Ik zie geen club even 25 miljoen op tafel leggen die Suarez ook nodig heeft.quote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef Endurance het volgende:
[..]
Als Suarez zo doorgaat is 'ie in de winterstop zo weg
Europese topclubs kopen niet alleen goede spelers als ze 'in nood' zitten.quote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie geen club even 25 miljoen op tafel leggen die Suarez ook nodig heeft.
Ja, ik snap er ook niks van. Als hij fit is, moet hij spelen. Salcido maakt zo veel fouten en is ongemotiveerd, dat zou echt de laatste zijn die ik zou opstellen...quote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mogen we stellen dat Rutten Marcellis gewoon niet pruimt zo onderhand? Ik snap er namelijk écht geen reet van dat die niet speelt.
Hij heeft misschien niet helemaal zijn niveau gehaald in het begin maar was gewoon onze beste verdediger, Salcido, Simons en Ooijer maken heel wat meer fouten. En die worden echt niet meer beter. Salcido is niet gemotiveerd, Simons is op zijn retour en sowieso geen verdediger, Ooijer is ook zeker geen top.
Helemaal mee eens, geef Marcellis gewoon nog een kans.quote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mogen we stellen dat Rutten Marcellis gewoon niet pruimt zo onderhand? Ik snap er namelijk écht geen reet van dat die niet speelt.
Hij heeft misschien niet helemaal zijn niveau gehaald in het begin maar was gewoon onze beste verdediger, Salcido, Simons en Ooijer maken heel wat meer fouten. En die worden echt niet meer beter. Salcido is niet gemotiveerd, Simons is op zijn retour en sowieso geen verdediger, Ooijer is ook zeker geen top.
Inderdaad, de keuze voor Salcido is gewoon niet te rechtvaardigen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook niks van. Als hij fit is, moet hij spelen. Salcido maakt zo veel fouten en is ongemotiveerd, dat zou echt de laatste zijn die ik zou opstellen...
Ooijer moet eens ophouden met dat nodeloos provoceren. Dat werkt eerder tegen hem dan in het voordeel van de ploeg.quote:Op zondag 20 september 2009 17:19 schreef Ritmo het volgende:
Ooijer die Tomasson de hele tijd liep te provoceren.De ene keer trokken ze elkaar naar de grond en de andere keer liepen ze te ouwehoeren.
Tomasson is ook net iets te ervaren om erin te trappen dus hij bereikte er niet echt iets mee idd.quote:Op zondag 20 september 2009 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, de keuze voor Salcido is gewoon niet te rechtvaardigen.
[..]
Ooijer moet eens ophouden met dat nodeloos provoceren. Dat werkt eerder tegen hem dan in het voordeel van de ploeg.
Sowieso wordt Marcellis alleen nog maar beter en is Ooijer juist op zijn retour.quote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Precies, speelt verdedigend nagenoeg foutloos.quote:Op zondag 20 september 2009 18:11 schreef ErikT het volgende:
Marcellis moet gewoon spelen. Daar zijn we het allemaal wel over eens geloof ik.
Hij was afgelopen seizoen één van de drijvende krachten, binnen een zwak team. Zegt genoeg.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef Rucebo het volgende:
[ afbeelding ]
In de categorie tattoo's...
quote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef Rucebo het volgende:
[ afbeelding ]
Ben vooral blij dat onze dure spitsen het goed doenquote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef noxious het volgende:
[..]
Nette overwinning vanmiddag. Met Salcido weer eens ouderwets knaak, Ooijer en zijn irritante provocaties (niet alleen irritant voor de tegenpartij) en een paar Isakssonnetjes van de Week.
Verder een uitmuntende Bakkal die zijn draai weer heeft gevonden en met de week beter gaat spelen, een prima Lazovic (mag ook gezegd worden, de man presteert prima én in dienst van het team) en de Koef die in vorm lijkt te zijn (figuurlijk dan).
Onverwacht, maar des te lekkerder![]()
Die wou ik net postenquote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef Rucebo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 09:17 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, elke gele of rode kaart is toch onterecht in de ogen van de supporters? Net of ze dit bij andere clubs niet doen.quote:Op maandag 21 september 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
Te dom subjectief volk is het ook daar in de Kuip, fluiten wanneer Vlaar geel krijgt voor die aanslag op Engelaar!
DIe heb ik 1 keer gezien (op West). Volgens mij tijdens zijn eerste thuiswedstrijd.quote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er nog geen spandoek bij PSV hangt als deze...
(of ik moet hem gemist hebben)
Ja, dat is typisch Feyenoord. In alle andere stadions is het publiek 100 % objectief.quote:Op maandag 21 september 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
Die arme Feyenoordsupportertjes hebben hun kromme vingertjes kapotgefloten voor Lazovic, maar die held speelt gewoon weer een sterke potTe dom subjectief volk is het ook daar in de Kuip, fluiten wanneer Vlaar geel krijgt voor die aanslag op Engelaar
!
Is er allang.quote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er nog geen spandoek bij PSV hangt als deze...
(of ik moet hem gemist hebben)
Niet te voorbarig a.u.b.quote:Op maandag 21 september 2009 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Winterbanden onder de kampioenswagen
plaatje mag wel in dit topic!quote:
In Rotterdam is het altijd even net een stapje erger, dat is een feit.quote:Op maandag 21 september 2009 12:00 schreef Ritmo het volgende:
Ja, dat is typisch Feyenoord. In alle andere stadions is het publiek 100 % objectief.
Gelukkig zijn wij geen 020. Suarez alweer met z'n gedram over het beteren van z'n leven... ik zag 'm tijdens de Europa League toch écht weer nepduikenquote:Op maandag 21 september 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet te voorbarig a.u.b.
We zijn geen 020 he![]()
Die worden elk jaar al kampioen in Augustus, als je ze mag geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |