waterdichte molton toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorbootje, ja de vorige keer was het precies zo.
Heb je nu zo'n blauw matje onder je overtrek ofzo? Als da zo is kan ik je aanraden eens bij de Action te gaan kijken. Kost geen drol, zowel een 1 als 2-persoonsbeschermer en slaapt lang niet zo warm als die plastic glijmatjes.
Dan een hele voorzichtige jompel voor jou!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Morretje het volgende:
* Morretje voorzichtig binnenkruipt met 2 onverwachte streepjes.. Nu maar voorzichtig de eerste 8 weken afwachten, daarna wordt er uitgebreid gejompeld...
Welkomquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Morretje het volgende:
* Morretje voorzichtig binnenkruipt met 2 onverwachte streepjes.. Nu maar voorzichtig de eerste 8 weken afwachten, daarna wordt er uitgebreid gejompeld...
Oh, hey, dat maakt niet uit toch? Mijn zeef van een hoofd is net zo hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Trixie, 30 weken!
Zit jij nou ook thuis? OMdat je schreef over de rolstoel in ikea? ben ff niet helemaal aangesloten, sorry.
Ehm, nou... Technisch gesproken was er deze keer maar 1 kans..quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
Morretje!Gefeliciteerd joh
Wat gaaf!
Onverwacht als in: we waren niet echt bezig of als in: we waren juist wél bezig en hadden het niet verwacht?
Ja, ik denk dat we het deze keer ook nog wat langer stil gaan houden voor de (schoon-)ouders.. Maar een geheim is leuk hequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Welkom
Probeer te genieten, ook al is het een onzekere periode. Je draagt een klein geheimpje in je buik![]()
......
Das genoegquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ehm, nou... Technisch gesproken was er deze keer maar 1 kans..![]()
![]()
[..]
Nou goed gedaan dus!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ehm, nou... Technisch gesproken was er deze keer maar 1 kans..![]()
![]()
[..]
Ja, ik denk dat we het deze keer ook nog wat langer stil gaan houden voor de (schoon-)ouders.. Maar een geheim is leuk he
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:15 schreef martine1984 het volgende:
Als ik een kaartje laat zien met een rand van barok bloemen motief en hij maakt iets met veiligheids spelden omdat hij dat andere niet kan vinden
Mor OMG wat onwijs gek te gaafquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Morretje het volgende:
Zoooooo heb jij er nog geen genoeg vanquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:04 schreef mefke79 het volgende:
Rubey en Takkembah, ik was de relaxtheid zelfe al die weken, maar de laatste week wordt het effe wat minder ja. Geen idee waarom, maar ik merk het goed. Bijvoorbeeld als mensen maar blijven vragen of ie er al is, als manlief moppert omdat de vaatwasser niet uitgeladen is (ja, hee, dat doet pijn) enz.
"Ja, maar het wil nog niet zo lukken! Zou je mee kunnen persen?"quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Zoooooo heb jij er nog geen genoeg van
eehh jawel, wat denk je zelf
En, ben je al aan het baren
Etc.![]()
Of wat dacht je van deze: Loop jij 'er' nog steeds??? Zo'n rare uitdrukking!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:15 schreef mefke79 het volgende:
Of deze : "ik heb komend weekend vast gereserveerd voor een kraambezoek"
(1) wie zegt dat ik al bevallen ben dan (2) wie zegt dat jij dan al mag komen
Of als je de telefoon niet meteen te pakken hebt inspreken: "ben je al bezig?" (ja, met de was en ik kan geen trap meer afsprinten)
Tis allemaal lief bedoeld maar tjemig denk effe na voor je wat zegt. Ach, dit zijn de enige hormonale momenten hier, dus ik vind dat het nog wel meevalt. De rest van de zwangerschap heb ik voornamelijk in een deuk gelegen om heeeleeemaal niets dus dan mag dit zo wel aan het einde...
Tegen mij was het juist andersomquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Zoooooo heb jij er nog geen genoeg van
eehh jawel, wat denk je zelf
En, ben je al aan het baren
Etc.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef mefke79 het volgende:
Loop jij nog steeds rond? (nee, vierkant, nou goed?)
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:53 schreef Rubey het volgende:
Morretje, gefeliciteerd! Als de weken voor jou net zo snel gaan als voor mij zijn die eerste spannende 12 weken zo voorbij!
Wat betreft de waterdichte molton, ik heb die van de HEMA (met elastieken op de hoeken), alleen aan mijn kant van het bed en ik merk helemaal geen verschil. Niet warmer of zweteriger als anders. Mijn lief krijgt het bij de gedachte aan zo'n ding al warm daarom geen 2 persoons genomen, maar die hebben ze ook.
Kom op, er werd voor jouw 38 weken ook gejompeld, laat een ander ook blij zijn zegquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat is er dan mijlpaal aan, Sorbo? Just asking, maar dan is elke week een mijlpaal...
Goed idee!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik stond nog niet zo lang geleden in de Hema voor die dingen en ze hadden toch écht geen tweepersoons. Op de site staan ze ook niet. Weet je het zeker?
Morretje welkom terugJe mag mijn stickertje van dinsdag wel even lenen om 'm extra goed vast te plakken
Martine wat een duffe drukkerHoe háált 'ie het in z'n hoofd om dit zonder overleg voor een zwangere klant te doen
![]()
Troel hou je 'm wel nog eventjes binnen?
miss_sly!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, bijzonder he, zo dat bewust meemaken van die laatste dagen zonder je meisje. Het is gewoon bijna zover; het lijkt nog maar zo kort geleden dat je je kwam melden
Dat is het ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat is er dan mijlpaal aan, Sorbo? Just asking, maar dan is elke week een mijlpaal...
Het is me nu eindelijk gelukt om het te voelen. Als je inderdaad rustig en ontspannen in bed ligt, dan voel ik wel een bolletje. Op het moment dat ik ook maar enigszins een spier aanspan, voel ik niets meer. Dus goed blijven voelen, dan komt dat wel! Was eigenlijk best wel een lief gevoel, zo'n bolletje in je buik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Fijn dat je het hartje weer hebt kunnen horen(en van dat voelen van die baarmoeder vind ik ook maar knap, ik voel bij mezelf ook echt niks hoor,ook niet als ik zit te tikken en kloppen zoals zij dat doen bij het voelen hahaha)
WupWup ik zou toch zweren dat ik ze eronder zag liggen. Het kan zijn dat dat die zonder elastieken was, degene die ook om de randen gaat zeg maar. Anders begin ik in de laatste weken alsnog last te krijgen van zwangerschapsverwardheid (een heel mooi scrabble woord)!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik stond nog niet zo lang geleden in de Hema voor die dingen en ze hadden toch écht geen tweepersoons. Op de site staan ze ook niet. Weet je het zeker?
...
Klinkt wel lief, ik noem het gewoon keiharde dementiequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:42 schreef Rubey het volgende:
[..]
WupWup ik zou toch zweren dat ik ze eronder zag liggen. Het kan zijn dat dat die zonder elastieken was, degene die ook om de randen gaat zeg maar. Anders begin ik in de laatste weken alsnog last te krijgen van zwangerschapsverwardheid (een heel mooi scrabble woord)!
Je situatie is gelukkig heel erg ten goede veranderd! Zo fijn dat je het nu samen kunt doen, en samen afwachten tot ze er is! En dadelijk samen genietenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:40 schreef Xenia het volgende:
[..]
miss_sly!Ik moet vaak aan je denken, helemaal de laatste tijd. Omdat jij het ook zo onvoorstelbaar vond dat je mama ging worden. Dat heb ik ook zo erg. Maar dat gevoel trok zeker heel snel weg zodra ze er eenmaal is he?
Het lijkt zeker nog maar heel kort geleden. Maar er zit (gelukkig) een wereld van verschil in hoe de situatie toen was en hoe die nu is![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kon het me ook heel moeilijk voorstellen, maar al na 1 dag zeiden we tegen elkaar dat het niet voor te stellen is dat er een tijd is geweest dat ze er niet was. En ik 'herkende' haar ook; haar gezichtje, haar lijfje, haar pesoontje, alsof ik wist dat dit mijn kindje was.
Die klopt gedeeltelijk, ik ben wel 26 weken en 2 dagen zwanger, maar ik hoef nog maar 96 dagen. Ik snap niet hoe die dat nou fout berekend, maar ja..quote:
amoxicilline/clavulaanzuur.....Geen prik aangezien ik 20 ben en dus nog net op het randje val van de prik die ik vroeger gekregen heb. Mijn dokter zei ook dat ik trouwens niet geprikt mocht worden als dat wel nodig was ivm de kleine :S ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje mama-papa... Wat voor kuur trouwens? Antibiotica? En geen tetanusprik? Heb ik zelf wel gehad toen ik 6-7 wk zwanger was nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |