kan het nog steeds niet begrijpen...
quote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
Het is weer eens rustig op fok, ik dacht ff aan je
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:28 schreef Manu82 het volgende:
Lopend
In de lucht
zittend
In de zon
slapend
In de nacht
wakker
In de nevel
quote:Op zaterdag 25 april 2009 07:51 schreef Manu82 het volgende:
ik ging
en zag
zag ik
omdat ik ging
of ging ik
omdat ik zag
quote:Op zondag 26 april 2009 03:30 schreef Manu82 het volgende:
Appels
Gesneden
Taart
Gebakken
Slaap
Gevallen
Mislukt
quote:
Elke keer groet ik hem, van jou en mezelf.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Cc als je weer eens langsfietst......
Idd en het is nog steeds niet te bevatten...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:38 schreef Laysa het volgende:
Ik ook.....Wat gaat de tijd toch verschrikkelijk snel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |