Da's geen BBQ-en!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef Manu82 het volgende:
Ik door de stekker in het stopcontact te steken
Schei uit man, een wijvending is dat. M'n moeder heeft er ook eentje.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ze dat ding verkopen als BBQ noem ik het BBQ-en
Wij eten vandaag ook frieten, zelfgemaakte. Ik wist nooit dat die zoveel lekkerderderderderder waren dan die van de snackbar, maar het is echt waar!quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
klinkt allemaal jammie....maar ik zit nu aan de frieten...met joppiesaus en majo en hete chilisaus
Ja, daar denk ik dan weer niet aan hè Pietquote:Op zondag 31 mei 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat laatste doe je met een kaarsje in zo'n warmhoudgeval.
ik had alleen nog maar oven frieten.maar die kan je gewoon in de frietenpan flikkerenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij eten vandaag ook frieten, zelfgemaakte. Ik wist nooit dat die zoveel lekkerderderderderder waren dan die van de snackbar, maar het is echt waar!
whehehe...je mag je buren niet zo?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor twee weken geleden trouwens klachten van de buren na het BBQ-en. Ik heb zo'n kachelgeval (zie onderstaand) en had er een paar schoenen op geflikkerd. Roken en stinken als de tering![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, maar ik dacht "wat ik kan verbranden hoef ik niet te storten" en ze geven ook een hoop warmte, 't calorisch gehalte van rubberen zolen is nogal hoog.quote:
ik heb ook nog troep wat ik speciaal weg moet gaan brengen...denk dat ik het ook maar op het balkon in de fik steekquote:Op zondag 31 mei 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik dacht "wat ik kan verbranden hoef ik niet te storten" en ze geven ook een hoop warmte, 't calorisch gehalte van rubberen zolen is nogal hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |