abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2009 @ 05:59:58 #176
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73090672
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef Sorbootje het volgende:
Heb net al dat enge plastic enzo op 't bed gelegd en de klossen weer een paar meter dichterbij het bed gezet.

Er is echt geen ontkomen meer aan he? Ik ga gewoon echt bevallen binnenkort. En da's nog tot daar aan toe... maar dan ben ik gewoon echt heel echt echt echt...

moeder

Herkenbaar

Hopelijk heeft iedereen lekker geslapen! Ik ben even aan mijn mini-ontbijtje en kruip dan weer terug...

Mijn baarmoeder heeft iedere ochtend gewoon spierpijn omdat mevrouw al sinds dinsdag 's avonds aan de gang gaat van een uur of 0900 tot 2400. Mijn buik gaat dan werkelijk waar alle kanten op, wel gezellig , maar wel pijnlijk soms.
(ja, ik heb het zelf maar tot rommelen benoemd)

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73090684
Jeetje het is hier stil geweest vanacht, wat een verrassing!

Mefke, heeft ie de onderkant al gevonden inmiddels?

Ik ben al vanaf 5 uur wakker en tussendoor ook al 2 keer wakker geweest omdat ik de echo weer zo spannend vind. Ik heb zelfs de was staan opvouwen/stijken om 5 uur 's ochtends... Nouja om 8:30 uur is het eindelijk zover. Nog 2 uurtjes me thuis proberen te vermaken en dan mag ik weer voor heel eventjes genieten van ons mini beebje. Fijne dag allemaal! Ik ga even lekker douchen en ontbijten!
pi_73090881
zeg dat wel nikki!
  vrijdag 25 september 2009 @ 07:40:08 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73090932
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Asy, jij rockt
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:36 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
I second that motion!
snap alleen niet goed waarom
  vrijdag 25 september 2009 @ 07:41:33 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73090943
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef Sorbootje het volgende:
Heb net al dat enge plastic enzo op 't bed gelegd en de klossen weer een paar meter dichterbij het bed gezet.

Er is echt geen ontkomen meer aan he? Ik ga gewoon echt bevallen binnenkort. En da's nog tot daar aan toe... maar dan ben ik gewoon echt heel echt echt echt...

moeder

En nu ga ik mijn bolle lijf in mijn bed hijsen. truste allemaal! Tot morgen! (of vannacht )
Jep, binnenkort ben jij echt echt echt moeder
  vrijdag 25 september 2009 @ 07:43:05 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73090951
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 06:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje het is hier stil geweest vanacht, wat een verrassing!

Mefke, heeft ie de onderkant al gevonden inmiddels?

Ik ben al vanaf 5 uur wakker en tussendoor ook al 2 keer wakker geweest omdat ik de echo weer zo spannend vind. Ik heb zelfs de was staan opvouwen/stijken om 5 uur 's ochtends... Nouja om 8:30 uur is het eindelijk zover. Nog 2 uurtjes me thuis proberen te vermaken en dan mag ik weer voor heel eventjes genieten van ons mini beebje. Fijne dag allemaal! Ik ga even lekker douchen en ontbijten!
Inderdaad een hele rustige nacht. Zou Rocka dan toch....?

Spannend hoor, die echo! Komt vast wel goed.
pi_73090987
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, dat zou trouwens inderdaad lekker opschieten.. sms ik jou dat ik lig te bevallen, sms jij terug: "Ja ik ook"

Nou ja, dat moest ik nog even kwijt. En dan nu echt
haha, ach ja miss. bevalt de een wel eerder of later.
Ik ben iig event. beschikbaar, kiek moar.

Wanneer ik bevallen ben duurt het ook wel een paar dgn aangezien ik ff in het z'huis moet blijven.

Ja rocka was er wel heel relaxed onder, of ze heeft een goede nacht gehad of gister miss. toch al wat gevoeld?

Nikki succes straks.

TWinkly, ons boxkleed past ook niet helemaal precies en wij hebben ook opstaande randjes.

Takkkembah, die van ons is ook s avonds v.a. ong.18:00 veel beweeglijker dan overdag.

Incantrix, fijn dat jullie ff leker geshopt hebben.
Heb je zoveel last dan
Wel ook weer een rustgevend gevoel dat je weer een boel bij elkaar hebt aan spulletjes of niet?

Gister weer goed gekeurd en eigenlijk geen bijz.heden.
Woensdag weer terug komen.
Zaterdag nog ff naar de kapper, 's avonds buurtfeest en dan vanaf volgende week i.p zo goed als lege agenda, best lekker.
Had steeds nog "verplichtingen" niet dat dat heel erg was maar ben nu wel wat meer op mezelf zeg maar.
Owja gisternacht zo ong. hele nacht wakker gelegen, vanacht toch in totaal (incl.plaspauzes) uurtje of 5 a 6 geslapen, gelukkig.
pi_73091039
Goedemorgen, hier even een berichtje van mij. Mijn laptop is overleden dus even wat minder op Fok! Zit nu boven achter de pc maar da's toch niet zo fijn en hou ik niet lang vol. Ben sinds gister thuis aangezien ik erg last had van keelpijn en vreselijke vermoeidheid. Constant harde buiken ook, dus dacht dat het wel goed was om even wat rust te pakken. Ga maandag weer rustig aan de slag.

Ben wel een beetje depri momenteel, weet niet precies waarom maar zal met de komende 20 weken echo te maken hebben denk ik. Maak me nogal zorgen. Heb ook een nogal gevoelige baarmoeder en zit me allemaal rare dingen in mijn hoofd te halen. Roze wolk is even verdwenen hier.

Vandaag 19 weken (al voel ik me niet zo) en zal blij zijn als we volgende week vrijdag die echo gehad hebben met hopenlijk goed nieuws. Misschien dat ik die onzekerheid dan wat kan laten varen

Sorry dat ik niet echt op iedereen reageer, maar even geen puf voor. Ik volg iedereen wel hoor

Ssserpente, ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met je mooie meisje Lente, wat een poepie Geniet samen van jullie prinsesje!

Mefke en Takkembah, ben benieuwd wanneer jullie kleintje zich aandient. Succes met de LL

Rocka, wat klink je gelukkig en in balans. Die rocker van jullie kiest zijn eigen moment, maar je bent er in ieder geval helemaal klaar voor. Nog even genieten van alleen die kleine B. van je.

Nu ga ik even op de bank liggen. De schoonmaakstertjes komen zo
pi_73091061
bleeeeeggghhhh weer amper geslapen van8 en ben echt doodop... denk dat ik het ff wat rustiger aan moet doen, dus heb me ziek gemeld voor de komende 3 dagen...
ben dr gewoon misselijk van..

ga de komende dagen veel relaxen, beetje op bed films kijken, lezen en internetten denk ik.....

voel me wel een beetje schuldig , maar moet ook aan dat kleintje daarbinnen denken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73091081
Goedemorgen!

Happy: JIJ hebt een gevoelige baarmoeder, je baby niet Baby's hebben geen last van jouw harde buiken! (al is het zeker wel een goed idee om nu echt even rustig aan te doen inderdaad!)
Komt vast helemaal goed met die echo joh!
pi_73091140
@ Happy, shit man das niet fijn dat gevoel van je.
Komt die onzekerheid ergens vandaan, vervelende ervaringen uit je omgeving ofzo?

@ Bj, goed dat je er eindelijk aan toe geeft, dat moet je ook zelf doen en kan niemand je mee helpen.
Zoals ik laatst al schreef, je kunt wel steeds willen enzo maar je schiet er niets mee op en je hoeft je tegenover niemand te bewijzen want je hebt wel iets in je wat moet groeien enzo.
En tot een week of 24 had ik weinig buik en geen klachten enzo en ik stond er dan ook minder bij stil en deed gewoon alles maar een zwangerschap is neit niks.
En dat schuldig voelen heeft vlgs mij iedereen in de zorg maar ja, denk dat je je straks schuldiger voelt als je met harde buiken ofzo fulltime thuis zit of met vervroegde weeen ofzo.
Tenminste die opmerking van de vk hakte er toen bij mij wel in, je bent zelf verantwoordelijk voor de kleine in je buik en als je dan op een bep.manier door gaat dan kun je sommige klachten krijgen met alle gevolgen van dien........ (niet te hopen maar het hielp mij wel om wat meer aan mezelf te denken en wat minder uur te gaan werken)
pi_73091148
Ah Happy, meid! Probeer je zorgen even een plekje te geven tot de echo... extra zorgen maken is ook niet goed voor je rust.
BJ ziek, hoop dat je een beejte kan uitrusten En inderdaad niet schuldig voelen hoor, je doet het voor die kleine.
Hier wel lekker geslapen maar kon niet in slaap komen... dus uiteindelijk maar er uit gegaan en thee gemaakt en de DS erbij gepakt. Doppies in tegen liefs gesnurk en toen wilde het eindelijk... voordeel van de doppies: je hoort ook geen wekker
pi_73091191
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 08:15 schreef Lijnloos het volgende:
de DS erbij gepakt.
Hehehe, die doet het hier ook sinds tijden weer goed tegen het niet kunnen slapen.
Vooral de domme/simpele spelletjes daan wrod ik vaak wel moe van.

Ehm..............hoe erg is het dat je geen wekker hebt gehoord?
Moet je werken?
pi_73091284
Nikki, succes strakjes!
pi_73091301
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 08:21 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Hehehe, die doet het hier ook sinds tijden weer goed tegen het niet kunnen slapen.
Vooral de domme/simpele spelletjes daan wrod ik vaak wel moe van.

Ehm..............hoe erg is het dat je geen wekker hebt gehoord?
Moet je werken?
Ja, moet werken ja, maar ik rij elke ochtend met mijn lief mee, die dropt me op mijn werk, dus hij heeft me wakker gemaakt uiteindelijk.
  vrijdag 25 september 2009 @ 08:56:44 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_73091587
Hier op de heel vroege ochtend tot nu toe toch best krampen waarvan ik niet helemaal weet of het wel hoort. Het zijn geen overduidelijke voorweeen meer namelijk. Maar even in de gaten houden, Meneer mag er nog niet uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73091636
Nou, nu alles goed is met baby durf ik hier ook wel wat actiever te gaan meeschrijven.

Brrr Troel, raar die krampen. Idd maar even goed opletten en je vk bellen als je het niet vertrouwt hoor..!

Freecell: voel jij je baby al? Ik kan niet wachten tot het gewriemel weer begint.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:16:59 #193
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73091992
Mogge,

Webkim, nogmaals welkom dan
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73092026
*Meldt* alles rustig! Gister weer goedgekeurd bij de vlos, alles gaat goed het is afwachten tot mijn meisje vindt dat het tijd is

Troel, ik zou sowieso voor de zekerheid maar even bellen, beter een keer te veel als te weinig toch!
Rocka, heel goed geslapen vannacht of toch...?
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:20:06 #195
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73092049
octopussy, ik zou ff een plasje inleveren. is zo gebeurd, en je hebt meteen uitslag. wel zo rustig

twinkly, het bedje wordt strak opgemaakt zodat het kind er niet onder kan komen en dan stikken. als het kind in de box ligt, ben je er meestal wel bij, of iig wakker, dus dan merke jwel als er rare fratsen worden uitgehaald. ook is een boxkleed een stug stugger, daar kruip je niet zomaar onder. en als je dat welkan, lig je niet meer in de box, want dan ben je 10 maanden oud

nikki, succes bij de echo!

sorbo, ja, je wordt mama van een heel lief beebje JOUW beebje

happy, gecondoleerd met je laptop!
gefeli met je mijlpaal!
en dat die roze wolk even wat minder is door de zorgen, is heel logisch, hoor! en een gevoelige baarmoeder zegt helemaal niks over de gezondheid van het kind. baarmoeder ben jij, mss anders ff bellen met de vlos, even vragen? geeft wellicht wat rust
En wederom, wat freeceel zegt

BJ, rustig aan, hoor! en idd, je buik en je lijf zijn nu het belangrijkst! daar moet je nog wat langer mee door!

En hoi wrappie! Hoe hebben jullie het goede nieuws eigenlijk gevierd?

Mijlpaal voor ikke: 26 weken!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:21:54 #196
190853 RockabeIIa
pi_73092094
Neuh Rubey, maar om dat nou elke dag te gaan roepen vind ik ook al zo wat. En om in mijn eentje gezellie Z&G vol te gaan spammen is ook niet mijn ding

Dames die het rustiger aan moeten doen, vooral lekker rustiger aan doen!
pi_73092345
Goedemorgen allemaal!

Ondanks al het plastic best wel lekker geslapen. Mijn katten waren het nu écht zat en hebben me met een collectief mauwconcert mijn bed uitgejaagd. Gelijk hebben ze.

Het is mij, ik PM je straks wel even.

Rocka, sliep je tijdens je vorige zwangerschap ook zo slecht?

BJ, eindelijk doe je eens rustig aan. Ik zat echt te wachten tot dit moment eens zou komen. Niet omdat ik je geen druk leven gun hoor maar gewoon omdat ik me niet voor kon stellen dat het goed bleef gaan. Verstandig dat je nu even voor jezelf en je baby kiest. niets om je schuldig over te voelen!

Nu ga ik mijn katten even van eten voorzien, want ze doen een staaroorlog met mij. Met hier en daar een dwingende mauw en een voorzichtig pootje op mijn been. Dat verlies ik dus.
pi_73092442
We zijn weer eens ouderwets samen naar de film geweest Davinia en volgende week gaan we nog een keer uit eten, als de omstandigheden het toelaten.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:48:25 #199
190853 RockabeIIa
pi_73092634
Sorbootje, ja de vorige keer was het precies zo.
Heb je nu zo'n blauw matje onder je overtrek ofzo? Als da zo is kan ik je aanraden eens bij de Action te gaan kijken. Kost geen drol, zowel een 1 als 2-persoonsbeschermer en slaapt lang niet zo warm als die plastic glijmatjes.
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:52:33 #200
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73092733
En je kan ook een (oud) badlaken over het plastic kraakding doen, en daaroverheen je overtrek. kraakt een stuk minder, zweet niet, en in het ergste geval is een oude badhanddoek naar de vernieling, maar daarvoor pak je dan ook een oude
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')