quote:Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef Sorbootje het volgende:
Heb net al dat enge plastic enzo op 't bed gelegd en de klossen weer een paar meter dichterbij het bed gezet.
Er is echt geen ontkomen meer aan he? Ik ga gewoon echt bevallen binnenkort. En da's nog tot daar aan toe... maar dan ben ik gewoon echt heel echt echt echt...
moeder![]()
Jep, binnenkort ben jij echt echt echt moederquote:Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef Sorbootje het volgende:
Heb net al dat enge plastic enzo op 't bed gelegd en de klossen weer een paar meter dichterbij het bed gezet.
Er is echt geen ontkomen meer aan he? Ik ga gewoon echt bevallen binnenkort. En da's nog tot daar aan toe... maar dan ben ik gewoon echt heel echt echt echt...
moeder![]()
En nu ga ik mijn bolle lijf in mijn bed hijsen. truste allemaal! Tot morgen! (of vannacht)
Inderdaad een hele rustige nacht. Zou Rocka dan toch....?quote:Op vrijdag 25 september 2009 06:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje het is hier stil geweest vanacht, wat een verrassing!
Mefke, heeft ie de onderkant al gevonden inmiddels?![]()
Ik ben al vanaf 5 uur wakker en tussendoor ook al 2 keer wakker geweest omdat ik de echo weer zo spannend vind. Ik heb zelfs de was staan opvouwen/stijken om 5 uur 's ochtends...Nouja om 8:30 uur is het eindelijk zover. Nog 2 uurtjes me thuis proberen te vermaken en dan mag ik weer voor heel eventjes genieten van ons mini beebje.
Fijne dag allemaal! Ik ga even lekker douchen en ontbijten!
haha, ach ja miss. bevalt de een wel eerder of later.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, dat zou trouwens inderdaad lekker opschieten.. sms ik jou dat ik lig te bevallen, sms jij terug: "Ja ik ook"
Nou ja, dat moest ik nog even kwijt. En dan nu echt
Hehehe, die doet het hier ook sinds tijden weer goed tegen het niet kunnen slapen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:15 schreef Lijnloos het volgende:
de DS erbij gepakt.
Ja, moet werken ja, maar ik rij elke ochtend met mijn lief mee, die dropt me op mijn werk, dus hij heeft me wakker gemaakt uiteindelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:21 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hehehe, die doet het hier ook sinds tijden weer goed tegen het niet kunnen slapen.
Vooral de domme/simpele spelletjes daan wrod ik vaak wel moe van.
Ehm..............hoe erg is het dat je geen wekker hebt gehoord?
Moet je werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |