Goedemorgen lieve dames! Mag ik éven van mijn stoel afvallen? Kwárt! Over! Negen! Met maar één plaspauze

Ik denk dat ik spontaan de nachtbrakersclub uitgezet wordt, het gaat al een paar dagen goed! En ik kan werkelijk níet geloven waar de tijd is gebleven hoor, die eerste weken gingen zoooo sloom, en nu..

30 weken vandaag

Ik vind het echt al heel spannend worden en ik ben heel erg blij dat ik deze dagen bijna mijn complete nog-te-kopen-lijst bij elkaar heb gescharreld. We moeten nu alleen nog een wipstoeltje, een nieuwe wiegenstandaard, wat spuugdoekjes (maar ik moet vandeweek mijn bestelling ophalen bij de Hema dus dan neem ik ze gelijk even mee), slabbetjes en komende maand ons pakket wasbare luiers aanschaffen. That's all

Hoe hip is dat!
Takkembah, hopelijk lig jij weer lekker te knorren in je bedje
Nikki, hoe was je echo?? Ben blij voor je dat jullie vroeg op de ochtend mochten, anders zit je er de hele dag nog tegenop te hikken..
Wanneer had Aoraki die echo nou ook al weer? Vandaag ergens toch?
Asy, omdat je het beestje gewoon lekker bij de naam noemde

Het-is-mij, shoppen was echt zo fijn, en nu heb ik dus bijna alles binnen en dat voelt inderdaad echt heel goed

En ja, de ikea door red ik helaas gewoon niet meer, zeker niet op de manier van gisteren: eerst daarheen, daarna daarheen, toch maar weer terug naar het vorige, dan door naar de lampen etc. etc. Jij in elk geval weer goedgekeurd, heel fijn! En een weekje zonder 'moeten' verlang ik ook erg naar, ik snap je heel erg goed. Het hoeft allemaal niet zo nodig meer he?
Oh, Happy, wat vervelend dat je ven door je roze wolk heen op aard bent teruggezakt. Ik kan het me wel voorstellen, die 20 weken-echo vond ik ook echt super-eng. En dan komt je laptop ook nog eens te overlijden, kun je het ook niet lekker van je afkletsen hierzo..

voor jou en ik hoop dat je snel weer op je wolkje mag wonen!
BJ, heel goed van je dat je eraan toegeeft. Ik vind het erg vervelend voor je maar ik ben blij dat je het doet, want dit is op dit moment zo veel belangrijker als je werk! Je schuldgevoel herken ik heel goed, maar het schuldgevoel dat je zou hebben als er iets misging omdat je te eigenwijs bent geweest zou vast véle malen erger zijn. Aan toegeven dus, je bent ook al 26 weken joh! (Toch?

) Da's geen piepjong kindje meer in je buik, da's al een hele baby!

Lijnloosje, werk ze

Rustigaan doen maar vandaag..
Oh jeetje, Troel, geen weeën hoop ik! Succes, ga je bellen of is het ondertussen alweer afgezakt?
Ha, Webkim, gezellig dat je ook echt mee komt posten nu!

Rubey weer goedgekeurd, altijd fijn

En Davinia, jeuh, 26 weken!! Mooie mijlpaal vind ik dat

Och Rocka..

voor jou.. Had gráág gelezen dat jij ook eens wat betere nachten ging draaien..
En Sorbootje, haha, ik ben zó blij dat mijn poezewoezels in de ochtend altijd eten krijgen van mijn lief (niet dat ze niet bij mij zeuren hoor, ik blijf nog steeds de primaire voedselbron op de één of andere manier), maar dan ben ik wel van ze af als hij er eenmaal uit is

Fijn dat je goed hebt geslapen in elk geval