Nja, mocht dit niet mogelijk zijn, kan ze altijd nog net zolang op die foon gaan springen totdat 'ie 't niet meer doetquote:Op woensdag 23 september 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klinkt logisch
[..]
even vragen of ze dat wel kan...
IQM?
Neem je het nou op voor m'n moeder?!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je geen armen hebt is het natuiurlijk extra vervelend als de telefoon steeds blijft gaan omdat je niet kan opnemen
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoax, mijn mama heeft helemaal geen armen, dus die kan de telefoon niet opnemen.
Nou ja, ze mag niet met volle mond praten, hè.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klinkt logisch
[..]
even vragen of ze dat wel kan...
IQM?
http://instantrimshot.com/quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Neem je het nou op voor m'n moeder?!
Mooi, want dat kan ze dus zelf niet.
Zolang de zureslootbeffer nog maar blijft bestaan hebben jullie niks te vrezen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Opmerking over de ondergang van de zoetwaterbever
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Whohoho ik ookquote:
Dus dan krijg ik JaniesBrownie aan de lijn als ik bel?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Kom op, ban me!quote:
Je bent lievvvv.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HIj kan niet al die chickies tegelijk te woord staan. Nu maakt ie eerst tijd voor z'n SC homies.
JaniesBrownie is al drie jaar aan de lijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dus dan krijg ik JaniesBrownie aan de lijn als ik bel?
Dat zei je moeder ook toen ik over je vader begonquote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang de zureslootbeffer nog maar blijft bestaan hebben jullie niks te vrezen.
Komt omdat ze anders zo vaak ontsnapte, toch Ado?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
JaniesBrownie is al drie jaar aan de lijn.
Heb jij wel mijn mooie gedichtje gelezenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
JaniesBrownie is al drie jaar aan de lijn.
Ik raak in de war. Ik dacht dat jij Crack_ wasquote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Hoi, ik ben Zotheid en ik ben populair
nu nog een coke snuif grap en matigheid bereikt een kritiek niveauquote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Komt omdat ze anders zo vaak ontsnapte, toch Ado?
Wat?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Hoi, ik ben Zotheid en ik ben populair
Dat is de enige juiste reactie.quote:
Zagen jullie wat ik daar deed? Ik deed eerst alsof ze aan het diëten was, maar toen, als een volleerde M. Night Shyamalan, gaf ik een plotwending aan het grapje en deed ik alsof JB vastligt aan een lijn. En ik ga denk ik nu maar iets bedenken over cocaïne.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Komt omdat ze anders zo vaak ontsnapte, toch Ado?
Klonen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik raak in de war. Ik dacht dat jij Crack_ was
watquote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ik over je vader begon
Neuken?quote:
Ik denk dat ik die laptop weer omruil voor een gewone pcquote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo, en nu ga ik naar bed
Ik denk met laptop
Nou?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef DeLuna het volgende:
Sint en piet zaten te bedenken
wat ze IQM zouden schenken
Welke?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb jij wel mijn mooie gedichtje gelezen???
Hoho die dekselse IQMquote:Op woensdag 23 september 2009 23:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Zagen jullie wat ik daar deed? Ik deed eerst alsof ze aan het diëten was, maar toen, als een volleerde M. Night Shyamalan, gaf ik een plotwending aan het grapje en deed ik alsof JB vastligt aan een lijn. En ik ga denk ik maar nu iets bedenken over cocaïne.
UHHUH UHHUH!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste reactie.
Huh ? Shit.. ja nu ben ik ook in de warquote:Op woensdag 23 september 2009 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik raak in de war. Ik dacht dat jij Crack_ was
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
4EBE zegt: (23:24:43)
Dan zeg ik gewoon: "FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU" en ga ik hysterisch rondjes rennen met m'n handen op m'n oren. Werkt gegarandeerd.
Wtf!
NOES!!! Identity-crisisquote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh ? Shit.. ja nu ben ik ook in de war
Het komt nooit meer goedquote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh ? Shit.. ja nu ben ik ook in de war
Dat durf jij vast niet eens!!quote:
Waarom?quote:
Je moet je beroep er van maken. Dit soort kut grapjes tenminste. Kun je samen met Krentenbol. optreden.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Zagen jullie wat ik daar deed? Ik deed eerst alsof ze aan het diëten was, maar toen, als een volleerde M. Night Shyamalan, gaf ik een plotwending aan het grapje en deed ik alsof JB vastligt aan een lijn. En ik ga denk ik maar nu iets bedenken over cocaïne.
Ik wil ook!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Maisnon het volgende:
JONGNS ik was over iets aan het filofiseren ik laat jullie lekkeralleen
Waarvoor?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ga jij nou maar je alu -hoedje opzetten.
quote:
ja? waarom dan?quote:
Die beslissing kan ik niet voor je makenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Lamon. het volgende:
Broodjes kaas zitten nu in de oven.
Nog iets wat ik moet teruglezen?
Jij denkt dat ik niet het achterste van m'n tong durf te laten zien?quote:
Dat wil ik morgen doen, over de docent van Presenteren heen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo over me nek
Was da da?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Maisnon het volgende:
JONGNS ik was over iets aan het filofiseren ik laat jullie lekkeralleen
Krentenbol. is dan de mystery guest?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je beroep er van maken. Dit soort kut grapjes tenminste. Kun je samen met Krentenbol. optreden.
We zijn één.quote:
Da's nie best.. Enig idee wat de oorzaak is?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb buikpijn en braakneigingen
waarom?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Ik denk dat ik die laptop weer omruil voor een gewone pc
Laatste pagina van het vorige topic waar Zotheid uit de kast komt.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Lamon. het volgende:
Kun je wel ouwehoeren, maar het is me wel diverse keren aangeraden. Door verschillende mensen. Die op dat moment serieus waren. I kid you not.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je beroep er van maken. Dit soort kut grapjes tenminste. Kun je samen met Krentenbol. optreden.
HET ONHEIL.quote:
Now I'm confusedquote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niet het achterste van m'n tong durf te laten zien?
Of m'n tong in een achterste, ghehe. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatste pagina van het vorige topic waar Zotheid uit de kast komt.
REMLOF?quote:
Crack_ heeft een identiteitscrisisquote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Lamon. het volgende:
Dat dacht ik ookquote:
Ik heb typeaids.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:33 schreef DeLuna het volgende:
Er zit trouwens ook een gruwelijke fout in de TT.
of we kunnen gewoon niet tellen.
Dat zijn jouw woordenquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Krentenbol. is dan de mystery guest?
Ah, maar zijn die dan ook duurder? Je brief wordt dan wel meteen zwaarder namelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Maisnon het volgende:
We kunnen weer rustig ademhalen, Andre Hazes krijgt zn eigen postzegel, eindelijk!
Ik zie dat Crack_ er weer is, maar ja, we hebben geen ruzie, maar wel een beetje wrijving, ik weet niet of ik dat vanavond al wil oplossen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die beslissing kan ik niet voor je maken
whuhuhu ik wilde je quoten om te zeggen dat dat 1662 moest zijn maar je bent me net voorquote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb typeaids.Sorry.
MODJE?!
Zou je zo vriendelijk willen zijn om van 1162 1662 te maken?Much obliged.
Je kunt 't!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar.. Ik heb daar heul niet voor gestudeerd
Ik ben ook serieus, op het Krentenbol. gedeelte na dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Kun je wel ouwehoeren, maar het is me wel diverse keren aangeraden. Door verschillende mensen. Die op dat moment serieus waren. I kid you not.
Oh, ik heb de oplossing:quote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie dat Crack_ er weer is, maar ja, we hebben geen ruzie, maar wel een beetje wrijving, ik weet niet of ik dat vanavond al wil oplossen.
Moeilijk, moeilijk, konden anderen maar wel mijn beslissingen voor me maken.
Straks ga je nog poepen met de laptop op schoot!quote:
Ja, ik krijg toch geen notes.quote:
Dank je, ik vond hem zelf ook leuk.quote:
* Dqod pakt notitieboekjequote:
Like I said: ik heb typeaids.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
whuhuhu ik wilde je quoten om te zeggen dat dat 1662 moest zijn maar je bent me net voor
En toch ook op het "kutgrapjes"-gedeelte na, toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus, op het Krentenbol. gedeelte na dan.
Nou? Dus? En?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Straks ga je nog poepen met de laptop op schoot!
Dat heb ik ook zo vaakquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb zin in iets te eten, maar ik weet niet wat
OH NEE?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik krijg toch geen notes.
[..]
Dank je, ik vond hem zelf ook leuk.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ik heb de oplossing:
1) Gebruik een oude en ram die er dan in met je hand
2) Ram er een gaatje in en haal er een touwtje doorheen!
Ik heb eergisteren om 12 uur ofzo 4 croissants in de oven warm gemaakt met ham en kaasquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Nee!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als ik nou Zatheid zou heten zou het helemaal goed passen!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef Crack_ het volgende:
ZOTTETJE EN CRACKJE ZIJN ÉÉÉN
Betekent dat dat je verslaafd aan mij bent ?
Tosti!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Inside jokequote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan gaat ze straks nog d'r wc-papier uitprinten.
Normaal heb ik typeaids maar volgensmij is het voorbijquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Like I said: ik heb typeaids.Of ik begin dyscalculisch te worden!
Trek niet zo veel naar je toe, vent. Ik heb helemaal geen gevoel van of voor jou. Ik doe mijn ding en je lacht erom of niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt nu last van mijn gevoel voor humor! Dit is het begin van het einde voor je,
Of inscannenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan gaat ze straks nog d'r wc-papier uitprinten.
NEE.quote:
Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |