Ik hoop met jequote:Op zondag 31 mei 2009 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, en nu eis ik dat m'n PC er niet weer afvliegt
Swiet driemsquote:Op zondag 31 mei 2009 02:58 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ben er vandoor ik vlieg nu naar bed.
slaap lekker jullie straks en tot morgen
Oh maar jij weet niet te PMen dat is de clou dat ik niet weet hoequote:Op zondag 31 mei 2009 02:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en jij vind dat ook wel leuk denk ik is echt lachen wel niet goed geacteerd maar na mate de afl. vorderen worden ze steeds beter en gewoon leuk verhaal van gezin met 3 zoons, de oudste is jurist, de middelste homo en ook bouwvakker en de jongste speelt bij fc utrecht leuk alles in elkaar gezet.
Truste liev Heksjequote:Op zondag 31 mei 2009 02:58 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ben er vandoor ik vlieg nu naar bed.
slaap lekker jullie straks en tot morgen
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zeg jij maar hoe je wilt afspreken.
Wat wil je moet ik mijn telefoonnummer even aan je PMen zodat we even mondeling een afspraak kunnen maken.
Ik ben flexibel genoeg om tot een uitkomst te komen.
It's fine by mequote:Op zondag 31 mei 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel op terug met je, eerst Coos maar even mailen wat de bedoeling is enzo
Tegen die tijd pm ik je wel voor je nummer, anders moet ik het weer terugzoeken enzo
Komt goed
Ik had je een week extra moeten gevenquote:Op zondag 31 mei 2009 02:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb mail gestuurd
Pietje Pm gestuurd
niks nakkes nadaa........ tis een complot
Ben jij nu eindelijk weer thuis?quote:Op zondag 31 mei 2009 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je een week extra moeten geven
Je mag pas weer posten als je unbanned bent en dat gaat niet automatisch. En ja het kan zijn dat we 's nachts niet op mail reageren, dan wacht je maar tot de volgende dag.
Ik heb vanavond iets moois gehoord op een festival. Van de band Miss Montreal.quote:Op zondag 31 mei 2009 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Best leuk, maar de zanger weet me qua stem niet echt te pakken.
quote:Op zondag 31 mei 2009 04:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb vanavond iets moois gehoord op een festival. Van de band Miss Montreal.
Nu ben ik geen grote fan van mainstream popmuziek, maar dit was kippenvel om het live te horen![]()
Ze vertelde van tevoren dat het gaat over een overleden vriend van haar, en ze zong het met nóg meer emotie dan in deze versie. Ik moest gewoon even een traantje laten.Zij ook trouwens.
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je een week extra moeten geven
Je mag pas weer posten als je unbanned bent en dat gaat niet automatisch. En ja het kan zijn dat we 's nachts niet op mail reageren, dan wacht je maar tot de volgende dag.
goeiemorgen ik ga ook evenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:20 schreef Laysa het volgende:
goeduh morguh...straks in mn koekblik richting hilversum.......nu eerst ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |