Ik heb deze week vrij genomen (bij ons moesten we verplicht extra vrije dagen kopen ivm de crisis en zo, dus die kan ik nu mooi gebruiken ze moeten toch opquote:Op donderdag 24 september 2009 16:56 schreef DJRandall het volgende:
Davinia, zit je al langer thuis dan? Ik heb jouw verhaal gemist geloof ik.
Eh...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef mefke79 het volgende:
Ja, rocka, doe es een update!
Nee Rocka, wij willen beebienieuws. Het weer mag ook naar SC, hehehehequote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Eh...
Nochthans geen veranderingen!
Nu weer over naar 'het Weer'
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Eh...
Nochthans geen veranderingen!
Nu weer over naar 'het Weer'
Ja, dat is hetzelfdequote:Op donderdag 24 september 2009 17:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Is je bloeddruk nou te hoog Leonieke? Ik ken 15 over 10 nl niet maar wel 150 over 100 en dat is hoog.
Balen zeg.
Maar idd wel fijn weer het hartje gehoord
He Leo, da's flink balen joh! Hoop dat het wel lager wordt voor je, want thuisblijven is echt niet tof.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef leonieke het volgende:
Half goedgekeurd in het ziekenhuis.
Qua gewicht best goed eigenlijk (al zeg ik het zelf): op 6 weken tijd een 700gr bijgekomen, maar mijn bloeddruk was weer niet goed: 15 over 10 (bijna 11). Ze hebben hem achteraf nog eens genomen en toen was het 13,5 over 9,5, maar de dokter was niet echt tevreden
Het woord "thuis blijven" is zelfs al gevallen.
Nu moet ik proberen mijn bloeddruk thuis te meten als ik me rustig voel om te zien of het aan de stress van het ziekenhuisbezoek ligt, maar normaalgezien heeft dat enkel invloed op de bovendruk. De onderdruk zou echt omlaag moeten, desnoods met rust (maar DAT kan ik me echt niet permitteren op het werk)
Wel het hartje gehoordNog 2 weken en dan eindelijk weer een echo
Ja meten doet ze altijd. Maar idd van mijn baarmoeder, van de bovenkant tot aan het schaambeen. Dat bedoelde ik ook eigenlijk toen ik tikte dat ze m'n buikomvang hadden gemetenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
Aoraki doen ze dat bij jullie altijd? Dat meten?
Mijn verloskundige zegt dat centimeters en kilo's niet zoveel zeggen en dat het niet de grootte van je buik is dietelt, maar van je baarmoeder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |