Ja, z'n bonzai boompje.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:46 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof het gewoon niet![]()
Rust zacht Manu.
[ afbeelding ]
Nooit in dat "opperding" geloven dus!!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:09 schreef PC eend het volgende:
Ben het er helemaal niet mee eens dat de opperadmin hem nu al een permban gaf
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:31 schreef -SG- het volgende:
Fuck zeg, hier schrik ik wel van. Kende hem van het PSV topic. Heb nooit een kwaad woord over hem gehoord, goede user, en waarschijnlijk ook een goede jongen.
Damned zeg.
R.I.P.
En sterkte aan de nabestaande.
Manu82!
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:07 schreef Paul het volgende:
Ken hem volgens mij niet, maar RIP
Wel goed dat dit soort topic gemaakt worden op fok en dat er even bij stil wordt gestaan
Uiteindelijk zijn we toch allemaal mensen met een gevoel, wat niet iedereen altijd uit op een forum maar toch aanwezig is!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:07 schreef Paul het volgende:
Ken hem volgens mij niet, maar RIP
Wel goed dat dit soort topic gemaakt worden op fok en dat er even bij stil wordt gestaan
quote:Hoi Marrije,
Bedankt voor je berichtje. Ik wist dat <naam>, of Manu82 zoals jullie hem kennen, vrijwel dagelijks op het Fok forum kwam, maar ik heb eigenlijk nooit zo gevolgd wat hij er precies allemaal op zette. Ik heb even de topics bekeken die je hebt gestuurd en de reacties grepen me echt aan. Ik herken hem ook erg in de manier waarop jullie hem herinneren en dat doet me goed. Ik zag ook dat er wat liedjes van Guus Meeuwis en Green Day waren gepost, erg mooi aangezien ik zelf onder andere deze liedjes (GM: De Weg, GD: Good Riddance) heb uitgekozen voor zijn begrafenis. Wat verder misschien wel bijzonder is om te vertellen is dat het allerlaatste wat hij deed voor hij op 8 juli naar het ziekenhuis moest was een berichtje posten op het Fok forum. Hieruit blijkt wel hoe belangrijk het forum (en jullie) waren voor hem. Dat het zijn laatste berichtje zou zijn had hij toen ook nooit kunnen bedenken. Bedankt voor alle lieve reacties!
Groetjes <naam>
Wat fijn dat ze deze topics ook heeft kunnen lezenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een reactie gekregen van de vriendin van Manu:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand postte laatst een liedje van Miss Montreal ofzo, welke was dat?
Tranen in mijn ogen door haar reactiequote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een reactie gekregen van de vriendin van Manu:
[..]
Uit het boekje "Rust" zo mooiquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:04 schreef Talitha het volgende:voor Manu en heel veel sterkte voor zijn familie en vrienden.
En als ik dood ben, treur dan niet.
Ik ben niet echt dood, moet je weten.
Het is mijn lichaam dat ik achterliet.
Dood ben ik pas, als jij mij bent vergeten.
Bram Vermeulen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |