Vanwaar de smiley? Nog geen beeb in zicht? of juist welquote:
Geen idee hoe ik het doequote:Op donderdag 24 september 2009 11:09 schreef lunastar het volgende:
gho troel leg me eens uit hoe je dat doet.. hier dus rot geslapen door de pijn...
begin me ook wat ongerust te maken over sserpent... maar weet dat het bij ons ook minstens 24 uur gaat duren voordat we hier iets komen melden.. ventje heeft dan teveel aan hoofd en wilt het dan niet doen.. en als we naar huis mogen dag later kom ik het zelf melden... want wij gaan weer in ziekenhuis bevallen (hopelijk polyklinisch)
Amaai dat is idd een grote baby... verschoot toen ik de foto zag...
euhen dan weet ik het niet meer
Sorry, was even bezig!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:48 schreef DJRandall het volgende:
Het topic waar we op zoek gaan naar Sssserpente....
(en een stiekume tvp dus...)
Ik blijf vinden dat je een beetje dubbelzinnige posts hebt... is die kleine er stiekum al of zo?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Rekkie het volgende:
LLM??
Nog geen 2e inzicht.... maar we hebben nog officieel 1 dag
Nee! Zoals gezegd de 2e is nog niet inzicht...... maar hij/zij heeft officieel nog 1 dag.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik blijf vinden dat je een beetje dubbelzinnige posts hebt... is die kleine er stiekum al of zo?
!
JAAAAAAAAAA, gefeliciteerd joh!!! Wat een knapperd!!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Sorry, was even bezig!![]()
Maar 't is gelukt!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het nog stteds veels te druk met knuffelenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:00 schreef Troel het volgende:
nou, je weet wat je daar aan kunt doen
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb het nog stteds veels te druk met knuffelen
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je dat nou met jedoet, dan komt het helemaal goed
ik heb mijn vent verboden om met dat ding te slapenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:20 schreef Incantrix het volgende:
Vlindur, dat ken ik hoor. Of dan wil ik 'm meenemen als ik me omdraai maar dan hebben zich twee katten over het apparaat heen gedrapeerd, of nog erger: mijn lief heeft 'm in beslag genomen, want die is er ondertussen ook achter dat dat ding nogal lekker ligt![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb mijn vent verboden om met dat ding te slapenGeen blote plassert tegen míjn voedingskussen
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb mijn vent verboden om met dat ding te slapenGeen blote plassert tegen míjn voedingskussen
![]()
Min baas heeft een kantoor achter zijn huis zeg maar. En hij heeft echt geen ruggengraat tegenover zijn kinderen. Ze zitten hier regelmatig boven op de computers (nu ook). Heb al een de computer moeten laten leeghalen omdat hij vol met virussen stond. Ja, echt niet van mij dus! Op mijn vrije dagen wordt ook deze werkpc gebruikt door de kids. Internet, hyves, youtube, Sims, etc.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:20 schreef Lijnloos het volgende:Voor de mijlpalen!
Sindell, BJ, Asy!
DjRandall, had ik al gezegd dat jij echt stomme werkgevers hebt? Wat is dat voor vage actie?![]()
Nou eigen bedrijf of niet, ik vind het niet kloppen... als je een eigen bedrijf hebt en kinderen, dan moet je dat gescheiden houden! Zeker tijdens werktijd. Zo was het bij familie van mij ook altijd... je mocht tijdens werktijd gewoon niet in de winkel of op kantoor komen, klaar! En aan andermans spullen zitten vind ik normale normen en waardenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:27 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Min baas heeft een kantoor achter zijn huis zeg maar. En hij heeft echt geen ruggengraat tegenover zijn kinderen. Ze zitten hier regelmatig boven op de computers (nu ook). Heb al een de computer moeten laten leeghalen omdat hij vol met virussen stond. Ja, echt niet van mij dus! Op mijn vrije dagen wordt ook deze werkpc gebruikt door de kids. Internet, hyves, youtube, Sims, etc.
Maar ik vind het vooral erg onbeschofd dat je drinken gewoon van je bureau wordt weggedronken. Het meiske is een jaar of 12 en heeft een laag IQ, maar dan nog vind ik dat ze dat niet moeten tolereren. Ze zit hier nu ook allemaal filmpjes te kijken en maakt de hele tijd rare geluiden omdat ze zo in haar eigen wereldje leeft. Best irritant als je probeert te werken hoor....
Dat ze hier de halve dag zijn ben ik wel een beetje gewend. Soms wordt het me wel een beetje teveel als er veel herrie is of als dochterlief weer continu tegen haar pc zit te praten. Maar kom op, geef me dan een nieuw glas cola ofzo...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:32 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou eigen bedrijf of niet, ik vind het niet kloppen... als je een eigen bedrijf hebt en kinderen, dan moet je dat gescheiden houden! Zeker tijdens werktijd. Zo was het bij familie van mij ook altijd... je mocht tijdens werktijd gewoon niet in de winkel of op kantoor komen, klaar! En aan andermans spullen zitten vind ik normale normen en waarden
Ik heb deze week vrij genomen (bij ons moesten we verplicht extra vrije dagen kopen ivm de crisis en zo, dus die kan ik nu mooi gebruiken ze moeten toch opquote:Op donderdag 24 september 2009 16:56 schreef DJRandall het volgende:
Davinia, zit je al langer thuis dan? Ik heb jouw verhaal gemist geloof ik.
Eh...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef mefke79 het volgende:
Ja, rocka, doe es een update!
Nee Rocka, wij willen beebienieuws. Het weer mag ook naar SC, hehehehequote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Eh...
Nochthans geen veranderingen!
Nu weer over naar 'het Weer'
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Eh...
Nochthans geen veranderingen!
Nu weer over naar 'het Weer'
Ja, dat is hetzelfdequote:Op donderdag 24 september 2009 17:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Is je bloeddruk nou te hoog Leonieke? Ik ken 15 over 10 nl niet maar wel 150 over 100 en dat is hoog.
Balen zeg.
Maar idd wel fijn weer het hartje gehoord
He Leo, da's flink balen joh! Hoop dat het wel lager wordt voor je, want thuisblijven is echt niet tof.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef leonieke het volgende:
Half goedgekeurd in het ziekenhuis.
Qua gewicht best goed eigenlijk (al zeg ik het zelf): op 6 weken tijd een 700gr bijgekomen, maar mijn bloeddruk was weer niet goed: 15 over 10 (bijna 11). Ze hebben hem achteraf nog eens genomen en toen was het 13,5 over 9,5, maar de dokter was niet echt tevreden
Het woord "thuis blijven" is zelfs al gevallen.
Nu moet ik proberen mijn bloeddruk thuis te meten als ik me rustig voel om te zien of het aan de stress van het ziekenhuisbezoek ligt, maar normaalgezien heeft dat enkel invloed op de bovendruk. De onderdruk zou echt omlaag moeten, desnoods met rust (maar DAT kan ik me echt niet permitteren op het werk)
Wel het hartje gehoordNog 2 weken en dan eindelijk weer een echo
Ja meten doet ze altijd. Maar idd van mijn baarmoeder, van de bovenkant tot aan het schaambeen. Dat bedoelde ik ook eigenlijk toen ik tikte dat ze m'n buikomvang hadden gemetenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
Aoraki doen ze dat bij jullie altijd? Dat meten?
Mijn verloskundige zegt dat centimeters en kilo's niet zoveel zeggen en dat het niet de grootte van je buik is dietelt, maar van je baarmoeder?
Ja, dat had ik nou ook. Dacht ook echt van, huh ik voel niets...quote:Op donderdag 24 september 2009 19:27 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat ze hier ook wel gaan meten op een bepaald moment want de dokter zei toch iets dat ze op die manier ook konden checken of alles volgens plan verliep.
Het lijkt me eigenlijk zo raar dat een dokter met even te tasten kan voelen waar de baarmoeder zit. Even tasten en hij zei: ja, dat is duidelijk: navelhoogte.
Nu heb ik ook al proberen te voelen, maar ik voel niets speciaals
En dan vraag ik me vooral af hoe ze dat hebben geleerd en op hoeveel vrouwen hun buik ze daarvoor hebben moeten duwen tijdens hun opleiding.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ja, dat had ik nou ook. Dacht ook echt van, huh ik voel niets...
Mja, het is ook zijn/haar job natuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef DJRandall het volgende:
Zo vind ik een gyn ook echt een k*ttenkijker......![]()
Sorry!
Dat had ik nou vorige week ook bij de VK. Zij beetje duwen op mijn buik en toen zei ze: baarmoeder op navelhoogte en koppie ligt boven.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:27 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat ze hier ook wel gaan meten op een bepaald moment want de dokter zei toch iets dat ze op die manier ook konden checken of alles volgens plan verliep.
Het lijkt me eigenlijk zo raar dat een dokter met even te tasten kan voelen waar de baarmoeder zit. Even tasten en hij zei: ja, dat is duidelijk: navelhoogte.
Nu heb ik ook al proberen te voelen, maar ik voel niets speciaals
Whehequote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef leonieke het volgende:
En ow... dat was ook nog grappig vanmiddag. Had ik weer die knappe dokter (van op fertiliteit) ter vervanging van mijn gewone gyn (die was opgeroepen voor een urgentie). Diezelfde knappe dokter dus waarvan ik altijd dacht dat het een verpleger was. Zei de tante van mijn man die daar ook werkt dat het de jongste maar één van de slimste kerels is van het ziekenhuis. En ik had hem "gedegradeerd" tot een verplegerHij zou het eens moeten weten
Ja, dat dacht ik ook. Maar gisteren bij de controle kreeg ik toch echt te horen dat het kindje onder mijn ribben ligt en de baarmoeder tegen mijn borstbeen. En op de een of andere manier, vraag me niet hoe, kan ie net daar met zijn voetje nog een beetje uithalen. Pijnlijke actie. En daar volgt meteen een keiharde buik op. BH's zitten hier niet strakker, sterker nog, losser dan eerst. Ach ja, nog effe volhouden.. enne, toch beter dan maagzuur! (de vk was helemaal verbaasd dat ik daar weinig last van heb, nou dat is dan ook een kwaaltje dat ik liever niet heb)quote:Op donderdag 24 september 2009 18:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Mef, ik denk dat je baarmoeder je ribbenkast wat oprekt en dat dat het uiteindelijk zo pijnlijk maakt. Je kindje hangt er alleen maar een beetje tegenaan. Die kan ook niet zo veel meer hoor![]()
Zitten je beha's ook wat strakker de laatste tijd?
Hoe zou jij het dan noemen als je op de plek van je baarmoeder iets keihards in je buik hebt zitten wat secondenlang hard blijft...quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef mefke79 het volgende:
Asy, is dat niet wat vroeg voor harde buiken, zelfs al je darmen moeilijk doen?
Oh, da's fijn om te lezen. Ik hoop alleszins dat het bij mij op die manier toch ook wat zal verlagen. Heb je altijd zo'n lage bloeddruk?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leo, ik heb ook thuis een bloeddrukmeter en hier issie bij mij 60 over 100-110 (beetje laag wel en ben soms in de douche als ik lang douche ook dizzy, maar dat komt denk ik daardoor) en bij de vlos vorige week was m'n bloeddruk 80 over 140, een heel verschil dus. Ik hoop echt dat het er beter uitziet als je gewoon thuis op je gemak meet! Wel fijn dat je het hartje weer gehoord hebt, wat een opluchting altijd weer hè! En wel een beetje rustig aan doen op je werk hoor.Ik zit nu op zo'n 45 uur, maar het is eigenlijk net iets teveel.
Dat had ik ookquote:Ik ga morgenochtend voor de nekplooimeting met 12 wk 2 dg. Vind het toch weer heel spannend hoor. Zeker omdat ik niet meer moe ben en niet meer moet kokhalzen van tandenpoetsen. Hoop morgen toch weer even bevestiging te krijgen van het feit dat het toch echt zo is. En zoals ik elke keer zeg: dattie het nog doet!
Een babyquote:Op donderdag 24 september 2009 20:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoe zou jij het dan noemen als je op de plek van je baarmoeder iets keihards in je buik hebt zitten wat secondenlang hard blijft...
Een harde buik ja, maar dan nog...tis wel erg vroeg om daar nu al last van te hebben (dat bedoelde ik eigenlijk)quote:Op donderdag 24 september 2009 20:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoe zou jij het dan noemen als je op de plek van je baarmoeder iets keihards in je buik hebt zitten wat secondenlang hard blijft...
Je bloedvaten worden wijder, omdat je aan het eind van de zwangerschap 1 liter extra bloed hebt (of meer). Maar nu worden wel je vaten wijder, maar nog niet extra bloed, dus daardoor zakt je bloeddrukquote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nee normaal niet zo laag, dan is het gewoon 80 over 120 ongeveer. Dit heeft volgens mij echt met de zwangerschap te maken, normaal ben ik ook nooit dizzy. Nu moet ik soms echt even gaan liggen om "bij te trekken". Wel vaag dat het zo'n invloed heeft hè. Maarja mijn lichaam pompt liever bloed naar het beebje dan naar mijn hoofd heb ik gelezen en daardoor ben ik dan dizzy.
Nouja, ik hoop echt voor je dat je gewoon lekker kunt blijven werken, ik zou ook doodongelukkig worden als ik dat niet meer zou mogen!
hmm dat is wel een idee ja, maar het is zo'n leuk kleedquote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Twinkly, kan je je boxkleed niet op MP zetten?
Ik ben niet de enige...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Een harde buik ja, maar dan nog...tis wel erg vroeg om daar nu al last van te hebben (dat bedoelde ik eigenlijk)
Oh, da;s wel balen van het boxkleed zeg, is ie te groot of te klein (bij te een beetje te groot kun je hem misschien nog wat omslaan?)... Of inderdaad MP, voor de box of het kleed... wel jammer joh.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef Twinkly het volgende:
Oei Leonieke, ik zou toch echt eraan gaan denken minder te werken hoorAls je bijvoorbeeld 50% gaat werken dan wordt je vast niet gillend gek maar het kan in drukte en bloeddruk heel veel schelen.
En wat wegen ze jou nauwkeurig zeg! Ik ben nog nooit gewogen bij de vk
Auch Mefke dat klinkt pijnlijk!!DRIEKUS de onderkant, ONDERKANT, moet je hebben!!!
Keshet leuk! Ga je ook fotootjes plaatsen?Ik heb ook altijd een lage bloeddruk, 90/60, schijnt heel gezond te zijn
De laatste paar dagen heb ik ook last van duizeligheid maar dat kan ook komen doordat de baarmoeder nu best hoog zit bij mij.
Aoraki, het is vast niets, zo nauwkeurig kunnen ze niet meten van buiten. Mijn vk's meten ook niet echt, ze voelen heel globaal wat de hoogte is.
Oh Lijnloos groot gelijk! Die jumpsuitjes zijnWijde pijpjes! Wij hebben vandaag die van ons binnen gekregen waar we wat op hadden laten drukken, het is zo leuk geworden!
Wij hebben net de box in elkaar gezet (van TWF die je gratis bij een babykamer van de Baby-dump kreeg) maar het boxkleed (van Prenatal) past nietIk dacht dat dat standaardmaten waren
En dat kleed hebben we al zo lang, dat kunnen we niet meer ruilen
Klinkt een beetje kinky Asy (of dat ligt aan mij... heb ik de laatste tijd wel vaker last vanquote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige...
ik wist eerst ook niet dat het een harde buik was hoor; ik kwam er op een uh... zeg maar alternatieve manier achter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben hier ook nog nooit gewogen of gemeten bij de vlos. Ze vraagt zelfs niet eens naar mijn gewicht.
Vandaag trouwens wederom goed zwangerschapsnieuws gehoord van een vriendinnetjeHet regent zwangere vrouwen om me heen. Zo leuk
![]()
Zo is dat! Lekker van genieten! Nu is B nog je kleinste...nog heel even!!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Tuurlijk verlang ik wel naar onze nieuwe baby en vind ik die buik lastig en alles wat er bij komt kijken zoals oververmoeidheid e.d. Maar ach weet je, alles is klaar, de baby is klaar, ik ben klaar, het huis is (bijna op kleine puntjes als 1 klein wasje e.d.) schoon, en ik geniet gewoon van de laatste daagjes alleen met mijn peutertje. Da's ook heel wat waard
Oh, dat van die tocht is wel een goeie ja, dat maakt het gevoel erover al weer wat beter dankjequote:Op donderdag 24 september 2009 21:40 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, hier ook een twf box (welliswaar niet gratis). Ik heb me ook rot gezocht naar een passend boxkleed, maar wat blijkt...er bestaan geen standaardmaten. Ook als je naar andere boxen kijkt is het kleed bijna nooit helemaal passend. Waarschijnlijk is je kleed wat te groot (althans, dat was de onze wel), wij hebben nou een randje rondom omhoog staan, schijnt ook nog goed te zijn voor de tocht. Ons kleed is van Koeka en die hebben ook weer andere maten dan bv prenatal. Conclusie, boxkleed er gewoon in leggen en dan aan de randjes een beetje omhoog zetten. Succes ermee, kan me je teleurstelling goed voorstellen, had ik hier ook effe last van!
Daarom ga ik zelf maar een leuk boxkleed makenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:40 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, hier ook een twf box (welliswaar niet gratis). Ik heb me ook rot gezocht naar een passend boxkleed, maar wat blijkt...er bestaan geen standaardmaten. Ook als je naar andere boxen kijkt is het kleed bijna nooit helemaal passend. Waarschijnlijk is je kleed wat te groot (althans, dat was de onze wel), wij hebben nou een randje rondom omhoog staan, schijnt ook nog goed te zijn voor de tocht. Ons kleed is van Koeka en die hebben ook weer andere maten dan bv prenatal. Conclusie, boxkleed er gewoon in leggen en dan aan de randjes een beetje omhoog zetten. Succes ermee, kan me je teleurstelling goed voorstellen, had ik hier ook effe last van!
Octopussy, ontsteking of niet, daar is zo niks van te zeggen...gewoon effe urine inleveren, dan weet je het meteen. En goed blijven drinken en je bekkenbodemspier goed ontspannen op het toilet.
Ik ga maar eens effe douchen en dan mijn bedje in. Goede nacht allemaal!
niet kinky hoor; gewoon sex -> orgasme -> harde buikquote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Klinkt een beetje kinky Asy (of dat ligt aan mij... heb ik de laatste tijd wel vaker last van)
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef Sorbootje het volgende:
Heb net al dat enge plastic enzo op 't bed gelegd en de klossen weer een paar meter dichterbij het bed gezet.
Er is echt geen ontkomen meer aan he? Ik ga gewoon echt bevallen binnenkort. En da's nog tot daar aan toe... maar dan ben ik gewoon echt heel echt echt echt...
moeder![]()
Jep, binnenkort ben jij echt echt echt moederquote:Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef Sorbootje het volgende:
Heb net al dat enge plastic enzo op 't bed gelegd en de klossen weer een paar meter dichterbij het bed gezet.
Er is echt geen ontkomen meer aan he? Ik ga gewoon echt bevallen binnenkort. En da's nog tot daar aan toe... maar dan ben ik gewoon echt heel echt echt echt...
moeder![]()
En nu ga ik mijn bolle lijf in mijn bed hijsen. truste allemaal! Tot morgen! (of vannacht)
Inderdaad een hele rustige nacht. Zou Rocka dan toch....?quote:Op vrijdag 25 september 2009 06:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje het is hier stil geweest vanacht, wat een verrassing!
Mefke, heeft ie de onderkant al gevonden inmiddels?![]()
Ik ben al vanaf 5 uur wakker en tussendoor ook al 2 keer wakker geweest omdat ik de echo weer zo spannend vind. Ik heb zelfs de was staan opvouwen/stijken om 5 uur 's ochtends...Nouja om 8:30 uur is het eindelijk zover. Nog 2 uurtjes me thuis proberen te vermaken en dan mag ik weer voor heel eventjes genieten van ons mini beebje.
Fijne dag allemaal! Ik ga even lekker douchen en ontbijten!
haha, ach ja miss. bevalt de een wel eerder of later.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, dat zou trouwens inderdaad lekker opschieten.. sms ik jou dat ik lig te bevallen, sms jij terug: "Ja ik ook"
Nou ja, dat moest ik nog even kwijt. En dan nu echt
Hehehe, die doet het hier ook sinds tijden weer goed tegen het niet kunnen slapen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:15 schreef Lijnloos het volgende:
de DS erbij gepakt.
Ja, moet werken ja, maar ik rij elke ochtend met mijn lief mee, die dropt me op mijn werk, dus hij heeft me wakker gemaakt uiteindelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:21 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hehehe, die doet het hier ook sinds tijden weer goed tegen het niet kunnen slapen.
Vooral de domme/simpele spelletjes daan wrod ik vaak wel moe van.
Ehm..............hoe erg is het dat je geen wekker hebt gehoord?
Moet je werken?
waterdichte molton toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorbootje, ja de vorige keer was het precies zo.
Heb je nu zo'n blauw matje onder je overtrek ofzo? Als da zo is kan ik je aanraden eens bij de Action te gaan kijken. Kost geen drol, zowel een 1 als 2-persoonsbeschermer en slaapt lang niet zo warm als die plastic glijmatjes.
Dan een hele voorzichtige jompel voor jou!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Morretje het volgende:
* Morretje voorzichtig binnenkruipt met 2 onverwachte streepjes.. Nu maar voorzichtig de eerste 8 weken afwachten, daarna wordt er uitgebreid gejompeld...
Welkomquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Morretje het volgende:
* Morretje voorzichtig binnenkruipt met 2 onverwachte streepjes.. Nu maar voorzichtig de eerste 8 weken afwachten, daarna wordt er uitgebreid gejompeld...
Oh, hey, dat maakt niet uit toch? Mijn zeef van een hoofd is net zo hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Trixie, 30 weken!
Zit jij nou ook thuis? OMdat je schreef over de rolstoel in ikea? ben ff niet helemaal aangesloten, sorry.
Ehm, nou... Technisch gesproken was er deze keer maar 1 kans..quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
Morretje!Gefeliciteerd joh
Wat gaaf!
Onverwacht als in: we waren niet echt bezig of als in: we waren juist wél bezig en hadden het niet verwacht?
Ja, ik denk dat we het deze keer ook nog wat langer stil gaan houden voor de (schoon-)ouders.. Maar een geheim is leuk hequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Welkom
Probeer te genieten, ook al is het een onzekere periode. Je draagt een klein geheimpje in je buik![]()
......
Das genoegquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ehm, nou... Technisch gesproken was er deze keer maar 1 kans..![]()
![]()
[..]
Nou goed gedaan dus!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ehm, nou... Technisch gesproken was er deze keer maar 1 kans..![]()
![]()
[..]
Ja, ik denk dat we het deze keer ook nog wat langer stil gaan houden voor de (schoon-)ouders.. Maar een geheim is leuk he
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:15 schreef martine1984 het volgende:
Als ik een kaartje laat zien met een rand van barok bloemen motief en hij maakt iets met veiligheids spelden omdat hij dat andere niet kan vinden
Mor OMG wat onwijs gek te gaafquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Morretje het volgende:
Zoooooo heb jij er nog geen genoeg vanquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:04 schreef mefke79 het volgende:
Rubey en Takkembah, ik was de relaxtheid zelfe al die weken, maar de laatste week wordt het effe wat minder ja. Geen idee waarom, maar ik merk het goed. Bijvoorbeeld als mensen maar blijven vragen of ie er al is, als manlief moppert omdat de vaatwasser niet uitgeladen is (ja, hee, dat doet pijn) enz.
"Ja, maar het wil nog niet zo lukken! Zou je mee kunnen persen?"quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Zoooooo heb jij er nog geen genoeg van
eehh jawel, wat denk je zelf
En, ben je al aan het baren
Etc.![]()
Of wat dacht je van deze: Loop jij 'er' nog steeds??? Zo'n rare uitdrukking!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:15 schreef mefke79 het volgende:
Of deze : "ik heb komend weekend vast gereserveerd voor een kraambezoek"
(1) wie zegt dat ik al bevallen ben dan (2) wie zegt dat jij dan al mag komen
Of als je de telefoon niet meteen te pakken hebt inspreken: "ben je al bezig?" (ja, met de was en ik kan geen trap meer afsprinten)
Tis allemaal lief bedoeld maar tjemig denk effe na voor je wat zegt. Ach, dit zijn de enige hormonale momenten hier, dus ik vind dat het nog wel meevalt. De rest van de zwangerschap heb ik voornamelijk in een deuk gelegen om heeeleeemaal niets dus dan mag dit zo wel aan het einde...
Tegen mij was het juist andersomquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Zoooooo heb jij er nog geen genoeg van
eehh jawel, wat denk je zelf
En, ben je al aan het baren
Etc.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef mefke79 het volgende:
Loop jij nog steeds rond? (nee, vierkant, nou goed?)
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:53 schreef Rubey het volgende:
Morretje, gefeliciteerd! Als de weken voor jou net zo snel gaan als voor mij zijn die eerste spannende 12 weken zo voorbij!
Wat betreft de waterdichte molton, ik heb die van de HEMA (met elastieken op de hoeken), alleen aan mijn kant van het bed en ik merk helemaal geen verschil. Niet warmer of zweteriger als anders. Mijn lief krijgt het bij de gedachte aan zo'n ding al warm daarom geen 2 persoons genomen, maar die hebben ze ook.
Kom op, er werd voor jouw 38 weken ook gejompeld, laat een ander ook blij zijn zegquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat is er dan mijlpaal aan, Sorbo? Just asking, maar dan is elke week een mijlpaal...
Goed idee!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik stond nog niet zo lang geleden in de Hema voor die dingen en ze hadden toch écht geen tweepersoons. Op de site staan ze ook niet. Weet je het zeker?
Morretje welkom terugJe mag mijn stickertje van dinsdag wel even lenen om 'm extra goed vast te plakken
Martine wat een duffe drukkerHoe háált 'ie het in z'n hoofd om dit zonder overleg voor een zwangere klant te doen
![]()
Troel hou je 'm wel nog eventjes binnen?
miss_sly!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, bijzonder he, zo dat bewust meemaken van die laatste dagen zonder je meisje. Het is gewoon bijna zover; het lijkt nog maar zo kort geleden dat je je kwam melden
Dat is het ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat is er dan mijlpaal aan, Sorbo? Just asking, maar dan is elke week een mijlpaal...
Het is me nu eindelijk gelukt om het te voelen. Als je inderdaad rustig en ontspannen in bed ligt, dan voel ik wel een bolletje. Op het moment dat ik ook maar enigszins een spier aanspan, voel ik niets meer. Dus goed blijven voelen, dan komt dat wel! Was eigenlijk best wel een lief gevoel, zo'n bolletje in je buik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Fijn dat je het hartje weer hebt kunnen horen(en van dat voelen van die baarmoeder vind ik ook maar knap, ik voel bij mezelf ook echt niks hoor,ook niet als ik zit te tikken en kloppen zoals zij dat doen bij het voelen hahaha)
WupWup ik zou toch zweren dat ik ze eronder zag liggen. Het kan zijn dat dat die zonder elastieken was, degene die ook om de randen gaat zeg maar. Anders begin ik in de laatste weken alsnog last te krijgen van zwangerschapsverwardheid (een heel mooi scrabble woord)!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik stond nog niet zo lang geleden in de Hema voor die dingen en ze hadden toch écht geen tweepersoons. Op de site staan ze ook niet. Weet je het zeker?
...
Klinkt wel lief, ik noem het gewoon keiharde dementiequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:42 schreef Rubey het volgende:
[..]
WupWup ik zou toch zweren dat ik ze eronder zag liggen. Het kan zijn dat dat die zonder elastieken was, degene die ook om de randen gaat zeg maar. Anders begin ik in de laatste weken alsnog last te krijgen van zwangerschapsverwardheid (een heel mooi scrabble woord)!
Je situatie is gelukkig heel erg ten goede veranderd! Zo fijn dat je het nu samen kunt doen, en samen afwachten tot ze er is! En dadelijk samen genietenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:40 schreef Xenia het volgende:
[..]
miss_sly!Ik moet vaak aan je denken, helemaal de laatste tijd. Omdat jij het ook zo onvoorstelbaar vond dat je mama ging worden. Dat heb ik ook zo erg. Maar dat gevoel trok zeker heel snel weg zodra ze er eenmaal is he?
Het lijkt zeker nog maar heel kort geleden. Maar er zit (gelukkig) een wereld van verschil in hoe de situatie toen was en hoe die nu is![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kon het me ook heel moeilijk voorstellen, maar al na 1 dag zeiden we tegen elkaar dat het niet voor te stellen is dat er een tijd is geweest dat ze er niet was. En ik 'herkende' haar ook; haar gezichtje, haar lijfje, haar pesoontje, alsof ik wist dat dit mijn kindje was.
Die klopt gedeeltelijk, ik ben wel 26 weken en 2 dagen zwanger, maar ik hoef nog maar 96 dagen. Ik snap niet hoe die dat nou fout berekend, maar ja..quote:
amoxicilline/clavulaanzuur.....Geen prik aangezien ik 20 ben en dus nog net op het randje val van de prik die ik vroeger gekregen heb. Mijn dokter zei ook dat ik trouwens niet geprikt mocht worden als dat wel nodig was ivm de kleine :S ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje mama-papa... Wat voor kuur trouwens? Antibiotica? En geen tetanusprik? Heb ik zelf wel gehad toen ik 6-7 wk zwanger was nl.
Vlindur: nee geen aangifte gedaan. Was helemaal overdonderd dus heb verder ook geen woord uitgebracht. Sowieso wil ik dat mevrouw de kosten betaald en aangifte ga ik denk ook nog doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef mama_papa het volgende:
[..]
amoxicilline/clavulaanzuur.....Geen prik aangezien ik 20 ben en dus nog net op het randje val van de prik die ik vroeger gekregen heb. Mijn dokter zei ook dat ik trouwens niet geprikt mocht worden als dat wel nodig was ivm de kleine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |