Ik hoop met jequote:Op zondag 31 mei 2009 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, en nu eis ik dat m'n PC er niet weer afvliegt
Swiet driemsquote:Op zondag 31 mei 2009 02:58 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ben er vandoor ik vlieg nu naar bed.
slaap lekker jullie straks en tot morgen
Oh maar jij weet niet te PMen dat is de clou dat ik niet weet hoequote:Op zondag 31 mei 2009 02:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en jij vind dat ook wel leuk denk ik is echt lachen wel niet goed geacteerd maar na mate de afl. vorderen worden ze steeds beter en gewoon leuk verhaal van gezin met 3 zoons, de oudste is jurist, de middelste homo en ook bouwvakker en de jongste speelt bij fc utrecht leuk alles in elkaar gezet.
Truste liev Heksjequote:Op zondag 31 mei 2009 02:58 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ben er vandoor ik vlieg nu naar bed.
slaap lekker jullie straks en tot morgen
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zeg jij maar hoe je wilt afspreken.
Wat wil je moet ik mijn telefoonnummer even aan je PMen zodat we even mondeling een afspraak kunnen maken.
Ik ben flexibel genoeg om tot een uitkomst te komen.
It's fine by mequote:Op zondag 31 mei 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel op terug met je, eerst Coos maar even mailen wat de bedoeling is enzo
Tegen die tijd pm ik je wel voor je nummer, anders moet ik het weer terugzoeken enzo
Komt goed
Ik had je een week extra moeten gevenquote:Op zondag 31 mei 2009 02:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb mail gestuurd
Pietje Pm gestuurd
niks nakkes nadaa........ tis een complot
Ben jij nu eindelijk weer thuis?quote:Op zondag 31 mei 2009 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je een week extra moeten geven
Je mag pas weer posten als je unbanned bent en dat gaat niet automatisch. En ja het kan zijn dat we 's nachts niet op mail reageren, dan wacht je maar tot de volgende dag.
Ik heb vanavond iets moois gehoord op een festival. Van de band Miss Montreal.quote:Op zondag 31 mei 2009 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Best leuk, maar de zanger weet me qua stem niet echt te pakken.
quote:Op zondag 31 mei 2009 04:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb vanavond iets moois gehoord op een festival. Van de band Miss Montreal.
Nu ben ik geen grote fan van mainstream popmuziek, maar dit was kippenvel om het live te horen![]()
Ze vertelde van tevoren dat het gaat over een overleden vriend van haar, en ze zong het met nóg meer emotie dan in deze versie. Ik moest gewoon even een traantje laten.Zij ook trouwens.
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je een week extra moeten geven
Je mag pas weer posten als je unbanned bent en dat gaat niet automatisch. En ja het kan zijn dat we 's nachts niet op mail reageren, dan wacht je maar tot de volgende dag.
goeiemorgen ik ga ook evenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:20 schreef Laysa het volgende:
goeduh morguh...straks in mn koekblik richting hilversum.......nu eerst ff
Zo, da's een stevig bakkie.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:31 schreef Laysa het volgende:
ja de dark roasted en dan 2 pads...hoppa geen melk geen suiker...ff goed wakker worden.....was gisteren zomaar weg gegaan zonder dag te zeggen
neequote:Op zondag 31 mei 2009 09:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo, da's een stevig bakkie.
Was je omgevallen?
nou....ik stap zowiezo niet gauw in de trein met een auto voor de deur...ik heb ietwat een hekel aan OVquote:Op zondag 31 mei 2009 09:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jeetje volgende keer misschien toch beter om toch met de auto te gaan
Ik heb lekker die chocokoffie, daar ben ik helemaal verslaafdquote:Op zondag 31 mei 2009 09:31 schreef Laysa het volgende:
ja de dark roasted en dan 2 pads...hoppa geen melk geen suiker...ff goed wakker worden.....was gisteren zomaar weg gegaan zonder dag te zeggen
OV is best relaxed, met name die ICE treinenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....ik stap zowiezo niet gauw in de trein met een auto voor de deur...ik heb ietwat een hekel aan OV
Ja dat kan je wel stellen,quote:Op zondag 31 mei 2009 09:32 schreef Laysa het volgende:
tis wel zoeken nu hoor....2 verschillende Sc's maar ik moest wel lachen.....ik kwam er ook niet tussen toendertijd het is een heel hecht clubje
ja maar jij stapt van je huis praktisch zo in de trein...ik moet eerst nog 20 min door heel nijmegen heen...dan heb ik er al geen zin meer in en als je dan terug gaat dan moet je natuurlijk een half uur op je bus wachten als ze nog rijden...nee niets voor mij....dan cross ik liever in mn autootjequote:Op zondag 31 mei 2009 09:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
OV is best relaxed, met name die ICE treinen
Ik ga ook niet vaak met de trein, maar ik zal wel moeten als ik ergens naar toe wil gaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....ik stap zowiezo niet gauw in de trein met een auto voor de deur...ik heb ietwat een hekel aan OV
nou....ik kwam daar heel onnozel vrolijk binnen zo van haaaaiiiiiiiii dus iedereen in mn nek kloon kloon gillenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel stellen,hoe lang kom jij daar nu al?
Maar goed het is natuurlijk wel hun goedrecht om er zo over te denken.
Klopt, moet ook zeggen dat de laatste tijd steeds vaker de auto geleend wordt omdat we dan wat flexibeler zijn en het OV gewoon kloteduur is..quote:Op zondag 31 mei 2009 09:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar jij stapt van je huis praktisch zo in de trein...ik moet eerst nog 20 min door heel nijmegen heen...dan heb ik er al geen zin meer in en als je dan terug gaat dan moet je natuurlijk een half uur op je bus wachten als ze nog rijden...nee niets voor mij....dan cross ik liever in mn autootje
ik heb een rijdend koekblik dus ook heel zuinigquote:Op zondag 31 mei 2009 09:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, moet ook zeggen dat de laatste tijd steeds vaker de auto geleend wordt omdat we dan wat flexibeler zijn en het OV gewoon kloteduur is..
Als je een kleine auto hebt is het vaak goedkoper met de auto dan met de trein (verzekering en belasting buiten beschouwing gelaten)
Die naam heb ik al eerder horen vallen, over geen zin een loboscagate en ik snapte niet wat ze bedoelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....ik kwam daar heel onnozel vrolijk binnen zo van haaaaiiiiiiiii dus iedereen in mn nek kloon kloon gillen...ik had eerst nog van huh?? toen dacht ik van fuck it....kom later wel weer eens terug...maar eerlijk is eerlijk....manu, liesje en ruud waren gelijk heel aardig....ik had ook wel alles meegelezen over lobosca en andere drain perikelen dus wist waar het vandaan kwam.....vond het stiekum ook wel lachen
nog ff dan...wat ik er van heb meegekregen waren dat mensen die van alles bij elkaar logen....oprecht medeleven kregen en toen kwamen ze erachter dat ze dus in de zeik zijn gezet...dus eigenlijk is het wantrouwen wel begrijpelijk...maar om nu al bij iemands eerste post al te roepen tis vast een kloon....of het is gewoon de sport kan ook....en niet te vergeten ze kenne elkaar al jaren...nu ben ik echt wegquote:Op zondag 31 mei 2009 09:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die naam heb ik al eerder horen vallen, over geen zin een loboscagate en ik snapte niet wat ze bedoelen.
Is dat een pijnlijke zaak dan en wat heeft tie gene gedaan om zo gehaat te worden?
Dat met drain zeiden ze gister ook tegen me en wat ze daar nou mee bedoelen is mij ook raadsel![]()
Het lijkt wel een soort codetaal
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
nog ff dan...wat ik er van heb meegekregen waren dat mensen die van alles bij elkaar logen....oprecht medeleven kregen en toen kwamen ze erachter dat ze dus in de zeik zijn gezet...dus eigenlijk is het wantrouwen wel begrijpelijk...maar om nu al bij iemands eerste post al te roepen tis vast een kloon....of het is gewoon de sport kan ook....en niet te vergeten ze kenne elkaar al jaren...nu ben ik echt weg
Ok veel plezier vandaagquote:Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
nog ff dan...wat ik er van heb meegekregen waren dat mensen die van alles bij elkaar logen....oprecht medeleven kregen en toen kwamen ze erachter dat ze dus in de zeik zijn gezet...dus eigenlijk is het wantrouwen wel begrijpelijk...maar om nu al bij iemands eerste post al te roepen tis vast een kloon....of het is gewoon de sport kan ook....en niet te vergeten ze kenne elkaar al jaren...nu ben ik echt weg
Veel plezier vandaagquote:Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh en denken jullie dat het dezelfde user is, en kunnen ze dat niet ergens nakijken dan.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:51 schreef Manu82 het volgende:
Lobasca is/was een user die wat problemen had met andere users en toen uiteindelijk een permban had gekregen samen met wat andere users. Wat ze precies gedaan heeft weet ik niet, ik had er iig geen last van
Met die drain heeft betrekking op een nieuwe user die er vorig jaar plots was en moest worden opgenomen in het ziekenhuis en een drain had gekregen ofzo. Daarnaast had ze ook nog een foto van 'zichzelf' geplaatst, wat een foto bleek te zijn van een 14 jarig fotomodel die er wat volwassener uit zag.
Meestal denken we (en is het) Neo, die volgens mij de hele zooi getriggerd heeft. Hij schijnt niet helemaal goed te zijn en zich een relatie hebben ingebeeld met een andere user. Toen deze hem echter afwees, kwamen er dreigementen enzo en alles en begon hij te stalken geloof ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh en denken jullie dat dezelfde user is, en kunnen ze dat niet ergens nakijken dan.
Tja of je moet natuurlijk dat programma hebben geïnstalleerd dat je wisselende IP's hebt.
Viel ze door de mand met die foto, wat grappig dus jullie met z'n alle er op.
Kan je dat nog ergens terug lezen?
Aha dat zijn wel ernstige zaken dan, kwam hij ook op haar huisadres of was dat alleen via het internet.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Meestal denken we (en is het) Neo, die volgens mij de hele zooi getriggerd heeft. Hij schijnt niet helemaal goed te zijn en zich een relatie hebben ingebeeld met een andere user. Toen deze hem echter afwees, kwamen er dreigementen enzo en alles en begon hij te stalken geloof ik.
Dat van die drain speelde eind september vorig jaar in de SC en het gaat om Mathara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |