Iedereen vindt m'n hamster liefquote:
Naaktslakken gratis af te halen bij mijquote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
As je kakatoe wil eten kost dat bij de dierenwinkel al gauw 1200 euro.
Geen idee,quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand postte laatst een liedje van Miss Montreal ofzo, welke was dat?
Die heeft ook een BBQ !!! Maar biefstuk is goedkoperquote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen vindt m'n hamster lief!
Liesje ookmisschien moet je een hamster voor haar kopen
![]()
!
Zeg! Wat moet ik nou met een hamster?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen vindt m'n hamster lief!
Liesje ookmisschien moet je een hamster voor haar kopen
![]()
!
Je eraan ergeren als 'ie op je nagel begint te bijten en smelten als 'ie zich aan het wassen is of op een nootje knabbelt!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg! Wat moet ik nou met een hamster?
Ik zorgde vroeger voor een hamster en toen was ik een weekie ziek en toenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamsters zijn zo liefquote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh je taak was dus om haar te verwarmen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zorgde vroeger voor een hamster en toen was ik een weekie ziek en toen
kwam ik bij die mensen was ze doodgvroren.....![]()
ze heette Doortje![]()
RIP
nee die mensen hadden een konijnenhok met één konijn en twee hamsters maar die waren zóquote:Op maandag 1 juni 2009 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh je taak was dus om haar te verwarmen?
En die kwam op de begraafplaats? God hebbe haar ziel, amenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zorgde vroeger voor een hamster en toen was ik een weekie ziek en toen
kwam ik bij die mensen was ze doodgvroren.....![]()
ze heette Doortje![]()
RIP
volgens mij hebben die gasten die beessies gewoon in de vuilbak gepleurdquote:Op maandag 1 juni 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En die kwam op de begraafplaats? God hebbe haar ziel, amen
ik luister nuquote:
Ooit een hamster uitgekozen uit een nestje omdat ie werd gepest.Hij was heel vlug"rap" en snel dus de naam werd Speedy Gonzalez..Helaas op de tocht gestaan denk ik"en na 3 weken was ie doodquote:Op maandag 1 juni 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je eraan ergeren als 'ie op je nagel begint te bijten en smelten als 'ie zich aan het wassen is of op een nootje knabbelt!
Dit wordt al maanden gedraaid in Spanje..quote:
Ben jij degene die mee aan het zingen is?quote:
Wie zijn het dan? familie? bekende?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dit wordt al maanden gedraaid in Spanje..
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben jij degene die mee aan het zingen is?
ik heb 2x geluisterd !quote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
weet ik veel, op de radio klinkt het mooier,
zal morgen eens verder googlen,
Dat bedoel ik, dat blijft in je kop zitten, dat rot lied.quote:
Kun je niet eff neurien? Wie weet herkennen we het liedje?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat blijft in je kop zitten, dat rot lied.
en ik maar raden ,wie het zijn.
dacht nu zal het wel verdwenen zijn van de radio, mooi niet, ieder half uur..
begon ik weer te denken, wie zijn dit, vragen aan buren , familie, zelfs op FOK
niemand kon me helpen, maar ik vorder al in mijn zoektocht
jeetje , wat een verhaal, na 1700 km.
Heb hem al gevonden, zie boven bij youtuubje..quote:Op maandag 1 juni 2009 01:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Kun je niet eff neurien? Wie weet herkennen we het liedje?
Slaap lekker ,ik ga er ook van tussenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb hem al gevonden, zie boven bij youtuubje..
maar ben nu op zoek naar meer informatie..
eigenlijk morgen, wat weer vandaag is, nu ga ik eerst slapen,
trusten.
Gelukkig niet ver weg, staat in het vorige SC-topic.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand postte laatst een liedje van Miss Montreal ofzo, welke was dat?
quote:Op zondag 31 mei 2009 04:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb vanavond iets moois gehoord op een festival. Van de band Miss Montreal.
Nu ben ik geen grote fan van mainstream popmuziek, maar dit was kippenvel om het live te horen![]()
Ze vertelde van tevoren dat het gaat over een overleden vriend van haar, en ze zong het met nóg
meer emotie dan in deze versie. Ik moest gewoon even een traantje laten.Zij ook trouwens.
Thanksquote:Op maandag 1 juni 2009 01:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gelukkig niet ver weg, staat in het vorige SC-topic.
[..]
Even terugkomen op de hamstergate: dochter hier kocht er ooit eentje, meneer dierenwinkel zei: het is een mannetje, nou mooi niet! 5 koters opeens erbijquote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ooit een hamster uitgekozen uit een nestje omdat ie werd gepest.Hij was heel vlug"rap" en snel dus de naam werd Speedy Gonzalez..Helaas op de tocht gestaan denk ik"en na 3 weken was ie doodHet was geen kwestie van slechte verzorging want ooit was er Pebbles die 5 jaar is geworden
quote:Op maandag 1 juni 2009 03:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even terugkomen op de hamstergate: dochter hier kocht er ooit eentje, meneer dierenwinkel zei: het is een mannetje, nou mooi niet! 5 koters opeens erbij.
Vier heeft ze opgevroten en nummer 5 gaven we weg maar die werd weer door een kat opgevroten, schoot niet op dus.
Madame hamster maakte in de avonduren/nacht nogal herrie dus zette ik haar in de hal.
Vrat ze een gat door de kooi en verdween in de meterkast en stortte naar beneden.
Vriend hier heeft haar via een touw nog kunnen redden maar de tweede keer was het einde oefening.![]()
Ik wil nooit meer hamsters!
Hadden wij met cavia s..quote:Op maandag 1 juni 2009 03:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even terugkomen op de hamstergate: dochter hier kocht er ooit eentje, meneer dierenwinkel zei: het is een mannetje, nou mooi niet! 5 koters opeens erbij.
Vier heeft ze opgevroten en nummer 5 gaven we weg maar die werd weer door een kat opgevroten, schoot niet op dus.
Madame hamster maakte in de avonduren/nacht nogal herrie dus zette ik haar in de hal.
Vrat ze een gat door de kooi en verdween in de meterkast en stortte naar beneden.
Vriend hier heeft haar via een touw nog kunnen redden maar de tweede keer was het einde oefening.![]()
Ik wil nooit meer hamsters!
Wat een ratten he, die lui van de dierenwinkels haha!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hadden wij met cavia s..
We hadden twee vrouwtjjes, dachten we...zeiden ze![]()
Op gegeven moment komen mijn kinderen aanstormen, de cavia doet zo gek,
Wij kijken , lag ze te bevallen.
Toen sprong zoonlief weer op moeder, en zo bleven ze aan de gang.
Ik naar de dierenwinkel, en gelukkig, mocht ik ze daar zetten, kreeg werkelijk nachtmerries, van een huis vol met alleen maar cavias erin., en maar voortplanten.
was bij de konijnen af.
Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is veels te mooi weer om binnen te zijn eerst even bakkie![]()
En dan met een boek de Paleistuinen in.
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze openquote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?
Ik denk de grotere winkels wel, want de stad is tenslotte zondag ook gewoon openquote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze open
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze open
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk de grotere winkels wel, want de stad is tenslotte zondag ook gewoon open
Kan je het beste op internet kijken naar openingstijden
Ik denk dat het meer adrenaline kost dan je in één jaar kunt aanmakenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou maar ik zou me ook rot schrikken hoor, in haar geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |