abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:53:07 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73092749
Goedemorgen lieve dames! Mag ik éven van mijn stoel afvallen? Kwárt! Over! Negen! Met maar één plaspauze Ik denk dat ik spontaan de nachtbrakersclub uitgezet wordt, het gaat al een paar dagen goed! En ik kan werkelijk níet geloven waar de tijd is gebleven hoor, die eerste weken gingen zoooo sloom, en nu..

30 weken vandaag

Ik vind het echt al heel spannend worden en ik ben heel erg blij dat ik deze dagen bijna mijn complete nog-te-kopen-lijst bij elkaar heb gescharreld. We moeten nu alleen nog een wipstoeltje, een nieuwe wiegenstandaard, wat spuugdoekjes (maar ik moet vandeweek mijn bestelling ophalen bij de Hema dus dan neem ik ze gelijk even mee), slabbetjes en komende maand ons pakket wasbare luiers aanschaffen. That's all Hoe hip is dat!

Takkembah, hopelijk lig jij weer lekker te knorren in je bedje

Nikki, hoe was je echo?? Ben blij voor je dat jullie vroeg op de ochtend mochten, anders zit je er de hele dag nog tegenop te hikken..

Wanneer had Aoraki die echo nou ook al weer? Vandaag ergens toch?

Asy, omdat je het beestje gewoon lekker bij de naam noemde

Het-is-mij, shoppen was echt zo fijn, en nu heb ik dus bijna alles binnen en dat voelt inderdaad echt heel goed En ja, de ikea door red ik helaas gewoon niet meer, zeker niet op de manier van gisteren: eerst daarheen, daarna daarheen, toch maar weer terug naar het vorige, dan door naar de lampen etc. etc. Jij in elk geval weer goedgekeurd, heel fijn! En een weekje zonder 'moeten' verlang ik ook erg naar, ik snap je heel erg goed. Het hoeft allemaal niet zo nodig meer he?

Oh, Happy, wat vervelend dat je ven door je roze wolk heen op aard bent teruggezakt. Ik kan het me wel voorstellen, die 20 weken-echo vond ik ook echt super-eng. En dan komt je laptop ook nog eens te overlijden, kun je het ook niet lekker van je afkletsen hierzo.. voor jou en ik hoop dat je snel weer op je wolkje mag wonen!

BJ, heel goed van je dat je eraan toegeeft. Ik vind het erg vervelend voor je maar ik ben blij dat je het doet, want dit is op dit moment zo veel belangrijker als je werk! Je schuldgevoel herken ik heel goed, maar het schuldgevoel dat je zou hebben als er iets misging omdat je te eigenwijs bent geweest zou vast véle malen erger zijn. Aan toegeven dus, je bent ook al 26 weken joh! (Toch? ) Da's geen piepjong kindje meer in je buik, da's al een hele baby!

Lijnloosje, werk ze Rustigaan doen maar vandaag..

Oh jeetje, Troel, geen weeën hoop ik! Succes, ga je bellen of is het ondertussen alweer afgezakt?

Ha, Webkim, gezellig dat je ook echt mee komt posten nu!

Rubey weer goedgekeurd, altijd fijn

En Davinia, jeuh, 26 weken!! Mooie mijlpaal vind ik dat

Och Rocka.. voor jou.. Had gráág gelezen dat jij ook eens wat betere nachten ging draaien..

En Sorbootje, haha, ik ben zó blij dat mijn poezewoezels in de ochtend altijd eten krijgen van mijn lief (niet dat ze niet bij mij zeuren hoor, ik blijf nog steeds de primaire voedselbron op de één of andere manier), maar dan ben ik wel van ze af als hij er eenmaal uit is Fijn dat je goed hebt geslapen in elk geval
3!
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:54:15 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73092777
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorbootje, ja de vorige keer was het precies zo.
Heb je nu zo'n blauw matje onder je overtrek ofzo? Als da zo is kan ik je aanraden eens bij de Action te gaan kijken. Kost geen drol, zowel een 1 als 2-persoonsbeschermer en slaapt lang niet zo warm als die plastic glijmatjes.
waterdichte molton toch?
pi_73092786
* Morretje voorzichtig binnenkruipt met 2 onverwachte streepjes.. Nu maar voorzichtig de eerste 8 weken afwachten, daarna wordt er uitgebreid gejompeld...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:56:08 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73092822
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Morretje het volgende:
* Morretje voorzichtig binnenkruipt met 2 onverwachte streepjes.. Nu maar voorzichtig de eerste 8 weken afwachten, daarna wordt er uitgebreid gejompeld...
Dan een hele voorzichtige jompel voor jou!

Trixie, 30 weken!
Zit jij nou ook thuis? OMdat je schreef over de rolstoel in ikea? ben ff niet helemaal aangesloten, sorry.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:56:58 #205
95408 Incantrix
pi_73092849
Morretje, ik zag je naam als laatste postster staan in dit topic en jaaaahh!! Mag ik wel alvast een voorzichtige voor je doen? Ik vind het namelijk superleuk als je er weer bij kunt zijn!
3!
pi_73092858
Morretje... Wat fijn!
pi_73092895
Morretje! Gefeliciteerd joh Wat gaaf!
Onverwacht als in: we waren niet echt bezig of als in: we waren juist wél bezig en hadden het niet verwacht?
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:59:21 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73092898
quote:
Welkom
Probeer te genieten, ook al is het een onzekere periode. Je draagt een klein geheimpje in je buik

Incantrix, azo Wat dat betreft ben ik altijd wel direct. Ik hou niet zo van dat er om heen gepraat. Hoewel ik wel vaak me eerst voorzichtig uitdruk om een ander niet voor het hoofd te stoten of af te schrikken
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:59:34 #209
95408 Incantrix
pi_73092907
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef DaviniaHR het volgende:

Trixie, 30 weken!
Zit jij nou ook thuis? OMdat je schreef over de rolstoel in ikea? ben ff niet helemaal aangesloten, sorry.
Oh, hey, dat maakt niet uit toch? Mijn zeef van een hoofd is net zo hoor Ik zit niet thuis maar werk nog 4 uur, met sterk aangepast werk en ik doe mijn best om het uit te zingen, maar het wordt wel steeds zwaarder. Niet in de laatste plaats omdat ik voor mijn werkzaamheden constant hele dikke dossiers nodig heb die ik zelf dus niet kan verplaatsen, ik moet dus gemiddeld 6 x in een uur aan een collega vragen iets voor me te pakken, op te ruimen of weg te brengen en dat is echt zó storend.. Niet voor hen hoor, maar je zo afhankelijk van anderen voelen is echt niet hip.. Ik tel ook echt mijn werkdagen af, nog 15 te gaan Hey, moest jij nu gisteren naar de bedrijfsarts of vandaag? (Zie je? Zééf!) Gisteren toch? Wat zei hij/zij? Jij zit nu volledig thuis?

En Asy, haha, ik ben ook altijd vrij bot met dat soort dingen, maar op de één of andere manier denken mensen altijd dat ik een heel lief meisje ben en dan vallen ze van hun stoel als ik mijn mond opentrek Ik kan het altijd erg waarderen als mensen gewoon zéggen waar het op staat
3!
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:00:33 #210
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73092932
morgend

morretje ook hier een voorzichtige proficiat
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:00:39 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73092934
Goeie berichten Morretje!!! en een extra voor jou!
I'm so glamourous I piss glitter!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 september 2009 @ 10:01:14 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73092946
Mor!!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73092968
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
Morretje! Gefeliciteerd joh Wat gaaf!
Onverwacht als in: we waren niet echt bezig of als in: we waren juist wél bezig en hadden het niet verwacht?
Ehm, nou... Technisch gesproken was er deze keer maar 1 kans..
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Welkom
Probeer te genieten, ook al is het een onzekere periode. Je draagt een klein geheimpje in je buik

......
Ja, ik denk dat we het deze keer ook nog wat langer stil gaan houden voor de (schoon-)ouders.. Maar een geheim is leuk he
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73092984
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Morretje het volgende:

[..]

[..]
Das genoeg Wij zijn er bij ons nog steeds van overtuigd dat er eigenlijk geen kans was

Veelplezier met je geheimpje
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:03:22 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_73092989
Morretje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:03:52 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73093002
Morretje wat fijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:04:49 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73093022
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Morretje het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik denk dat we het deze keer ook nog wat langer stil gaan houden voor de (schoon-)ouders.. Maar een geheim is leuk he
Nou goed gedaan dus!
En dit soort geheimpjes zijn leuk. Dat je over straat loopt en denkt: ik weet iets wat jij niet weet...
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:07:09 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73093072
Davinia, hoe was het nog bij de bedrijfsarts?

Incantrix, dat lieve denken mensen ook van mij inderdaad Maar je wil niet weten wat ik er soms uitsla
maar ik kan ook heel lief zijn hoor!
pi_73093242
Rocka en Davinia, een oud badlaken had ik er al opgelegd, dat shceelt in ieder geval. Maar die tip van de action is ook wel handig! Zal erop uit sturen. Woon zelf in een k*tdorpje waar niets meer dan een supermarktje is en heb zelf geen rijbewijs ( ).

Morretje, ik doe ook even heel voorzichtig voor je!
pi_73093256
Morretje wat fijn! gefeliciteerd en welkom terug

Hier redelijk geslapen, zat er gister avond ff helemaal door heen.... pijn in mn liezen, problemen in mn prive sitiuatie waar ik verder niet overuit zal wijden vanwege eventuele meelezers, drukker heeft niet gedaan wat wij wilde met het kaartje... dus ik ga straks op zoek naar een ander. Als ik een kaartje laat zien met een rand van barok bloemen motief en hij maakt iets met veiligheids spelden omdat hij dat andere niet kan vinden..... dan heb ik echt zoiets van hoe dom kun je zijn.

Een van de LLM al actie?
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:16:02 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_73093269
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:15 schreef martine1984 het volgende:
Als ik een kaartje laat zien met een rand van barok bloemen motief en hij maakt iets met veiligheids spelden omdat hij dat andere niet kan vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73093332
Morretje, wat een spannend berichtje joh, en alvast voorzichtige felicitatie ...
pi_73093408
Trouwens heel bizar gedroomd vannacht!

Ik ging naar de wc en ineens dacht ik: "oh ik kan ook wel even persen" en hoppa! Daar was mijn blozende dochter. Geen weeën niets. was eerst boos dat ik hem niet geroepen had, maar was toch wel blij.

We noemden haar Maura Ashelyn (????)

Vervolgens gingen we op vakantie in een groot bos en we namen de katten mee. Sisqo (bij sommigen van jullie wel bekend) veranderde in ene gorilla en ging van boom naar boom slingeren.

En dan word je wakker en denk je
pi_73093426
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Intelligente drukker idd!
pi_73093541
Alle angsten en zorgen waren weer voor niets... echo was goed! Alleen lag de luiaard te slapen. Er was echt geen beweging in te krijgen, dus dat was wel een beetje jammer, ik had graag een spartelend minimensje gezien! Nekplooi was 1,47mm, dus dat is ruim binnen de marge, nu het bloedonderzoek afwachten, volgende week vrijdag de uitslag.

voor iedereen hier, ik ga eens kijken of ik nog wat kan doen op m'n werk!
pi_73093565
Morretje, gefeliciteerd! En ja wat de rest zegt, geniet van je geheimpje en een gezonde zwangerschap gewenst.
BJ, het is zwaar k*t dat het niet meer gaat, maar neem dit seintje serieus en rust goed uit. Je kan wel alles willen, maar dat gaat gewoon niet meer. En dat is rot en wennen en vervelend, maar je weet waar je het voor doet.
Happy ook ziekjes, toch?
Sorbo, bij de leenbakker hebben ze ook van die waterdichte moltons. Wij hebben em er al weken op liggen en dan inderdaad een oude handdoek overheen, slaapt prima!
Troel, moet jij niet eens een gyn of een vk bellen? Of steek je nog even je hoofd in het zand?
Davina, volledig thuis nou?
Rubey, goedgekeurd
Takkembah, ik herken je spierpijn. Driekus vindt het vooral leuk om 's nachts en vroeg in de ochtend te spoken. Dat beloofd nog wat voor als ie geboren is.
Martine, die drukker is niet dom, die is absoluut klantonvriendelijk! Heel snel een ander zoeken. Maar wat een gedoe, daar heb je dus echt geen zin meer in.

En meldt dus. Met Driekus aan boord. En geen enkel seintje dat ie zin heeft om te komen. Maar wel heerlijk geslapen weer, dus ik ga effe niet klagen. En wat is het toch fijn om konijnen als huisdier te hebben. Die kunnen je namelijk niet wakker maken als ze eten willen...maar honger hebben ze denk ik wel, dus ik ga ze maar even voeren.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73093629
Sorbo Geniale droom

Wat fijn dat alles goed was Nikki! En slapen, tja, dat doen ze nou eenmaal
pi_73093643
Och daar zeg je wat Mefke!

* Sorbootje rent snel naar het konijn

Fijn dat je zo lekker geslapen hebt!
pi_73093751
Morretje, wat fijn!! ik hoop dat die eerste 12 wkn ondanks alle spanning voorbij mogen vliegen voor jullie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73093990
Morretje!

Deze blijft plakken hoor!
pi_73094104
Morretje, wat fijn dat je weer in Z&G kan posten! Dat die enge eerste weken maar voorbij mogen vliegen.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:49:16 #232
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73094168
quote:
Mor OMG wat onwijs gek te gaaf
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73094173
Serpente gefeliciteerd met Lente Lieve naam, lieve foto

Morretje gefeliciteerd! Spannende tijd voor je

Incantrix 30 weken! Wat gaat dat snel he?
En Davinia ook al zo'n mooie mijlpaal!

Sorbootje, je mag mij ook smsen, mocht het-is-mij niet kunnen. Alleen moet je dan niet al te ver voor je uitgerekende datum bevallen, want tussen 2 en 5 oktober lig ik in het ziekenhuis en daarna nog een paar dagen veel in bed denk ik.

Ik steek lekker mijn kop in het zand en heb geen zeiltje in mijn bed, mijn meisje blijft gewoon heel braaf zitten tot volgende week vrijdag. Nog maar 1 week te gaan.

Ik zag Duchess ook nog in het vorige topic. Ik ben zo benieuwd hoe jullie babyshower was. Was toch op een mooie locatie tussen de beestjes?
pi_73094176
Morretje

Ik ken je niet, maar ik lees uit de reacties dat je hier eerder geweest bent!
Het komt vast allemaal goed hoor, geniet van je geheimpje in je buik!
pi_73094285
Morretje, gefeliciteerd! Als de weken voor jou net zo snel gaan als voor mij zijn die eerste spannende 12 weken zo voorbij!

Wat betreft de waterdichte molton, ik heb die van de HEMA (met elastieken op de hoeken), alleen aan mijn kant van het bed en ik merk helemaal geen verschil. Niet warmer of zweteriger als anders. Mijn lief krijgt het bij de gedachte aan zo'n ding al warm daarom geen 2 persoons genomen, maar die hebben ze ook.

Martine, dat klinkt niet fijn... En de drukker lijkt inderdaad niet bepaald een licht... Ik hoop dat het bij de nieuwe drukker allemaal wel voorspoedig loopt!
Wij hebben gister de laatste proefdruk goedgekeurd en zijn helemaal tevreden. Hebben meerdere keren al die boeken doorgewerkt en konden maar niks vinden naar onze zin, we begonnen al te denken over het zelf laten maken van een kaartje. Maar de laatste keer slaan we een boek open (al eerder bekeken dus) en allebei hadden we ineens iets van ja deze is het! Nu nog de naam, we hebben een lijstje van 5 die we allebei leuk vinden, maar kunnen niet kiezen
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:07:45 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73094647
Nikki, wat fijn nieuws!
pi_73094674
Morretje, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:24:35 #238
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73095096
Morretje, gefeliciteerd!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:31:38 #239
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73095290
Morretje wat fijn en met maar één kans overal tussendoor geglipt
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73095351
Ssserpente van harte gefeliciteerd met Lente!

Morretje en jij van harte met je twee streepjes
pi_73095403
Ssserpente en vriend van harte met Lente
morretje welkom hier
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73095451
Ssserpente en Lente, het rijmt zo mooi! Gefeliciteerd. Ik vind het een prachtige naam.
Morretje, fijn dat het zo snel weer gelukt is! Ik kan me voorstellen dat de weken die nu komen heel spannend gaan zijn. Sterkte!
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:45:40 #243
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73095689
Aaaaaah, Morretje, wat leuk en fijn!!! Gefeliciteerd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:51:18 #244
95408 Incantrix
pi_73095857
Asy, haha, dat heb ik ook

En Xenia, over hard gaan gesproken, jij bent echt dagen aan het afstrepen Spánnend!!

Martine , vervelende dingen zeg, daar zit je écht niet op te wachten..

En voor mij is het eigenlijk tijd om te gaan werken nu, maar bluh, wat heb ik geen zin zeg! Mijn ogen branden en willen slapen, mijn darmen doen bizarre dingen en ik heb telkens opvliegers Daarnaast heb ik nog even een probleem gecreëerd voor mezelf: ik was de gordijnen op de slaapkamer zat want de katten hebben ze stukgemaakt en ik wilde de roedes gaan gebruiken voor de babykamer, dus ik dacht slim te zijn en ze eraf te halen. Was alleen even vergeten dat er een heel lelijk stuk muur achter verstopt zat Doos! Deze gordijnen terughangen slaat nergens op vanwege de gaten die erin zitten en nieuwe kopen is ook suf, we waren gisteren al bij de ikea Nouja, ik ga maar eens, anders kom ik nooit meer van die bank af

fijne middag allemaal!
3!
pi_73096783
Morretje van harte gefeliciteerd

Martine de drukker klinkt idd niet echt bepaald snugger.

Over drukkers gesproken wij zijn vanmorgen naar de drukker geweest om een kaartje uit te zoeken. Wij nemen altijd voor de gein de tijd op hoe lang het duurt voor we "het" kaartje hebben gevonden. Onze trouwkaart waren we binnen 5 minuten over uit bijv. Wij weten wat we wel en niet mooi vinden van elkaar en nu deden we er 9 minuten over. Het is alleen totaal niet in de zelfde lijn als de vorige 2 geboortekaartjes. Deze is kleurrijker.
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:34:46 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73096971
Wat een geweldige droom zag ik hier langskomen!

Martine, waar heeft die drukker van jou zn hersens zitten? wat irritant, zeg!
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met het geboortekaartje?

Nikki, van harte met je goede echo!
Ben je nu alweer wat meer gerustgesteld? 12-wk grens op de goede manier voorbij en zo?

kheb net de prenatal leeggekocht! 20% korting rules! en ik had me ZO voorgenomen om niks meer te kopen qua kleding voor de baby, en toen hing er een te schattig pakje van de esprit...

Vanmiddag is trouwens gesprek met de bedrijfsarts, dan laat ik de uitslag uiteraard weten
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73097115
Ik heb me gisteren ziek gemeld met bekkenklachten. Ik heb echt zo veel pijn, ik kan niet eens bukken om de vaatwasser in of uit te ruimen, mijn kind op tillen is een regelrechte ramp en gewoon zitten op bank of bureaustoel is alles behalve leuk. De fysio schrok ook wel woensdag dat het zo keihard was bij mijn bekken. Ik heb nu ook een bekkenband mee om te kijken of dit verlichting brengt op momenten dat ik actief moet zijn, zoals met het naar school brengen van de kinderen of iets huishoudelijks.
pi_73097277
Hebben de andere LLM's er ook last van dat je incasseringsvermogen op het einde afneemt? Ik ben echt de hele zwangerschap heel relaxed geweest (ondanks hele grote problemen), relaxter als anders eigenlijk (heel fijn). Maar de laatste week begint het echt op te raken, het zweet breekt me bij sommige dingen echt letterlijk uit. Ik probeer discussies maar zoveel mogelijk te mijden en dingen niet in ruzie te laten eindigen, maar het kost moeite
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:54:45 #249
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73097475
Bij vlagen Rubey, hier ook.

Gisteren kwam in zijn oude trainingsbroek naar beneden dus ik zei daar zit een gat in. Hij grapte: iemand is de was vergeten te doen en ik had spontaan tranen in mijn ogen. Terwijl ik weet dat mijn lief daar geen zak om geeft. Of laatst was hij heel laat thuis en toen hij mij knuffelde begon ik ook te huilen.
Ik heb ook tijdens mijn gehele zwangerschap bijna geen enkele hormonale bui gehad, maar ik merk nu dat ik inderdaad wat sneller geïrriteerd ben...

Je loopt ook gewoon op het einde nu hè...

Succes ermee hihihi
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:55:46 #250
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73097507
Mor!

Wat gaaf! En snel!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')