Da's geen BBQ-en!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef Manu82 het volgende:
Ik door de stekker in het stopcontact te steken
Schei uit man, een wijvending is dat. M'n moeder heeft er ook eentje.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ze dat ding verkopen als BBQ noem ik het BBQ-en
Wij eten vandaag ook frieten, zelfgemaakte. Ik wist nooit dat die zoveel lekkerderderderderder waren dan die van de snackbar, maar het is echt waar!quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
klinkt allemaal jammie....maar ik zit nu aan de frieten...met joppiesaus en majo en hete chilisaus
Ja, daar denk ik dan weer niet aan hè Pietquote:Op zondag 31 mei 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat laatste doe je met een kaarsje in zo'n warmhoudgeval.
ik had alleen nog maar oven frieten.maar die kan je gewoon in de frietenpan flikkerenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij eten vandaag ook frieten, zelfgemaakte. Ik wist nooit dat die zoveel lekkerderderderderder waren dan die van de snackbar, maar het is echt waar!
whehehe...je mag je buren niet zo?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor twee weken geleden trouwens klachten van de buren na het BBQ-en. Ik heb zo'n kachelgeval (zie onderstaand) en had er een paar schoenen op geflikkerd. Roken en stinken als de tering![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, maar ik dacht "wat ik kan verbranden hoef ik niet te storten" en ze geven ook een hoop warmte, 't calorisch gehalte van rubberen zolen is nogal hoog.quote:
ik heb ook nog troep wat ik speciaal weg moet gaan brengen...denk dat ik het ook maar op het balkon in de fik steekquote:Op zondag 31 mei 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik dacht "wat ik kan verbranden hoef ik niet te storten" en ze geven ook een hoop warmte, 't calorisch gehalte van rubberen zolen is nogal hoog.
Die dingen doen het aardig goed en ze zijn ook uitstekend geschikt om er een paar blokken hout op te gooien.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
Wij hebben hier ook zo'n stenen geval.
Met verse rozemarijn! Dat geeft een lekkere geur afquote:Op zondag 31 mei 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die dingen doen het aardig goed en ze zijn ook uitstekend geschikt om er een paar blokken hout op te gooien.
Same here, maar het was fokking warmquote:Op zondag 31 mei 2009 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn zon gevolgd totdat ik ongeveer bovenop de schutting zat, maar nu is hij verdwenen achter mijn huis. En ja wolken, en af en toe schijnt de zon er lekker tussendoor.
Je had weer mazzelquote:Ik hoop toch niet dat ik nu de lapo heb.
Dit niks? Qua BBQ dan hè.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef Manu82 het volgende:
Ja, ik wil ook wel zo'n echt ding, maar dat zal wel komen als ik een tuin heb en niet op het balkon hoef te bbq'en
Ze zijn idd behoorlijk goed, je kunt met 1 lading houtskool/briketten aardig wat weg BBQen en ze staan leuk in de tuin.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die dingen doen het aardig goed en ze zijn ook uitstekend geschikt om er een paar blokken hout op te gooien.
Fucking briljantquote:
quote:
Zo dat lijkt me een schatje.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
Daar zit niet zoveel vlees aan.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een scheetquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen weer zo'n mooie dag voor iedereenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
Pfff klaar met bbqen, film gekeken en nu keigaar na de rose Lambrusco en het bier
Met koflooksaus best te doenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Tis in ieder geval een keimooi Pinksterweekend waarin iedereen kan genieten van wat hij/zij leuk vindt.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Morgen weer zo'n mooie dag voor iedereenIk hoop het
pinkpop op de achtergrond,leuk![]()
Zeker wetenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tis in ieder geval een keimooi Pinksterweekend waarin iedereen kan genieten van wat hij/zij leuk vindt.
quote:
Hihiquote:
Joah dat heb ik ook lieverquote:Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar zit niet zoveel vlees aan.Doe mij maar een lap koe ofzo
![]()
Bij de dierenwinkel, kost je een euro of 8.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Met koflooksaus best te doenWaar haal ik ze ???
As je kakatoe wil eten kost dat bij de dierenwinkel al gauw 1200 euro.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Hihi
[..]
Joah dat heb ik ook liever
[..]
Bij de dierenwinkel, kost je een euro of 8.
Coos! Wat een zon he?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
As je kakatoe wil eten kost dat bij de dierenwinkel al gauw 1200 euro.
Iedereen vindt m'n hamster liefquote:
Naaktslakken gratis af te halen bij mijquote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
As je kakatoe wil eten kost dat bij de dierenwinkel al gauw 1200 euro.
Geen idee,quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand postte laatst een liedje van Miss Montreal ofzo, welke was dat?
Die heeft ook een BBQ !!! Maar biefstuk is goedkoperquote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen vindt m'n hamster lief!
Liesje ookmisschien moet je een hamster voor haar kopen
![]()
!
Zeg! Wat moet ik nou met een hamster?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen vindt m'n hamster lief!
Liesje ookmisschien moet je een hamster voor haar kopen
![]()
!
Je eraan ergeren als 'ie op je nagel begint te bijten en smelten als 'ie zich aan het wassen is of op een nootje knabbelt!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg! Wat moet ik nou met een hamster?
Ik zorgde vroeger voor een hamster en toen was ik een weekie ziek en toenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamsters zijn zo liefquote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh je taak was dus om haar te verwarmen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zorgde vroeger voor een hamster en toen was ik een weekie ziek en toen
kwam ik bij die mensen was ze doodgvroren.....![]()
ze heette Doortje![]()
RIP
nee die mensen hadden een konijnenhok met één konijn en twee hamsters maar die waren zóquote:Op maandag 1 juni 2009 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh je taak was dus om haar te verwarmen?
En die kwam op de begraafplaats? God hebbe haar ziel, amenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zorgde vroeger voor een hamster en toen was ik een weekie ziek en toen
kwam ik bij die mensen was ze doodgvroren.....![]()
ze heette Doortje![]()
RIP
volgens mij hebben die gasten die beessies gewoon in de vuilbak gepleurdquote:Op maandag 1 juni 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En die kwam op de begraafplaats? God hebbe haar ziel, amen
ik luister nuquote:
Ooit een hamster uitgekozen uit een nestje omdat ie werd gepest.Hij was heel vlug"rap" en snel dus de naam werd Speedy Gonzalez..Helaas op de tocht gestaan denk ik"en na 3 weken was ie doodquote:Op maandag 1 juni 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je eraan ergeren als 'ie op je nagel begint te bijten en smelten als 'ie zich aan het wassen is of op een nootje knabbelt!
Dit wordt al maanden gedraaid in Spanje..quote:
Ben jij degene die mee aan het zingen is?quote:
Wie zijn het dan? familie? bekende?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dit wordt al maanden gedraaid in Spanje..
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben jij degene die mee aan het zingen is?
ik heb 2x geluisterd !quote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
weet ik veel, op de radio klinkt het mooier,
zal morgen eens verder googlen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |