abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73074142
Davinia, zit je al langer thuis dan? Ik heb jouw verhaal gemist geloof ik.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:00:00 #102
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73074274
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:56 schreef DJRandall het volgende:
Davinia, zit je al langer thuis dan? Ik heb jouw verhaal gemist geloof ik.
Ik heb deze week vrij genomen (bij ons moesten we verplicht extra vrije dagen kopen ivm de crisis en zo, dus die kan ik nu mooi gebruiken ze moeten toch op )dus zit nog niet heel lang thuis

Reden: bekkenklachten (geen BI, gewoon anderszins pijnlijk bij teveel inspanning, ook 2x 2uur per dag werken.)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:06:49 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73074511
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef mefke79 het volgende:
Ja, rocka, doe es een update!
Eh...
Nochthans geen veranderingen!
Nu weer over naar 'het Weer'
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73074866
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Eh...

Nee Rocka, wij willen beebienieuws. Het weer mag ook naar SC, hehehehe

Davinia, dat is niet zo mooi. Ik hoop dat je je snel beter voelt.
pi_73075189
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Eh...

Schiet -es op jij.
Hardloper.
IG @webkim
pi_73075762
Half goedgekeurd in het ziekenhuis.
Qua gewicht best goed eigenlijk (al zeg ik het zelf): op 6 weken tijd een 700gr bijgekomen, maar mijn bloeddruk was weer niet goed : 15 over 10 (bijna 11). Ze hebben hem achteraf nog eens genomen en toen was het 13,5 over 9,5, maar de dokter was niet echt tevreden Het woord "thuis blijven" is zelfs al gevallen.
Nu moet ik proberen mijn bloeddruk thuis te meten als ik me rustig voel om te zien of het aan de stress van het ziekenhuisbezoek ligt, maar normaalgezien heeft dat enkel invloed op de bovendruk. De onderdruk zou echt omlaag moeten, desnoods met rust (maar DAT kan ik me echt niet permitteren op het werk )

Wel het hartje gehoord Nog 2 weken en dan eindelijk weer een echo
  donderdag 24 september 2009 @ 17:45:37 #107
190853 RockabeIIa
pi_73075832
Is je bloeddruk nou te hoog Leonieke? Ik ken 15 over 10 nl niet maar wel 150 over 100 en dat is hoog.
Balen zeg.

Maar idd wel fijn weer het hartje gehoord
  donderdag 24 september 2009 @ 17:47:36 #108
190853 RockabeIIa
pi_73075896
Oh en voor ik het vergeet te zeggen, ik heb absoluut geen haast om te bevallen. Ben zo relaxed aan het keutelen de laatste weken. Tuurlijk mis ik veel omdat ik nergens heen kan maar d*mn, ik prijs mezelf ondanks een scala aan klachten echt gelukkig
pi_73075944
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Is je bloeddruk nou te hoog Leonieke? Ik ken 15 over 10 nl niet maar wel 150 over 100 en dat is hoog.
Balen zeg.

Maar idd wel fijn weer het hartje gehoord
Ja, dat is hetzelfde Hier in België gebruiken ze beide methoden om de bloeddruk te benoemen. Zeker omdat hij eerder naar de 110 ging ipv 100.
pi_73076118
Oeh leonieke, dat is echt heel hoog...rustig aan doen dan toch maar, het gaat om de gezondheid van je kindje!
Davina, shit zeg, maar als zelfs zo weinig werken al te veel is. Je moet natuurlijk nog wel langer door met je lijf.
En Rocka, is goed, jij wilt niet bevallen, dan wil ik wel van de lijst. Maar goed, zo simpel zal het wel niet zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73076155
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef leonieke het volgende:
Half goedgekeurd in het ziekenhuis.
Qua gewicht best goed eigenlijk (al zeg ik het zelf): op 6 weken tijd een 700gr bijgekomen, maar mijn bloeddruk was weer niet goed : 15 over 10 (bijna 11). Ze hebben hem achteraf nog eens genomen en toen was het 13,5 over 9,5, maar de dokter was niet echt tevreden Het woord "thuis blijven" is zelfs al gevallen.
Nu moet ik proberen mijn bloeddruk thuis te meten als ik me rustig voel om te zien of het aan de stress van het ziekenhuisbezoek ligt, maar normaalgezien heeft dat enkel invloed op de bovendruk. De onderdruk zou echt omlaag moeten, desnoods met rust (maar DAT kan ik me echt niet permitteren op het werk )

Wel het hartje gehoord Nog 2 weken en dan eindelijk weer een echo
He Leo, da's flink balen joh! Hoop dat het wel lager wordt voor je, want thuisblijven is echt niet tof. meid!
  donderdag 24 september 2009 @ 17:56:45 #112
190853 RockabeIIa
pi_73076183
Mef, ik wil wel bevallen maar ik heb geen haast dus jij mag echt wel eerst! Succes he!
pi_73076476
Als ze me nu zouden thuishouden, word ik waarschijnlijk gek. Maar ik ga dit weekend een bloeddrukmeter halen bij mijn schoonouders. Zij hebben er normaalgezien één thuis en die zal ik wel even mogen lenen. Dan kan ik elke dag mijn bloeddruk checken.

En morgen misschien toch maar eens met mijn baas gaan spreken om te overleggen wat ik kan doen. Momenteel werk ik gemiddeld 52 uur per week en dat zal toch terug naar het gewone aantal uren moeten gaan (38). Nu maar hopen dat we er een mouw kunnen aan passen. 38 uur is hoe dan ook beter dan 0, lijkt me
pi_73076565
wat naar Leonieke.
.. ik begrijp dat ze bij jullie de bloeddruk een decimaal kleiner maken??
13/ 9 is dan 130/90?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73076620
Leonieke, 52 uur Das al niet gezond als je niet zwanger bent. Ik ben zelf ook teruggefloten ergens halverwege de zwangerschap met de dreiging van helemaal stoppen met werken. Toen heb ik ook aangegeven dat ik dan gillend gek zou worden en de bedrijfsarts was het met me eens dat dat ook niet echt goed zou zijn. Uiteindelijk heb ik met de gewone uren mijn verlof gehaald, maar met een wat minder beladen programma en dat was goed te doen. Echt, het is niet leuk en het voelt als afgaan, maar denk om jezelf!

hoe maak je een kind duidelijk dat het er echt aan de onderkant uit moet en niet aan de bovenkant? Hier wordt dus echt mijn ribbenkast bijna gebroken omdat er beentjes en een kontje uit willen. Tjemig, probeer het eens van onderen, voor mij hoeft ie niet te blijven zitten...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73076795
Mefke sorry, maar ik moet echt lachen om het tweede deel van je post. Maar het klinkt wel pijnlijk. Auw

Weet je, het is de eerste keer dat ik idd op die manier "afga". Ze hebben mij nog nooit kunnen stoppen of doen verminderen in uren en het is nu gewoon een drukke periode. Maar jullie hebben gelijk, het gaat nu niet meer alleen om mij natuurlijk. Al vind ik het vreselijk om te moeten toegeven dat ik niet meer alles kan zoals een paar maand geleden. Maar ik zal het mijn baas sowieso moeten zeggen of mijn man gaat eens in zijn bureau passeren (hij werkt er ook, hé, dus het is ook zijn baas ). Maar misschien doe ik het gewoon beter zelf
  donderdag 24 september 2009 @ 18:22:39 #118
190853 RockabeIIa
pi_73076985
Mef, ik denk dat je baarmoeder je ribbenkast wat oprekt en dat dat het uiteindelijk zo pijnlijk maakt. Je kindje hangt er alleen maar een beetje tegenaan. Die kan ook niet zo veel meer hoor
Zitten je beha's ook wat strakker de laatste tijd?
pi_73077504
Proficiat met jullie kleine meisje Serpente en Serpente-
  donderdag 24 september 2009 @ 18:57:52 #120
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73078011
Ssserptente en manlief van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!

Alle mijlpaal-dames van harte!
Leonieke: Moeilijk hoor, verplicht rustiger aandoen!

Ik doe echt mijn best met alles bijhouden hier maar het is lastig om overal op te reageren. Meelezen en meeleven doe ik sowieso wel!

Mijn mini had vandaag weer z'n wekelijkse fotoshoot! Hij is meer dan verdubbeld qua grootte deze week; van 6,4mm naar 14mm. Hij ligt nu al dwars, ze kregen 'm nauwelijks op de foto!
Ik hyper nu fijn verder in de trein naar huis. Fijne avond allemaal!
A grand adventure has begun.
pi_73078062
Heel even een ego-post...
Laatste paar dagen geen tijd gehad om bij te lezen....

Vandaag 30 weken, joepie...Maar ik kom net van de vk vandaan en ik heb er toch een beetje een stemming aan over gehouden. Ze heeft weer mijn buikomvang opgemeten, en weer was deze aan de lage kant... (28 weken) Dus ik krijg volgende week een groeiecho

Blijkbaar heb ik een heel klein bovenlijf en ligt mijn borstbeen relatief laag waardoor de baarmoeder er nu al tegenaan ligt. Hierdoor zou de meting met het meetlint ook niet nauwkeurig zijn en om de groei dan toch goed in de gaten te houden, ben ik dus doorverwezen voor een echo... Ze zei me al dat ik me geen zorgen moest maken, maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Goed... Nu ga ik maar eens 2 topics bijlezen... Ik zag Ssserpente al niet meer in het lijstje staan, dus gefeliciteerd meid!!
  donderdag 24 september 2009 @ 19:05:58 #122
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73078277
Sserpente, gefeliciteerd met jullie Lente, dat rijmt ook nog

Wat een mooi klein meisje
pi_73078539
Aoraki doen ze dat bij jullie altijd? Dat meten?
Mijn verloskundige zegt dat centimeters en kilo's niet zoveel zeggen en dat het niet de grootte van je buik is dietelt, maar van je baarmoeder?
pi_73079032
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
Aoraki doen ze dat bij jullie altijd? Dat meten?
Mijn verloskundige zegt dat centimeters en kilo's niet zoveel zeggen en dat het niet de grootte van je buik is dietelt, maar van je baarmoeder?
Ja meten doet ze altijd. Maar idd van mijn baarmoeder, van de bovenkant tot aan het schaambeen. Dat bedoelde ik ook eigenlijk toen ik tikte dat ze m'n buikomvang hadden gemeten
pi_73079034
Ik denk dat ze hier ook wel gaan meten op een bepaald moment want de dokter zei toch iets dat ze op die manier ook konden checken of alles volgens plan verliep.
Het lijkt me eigenlijk zo raar dat een dokter met even te tasten kan voelen waar de baarmoeder zit. Even tasten en hij zei: ja, dat is duidelijk: navelhoogte.
Nu heb ik ook al proberen te voelen, maar ik voel niets speciaals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')