Ah, maar zijn die dan ook duurder? Je brief wordt dan wel meteen zwaarder namelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Maisnon het volgende:
We kunnen weer rustig ademhalen, Andre Hazes krijgt zn eigen postzegel, eindelijk!
Ik zie dat Crack_ er weer is, maar ja, we hebben geen ruzie, maar wel een beetje wrijving, ik weet niet of ik dat vanavond al wil oplossen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die beslissing kan ik niet voor je maken
whuhuhu ik wilde je quoten om te zeggen dat dat 1662 moest zijn maar je bent me net voorquote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb typeaids.Sorry.
MODJE?!
Zou je zo vriendelijk willen zijn om van 1162 1662 te maken?Much obliged.
Je kunt 't!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar.. Ik heb daar heul niet voor gestudeerd
Ik ben ook serieus, op het Krentenbol. gedeelte na dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Kun je wel ouwehoeren, maar het is me wel diverse keren aangeraden. Door verschillende mensen. Die op dat moment serieus waren. I kid you not.
Oh, ik heb de oplossing:quote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie dat Crack_ er weer is, maar ja, we hebben geen ruzie, maar wel een beetje wrijving, ik weet niet of ik dat vanavond al wil oplossen.
Moeilijk, moeilijk, konden anderen maar wel mijn beslissingen voor me maken.
Straks ga je nog poepen met de laptop op schoot!quote:
Ja, ik krijg toch geen notes.quote:
Dank je, ik vond hem zelf ook leuk.quote:
* Dqod pakt notitieboekjequote:
Like I said: ik heb typeaids.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
whuhuhu ik wilde je quoten om te zeggen dat dat 1662 moest zijn maar je bent me net voor
En toch ook op het "kutgrapjes"-gedeelte na, toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus, op het Krentenbol. gedeelte na dan.
Nou? Dus? En?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Straks ga je nog poepen met de laptop op schoot!
Dat heb ik ook zo vaakquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb zin in iets te eten, maar ik weet niet wat
OH NEE?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik krijg toch geen notes.
[..]
Dank je, ik vond hem zelf ook leuk.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ik heb de oplossing:
1) Gebruik een oude en ram die er dan in met je hand
2) Ram er een gaatje in en haal er een touwtje doorheen!
Ik heb eergisteren om 12 uur ofzo 4 croissants in de oven warm gemaakt met ham en kaasquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Nee!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als ik nou Zatheid zou heten zou het helemaal goed passen!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef Crack_ het volgende:
ZOTTETJE EN CRACKJE ZIJN ÉÉÉN
Betekent dat dat je verslaafd aan mij bent ?
Tosti!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Inside jokequote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan gaat ze straks nog d'r wc-papier uitprinten.
Normaal heb ik typeaids maar volgensmij is het voorbijquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Like I said: ik heb typeaids.Of ik begin dyscalculisch te worden!
Trek niet zo veel naar je toe, vent. Ik heb helemaal geen gevoel van of voor jou. Ik doe mijn ding en je lacht erom of niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt nu last van mijn gevoel voor humor! Dit is het begin van het einde voor je,
Of inscannenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan gaat ze straks nog d'r wc-papier uitprinten.
NEE.quote:
Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |