quote:Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat een held is Reker ook!
Ze zouden voor hem ook een sfeeractie moeten organiseren!
quote:Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Inderdaad, het is zooooooooooo opportunistisch altijd. Nu zijn we opeens zelfs favoriet voor de titelquote:Op maandag 21 september 2009 13:40 schreef Ritmo het volgende:
Die kranten schrijven elke week wat anders.Als Feyenoord had gewonnen stonden er koppen als "Feyenoord terug als topclub" of "PSV lijkt wederom zwaar jaar tegemoet te gaan".
Nou nog niet?quote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft mij nog steeds niet weten overtuigen eerlijk gezegd.
Viel mij ook al opquote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef sjonbeton het volgende:
Afellay en Amrabat toevallig 1 dag na het suikerfeest terug
Mooi dat een PSV'er het met me eens is.quote:Op maandag 21 september 2009 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, het is zooooooooooo opportunistisch altijd. Nu zijn we opeens zelfs favoriet voor de titel.
Zo fantastisch was het niet tegen Feyenoord, verdiende overwinning maar dat PSV Feyenoord weggespeeld heeft? Neuh, niet echt.
Zoals Isaksson gister drie keer door een vol uitvak werd toegezongen.. Ik zeg: liedje voor Jantje tegen Utrčg.quote:Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
020quote:Op maandag 21 september 2009 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij geen 020. Suarez alweer met z'n gedram over het beteren van z'n leven... ik zag 'm tijdens de Europa League toch écht weer nepduiken
ik weet niet of je het 'mooi' moet vinden dat uitgerekend Grrrrr degene is die het allemaal niet zo rooskleurig zag hoorquote:Op maandag 21 september 2009 19:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mooi dat een PSV'er het met me eens is.
Zijn die niet opgepakt in de bioscoop?quote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef sjonbeton het volgende:
Afellay en Amrabat toevallig 1 dag na het suikerfeest terug
Tja, de meeste mensen hier doen aan scorebordjournalistiek, ik ga daar niet in mee inderdaad. Resultaat is prima tegen Feyenoord maar er wórdt me in de media toch over gedaan, alsof PSV ongenaakbaar was. Zo solide zag het er toch echt niet uit.quote:Op maandag 21 september 2009 20:11 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik weet niet of je het 'mooi' moet vinden dat uitgerekend Grrrrr degene is die het allemaal niet zo rooskleurig zag hoor
Jullie doelsaldo tegen zegt ook wel veel, er zijn 8 clubs in de eredivisie met minder tegengoals en PSV heeft geloof ik nog maar 2 keer de 0 gehouden dit seizoen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, de meeste mensen hier doen aan scorebordjournalistiek, ik ga daar niet in mee inderdaad. Resultaat is prima tegen Feyenoord maar er wórdt me in de media toch over gedaan, alsof PSV ongenaakbaar was. Zo solide zag het er toch echt niet uit.
Wil je effe niet vergeten dat wij Issakson daar hebben staanquote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jullie doelsaldo tegen zegt ook wel veel, er zijn 8 clubs in de eredivisie met minder tegengoals.
Desalniettemin lijkt er weer echt een team te staan, als zelfs Lazovic normaal doet dan moet de sfeer wel heel goed zijn.
Die stond prima te keepen gisteren. Bovendien: denk je echt dat van Dijk of Boschker veel beter zijn?quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wil je effe niet vergeten dat wij Issakson daar hebben staan
Aantal tegengoals is wat minder dit seizoen, maar als je kijkt naar de tegenstanders is dit puntenaantal prima. Roda thuis en Feyenoord uit zijn de traditioneel moeilijke wedstrijden voor PSV en daar pak je nu 6 punten. Alleen VVV thuis een gelijkspel is jammer. Liever dit puntenaantal en zo'n doelsaldo dan minder punten en een beter doelsaldo.....quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jullie doelsaldo tegen zegt ook wel veel, er zijn 8 clubs in de eredivisie met minder tegengoals en PSV heeft geloof ik nog maar 2 keer de 0 gehouden dit seizoen.
Ik vind Boschker beter ja.quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die stond prima te keepen gisteren. Bovendien: denk je echt dat van Dijk of Boschker veel beter zijn?
Uiteraard.quote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Aantal tegengoals is wat minder dit seizoen, maar als je kijkt naar de tegenstanders is dit puntenaantal prima. Roda thuis en Feyenoord uit zijn de traditioneel moeilijke wedstrijden voor PSV en daar pak je nu 6 punten. Alleen VVV thuis een gelijkspel is jammer. Liever dit puntenaantal en zo'n doelsaldo dan minder punten en een beter doelsaldo.....
Dat is een open deur in trappen natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Aantal tegengoals is wat minder dit seizoen, maar als je kijkt naar de tegenstanders is dit puntenaantal prima. Roda thuis en Feyenoord uit zijn de traditioneel moeilijke wedstrijden voor PSV en daar pak je nu 6 punten. Alleen VVV thuis een gelijkspel is jammer. Liever dit puntenaantal en zo'n doelsaldo dan minder punten en een beter doelsaldo.....
Ja maar Grrrrr heeft zelfs nog wat te zeiken al zouden we de Champions League winnenquote:Op maandag 21 september 2009 19:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mooi dat een PSV'er het met me eens is.
Ik hoop niet dat je dat meentquote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die stond prima te keepen gisteren. Bovendien: denk je echt dat van Dijk of Boschker veel beter zijn?
Ik vind het gewoon een redelijke keeper. Echt geen topper, maar zo extreem slecht is hij nou ook weer niet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat meent
Issakson is een goede lijnkeeper, alleen buiten de 16 is hij nog wat onzeker maar in de laatste 3/4 wedstrijden heb ik Issakson geen echte blunder (waar een goal of gevaarlijke situatie uitkomt) zien maken hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat meent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |