Die klopt gedeeltelijk, ik ben wel 26 weken en 2 dagen zwanger, maar ik hoef nog maar 96 dagen. Ik snap niet hoe die dat nou fout berekend, maar ja..quote:
amoxicilline/clavulaanzuur.....Geen prik aangezien ik 20 ben en dus nog net op het randje val van de prik die ik vroeger gekregen heb. Mijn dokter zei ook dat ik trouwens niet geprikt mocht worden als dat wel nodig was ivm de kleine :S ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje mama-papa... Wat voor kuur trouwens? Antibiotica? En geen tetanusprik? Heb ik zelf wel gehad toen ik 6-7 wk zwanger was nl.
Vlindur: nee geen aangifte gedaan. Was helemaal overdonderd dus heb verder ook geen woord uitgebracht. Sowieso wil ik dat mevrouw de kosten betaald en aangifte ga ik denk ook nog doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef mama_papa het volgende:
[..]
amoxicilline/clavulaanzuur.....Geen prik aangezien ik 20 ben en dus nog net op het randje val van de prik die ik vroeger gekregen heb. Mijn dokter zei ook dat ik trouwens niet geprikt mocht worden als dat wel nodig was ivm de kleine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |