Vanwaar de smiley? Nog geen beeb in zicht? of juist welquote:
Geen idee hoe ik het doequote:Op donderdag 24 september 2009 11:09 schreef lunastar het volgende:
gho troel leg me eens uit hoe je dat doet.. hier dus rot geslapen door de pijn...
begin me ook wat ongerust te maken over sserpent... maar weet dat het bij ons ook minstens 24 uur gaat duren voordat we hier iets komen melden.. ventje heeft dan teveel aan hoofd en wilt het dan niet doen.. en als we naar huis mogen dag later kom ik het zelf melden... want wij gaan weer in ziekenhuis bevallen (hopelijk polyklinisch)
Amaai dat is idd een grote baby... verschoot toen ik de foto zag...
euhen dan weet ik het niet meer
Sorry, was even bezig!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:48 schreef DJRandall het volgende:
Het topic waar we op zoek gaan naar Sssserpente....
(en een stiekume tvp dus...)
Ik blijf vinden dat je een beetje dubbelzinnige posts hebt... is die kleine er stiekum al of zo?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Rekkie het volgende:
LLM??
Nog geen 2e inzicht.... maar we hebben nog officieel 1 dag
Nee! Zoals gezegd de 2e is nog niet inzicht...... maar hij/zij heeft officieel nog 1 dag.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik blijf vinden dat je een beetje dubbelzinnige posts hebt... is die kleine er stiekum al of zo?
!
JAAAAAAAAAA, gefeliciteerd joh!!! Wat een knapperd!!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Sorry, was even bezig!![]()
Maar 't is gelukt!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het nog stteds veels te druk met knuffelenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:00 schreef Troel het volgende:
nou, je weet wat je daar aan kunt doen
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb het nog stteds veels te druk met knuffelen
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je dat nou met jedoet, dan komt het helemaal goed
ik heb mijn vent verboden om met dat ding te slapenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:20 schreef Incantrix het volgende:
Vlindur, dat ken ik hoor. Of dan wil ik 'm meenemen als ik me omdraai maar dan hebben zich twee katten over het apparaat heen gedrapeerd, of nog erger: mijn lief heeft 'm in beslag genomen, want die is er ondertussen ook achter dat dat ding nogal lekker ligt![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb mijn vent verboden om met dat ding te slapenGeen blote plassert tegen míjn voedingskussen
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb mijn vent verboden om met dat ding te slapenGeen blote plassert tegen míjn voedingskussen
![]()
Min baas heeft een kantoor achter zijn huis zeg maar. En hij heeft echt geen ruggengraat tegenover zijn kinderen. Ze zitten hier regelmatig boven op de computers (nu ook). Heb al een de computer moeten laten leeghalen omdat hij vol met virussen stond. Ja, echt niet van mij dus! Op mijn vrije dagen wordt ook deze werkpc gebruikt door de kids. Internet, hyves, youtube, Sims, etc.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:20 schreef Lijnloos het volgende:Voor de mijlpalen!
Sindell, BJ, Asy!
DjRandall, had ik al gezegd dat jij echt stomme werkgevers hebt? Wat is dat voor vage actie?![]()
Nou eigen bedrijf of niet, ik vind het niet kloppen... als je een eigen bedrijf hebt en kinderen, dan moet je dat gescheiden houden! Zeker tijdens werktijd. Zo was het bij familie van mij ook altijd... je mocht tijdens werktijd gewoon niet in de winkel of op kantoor komen, klaar! En aan andermans spullen zitten vind ik normale normen en waardenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:27 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Min baas heeft een kantoor achter zijn huis zeg maar. En hij heeft echt geen ruggengraat tegenover zijn kinderen. Ze zitten hier regelmatig boven op de computers (nu ook). Heb al een de computer moeten laten leeghalen omdat hij vol met virussen stond. Ja, echt niet van mij dus! Op mijn vrije dagen wordt ook deze werkpc gebruikt door de kids. Internet, hyves, youtube, Sims, etc.
Maar ik vind het vooral erg onbeschofd dat je drinken gewoon van je bureau wordt weggedronken. Het meiske is een jaar of 12 en heeft een laag IQ, maar dan nog vind ik dat ze dat niet moeten tolereren. Ze zit hier nu ook allemaal filmpjes te kijken en maakt de hele tijd rare geluiden omdat ze zo in haar eigen wereldje leeft. Best irritant als je probeert te werken hoor....
Dat ze hier de halve dag zijn ben ik wel een beetje gewend. Soms wordt het me wel een beetje teveel als er veel herrie is of als dochterlief weer continu tegen haar pc zit te praten. Maar kom op, geef me dan een nieuw glas cola ofzo...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:32 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou eigen bedrijf of niet, ik vind het niet kloppen... als je een eigen bedrijf hebt en kinderen, dan moet je dat gescheiden houden! Zeker tijdens werktijd. Zo was het bij familie van mij ook altijd... je mocht tijdens werktijd gewoon niet in de winkel of op kantoor komen, klaar! En aan andermans spullen zitten vind ik normale normen en waarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |