Nja, mocht dit niet mogelijk zijn, kan ze altijd nog net zolang op die foon gaan springen totdat 'ie 't niet meer doetquote:Op woensdag 23 september 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klinkt logisch
[..]
even vragen of ze dat wel kan...
IQM?
Neem je het nou op voor m'n moeder?!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je geen armen hebt is het natuiurlijk extra vervelend als de telefoon steeds blijft gaan omdat je niet kan opnemen
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoax, mijn mama heeft helemaal geen armen, dus die kan de telefoon niet opnemen.
Nou ja, ze mag niet met volle mond praten, hè.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klinkt logisch
[..]
even vragen of ze dat wel kan...
IQM?
http://instantrimshot.com/quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Neem je het nou op voor m'n moeder?!
Mooi, want dat kan ze dus zelf niet.
Zolang de zureslootbeffer nog maar blijft bestaan hebben jullie niks te vrezen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Opmerking over de ondergang van de zoetwaterbever
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Whohoho ik ookquote:
Dus dan krijg ik JaniesBrownie aan de lijn als ik bel?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Kom op, ban me!quote:
Je bent lievvvv.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HIj kan niet al die chickies tegelijk te woord staan. Nu maakt ie eerst tijd voor z'n SC homies.
JaniesBrownie is al drie jaar aan de lijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dus dan krijg ik JaniesBrownie aan de lijn als ik bel?
Dat zei je moeder ook toen ik over je vader begonquote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang de zureslootbeffer nog maar blijft bestaan hebben jullie niks te vrezen.
Komt omdat ze anders zo vaak ontsnapte, toch Ado?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
JaniesBrownie is al drie jaar aan de lijn.
Heb jij wel mijn mooie gedichtje gelezenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
JaniesBrownie is al drie jaar aan de lijn.
Ik raak in de war. Ik dacht dat jij Crack_ wasquote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Hoi, ik ben Zotheid en ik ben populair
nu nog een coke snuif grap en matigheid bereikt een kritiek niveauquote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Komt omdat ze anders zo vaak ontsnapte, toch Ado?
Wat?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Hoi, ik ben Zotheid en ik ben populair
Dat is de enige juiste reactie.quote:
Zagen jullie wat ik daar deed? Ik deed eerst alsof ze aan het diëten was, maar toen, als een volleerde M. Night Shyamalan, gaf ik een plotwending aan het grapje en deed ik alsof JB vastligt aan een lijn. En ik ga denk ik nu maar iets bedenken over cocaïne.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Komt omdat ze anders zo vaak ontsnapte, toch Ado?
Klonen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik raak in de war. Ik dacht dat jij Crack_ was
watquote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ik over je vader begon
Neuken?quote:
Ik denk dat ik die laptop weer omruil voor een gewone pcquote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo, en nu ga ik naar bed
Ik denk met laptop
Nou?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef DeLuna het volgende:
Sint en piet zaten te bedenken
wat ze IQM zouden schenken
Welke?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb jij wel mijn mooie gedichtje gelezen???
Hoho die dekselse IQMquote:Op woensdag 23 september 2009 23:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Zagen jullie wat ik daar deed? Ik deed eerst alsof ze aan het diëten was, maar toen, als een volleerde M. Night Shyamalan, gaf ik een plotwending aan het grapje en deed ik alsof JB vastligt aan een lijn. En ik ga denk ik maar nu iets bedenken over cocaïne.
UHHUH UHHUH!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste reactie.
Huh ? Shit.. ja nu ben ik ook in de warquote:Op woensdag 23 september 2009 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik raak in de war. Ik dacht dat jij Crack_ was
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
4EBE zegt: (23:24:43)
Dan zeg ik gewoon: "FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU" en ga ik hysterisch rondjes rennen met m'n handen op m'n oren. Werkt gegarandeerd.
Wtf!
NOES!!! Identity-crisisquote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh ? Shit.. ja nu ben ik ook in de war
Het komt nooit meer goedquote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh ? Shit.. ja nu ben ik ook in de war
Dat durf jij vast niet eens!!quote:
Waarom?quote:
Je moet je beroep er van maken. Dit soort kut grapjes tenminste. Kun je samen met Krentenbol. optreden.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Zagen jullie wat ik daar deed? Ik deed eerst alsof ze aan het diëten was, maar toen, als een volleerde M. Night Shyamalan, gaf ik een plotwending aan het grapje en deed ik alsof JB vastligt aan een lijn. En ik ga denk ik maar nu iets bedenken over cocaïne.
Ik wil ook!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Maisnon het volgende:
JONGNS ik was over iets aan het filofiseren ik laat jullie lekkeralleen
Waarvoor?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ga jij nou maar je alu -hoedje opzetten.
quote:
ja? waarom dan?quote:
Die beslissing kan ik niet voor je makenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Lamon. het volgende:
Broodjes kaas zitten nu in de oven.
Nog iets wat ik moet teruglezen?
Jij denkt dat ik niet het achterste van m'n tong durf te laten zien?quote:
Dat wil ik morgen doen, over de docent van Presenteren heen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo over me nek
Was da da?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Maisnon het volgende:
JONGNS ik was over iets aan het filofiseren ik laat jullie lekkeralleen
Krentenbol. is dan de mystery guest?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je beroep er van maken. Dit soort kut grapjes tenminste. Kun je samen met Krentenbol. optreden.
We zijn één.quote:
Da's nie best.. Enig idee wat de oorzaak is?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb buikpijn en braakneigingen
waarom?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Ik denk dat ik die laptop weer omruil voor een gewone pc
Laatste pagina van het vorige topic waar Zotheid uit de kast komt.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Lamon. het volgende:
Kun je wel ouwehoeren, maar het is me wel diverse keren aangeraden. Door verschillende mensen. Die op dat moment serieus waren. I kid you not.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je beroep er van maken. Dit soort kut grapjes tenminste. Kun je samen met Krentenbol. optreden.
HET ONHEIL.quote:
Now I'm confusedquote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niet het achterste van m'n tong durf te laten zien?
Of m'n tong in een achterste, ghehe. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatste pagina van het vorige topic waar Zotheid uit de kast komt.
REMLOF?quote:
Crack_ heeft een identiteitscrisisquote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Lamon. het volgende:
Dat dacht ik ookquote:
Ik heb typeaids.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:33 schreef DeLuna het volgende:
Er zit trouwens ook een gruwelijke fout in de TT.
of we kunnen gewoon niet tellen.
Dat zijn jouw woordenquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Krentenbol. is dan de mystery guest?
Ah, maar zijn die dan ook duurder? Je brief wordt dan wel meteen zwaarder namelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Maisnon het volgende:
We kunnen weer rustig ademhalen, Andre Hazes krijgt zn eigen postzegel, eindelijk!
Ik zie dat Crack_ er weer is, maar ja, we hebben geen ruzie, maar wel een beetje wrijving, ik weet niet of ik dat vanavond al wil oplossen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die beslissing kan ik niet voor je maken
whuhuhu ik wilde je quoten om te zeggen dat dat 1662 moest zijn maar je bent me net voorquote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb typeaids.Sorry.
MODJE?!
Zou je zo vriendelijk willen zijn om van 1162 1662 te maken?Much obliged.
Je kunt 't!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar.. Ik heb daar heul niet voor gestudeerd
Ik ben ook serieus, op het Krentenbol. gedeelte na dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Kun je wel ouwehoeren, maar het is me wel diverse keren aangeraden. Door verschillende mensen. Die op dat moment serieus waren. I kid you not.
Oh, ik heb de oplossing:quote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie dat Crack_ er weer is, maar ja, we hebben geen ruzie, maar wel een beetje wrijving, ik weet niet of ik dat vanavond al wil oplossen.
Moeilijk, moeilijk, konden anderen maar wel mijn beslissingen voor me maken.
Straks ga je nog poepen met de laptop op schoot!quote:
Ja, ik krijg toch geen notes.quote:
Dank je, ik vond hem zelf ook leuk.quote:
* Dqod pakt notitieboekjequote:
Like I said: ik heb typeaids.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
whuhuhu ik wilde je quoten om te zeggen dat dat 1662 moest zijn maar je bent me net voor
En toch ook op het "kutgrapjes"-gedeelte na, toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus, op het Krentenbol. gedeelte na dan.
Nou? Dus? En?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Straks ga je nog poepen met de laptop op schoot!
Dat heb ik ook zo vaakquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb zin in iets te eten, maar ik weet niet wat
OH NEE?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik krijg toch geen notes.
[..]
Dank je, ik vond hem zelf ook leuk.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ik heb de oplossing:
1) Gebruik een oude en ram die er dan in met je hand
2) Ram er een gaatje in en haal er een touwtje doorheen!
Ik heb eergisteren om 12 uur ofzo 4 croissants in de oven warm gemaakt met ham en kaasquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Nee!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als ik nou Zatheid zou heten zou het helemaal goed passen!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef Crack_ het volgende:
ZOTTETJE EN CRACKJE ZIJN ÉÉÉN
Betekent dat dat je verslaafd aan mij bent ?
Tosti!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Inside jokequote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan gaat ze straks nog d'r wc-papier uitprinten.
Normaal heb ik typeaids maar volgensmij is het voorbijquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Like I said: ik heb typeaids.Of ik begin dyscalculisch te worden!
Trek niet zo veel naar je toe, vent. Ik heb helemaal geen gevoel van of voor jou. Ik doe mijn ding en je lacht erom of niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt nu last van mijn gevoel voor humor! Dit is het begin van het einde voor je,
Of inscannenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan gaat ze straks nog d'r wc-papier uitprinten.
NEE.quote:
Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, een tampon met jeukpoeder is een inside joke.quote:
Up to uquote:Ik zie dat Crack_ er weer is, maar ja, we hebben geen ruzie, maar wel een beetje wrijving, ik weet niet of ik dat vanavond al wil oplossen.
Moeilijk, moeilijk, konden anderen maar wel mijn beslissingen voor me maken.
HAHAHAHWAHAHAHLA JWOAUOWJALKAJLJALWAJL JLAJLAJALquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
* Dqod pakt notitieboekje
Vertel t maar aan Dqod
HAHAAAAAAAAAA ik praatte in de 3e persoon
croissantjes heb ik niet en mn knakworsten heb ik gisteren opgegetenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren om 12 uur ofzo 4 croissants in de oven warm gemaakt met ham en kaas![]()
En gisteren waren het twee broodjes Unox
JB vanuit de wc: "Schat, ik heb last van wormen!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat soort grapjes kun je gewoon niet maken Adoquote:
Nee, maar het is een steek gevoel, links, ter hoogte van mijn lever en maag en dat is niet fijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's nie best.. Enig idee wat de oorzaak is?
Nee, da's een binnenpretje.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, een tampon met jeukpoeder is een inside joke.
JAWOHLquote:
Anytime babe, anytimequote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Up to u
[..]
HAHAHAHWAHAHAHLA JWOAUOWJALKAJLJALWAJL JLAJLAJAL
Maar het helpt wel, bedankt!
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Ik heb typeaids.quote:
Nou.. Ons op de hoogte houden van haar activiteiten op dat momentquote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef Adolecens het volgende:
Ja, laten we even bedenken wat JB allemaal kan doen met de laptop op schoot als ze zit te poepen
Via MSN dan hequote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
[..]
JB vanuit de wc: "Schat, ik heb last van wormen!"
[ afbeelding ]
Is inderdaad wat voor te zeggen...quote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat soort grapjes kun je gewoon niet maken Ado
Misschien is het wel hartstikke fijn poepen, met een warme laptop op je schoot!
WEET JIJ VEEL
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
croissantjes heb ik niet en mn knakworsten heb ik gisteren opgegeten
Ik heb brood, kaas, ham, hamburgers, pizza
Het heeft allebei z'n voor- en z'n nadelen, hè.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik was aan het filosilofileren over hoe een privé profiel wat digitaal alleen bestaat niet fysiek aan iemand af te lezen is en of dit wel zich moet vertalen in een cumultatief groot openbaar product waar gebruikers al dan niet gedeeld met elkaar ervaringen van deze privé profielen kunnen bekijken / uitwisselen of dat dit beter kan gebeuren op een kleinere schaal waardoor het een intiemere maar tegelijkertijd nog steeds relatief vreemd voor de buitenwereld ervaring wordt
Ok.. Ik dacht misschien heb je iets verkeerd gegeten..quote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar het is een steek gevoel, links, ter hoogte van mijn lever en maag en dat is niet fijn.
Wat ben jij nog laat wakker.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Ik heb typeaids.
Goden, het is kwart voor 12, doe dit morgen ochtend ff of zo.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik was aan het filosilofileren over hoe een privé profiel wat digitaal alleen bestaat niet fysiek aan iemand af te lezen is en of dit wel zich moet vertalen in een cumultatief groot openbaar product waar gebruikers al dan niet gedeeld met elkaar ervaringen van deze privé profielen kunnen bekijken / uitwisselen of dat dit beter kan gebeuren op een kleinere schaal waardoor het een intiemere maar tegelijkertijd nog steeds relatief vreemd voor de buitenwereld ervaring wordt
Neuh.. Dat gaat me iets te ver qua privacy enzoquote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Ons op de hoogte houden van haar activiteiten op dat moment
Zijn ze van de buren?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet iemand nog een goede tip om blafhondjes te doen zwijgen?
Hondenfluitjes?
It's been a whole day now and it's just getting worse.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. Ik dacht misschien heb je iets verkeerd gegeten..
Nja, ik hoop dat t snel weer weg-ebt
Het enige wat helpt tegen een blaffer is een blaffer. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hondenfluitjes?
quote:
Ja, tezamen met 10 katten oid.quote:
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goden, het is kwart voor 12, doe dit morgen ochtend ff of zo.
Opletten eh.. Ze poept nietquote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh.. Dat gaat me iets te ver qua privacy enzo
M.a.w. "wil je snel oprotten"?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ben jij nog laat wakker.
Dan in de gaten houden en anders 1 dezer dagen ff een bezoekje aan de huisarts brengenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
It's been a whole day now and it's just getting worse.
Ik heb: 'houd je kop' geblafd, maar hij houdt maar niet op.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Het enige wat helpt tegen een blaffer is een blaffer. Als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hondenfluitjes?
Wij hebben buren die een hond hebben en die wordt om 6 uur s'ochtends naar buiten gelaten en dan begint hij te blaffen en dat houdt pas op als het tijd is om uit bed te gaanquote:Op woensdag 23 september 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tezamen met 10 katten oid.
Nee, hoorquote:
Terugblaffen!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb: 'houd je kop' geblafd, maar hij houdt maar niet op.
Het is voor m'n projectquote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goden, het is kwart voor 12, doe dit morgen ochtend ff of zo.
Ja, maar dat is zieligquote:
De dokter die mijn dokter vervangt is een turkse vent wiens oplossing altijd is "Kijk het nog een weekje aan."quote:Op woensdag 23 september 2009 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan in de gaten houden en anders 1 dezer dagen ff een bezoekje aan de huisarts brengen
Kunnen jullie wel goed met de buren opschieten?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hebben buren die een hond hebben en die wordt om 6 uur s'ochtends naar buiten gelaten en dan begint hij te blaffen en dat houdt pas op als het tijd is om uit bed te gaan
Joran v/d Sloot. Die weet ze ook meteen mooi te verbergen.quote:
Dan weet ik t ook nietquote:Op woensdag 23 september 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De dokter die mijn dokter vervangt is een turkse vent wiens oplossing altijd is "Kijk het nog een weekje aan."![]()
Kom daar met blaasontsteking. "Kijk het nog een weekje aan. "
Mijn moeder komt daar met klachten. "Kijk het nog een weekje aan."
Dan zouden ze het hele blok moeten haten. Ik neem aan dat niet alleen wij het horenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel goed met de buren opschieten?![]()
Ik zou dit zien als pure pesterij.
HOU ONS NIET LANGER IN SPANNING!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik ga jullie wat mededelen!
TVPquote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef BobbyB het volgende:
Wij kunnen heel goed op de buren schieten!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel goed met de buren opschieten?![]()
Ik zou dit zien als pure pesterij.
Ronnie gaat naar huis?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef BobbyB het volgende:
Weltrusten Bobbyquote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef BobbyB het volgende:
Te geforceerd, IBH, te geforceerdquote:Op woensdag 23 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
Een zetpil, díé moet je pas goed in de gaten houden.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef BobbyB het volgende:
Fixed.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
Een zetpil, díé moet je pas goed in de je gaten houden.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:47 schreef Crack_ het volgende:
some say love, it is a river
that drowns the tender reed
some say love, it is a razor
that leaves your soul to bleed
some say love, it is a hunger
an endless aching need
I say love, it is a flower
and you it's only seed
VOOR ZOTJE
quote:
quote:
M'n mededeling, wat doen jullie.quote:
Gebruik dan wat glijmiddel.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Te geforceerd, IBH, te geforceerd
Jou iet wat kennen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
M'n mededeling, wat doen jullie.
?!quote:
JE GRAPJE, WAT DOE IK?!quote:
IBH?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Te geforceerd, IBH, te geforceerd
Ik las Freud.quote:
Grapjuhquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
snel, effectief, minder zielig.
Blijkbaar.quote:
Heb je d'r bezwangert op de eerste date?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben reeds negen maanden geen vrijgezelle jonge god meer.
Over te geforceerd gesproken.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja met al die namen, ik denk ik doe een combinatie
Rollator!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Nou de groeten dan maar he.
Nee? Of ben je alleen geen vrijgezel meer als je kinderen hebt?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je d'r bezwangert op de eerste date?
Vooral het vrouwen-gedeelte spreekt me altijd wel aan in de SGP.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
JONGENS HELP IK KEEK DE ALGEMENE BESCHOUWINGEN EN IK WAS HET DOORGAANS FLINK EENS MET DIE MAN VAN DE SGP![]()
.
Is dat een nieuw subforum?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
JONGENS HELP IK KEEK DE ALGEMENE BESCHOUWINGEN EN IK WAS HET DOORGAANS FLINK EENS MET DIE MAN VAN DE SGP![]()
.
Mijn vader is fervent SP stemmerquote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
.
Negen maanden enzulks.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee? Of ben je alleen geen vrijgezel meer als je kinderen hebt?
En zo hoort het ook.quote:
En daar heb je een week over gedaan, om tot die conclusie te komen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
.
Vrouwenhumor.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik zag de link van 9 maanden-zwanger enzo maar ik snap de grap niet.
Ik durf het nu pas te zeggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daar heb je een week over gedaan, om tot die conclusie te komen?
Zeker een vmbo'er? Ik ken ook genoeg basisschool-klasgenoten die nu vader, moeder, getrouwd of alledrie zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Zo'n jongen bij wie ik vroeger thuis kwam om te Nintendoën en in de zandbak te spelen, omdat onze moeders bevriend zijn, die is sinds een paar dagen vader
Wtf
Ik wilde gewoon voorzichtig zwangerschappen als onderwerp introduceren natuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik zag de link van 9 maanden-zwanger enzo maar ik snap de grap niet.
Poesjesquote:
SGP 4 life.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Echte bazen (en dan niet die fokkers) stemmen VVD.
Doeiquote:
Met dit soort grapjes haal je dag de nummer 1 positie in de dagcijfers wel jaquote:Op woensdag 23 september 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik heb rond de verkiezingen kiespijn.
Wat is dat nou voor generaliserende opmerkingquote:Op woensdag 23 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeker een vmbo'er? Ik ken ook genoeg basisschool-klasgenoten die nu vader, moeder, getrouwd of alledrie zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Echte bazen (en dan niet die fokkers) stemmen VVD.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor generaliserende opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Alle drie? Doen ze goed.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeker een vmbo'er? Ik ken ook genoeg basisschool-klasgenoten die nu vader, moeder, getrouwd of alledrie zijn.
Hoe kan je nou een vader en moeder tegelijk zijn??quote:Op woensdag 23 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
In Amerika is het mogelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een vader en moeder tegelijk zijn??![]()
Wat is jouw voorenige opleiding?
Lamon wel!!!! Vraag hem maarquote:Op woensdag 23 september 2009 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hee, ik heb nog steeds geen foto's van jou in mijn PM-box. Hoe zit dat?
I TRY TO FIND THE WORDS TO DESCRIBE THIS GIRL WITHOUT BEING DISRESPECTFULquote:Op woensdag 23 september 2009 23:59 schreef Crack_ het volgende:
SHE'S NOTHING LIKE A GIRL YOUVE EVER SEEN BEFORE
NOTING YOU CAN COMPARE TO YOU NEIGHBOURHOOD WHORE
DAAAMNSNSN SEXY BITCH
Geef toe, je kan het moeilijk als bagger bestempelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Met dit soort grapjes haal je dag de nummer 1 positie in de dagcijfers wel ja
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor generaliserende opmerkingIk ken m'n pappenheimers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paul de Leeuw zou dat over Nederland ook zeggen, maar nu terug naar de realiteit mensen...!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Amerika is het mogelijk.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
I TRY TO FIND THE WORDS TO DESCRIBE THIS GIRL WITHOUT BEING DISRESPECTFUL
DAMN SHE'S A SEXY BITCH
Buikkramp?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben rustig aan het afsterven nu. Morgen ben ik dood. Omg wat doet dit pijn, ik ga in bed liggen en tv kijken.
Ja, in Amerika is het moglijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef Maisnon het volgende:
je zou eerst de moeder kunnen zijn en je daarna om laten toveren tot man
Ja, maar dan ben je het toch niet tegelijk? Toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef Maisnon het volgende:
je zou eerst de moeder kunnen zijn en je daarna om laten toveren tot man
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
Ik ben sinds vier maanden van vrijgezel naar vrij gezet gegaan.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben rustig aan het afsterven nu. Morgen ben ik dood. Omg wat doet dit pijn, ik ga in bed liggen en tv kijken.
quote:
M'n grap serieus nemen, what does you?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een vader en moeder tegelijk zijn??![]()
Wat is jouw voorenige opleiding?
Nah-ah, steken in ter hoogte van mn lever en maag. En het wordt steeds erger.quote:
Ditquote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Geef toe, je kan het moeilijk als bagger bestempelen.
Ik ben realistisch.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Paul de Leeuw zou dat over Nederland ook zeggen, maar nu terug naar de realiteit mensen...!
Gast, ga slapen en stop met FOK!ken.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah-ah, steken in ter hoogte van mn lever en maag. En het wordt steeds erger.
Hey, de maasvlakte.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit [ afbeelding ]
zegt meer dan genoeg
Jij met je grappen.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
M'n grap serieus nemen, what does you?
Aan één kant?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah-ah, steken in ter hoogte van mn lever en maag. En het wordt steeds erger.
Ik zie Lamon. niet meer dus je zult maar even moeten wachten op die fotoquote:
Vertel, waarom!!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:03 schreef Crack_ het volgende:
Nu heb ik zo zin om op stap te gaan he
Ah toequote:Op donderdag 24 september 2009 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie Lamon. niet meer dus je zult maar even moeten wachten op die foto
Ik vind het wel grappig dat zelfs als ik zeg dat ik een foto naar een ander wil laten sturen ik hem zelf krijg.quote:
T is bijna weekend!!!quote:
Deze valt ook tegen hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat zelfs als ik zeg dat ik een foto naar een ander wil laten sturen ik hem zelf krijg.
Zie je nou wel dat het helemaal niet zo eng is om een fotootje te posten trouwens.
Gebied haar je klaar te laten komenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:04 schreef Dqod het volgende:
M'n vriendin heeft m'n vest afgepakt, maar ik heb t koud *^&$%$E%#%$^%
Soms mogen dat soort dingenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik vind 't zo slecht dat ik dat nummer leuk vind
Deze week nietquote:Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gebied haar je klaar te laten komen
Zulks een hersenspinselsquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Kunnen twee hermafrodieten dubbel sex hebben met elkaar, dat vroeg ik me dan weer af
Jij ben zo erg hequote:Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gebied haar je klaar te laten komen
Succes met je questquote:Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Adolecens het volgende:
Anyway, ik ga ff wat tv kijken en eens zien of er nog wat te eten is.
Wat is dat nu weer voor kutantwoord.quote:
Jullie vrouwen zijn gewoon onnodig onzeker over die dingen, en ik vind dat jullie daar eens mee moeten kappen. Er is werkelijk geen ene fuck mis met die foto. Lief, spontaan, leuk...en maar excuses verzinnen voor niets.quote:
Een kam en scheren enzoquote:Op donderdag 24 september 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn gewoon onnodig onzeker over die dingen, en ik vind dat jullie daar eens mee moeten kappen. Er is werkelijk geen ene fuck mis met die foto. Lief, spontaan, leuk...en maar excuses verzinnen voor niets.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor kutantwoord.Heb je kanker? Misschien wel, misschien niet.
It's teasing.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor kutantwoord.Heb je kanker? Misschien wel, misschien niet.
En dat ben jij nooit (geweest)?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn gewoon onnodig onzeker over die dingen
Zo ben ik dus echt níét hequote:Op donderdag 24 september 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Ik moet bij "op stap gaan" altijd denken aan van die thirty-something-vrouwen die al een paar jaar gescheiden zijn van hun man en de laatste jaren maar moeilijk een man geïnteresseerd weten te krijgen en die dan eens in de week, liefst op zaterdagavond zodat ze de volgende dag kunnen uitslapen, afspreken met een groepje vriendinnen die elkaar al kennen van de middelbare school en dan gaan ze naar een kroegje in de stad waar eigenlijk te veel jongeren komen voor hun gading maar waar ze - mede geholpen door drank en hun desperate vooruitzicht - onbekommerd uit hun bol gaan en lafjes beginnen te flirten met die ene dronken jongen die zonder dat zij het weten wel vaker losbandige, makkelijke prooien van in de dertig in z'n bed weet te praten, maar die op hun avances niet ingaat, waardoor ze meer rode wijn besluiten te drinken en waarbij ze nog gekkere dansjes doen en dan doen ze alsof ze weer op de middelbare school zijn en dan gaan hun twee vingers - oh zo gek, hihi - alweer over de wenkbrauwen en oh, natuurlijk, er moet natuurlijk ook worden gewalkt like an egyptian en dan, aan het eind van de avond die i hun geval al om één uur eindigt, zwalken ze aangeschoten en met de armen in elkaar verstrengeld naar huis, alwaar ze met drie zoenen en - hihi - soms een 'per ongeluk' op de mond afscheid van elkaar en spreken ze af dat ze 'zoiets te geks volgende week weer gaan doen'.
Je hebt best wat moeite in die post gestoken?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Ik moet bij "op stap gaan" altijd denken aan van die thirty-something-vrouwen die al een paar jaar gescheiden zijn van hun man en de laatste jaren maar moeilijk een man geïnteresseerd weten te krijgen en die dan eens in de week, liefst op zaterdagavond zodat ze de volgende dag kunnen uitslapen, afspreken met een groepje vriendinnen die elkaar al kennen van de middelbare school en dan gaan ze naar een kroegje in de stad waar eigenlijk te veel jongeren komen voor hun gading maar waar ze - mede geholpen door drank en hun desperate vooruitzicht - onbekommerd uit hun bol gaan en lafjes beginnen te flirten met die ene dronken jongen die zonder dat zij het weten wel vaker losbandige, makkelijke prooien van in de dertig in z'n bed weet te praten, maar die op hun avances niet ingaat, waardoor ze meer rode wijn besluiten te drinken en waarbij ze nog gekkere dansjes doen en dan doen ze alsof ze weer op de middelbare school zijn en dan gaan hun twee vingers - oh zo gek, hihi - alweer over de wenkbrauwen en oh, natuurlijk, er moet natuurlijk ook worden gewalkt like an egyptian en dan, aan het eind van de avond die i hun geval al om één uur eindigt, zwalken ze aangeschoten en met de armen in elkaar verstrengeld naar huis, alwaar ze met drie zoenen en - hihi - soms een 'per ongeluk' op de mond afscheid van elkaar en spreken ze af dat ze 'zoiets te geks volgende week weer gaan doen'.
klinkt als afcajos zn gemiddelde avond.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Mijn pc is echt tyfus traag, dat uploaden doe ik hem niet nog een keer aanquote:
Dit dus!!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn gewoon onnodig onzeker over die dingen, en ik vind dat jullie daar eens mee moeten kappen. Er is werkelijk geen ene fuck mis met die foto. Lief, spontaan, leuk...en maar excuses verzinnen voor niets.
Weet ik toch. Want jij bent 17. Maar "op stap gaan" is iets wat dertigers doen.quote:
Neuh, valt best mee.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt best wat moeite in die post gestoken?
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
klinkt als afcajos zn gemiddelde avond.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn pc is echt tyfus traag, dat uploaden doe ik hem niet nog een keer aan
Slechte vergelijking, btw.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, aangezien ik eens een valse hamster heb meegemaakt die er net zo cute uit zagquote:Op donderdag 24 september 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
.
Kun je nee zeggen tegen dit hamstertje?
[ afbeelding ]
IK HEB OOK EEN HAMSTERTJEEEquote:Op donderdag 24 september 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
.
[ afbeelding ]
Ehhh. Ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
.
[ afbeelding ]
WTF, dat is gewoon een grizzlybeer met hele lange oren.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK HEB OOK EEN HAMSTERTJEEE
[img]http://i38.tinypic.com/29pycdu.jpg[/img
Maar die doet niet zo he
PM dan gelijk door naar mij als je wil. Ik moet toch weten tegen wie ik praat. Ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehhh. Ja.
Maar ik ga nu slapen. Als je hem morgen nog niet van Lamon hebt gekregen dan stuur ik je hem wel
Deal.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehhh. Ja.
Maar ik ga nu slapen. Als je hem morgen nog niet van Lamon hebt gekregen dan stuur ik je hem wel
En mij!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
PM dan gelijk door naar mij als je wil. Ik moet toch weten tegen wie ik praat. Ofzo.
Ik wilde ermee aangeven dat het een debiel antwoord is.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, btw.Je hebt natuurlijk gemakkelijker twijfels bij een gevoel dan bij vaststaande feiten.
Waarom zou ik hem doorsturen? Dat kan DeLuna toch ook zelf gewoon als ze dat wil?quote:
Dat snap ik, Fasje.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde ermee aangeven dat het een debiel antwoord is.
Fixedquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
WTF, dat is gewoon een grizzlybeer met hele lange oren.
Dude, niet verklappen.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem doorsturen? Dat kan DeLuna toch ook zelf gewoon als ze dat wil?
Ze heeft iig niets om zich voor te schamen ofzo, geen sensatie, geen lelijk of misvormd meisje, geen littekens of andere nare dingen, geen raar hoofd, of pukkels, geen sensatie...
Gewoon een leuk meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |