abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:53:07 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73092749
Goedemorgen lieve dames! Mag ik éven van mijn stoel afvallen? Kwárt! Over! Negen! Met maar één plaspauze Ik denk dat ik spontaan de nachtbrakersclub uitgezet wordt, het gaat al een paar dagen goed! En ik kan werkelijk níet geloven waar de tijd is gebleven hoor, die eerste weken gingen zoooo sloom, en nu..

30 weken vandaag

Ik vind het echt al heel spannend worden en ik ben heel erg blij dat ik deze dagen bijna mijn complete nog-te-kopen-lijst bij elkaar heb gescharreld. We moeten nu alleen nog een wipstoeltje, een nieuwe wiegenstandaard, wat spuugdoekjes (maar ik moet vandeweek mijn bestelling ophalen bij de Hema dus dan neem ik ze gelijk even mee), slabbetjes en komende maand ons pakket wasbare luiers aanschaffen. That's all Hoe hip is dat!

Takkembah, hopelijk lig jij weer lekker te knorren in je bedje

Nikki, hoe was je echo?? Ben blij voor je dat jullie vroeg op de ochtend mochten, anders zit je er de hele dag nog tegenop te hikken..

Wanneer had Aoraki die echo nou ook al weer? Vandaag ergens toch?

Asy, omdat je het beestje gewoon lekker bij de naam noemde

Het-is-mij, shoppen was echt zo fijn, en nu heb ik dus bijna alles binnen en dat voelt inderdaad echt heel goed En ja, de ikea door red ik helaas gewoon niet meer, zeker niet op de manier van gisteren: eerst daarheen, daarna daarheen, toch maar weer terug naar het vorige, dan door naar de lampen etc. etc. Jij in elk geval weer goedgekeurd, heel fijn! En een weekje zonder 'moeten' verlang ik ook erg naar, ik snap je heel erg goed. Het hoeft allemaal niet zo nodig meer he?

Oh, Happy, wat vervelend dat je ven door je roze wolk heen op aard bent teruggezakt. Ik kan het me wel voorstellen, die 20 weken-echo vond ik ook echt super-eng. En dan komt je laptop ook nog eens te overlijden, kun je het ook niet lekker van je afkletsen hierzo.. voor jou en ik hoop dat je snel weer op je wolkje mag wonen!

BJ, heel goed van je dat je eraan toegeeft. Ik vind het erg vervelend voor je maar ik ben blij dat je het doet, want dit is op dit moment zo veel belangrijker als je werk! Je schuldgevoel herken ik heel goed, maar het schuldgevoel dat je zou hebben als er iets misging omdat je te eigenwijs bent geweest zou vast véle malen erger zijn. Aan toegeven dus, je bent ook al 26 weken joh! (Toch? ) Da's geen piepjong kindje meer in je buik, da's al een hele baby!

Lijnloosje, werk ze Rustigaan doen maar vandaag..

Oh jeetje, Troel, geen weeën hoop ik! Succes, ga je bellen of is het ondertussen alweer afgezakt?

Ha, Webkim, gezellig dat je ook echt mee komt posten nu!

Rubey weer goedgekeurd, altijd fijn

En Davinia, jeuh, 26 weken!! Mooie mijlpaal vind ik dat

Och Rocka.. voor jou.. Had gráág gelezen dat jij ook eens wat betere nachten ging draaien..

En Sorbootje, haha, ik ben zó blij dat mijn poezewoezels in de ochtend altijd eten krijgen van mijn lief (niet dat ze niet bij mij zeuren hoor, ik blijf nog steeds de primaire voedselbron op de één of andere manier), maar dan ben ik wel van ze af als hij er eenmaal uit is Fijn dat je goed hebt geslapen in elk geval
3!
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:54:15 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73092777
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorbootje, ja de vorige keer was het precies zo.
Heb je nu zo'n blauw matje onder je overtrek ofzo? Als da zo is kan ik je aanraden eens bij de Action te gaan kijken. Kost geen drol, zowel een 1 als 2-persoonsbeschermer en slaapt lang niet zo warm als die plastic glijmatjes.
waterdichte molton toch?
pi_73092786
* Morretje voorzichtig binnenkruipt met 2 onverwachte streepjes.. Nu maar voorzichtig de eerste 8 weken afwachten, daarna wordt er uitgebreid gejompeld...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:56:08 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73092822
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Morretje het volgende:
* Morretje voorzichtig binnenkruipt met 2 onverwachte streepjes.. Nu maar voorzichtig de eerste 8 weken afwachten, daarna wordt er uitgebreid gejompeld...
Dan een hele voorzichtige jompel voor jou!

Trixie, 30 weken!
Zit jij nou ook thuis? OMdat je schreef over de rolstoel in ikea? ben ff niet helemaal aangesloten, sorry.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:56:58 #205
95408 Incantrix
pi_73092849
Morretje, ik zag je naam als laatste postster staan in dit topic en jaaaahh!! Mag ik wel alvast een voorzichtige voor je doen? Ik vind het namelijk superleuk als je er weer bij kunt zijn!
3!
pi_73092858
Morretje... Wat fijn!
pi_73092895
Morretje! Gefeliciteerd joh Wat gaaf!
Onverwacht als in: we waren niet echt bezig of als in: we waren juist wél bezig en hadden het niet verwacht?
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:59:21 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73092898
quote:
Welkom
Probeer te genieten, ook al is het een onzekere periode. Je draagt een klein geheimpje in je buik

Incantrix, azo Wat dat betreft ben ik altijd wel direct. Ik hou niet zo van dat er om heen gepraat. Hoewel ik wel vaak me eerst voorzichtig uitdruk om een ander niet voor het hoofd te stoten of af te schrikken
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:59:34 #209
95408 Incantrix
pi_73092907
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef DaviniaHR het volgende:

Trixie, 30 weken!
Zit jij nou ook thuis? OMdat je schreef over de rolstoel in ikea? ben ff niet helemaal aangesloten, sorry.
Oh, hey, dat maakt niet uit toch? Mijn zeef van een hoofd is net zo hoor Ik zit niet thuis maar werk nog 4 uur, met sterk aangepast werk en ik doe mijn best om het uit te zingen, maar het wordt wel steeds zwaarder. Niet in de laatste plaats omdat ik voor mijn werkzaamheden constant hele dikke dossiers nodig heb die ik zelf dus niet kan verplaatsen, ik moet dus gemiddeld 6 x in een uur aan een collega vragen iets voor me te pakken, op te ruimen of weg te brengen en dat is echt zó storend.. Niet voor hen hoor, maar je zo afhankelijk van anderen voelen is echt niet hip.. Ik tel ook echt mijn werkdagen af, nog 15 te gaan Hey, moest jij nu gisteren naar de bedrijfsarts of vandaag? (Zie je? Zééf!) Gisteren toch? Wat zei hij/zij? Jij zit nu volledig thuis?

En Asy, haha, ik ben ook altijd vrij bot met dat soort dingen, maar op de één of andere manier denken mensen altijd dat ik een heel lief meisje ben en dan vallen ze van hun stoel als ik mijn mond opentrek Ik kan het altijd erg waarderen als mensen gewoon zéggen waar het op staat
3!
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:00:33 #210
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73092932
morgend

morretje ook hier een voorzichtige proficiat
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:00:39 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73092934
Goeie berichten Morretje!!! en een extra voor jou!
I'm so glamourous I piss glitter!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 september 2009 @ 10:01:14 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73092946
Mor!!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73092968
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
Morretje! Gefeliciteerd joh Wat gaaf!
Onverwacht als in: we waren niet echt bezig of als in: we waren juist wél bezig en hadden het niet verwacht?
Ehm, nou... Technisch gesproken was er deze keer maar 1 kans..
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Welkom
Probeer te genieten, ook al is het een onzekere periode. Je draagt een klein geheimpje in je buik

......
Ja, ik denk dat we het deze keer ook nog wat langer stil gaan houden voor de (schoon-)ouders.. Maar een geheim is leuk he
pi_73092984
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Morretje het volgende:

[..]

[..]
Das genoeg Wij zijn er bij ons nog steeds van overtuigd dat er eigenlijk geen kans was

Veelplezier met je geheimpje
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:03:22 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_73092989
Morretje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:03:52 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73093002
Morretje wat fijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:04:49 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73093022
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Morretje het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik denk dat we het deze keer ook nog wat langer stil gaan houden voor de (schoon-)ouders.. Maar een geheim is leuk he
Nou goed gedaan dus!
En dit soort geheimpjes zijn leuk. Dat je over straat loopt en denkt: ik weet iets wat jij niet weet...
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:07:09 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73093072
Davinia, hoe was het nog bij de bedrijfsarts?

Incantrix, dat lieve denken mensen ook van mij inderdaad Maar je wil niet weten wat ik er soms uitsla
maar ik kan ook heel lief zijn hoor!
pi_73093242
Rocka en Davinia, een oud badlaken had ik er al opgelegd, dat shceelt in ieder geval. Maar die tip van de action is ook wel handig! Zal erop uit sturen. Woon zelf in een k*tdorpje waar niets meer dan een supermarktje is en heb zelf geen rijbewijs ( ).

Morretje, ik doe ook even heel voorzichtig voor je!
pi_73093256
Morretje wat fijn! gefeliciteerd en welkom terug

Hier redelijk geslapen, zat er gister avond ff helemaal door heen.... pijn in mn liezen, problemen in mn prive sitiuatie waar ik verder niet overuit zal wijden vanwege eventuele meelezers, drukker heeft niet gedaan wat wij wilde met het kaartje... dus ik ga straks op zoek naar een ander. Als ik een kaartje laat zien met een rand van barok bloemen motief en hij maakt iets met veiligheids spelden omdat hij dat andere niet kan vinden..... dan heb ik echt zoiets van hoe dom kun je zijn.

Een van de LLM al actie?
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:16:02 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_73093269
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:15 schreef martine1984 het volgende:
Als ik een kaartje laat zien met een rand van barok bloemen motief en hij maakt iets met veiligheids spelden omdat hij dat andere niet kan vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73093332
Morretje, wat een spannend berichtje joh, en alvast voorzichtige felicitatie ...
pi_73093408
Trouwens heel bizar gedroomd vannacht!

Ik ging naar de wc en ineens dacht ik: "oh ik kan ook wel even persen" en hoppa! Daar was mijn blozende dochter. Geen weeën niets. was eerst boos dat ik hem niet geroepen had, maar was toch wel blij.

We noemden haar Maura Ashelyn (????)

Vervolgens gingen we op vakantie in een groot bos en we namen de katten mee. Sisqo (bij sommigen van jullie wel bekend) veranderde in ene gorilla en ging van boom naar boom slingeren.

En dan word je wakker en denk je
pi_73093426
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Intelligente drukker idd!
pi_73093541
Alle angsten en zorgen waren weer voor niets... echo was goed! Alleen lag de luiaard te slapen. Er was echt geen beweging in te krijgen, dus dat was wel een beetje jammer, ik had graag een spartelend minimensje gezien! Nekplooi was 1,47mm, dus dat is ruim binnen de marge, nu het bloedonderzoek afwachten, volgende week vrijdag de uitslag.

voor iedereen hier, ik ga eens kijken of ik nog wat kan doen op m'n werk!
pi_73093565
Morretje, gefeliciteerd! En ja wat de rest zegt, geniet van je geheimpje en een gezonde zwangerschap gewenst.
BJ, het is zwaar k*t dat het niet meer gaat, maar neem dit seintje serieus en rust goed uit. Je kan wel alles willen, maar dat gaat gewoon niet meer. En dat is rot en wennen en vervelend, maar je weet waar je het voor doet.
Happy ook ziekjes, toch?
Sorbo, bij de leenbakker hebben ze ook van die waterdichte moltons. Wij hebben em er al weken op liggen en dan inderdaad een oude handdoek overheen, slaapt prima!
Troel, moet jij niet eens een gyn of een vk bellen? Of steek je nog even je hoofd in het zand?
Davina, volledig thuis nou?
Rubey, goedgekeurd
Takkembah, ik herken je spierpijn. Driekus vindt het vooral leuk om 's nachts en vroeg in de ochtend te spoken. Dat beloofd nog wat voor als ie geboren is.
Martine, die drukker is niet dom, die is absoluut klantonvriendelijk! Heel snel een ander zoeken. Maar wat een gedoe, daar heb je dus echt geen zin meer in.

En meldt dus. Met Driekus aan boord. En geen enkel seintje dat ie zin heeft om te komen. Maar wel heerlijk geslapen weer, dus ik ga effe niet klagen. En wat is het toch fijn om konijnen als huisdier te hebben. Die kunnen je namelijk niet wakker maken als ze eten willen...maar honger hebben ze denk ik wel, dus ik ga ze maar even voeren.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73093629
Sorbo Geniale droom

Wat fijn dat alles goed was Nikki! En slapen, tja, dat doen ze nou eenmaal
pi_73093643
Och daar zeg je wat Mefke!

* Sorbootje rent snel naar het konijn

Fijn dat je zo lekker geslapen hebt!
pi_73093751
Morretje, wat fijn!! ik hoop dat die eerste 12 wkn ondanks alle spanning voorbij mogen vliegen voor jullie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73093990
Morretje!

Deze blijft plakken hoor!
pi_73094104
Morretje, wat fijn dat je weer in Z&G kan posten! Dat die enge eerste weken maar voorbij mogen vliegen.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:49:16 #232
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73094168
quote:
Mor OMG wat onwijs gek te gaaf
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73094173
Serpente gefeliciteerd met Lente Lieve naam, lieve foto

Morretje gefeliciteerd! Spannende tijd voor je

Incantrix 30 weken! Wat gaat dat snel he?
En Davinia ook al zo'n mooie mijlpaal!

Sorbootje, je mag mij ook smsen, mocht het-is-mij niet kunnen. Alleen moet je dan niet al te ver voor je uitgerekende datum bevallen, want tussen 2 en 5 oktober lig ik in het ziekenhuis en daarna nog een paar dagen veel in bed denk ik.

Ik steek lekker mijn kop in het zand en heb geen zeiltje in mijn bed, mijn meisje blijft gewoon heel braaf zitten tot volgende week vrijdag. Nog maar 1 week te gaan.

Ik zag Duchess ook nog in het vorige topic. Ik ben zo benieuwd hoe jullie babyshower was. Was toch op een mooie locatie tussen de beestjes?
pi_73094176
Morretje

Ik ken je niet, maar ik lees uit de reacties dat je hier eerder geweest bent!
Het komt vast allemaal goed hoor, geniet van je geheimpje in je buik!
pi_73094285
Morretje, gefeliciteerd! Als de weken voor jou net zo snel gaan als voor mij zijn die eerste spannende 12 weken zo voorbij!

Wat betreft de waterdichte molton, ik heb die van de HEMA (met elastieken op de hoeken), alleen aan mijn kant van het bed en ik merk helemaal geen verschil. Niet warmer of zweteriger als anders. Mijn lief krijgt het bij de gedachte aan zo'n ding al warm daarom geen 2 persoons genomen, maar die hebben ze ook.

Martine, dat klinkt niet fijn... En de drukker lijkt inderdaad niet bepaald een licht... Ik hoop dat het bij de nieuwe drukker allemaal wel voorspoedig loopt!
Wij hebben gister de laatste proefdruk goedgekeurd en zijn helemaal tevreden. Hebben meerdere keren al die boeken doorgewerkt en konden maar niks vinden naar onze zin, we begonnen al te denken over het zelf laten maken van een kaartje. Maar de laatste keer slaan we een boek open (al eerder bekeken dus) en allebei hadden we ineens iets van ja deze is het! Nu nog de naam, we hebben een lijstje van 5 die we allebei leuk vinden, maar kunnen niet kiezen
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:07:45 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73094647
Nikki, wat fijn nieuws!
pi_73094674
Morretje, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:24:35 #238
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73095096
Morretje, gefeliciteerd!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:31:38 #239
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73095290
Morretje wat fijn en met maar één kans overal tussendoor geglipt
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73095351
Ssserpente van harte gefeliciteerd met Lente!

Morretje en jij van harte met je twee streepjes
pi_73095403
Ssserpente en vriend van harte met Lente
morretje welkom hier
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73095451
Ssserpente en Lente, het rijmt zo mooi! Gefeliciteerd. Ik vind het een prachtige naam.
Morretje, fijn dat het zo snel weer gelukt is! Ik kan me voorstellen dat de weken die nu komen heel spannend gaan zijn. Sterkte!
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:45:40 #243
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73095689
Aaaaaah, Morretje, wat leuk en fijn!!! Gefeliciteerd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:51:18 #244
95408 Incantrix
pi_73095857
Asy, haha, dat heb ik ook

En Xenia, over hard gaan gesproken, jij bent echt dagen aan het afstrepen Spánnend!!

Martine , vervelende dingen zeg, daar zit je écht niet op te wachten..

En voor mij is het eigenlijk tijd om te gaan werken nu, maar bluh, wat heb ik geen zin zeg! Mijn ogen branden en willen slapen, mijn darmen doen bizarre dingen en ik heb telkens opvliegers Daarnaast heb ik nog even een probleem gecreëerd voor mezelf: ik was de gordijnen op de slaapkamer zat want de katten hebben ze stukgemaakt en ik wilde de roedes gaan gebruiken voor de babykamer, dus ik dacht slim te zijn en ze eraf te halen. Was alleen even vergeten dat er een heel lelijk stuk muur achter verstopt zat Doos! Deze gordijnen terughangen slaat nergens op vanwege de gaten die erin zitten en nieuwe kopen is ook suf, we waren gisteren al bij de ikea Nouja, ik ga maar eens, anders kom ik nooit meer van die bank af

fijne middag allemaal!
3!
pi_73096783
Morretje van harte gefeliciteerd

Martine de drukker klinkt idd niet echt bepaald snugger.

Over drukkers gesproken wij zijn vanmorgen naar de drukker geweest om een kaartje uit te zoeken. Wij nemen altijd voor de gein de tijd op hoe lang het duurt voor we "het" kaartje hebben gevonden. Onze trouwkaart waren we binnen 5 minuten over uit bijv. Wij weten wat we wel en niet mooi vinden van elkaar en nu deden we er 9 minuten over. Het is alleen totaal niet in de zelfde lijn als de vorige 2 geboortekaartjes. Deze is kleurrijker.
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:34:46 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73096971
Wat een geweldige droom zag ik hier langskomen!

Martine, waar heeft die drukker van jou zn hersens zitten? wat irritant, zeg!
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met het geboortekaartje?

Nikki, van harte met je goede echo!
Ben je nu alweer wat meer gerustgesteld? 12-wk grens op de goede manier voorbij en zo?

kheb net de prenatal leeggekocht! 20% korting rules! en ik had me ZO voorgenomen om niks meer te kopen qua kleding voor de baby, en toen hing er een te schattig pakje van de esprit...

Vanmiddag is trouwens gesprek met de bedrijfsarts, dan laat ik de uitslag uiteraard weten
pi_73097115
Ik heb me gisteren ziek gemeld met bekkenklachten. Ik heb echt zo veel pijn, ik kan niet eens bukken om de vaatwasser in of uit te ruimen, mijn kind op tillen is een regelrechte ramp en gewoon zitten op bank of bureaustoel is alles behalve leuk. De fysio schrok ook wel woensdag dat het zo keihard was bij mijn bekken. Ik heb nu ook een bekkenband mee om te kijken of dit verlichting brengt op momenten dat ik actief moet zijn, zoals met het naar school brengen van de kinderen of iets huishoudelijks.
pi_73097277
Hebben de andere LLM's er ook last van dat je incasseringsvermogen op het einde afneemt? Ik ben echt de hele zwangerschap heel relaxed geweest (ondanks hele grote problemen), relaxter als anders eigenlijk (heel fijn). Maar de laatste week begint het echt op te raken, het zweet breekt me bij sommige dingen echt letterlijk uit. Ik probeer discussies maar zoveel mogelijk te mijden en dingen niet in ruzie te laten eindigen, maar het kost moeite
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:54:45 #249
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73097475
Bij vlagen Rubey, hier ook.

Gisteren kwam in zijn oude trainingsbroek naar beneden dus ik zei daar zit een gat in. Hij grapte: iemand is de was vergeten te doen en ik had spontaan tranen in mijn ogen. Terwijl ik weet dat mijn lief daar geen zak om geeft. Of laatst was hij heel laat thuis en toen hij mij knuffelde begon ik ook te huilen.
Ik heb ook tijdens mijn gehele zwangerschap bijna geen enkele hormonale bui gehad, maar ik merk nu dat ik inderdaad wat sneller geïrriteerd ben...

Je loopt ook gewoon op het einde nu hè...

Succes ermee hihihi
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:55:46 #250
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73097507
Mor!

Wat gaaf! En snel!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:03:07 #251
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73097685
Morretje!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_73097690
Gefeliciteerd Mor! oh ja ssssttt

Vannacht weer een onrustige K naast me. Paar keer eruit geweest en tot overmaat kreeg ik zelf nog een por in mijn zij omdat ik snurkte (vind je het gek...)
Maar goed we hadden beiden gedroomd dat we een meisje hadden/kregen. Wel grappig.
Eerste keer trouwens dat ik hierover droomde. Alleen zou ik het wel erg leuk vinden dat we een jochie zouden krijgen, maar goed "dromen zijn bedrog"
♥ K, N, R en F ♥
pi_73097715
Rubey en Takkembah, ik was de relaxtheid zelfe al die weken, maar de laatste week wordt het effe wat minder ja. Geen idee waarom, maar ik merk het goed. Bijvoorbeeld als mensen maar blijven vragen of ie er al is, als manlief moppert omdat de vaatwasser niet uitgeladen is (ja, hee, dat doet pijn) enz.

Faja, jij ook al thuis. Shit zeg..hopelijk wordt het nog beter of in ieder geval niet slechter
pi_73097830
een voorzichtige meejompel met morretje gefeliciteerd!
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:10:49 #255
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73097889
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:04 schreef mefke79 het volgende:
Rubey en Takkembah, ik was de relaxtheid zelfe al die weken, maar de laatste week wordt het effe wat minder ja. Geen idee waarom, maar ik merk het goed. Bijvoorbeeld als mensen maar blijven vragen of ie er al is, als manlief moppert omdat de vaatwasser niet uitgeladen is (ja, hee, dat doet pijn) enz.

Zoooooo heb jij er nog geen genoeg van
eehh jawel, wat denk je zelf

En, ben je al aan het baren

Etc.
Alexa en Seth zijn lief
pi_73097998
en nog even wat late reacties:

Rocka wat klink je heerlijk geduldig, geniet nog van de mooie momenten met je kleine man

Troel had vervelende krampen? Hoe gaat het nu?

Incantrix heerlijk geslapen klinkt ook al zo lekker

Nikki een goede echo wat fijn

en ben zelf ook weer wat gerustgestelder
gister nog wel een paar keer, rood bloed en later weer oud bloed bij het afvegen en heel iets in mn slipje
maar vandaag alweer elke keer schoon
pi_73097999
Of deze : "ik heb komend weekend vast gereserveerd voor een kraambezoek"
(1) wie zegt dat ik al bevallen ben dan (2) wie zegt dat jij dan al mag komen

Of als je de telefoon niet meteen te pakken hebt inspreken: "ben je al bezig?" (ja, met de was en ik kan geen trap meer afsprinten)

Tis allemaal lief bedoeld maar tjemig denk effe na voor je wat zegt. Ach, dit zijn de enige hormonale momenten hier, dus ik vind dat het nog wel meevalt. De rest van de zwangerschap heb ik voornamelijk in een deuk gelegen om heeeleeemaal niets dus dan mag dit zo wel aan het einde...
pi_73098004
Davinia, ik ben met zon 32 weken begonnen met zoeken naar een kaartje... heel veel boeken bekeken en ze van pure frustratie weer weg gebracht, kon het niet vinden. Mn lief kwam met niks bruiksbaars... dus ik heb het voor me uitgeschoven. Maar vanmiddag ga ik naar een andere drukker, daar kan ik stalen bekijken van de kaartjes, en ik weet nu wel wat ik wil. Misschien is mn lief vandaag vroeg dus gaat hij mee, maar dat hoor ik over een uurtje... anders ga ik zelf regelen. Morgen de foto's bewerken en dan kan hij volgende week voor de proefdruk hoop ik.... eind goed al goed
pi_73098026
Freubelmuts, that's the spirit! Wanneer mag je voor het eerst op controle? Altijd fijn om wat meer zekerheid te hebben, toch?
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:16:21 #260
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73098028
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Etc.
"Ja, maar het wil nog niet zo lukken! Zou je mee kunnen persen?"

Mefke! Die ene dat ze kraambezoek hadden ingepland! Die zou ik dus gewoon expres pas na 3 weken laten komen! (Want de tijd ervoor hadden ze nl volgepland met kraamvisite, dus dan kunnen ze niet )

Faja, wat balen dat je zo'n last hebt!

Ah, dan heb ik nog even tijd voor het geboortekaartje
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:18:13 #261
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73098081
Morretje Wat fijn, gefeliciteerd!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_73098163
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:15 schreef mefke79 het volgende:
Of deze : "ik heb komend weekend vast gereserveerd voor een kraambezoek"
(1) wie zegt dat ik al bevallen ben dan (2) wie zegt dat jij dan al mag komen

Of als je de telefoon niet meteen te pakken hebt inspreken: "ben je al bezig?" (ja, met de was en ik kan geen trap meer afsprinten)

Tis allemaal lief bedoeld maar tjemig denk effe na voor je wat zegt. Ach, dit zijn de enige hormonale momenten hier, dus ik vind dat het nog wel meevalt. De rest van de zwangerschap heb ik voornamelijk in een deuk gelegen om heeeleeemaal niets dus dan mag dit zo wel aan het einde...
Of wat dacht je van deze: Loop jij 'er' nog steeds??? Zo'n rare uitdrukking!

Og gewoon zo'n geschokte blik op je buik en dan meewarig het hoofd schudden... daar moeten ze ook echt mee ophouden.
pi_73098198
Davina, het stomme is dat ik gewoon weet dat ze het echt goed bedoeld, maar ik werd ook even zo kwaad na die mail. En ik vermoed dat een andere vriendin van haar, het haar expres laat heeft laten weten, toen was ze namelijk ook al weken aan het mailen/bellen/sms'en.
Geboortekaartje is hier werkelijk in week 14(!) geregeld. Maar dat komt omdat ik em zelf ontworpen heb en toen dus alleen nog maar iemand hoefde te zoeken die em drukklaar kon maken en ik moest een drukker vinden. Maar ja, wij waren ook vroeg klaar met de babykamer door al die vrije dagen in april en mei. Eigenlijk maar saai, want het geeft je niets meer te doen.
Davina, succes vanmiddag met het gesprek!
pi_73098341
Loop jij nog steeds rond? ( nee, vierkant, nou goed?)
pi_73098518
Morretje wat tof
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Etc.
Tegen mij was het juist andersom
ook redelijk irritant vond ik, vraag het dan niet als je schijnbaar toch niet luistert naar t antwoord

>> zooo je zult het wel he-le-maal zat zijn he? *meewarige blik geeft*
[keivrolijk] nou nee hoor ik vermaak me best! zonnetje schijnt, vanmiddag gaan we lekker naar het bos en vanavond bbqen! [/vrolijk]
>> jaaa zie je wel, je zit er helemaal doorheen, arme meid

eerst dacht ik nog dat er een soort sarcastisch geintje werd gemaakt maar niet dus. Mafketels

En dat incasseringsvermogen wat afneemt klinkt herkenbaar hoor. Er wordt ook gewoon een hoop gevraagd van je lijf nu, qua energie. En dan ook nog je dagelijkse bezigheden erbij. Je loopt eigenlijk al op je tandvlees, ook als dat voor jezelf niet echt zo voelt, en alles wat er dan nog extra bij komt kan net dat ene beetje teveel zijn.

voor de LLM's
nog maar heel heel eventjes. Echt nog maar een paar daagjes hooguit en dan is het zover zet hem op
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73098525
Mefke, takkembah, voor de hormonale bui, dat mag natuurlijk best! (zeker bij dat soort onnozele vragen)...

Ik heb net in het kader van rustig aan doen en geen zak te doen op werk maar met de baas overlegd en lekker de rest van de dag vrijgenomen! Nu op weg naar huis en nog effe naar bed voor we vanavond naar een bruiloft gaan.... (waar ik heel veel zin in heb dus ook niet wilde afzeggen)
pi_73098595
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef mefke79 het volgende:
Loop jij nog steeds rond? ( nee, vierkant, nou goed?)

Ssserpente, volgens mij heb ik nog helemaal niet gefeliciteerd dus bij deze: van harte met jullie dochter Lente!

Leonieke, wat balen van je bloeddruk! Maar jeetje joh, zoveel uren werken kan je op wat langere termijn echt wel opbreken in de zwangerschap hoor, en misschien dat je bloeddruk nu al wel daar door komt!
Je bent niet meer alleen, maar al met zn ''tweetjes'' he, zorg goed voor jezelf hoor!
Fijn dat je het hartje weer hebt kunnen horen (en van dat voelen van die baarmoeder vind ik ook maar knap, ik voel bij mezelf ook echt niks hoor,ook niet als ik zit te tikken en kloppen zoals zij dat doen bij het voelen hahaha)

Alle LLM sterkte en succes gewenst!

Bij Prenatal dekentjes gescoord, en bruine mini kniekousjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73098818
welkom Morretje! en gefeliciteerd!

Voor Davinia; (ik had het zelf willen melden voor jou, maar vanmorgen door alle commotie je helemaal vergeten ) jeuj 26 weken mijlpaal!!!!

Voor Trix natuurlijk ook mijn jompels
(en je bent echt een , )
Fijn dat je zo lekker slaapt de laatste dagen!

@Nikki, spannend een echo vandaag! ben benieuwd hoe het was??

@Aoraki; hoe zat dat nou met je buik en de groei? (dat was jij toch?) moest je nu voor groeiecho??

Voor happy ook een dikke knuffel

jeuj Webkim heeft ook een stickertje! gefeliciteerd en gezellig dat je ook vaker komt posten!

@Rubey, fijn dat je ook weer bent goedgekeurd!

@Rocka; nog steeds aan het nachtbraken joh..... echt niet leuk voor je.....

Ik wil jullie allemaal nog even bedanken voor de lieve woorden en de bezorgdheid, ik denk inderdaad dat het een verstandige keuze voor mezelf (en ons kleintje) was om het even wat rustiger aan te doen...
ik heb vanmorgen op bed lekker een film gekeken en daarna nog bijna 3 uur geslapen... ga vandaag ook alleen maar lekker lanterfanten hier in huis....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73099003
Hmm, dan zit er dus toch een voordeel aan al exact weten wanneer je gaat bevallen. Bij mij vraagt er niemand of ik al bevallen ben. Iedereen weet ook wel dat ik liever nog wat langer had gewacht. Ik ben het zwanger zijn ook nog totaal niet zat. Maar ik heb ook wel het geluk dat ik alles nog kan. Ik krijg regelmatig op mijn donder van mijn vriend als ik ineens op een stoel klim om een vlieg te vangen ofzo (en ramen lappen vindt hij ook niet verantwoord).

Waar ik wel enorm naar uit kijk is winkelen voor normale, leuke kleren. Niet meer die wijde ellende. Wat baal ik van die zwangerschapskleding! Ik kan echt helemaal weemoedig worden als ik de folders met de nieuwe mode door zit te kijken. Wat is het lang geleden dat ik iets echt leuks heb gekocht... (alle babykleertjes niet meegerekend uiteraard, want dat is wel heel erg leuk natuurlijk).

Vandaag de laatste vrijdag zonder mijn kleine meisje. Morgen en overmorgen het laatste weekend met zijn tweetjes. Zo'n gek idee, zo moeilijk voor te stellen.
pi_73099352
Dat lijkt me een gek idee Xenia! Wel heel bijzonder!

Hé en ik heb verdorie ook een mijlpaal, zou ik die zomaar vergeten!

38 weken
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:15:22 #271
190853 RockabeIIa
pi_73099597
Wat is er dan mijlpaal aan, Sorbo? Just asking, maar dan is elke week een mijlpaal...
pi_73099635
Beetje laat, maar niet minder gemeend: Ssserpente, gefeliciteerd met je dochter Lente
Wat een leuke naam

Xenia, bijzonder he, zo dat bewust meemaken van die laatste dagen zonder je meisje. Het is gewoon bijna zover; het lijkt nog maar zo kort geleden dat je je kwam melden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73099834
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:53 schreef Rubey het volgende:
Morretje, gefeliciteerd! Als de weken voor jou net zo snel gaan als voor mij zijn die eerste spannende 12 weken zo voorbij!

Wat betreft de waterdichte molton, ik heb die van de HEMA (met elastieken op de hoeken), alleen aan mijn kant van het bed en ik merk helemaal geen verschil. Niet warmer of zweteriger als anders. Mijn lief krijgt het bij de gedachte aan zo'n ding al warm daarom geen 2 persoons genomen, maar die hebben ze ook.
Ik stond nog niet zo lang geleden in de Hema voor die dingen en ze hadden toch écht geen tweepersoons. Op de site staan ze ook niet. Weet je het zeker?

Morretje welkom terug Je mag mijn stickertje van dinsdag wel even lenen om 'm extra goed vast te plakken

Martine wat een duffe drukker Hoe háált 'ie het in z'n hoofd om dit zonder overleg voor een zwangere klant te doen

Troel hou je 'm wel nog eventjes binnen?
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:29:36 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_73099952
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat is er dan mijlpaal aan, Sorbo? Just asking, maar dan is elke week een mijlpaal...
Kom op, er werd voor jouw 38 weken ook gejompeld, laat een ander ook blij zijn zeg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73099981
Bij de Action hebben ze ook zo´n waterdichte molton, 1 én 2 persoons.

En voor Morretje!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73100123
mefke ik mag donderdag voor de eerste echo en mn vragen lijstje bij de gyn afwerken! een weekje geduld nog dus (al is het een week eerder dan ik had verwacht!)
pi_73100158
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik stond nog niet zo lang geleden in de Hema voor die dingen en ze hadden toch écht geen tweepersoons. Op de site staan ze ook niet. Weet je het zeker?

Morretje welkom terug Je mag mijn stickertje van dinsdag wel even lenen om 'm extra goed vast te plakken

Martine wat een duffe drukker Hoe háált 'ie het in z'n hoofd om dit zonder overleg voor een zwangere klant te doen

Troel hou je 'm wel nog eventjes binnen?
Goed idee!
Ik zal hier denk ik nog niet zo veel posten, lurken misschien wel. Het voelt nu toch ook wel anders dan 7 weken geleden..
pi_73100290
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, bijzonder he, zo dat bewust meemaken van die laatste dagen zonder je meisje. Het is gewoon bijna zover; het lijkt nog maar zo kort geleden dat je je kwam melden
miss_sly! Ik moet vaak aan je denken, helemaal de laatste tijd. Omdat jij het ook zo onvoorstelbaar vond dat je mama ging worden. Dat heb ik ook zo erg. Maar dat gevoel trok zeker heel snel weg zodra ze er eenmaal is he?
Het lijkt zeker nog maar heel kort geleden. Maar er zit (gelukkig) een wereld van verschil in hoe de situatie toen was en hoe die nu is

Sorbootje, mijn aanbod staat hoor, mocht het nodig zijn (voor het geval je nog niet terug gelezen hebt)

Lijnloos, lekker zo onverwacht een vrije middag! Geniet ervan. En veel plezier vanavond op de bruiloft
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:41:06 #279
190853 RockabeIIa
pi_73100307
Troel, ik maak er geen mijlpaal van kom zelf op zeg...
pi_73100388
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat is het ook
pi_73100889
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:36 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Fijn dat je het hartje weer hebt kunnen horen (en van dat voelen van die baarmoeder vind ik ook maar knap, ik voel bij mezelf ook echt niks hoor,ook niet als ik zit te tikken en kloppen zoals zij dat doen bij het voelen hahaha)
Het is me nu eindelijk gelukt om het te voelen. Als je inderdaad rustig en ontspannen in bed ligt, dan voel ik wel een bolletje. Op het moment dat ik ook maar enigszins een spier aanspan, voel ik niets meer. Dus goed blijven voelen, dan komt dat wel! Was eigenlijk best wel een lief gevoel, zo'n bolletje in je buik.

Hier een lekker rustig (nesteldrang) dagje. Ben nog steeds aan de grote opruiming en ben ook nog steeds heel veel spullen aan het uitzoeken. En tussendoor natuurlijk ook even F5-en...
pi_73100946
Wup, ik kon em bij de hema ook niet vinden, die waterdichte molton, alleen 1 persoons. De 2 persoons hebben ze ook bij de leenbakker en naar het schijnt de kwantum.
Xenia, we lijken op elkaar! Ik ben op zich het zwanger zijn niet echt beu, wel het niets kunnen, maar niet die buik ofzo. En ik ben de positiekleding beu. Maar die was ik al beu voor ik em aanmoest geloof ik. Een keer lekker shoppen ja, daar verheug ik me nu al op. En toen ik gisteren wat spullen in mijn kast aan het leggen was en allemaal dingen zag die al maanden niet meer aan kan, oh kon bijna niet wachten. Stom he.
pi_73101775
heel herkenbaar ik ben t zwanger zijn ook niet zat, maar wel het feit dat alles 2 keer zolang duurt. Kan niet wachten tot ik weer normale kleren aan kan.... lijkt me heerlijk om weer eens een blouse met een spijkerbroek te kunnen dragen.

Wordt net gebeld door mn lief, hij komt naar huis en we gaan samen naar een andere drukker, die ik gebeld heb. Wilde er al eerder heen gaan vanmiddag, maar bedenk me net dat ik helemaal niet kan zonder mn lief. De auto staat bij de garage helemaal vergeten
pi_73102144
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef WupWup het volgende:

[..]

...
WupWup ik zou toch zweren dat ik ze eronder zag liggen. Het kan zijn dat dat die zonder elastieken was, degene die ook om de randen gaat zeg maar. Anders begin ik in de laatste weken alsnog last te krijgen van zwangerschapsverwardheid (een heel mooi scrabble woord)!
pi_73102361
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:42 schreef Rubey het volgende:

[..]

WupWup ik zou toch zweren dat ik ze eronder zag liggen. Het kan zijn dat dat die zonder elastieken was, degene die ook om de randen gaat zeg maar. Anders begin ik in de laatste weken alsnog last te krijgen van zwangerschapsverwardheid (een heel mooi scrabble woord)!
Klinkt wel lief, ik noem het gewoon keiharde dementie Ik denk dat we morgen maar even een tripje Action gaan doen en als die het niet heeft dan op naar de Leen Bakker of Kwantum... En anders heb ik gewoon dikke vette pech en moet ik op een kraakzeil. Want ik ga geen tientallen euro's uitgeven aan een incontinentiehoes, waar ik maximaal vijf weken op lig en misschien nog overbodig is ook (want de kans dat je begint met brekende vliezen is al niet zo groot en dan nog terwijl je in bed ligt ook)
pi_73102473
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:40 schreef Xenia het volgende:

[..]

miss_sly! Ik moet vaak aan je denken, helemaal de laatste tijd. Omdat jij het ook zo onvoorstelbaar vond dat je mama ging worden. Dat heb ik ook zo erg. Maar dat gevoel trok zeker heel snel weg zodra ze er eenmaal is he?
Het lijkt zeker nog maar heel kort geleden. Maar er zit (gelukkig) een wereld van verschil in hoe de situatie toen was en hoe die nu is
Je situatie is gelukkig heel erg ten goede veranderd! Zo fijn dat je het nu samen kunt doen, en samen afwachten tot ze er is! En dadelijk samen genieten
Ik kon het me ook heel moeilijk voorstellen, maar al na 1 dag zeiden we tegen elkaar dat het niet voor te stellen is dat er een tijd is geweest dat ze er niet was. En ik 'herkende' haar ook; haar gezichtje, haar lijfje, haar pesoontje, alsof ik wist dat dit mijn kindje was.

Het enige dat ik nog raar vind is over mezelf (horen) praten als 'mama'. Ik denk nog vaak eerst aan mijn moeder als ik of iemand anders tegen Senna bijvoorbeeld: ga maar naar 'mama' zegt
pi_73102643
ik heb net ff een poosje boven gezeten;
ik had nog een paar tassen met kleertjes van zuslief gekregen; haar jongste is er inmiddels uitgegroeid...
maar echt enorm veel lieve meisjeskleertjes in maat 62 en 68... zooooooo leuk! en
maaaaar
wij weten dus nog niet wat het wordt....
maar mocht het een meisje zijn, dan hebben we loads of kleertjes haha
pi_73102750
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kon het me ook heel moeilijk voorstellen, maar al na 1 dag zeiden we tegen elkaar dat het niet voor te stellen is dat er een tijd is geweest dat ze er niet was. En ik 'herkende' haar ook; haar gezichtje, haar lijfje, haar pesoontje, alsof ik wist dat dit mijn kindje was.
krijg hier echt een brok van in mijn keel....
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:16:24 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73103022
Morretje! Wat super zeg!
pi_73103041
Morretje gefeliciteerd
pi_73103066
Morretje gefeliciteerd
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:53:45 #292
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73103962
Morretje gefeliciteerd!

_NIKKI_ fijn dat de echo goed was!

Vannochtend heerlijk gezwommen, op weg naar huis door n hond aangevallen en flink gebeten in mijn knieholte Dus meteen naar de dokter en laten schoonmaken en een kuur meegekregen. 3 keer daags 1 tablet (wat een joekels zijn dat!)
Verder naar de prenatal geweest en goed geslaagd Ook naar etos gegaan om nog zwitsal te halen op de 1+1 gratis actie en heb zo denk ik genoeg spul tot het kindje 3 jaar is

Ben zo zenuwachtig voor de 20 weken echo Hoop dat alles goed is met kleintje!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:56:07 #293
190853 RockabeIIa
pi_73104018
Jeetje mama-papa... Wat voor kuur trouwens? Antibiotica? En geen tetanusprik? Heb ik zelf wel gehad toen ik 6-7 wk zwanger was nl.
pi_73104062
Incantrix 30 weken!

Morretje, welkom terug!

Davina 26 weken!

En 'hoi' voor de rest
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:58:22 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_73104072
Nog 99 dagen Vlindur
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73104092
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:58 schreef Troel het volgende:
Nog 99 dagen Vlindur
Niks hoor! Nog maar 96!
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:59:30 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_73104102
Dan klopt je banner niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73104119
mama_papa, oh jeu wat een klote beest Wel aangifte er tegen gedaan hoop ik?

Hoop dat je er niks aan overhoudt!
pi_73104144
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:59 schreef Troel het volgende:
Dan klopt je banner niet
Die klopt gedeeltelijk, ik ben wel 26 weken en 2 dagen zwanger, maar ik hoef nog maar 96 dagen. Ik snap niet hoe die dat nou fout berekend, maar ja..
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:02:40 #300
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73104173
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje mama-papa... Wat voor kuur trouwens? Antibiotica? En geen tetanusprik? Heb ik zelf wel gehad toen ik 6-7 wk zwanger was nl.
amoxicilline/clavulaanzuur.....Geen prik aangezien ik 20 ben en dus nog net op het randje val van de prik die ik vroeger gekregen heb. Mijn dokter zei ook dat ik trouwens niet geprikt mocht worden als dat wel nodig was ivm de kleine :S ?
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')