hmm dat is wel een idee ja, maar het is zo'n leuk kleedquote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Twinkly, kan je je boxkleed niet op MP zetten?
Ik ben niet de enige...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Een harde buik ja, maar dan nog...tis wel erg vroeg om daar nu al last van te hebben (dat bedoelde ik eigenlijk)
Oh, da;s wel balen van het boxkleed zeg, is ie te groot of te klein (bij te een beetje te groot kun je hem misschien nog wat omslaan?)... Of inderdaad MP, voor de box of het kleed... wel jammer joh.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef Twinkly het volgende:
Oei Leonieke, ik zou toch echt eraan gaan denken minder te werken hoorAls je bijvoorbeeld 50% gaat werken dan wordt je vast niet gillend gek maar het kan in drukte en bloeddruk heel veel schelen.
En wat wegen ze jou nauwkeurig zeg! Ik ben nog nooit gewogen bij de vk
Auch Mefke dat klinkt pijnlijk!!DRIEKUS de onderkant, ONDERKANT, moet je hebben!!!
Keshet leuk! Ga je ook fotootjes plaatsen?Ik heb ook altijd een lage bloeddruk, 90/60, schijnt heel gezond te zijn
De laatste paar dagen heb ik ook last van duizeligheid maar dat kan ook komen doordat de baarmoeder nu best hoog zit bij mij.
Aoraki, het is vast niets, zo nauwkeurig kunnen ze niet meten van buiten. Mijn vk's meten ook niet echt, ze voelen heel globaal wat de hoogte is.
Oh Lijnloos groot gelijk! Die jumpsuitjes zijnWijde pijpjes! Wij hebben vandaag die van ons binnen gekregen waar we wat op hadden laten drukken, het is zo leuk geworden!
Wij hebben net de box in elkaar gezet (van TWF die je gratis bij een babykamer van de Baby-dump kreeg) maar het boxkleed (van Prenatal) past nietIk dacht dat dat standaardmaten waren
En dat kleed hebben we al zo lang, dat kunnen we niet meer ruilen
Klinkt een beetje kinky Asy (of dat ligt aan mij... heb ik de laatste tijd wel vaker last vanquote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige...
ik wist eerst ook niet dat het een harde buik was hoor; ik kwam er op een uh... zeg maar alternatieve manier achter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben hier ook nog nooit gewogen of gemeten bij de vlos. Ze vraagt zelfs niet eens naar mijn gewicht.
Vandaag trouwens wederom goed zwangerschapsnieuws gehoord van een vriendinnetjeHet regent zwangere vrouwen om me heen. Zo leuk
![]()
Zo is dat! Lekker van genieten! Nu is B nog je kleinste...nog heel even!!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Tuurlijk verlang ik wel naar onze nieuwe baby en vind ik die buik lastig en alles wat er bij komt kijken zoals oververmoeidheid e.d. Maar ach weet je, alles is klaar, de baby is klaar, ik ben klaar, het huis is (bijna op kleine puntjes als 1 klein wasje e.d.) schoon, en ik geniet gewoon van de laatste daagjes alleen met mijn peutertje. Da's ook heel wat waard
Oh, dat van die tocht is wel een goeie ja, dat maakt het gevoel erover al weer wat beter dankjequote:Op donderdag 24 september 2009 21:40 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, hier ook een twf box (welliswaar niet gratis). Ik heb me ook rot gezocht naar een passend boxkleed, maar wat blijkt...er bestaan geen standaardmaten. Ook als je naar andere boxen kijkt is het kleed bijna nooit helemaal passend. Waarschijnlijk is je kleed wat te groot (althans, dat was de onze wel), wij hebben nou een randje rondom omhoog staan, schijnt ook nog goed te zijn voor de tocht. Ons kleed is van Koeka en die hebben ook weer andere maten dan bv prenatal. Conclusie, boxkleed er gewoon in leggen en dan aan de randjes een beetje omhoog zetten. Succes ermee, kan me je teleurstelling goed voorstellen, had ik hier ook effe last van!
Daarom ga ik zelf maar een leuk boxkleed makenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:40 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, hier ook een twf box (welliswaar niet gratis). Ik heb me ook rot gezocht naar een passend boxkleed, maar wat blijkt...er bestaan geen standaardmaten. Ook als je naar andere boxen kijkt is het kleed bijna nooit helemaal passend. Waarschijnlijk is je kleed wat te groot (althans, dat was de onze wel), wij hebben nou een randje rondom omhoog staan, schijnt ook nog goed te zijn voor de tocht. Ons kleed is van Koeka en die hebben ook weer andere maten dan bv prenatal. Conclusie, boxkleed er gewoon in leggen en dan aan de randjes een beetje omhoog zetten. Succes ermee, kan me je teleurstelling goed voorstellen, had ik hier ook effe last van!
Octopussy, ontsteking of niet, daar is zo niks van te zeggen...gewoon effe urine inleveren, dan weet je het meteen. En goed blijven drinken en je bekkenbodemspier goed ontspannen op het toilet.
Ik ga maar eens effe douchen en dan mijn bedje in. Goede nacht allemaal!
niet kinky hoor; gewoon sex -> orgasme -> harde buikquote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Klinkt een beetje kinky Asy (of dat ligt aan mij... heb ik de laatste tijd wel vaker last van)
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef Sorbootje het volgende:
Heb net al dat enge plastic enzo op 't bed gelegd en de klossen weer een paar meter dichterbij het bed gezet.
Er is echt geen ontkomen meer aan he? Ik ga gewoon echt bevallen binnenkort. En da's nog tot daar aan toe... maar dan ben ik gewoon echt heel echt echt echt...
moeder![]()
Jep, binnenkort ben jij echt echt echt moederquote:Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef Sorbootje het volgende:
Heb net al dat enge plastic enzo op 't bed gelegd en de klossen weer een paar meter dichterbij het bed gezet.
Er is echt geen ontkomen meer aan he? Ik ga gewoon echt bevallen binnenkort. En da's nog tot daar aan toe... maar dan ben ik gewoon echt heel echt echt echt...
moeder![]()
En nu ga ik mijn bolle lijf in mijn bed hijsen. truste allemaal! Tot morgen! (of vannacht)
Inderdaad een hele rustige nacht. Zou Rocka dan toch....?quote:Op vrijdag 25 september 2009 06:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje het is hier stil geweest vanacht, wat een verrassing!
Mefke, heeft ie de onderkant al gevonden inmiddels?![]()
Ik ben al vanaf 5 uur wakker en tussendoor ook al 2 keer wakker geweest omdat ik de echo weer zo spannend vind. Ik heb zelfs de was staan opvouwen/stijken om 5 uur 's ochtends...Nouja om 8:30 uur is het eindelijk zover. Nog 2 uurtjes me thuis proberen te vermaken en dan mag ik weer voor heel eventjes genieten van ons mini beebje.
Fijne dag allemaal! Ik ga even lekker douchen en ontbijten!
haha, ach ja miss. bevalt de een wel eerder of later.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, dat zou trouwens inderdaad lekker opschieten.. sms ik jou dat ik lig te bevallen, sms jij terug: "Ja ik ook"
Nou ja, dat moest ik nog even kwijt. En dan nu echt
Hehehe, die doet het hier ook sinds tijden weer goed tegen het niet kunnen slapen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:15 schreef Lijnloos het volgende:
de DS erbij gepakt.
Ja, moet werken ja, maar ik rij elke ochtend met mijn lief mee, die dropt me op mijn werk, dus hij heeft me wakker gemaakt uiteindelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:21 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hehehe, die doet het hier ook sinds tijden weer goed tegen het niet kunnen slapen.
Vooral de domme/simpele spelletjes daan wrod ik vaak wel moe van.
Ehm..............hoe erg is het dat je geen wekker hebt gehoord?
Moet je werken?
waterdichte molton toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorbootje, ja de vorige keer was het precies zo.
Heb je nu zo'n blauw matje onder je overtrek ofzo? Als da zo is kan ik je aanraden eens bij de Action te gaan kijken. Kost geen drol, zowel een 1 als 2-persoonsbeschermer en slaapt lang niet zo warm als die plastic glijmatjes.
Dan een hele voorzichtige jompel voor jou!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Morretje het volgende:
* Morretje voorzichtig binnenkruipt met 2 onverwachte streepjes.. Nu maar voorzichtig de eerste 8 weken afwachten, daarna wordt er uitgebreid gejompeld...
Welkomquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Morretje het volgende:
* Morretje voorzichtig binnenkruipt met 2 onverwachte streepjes.. Nu maar voorzichtig de eerste 8 weken afwachten, daarna wordt er uitgebreid gejompeld...
Oh, hey, dat maakt niet uit toch? Mijn zeef van een hoofd is net zo hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Trixie, 30 weken!
Zit jij nou ook thuis? OMdat je schreef over de rolstoel in ikea? ben ff niet helemaal aangesloten, sorry.
Ehm, nou... Technisch gesproken was er deze keer maar 1 kans..quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
Morretje!Gefeliciteerd joh
Wat gaaf!
Onverwacht als in: we waren niet echt bezig of als in: we waren juist wél bezig en hadden het niet verwacht?
Ja, ik denk dat we het deze keer ook nog wat langer stil gaan houden voor de (schoon-)ouders.. Maar een geheim is leuk hequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Welkom
Probeer te genieten, ook al is het een onzekere periode. Je draagt een klein geheimpje in je buik![]()
......
Das genoegquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ehm, nou... Technisch gesproken was er deze keer maar 1 kans..![]()
![]()
[..]
Nou goed gedaan dus!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ehm, nou... Technisch gesproken was er deze keer maar 1 kans..![]()
![]()
[..]
Ja, ik denk dat we het deze keer ook nog wat langer stil gaan houden voor de (schoon-)ouders.. Maar een geheim is leuk he
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:15 schreef martine1984 het volgende:
Als ik een kaartje laat zien met een rand van barok bloemen motief en hij maakt iets met veiligheids spelden omdat hij dat andere niet kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |