quote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Issakson is een goede lijnkeeper, alleen buiten de 16 is hij nog wat onzeker maar in de laatste 3/4 wedstrijden heb ik Issakson geen echte blunder (waar een goal of gevaarlijke situatie uitkomt) zien maken hoor.
Even kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 23:12 schreef -SG- het volgende:
Waarom hebben we geen fatsoenlijke OP?
Niet alleen buiten de zestien en ik heb nog genoeg gevaarlijke momenten zien langskomen dankzij "blunders" van Isaksson, dus dat is gewoon flauwekulquote:
Ik bedoel buiten de 5 meterquote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Niet alleen buiten de zestien en ik heb nog genoeg gevaarlijke momenten zien langskomen dankzij "blunders" van Isaksson, dus dat is gewoon flauwekul
Gevaarlijke momenten...... ff geheugen opfrissen bal op de paal in Praag.quote:
We zijn gewoon verwend geraakt met Gomes! Die jongen heeft zo veel druk achtergelaten voor z'n opvolger, dan is het voor Isaksson natuurlijk bijna onmogelijk naar verwachting te presteren.quote:Op maandag 21 september 2009 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En wéér een merkwaardig moment tegen Feyenoord...bal lossen die klem had gemoeten.. Ik heb gewoon geen vertrouwen in Isaksson als keeper, sorry.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we dan maar een faal-keeper met de mantel der liefde moeten bedekken, alleen maar omdat hij de Grote Gomes moest opvolgen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
We zijn gewoon verwend geraakt met Gomes!
Ziet er strak uit!quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Lazovic, is iets meer populair op dit moment dan Ooijer?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:58 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ziet er strak uit!
Als je toch bezig bent, misschien kan je nieuwe held Manolev d'r nog ergens tussen fantaseren?
Oh, en 60 december een wedstrijd lijkt me wel spannend!
Omdat ze zich vergiste en het eigenlijk voor Marcellis dienden te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 06:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik vroeg het in het vorige topic ook al, maar waarom hoor ik van de sfeeractie-voor-Isaksson--users niets over het feit dat ie zondag door het héle uitvak werd toegezongen? Tot drie keer toe?
Bronquote:Waar Salcido zijn tegenstander Tomasson binnen drie minuten letterlijk liet voelen dat er niets te halen was, daar mocht Lazovic van Van Bronckhorst zichzelf in vorm spelen. Lazovic verpersoonlijkte de ambitie waarmee PSV naar Rotterdam kwam. Uitgefloten, uitgekotst en tóch lachend een van de besten van het veld, zo niet de beste. Twee keer legde de oud-Feyenoorder de basis voor een treffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |