quote:
Lief zijn is overrated.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef Dqod het volgende:
Wat is iedereen hier toch lief voor elkaar
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 23 september 2009 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een rare aanname. Het is hier geen R&P of TRU of wat dan ook.
De steun die ik van je krijg! *dramasmiley*quote:
nja, het was maar een droom hequote:
Het denken/beweren dat lief zijn overrated is, is overratedquote:
Ik vind dat zo'n stomme smiley he.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
Oh ja. 't Is nu alweer een beetje te laat, omdat ik driftig aan het doorposten was, maar Bobby: je moet weten dat ik je "het hele team"-grapje, net als JB en Ado, erg grappig vond.
Ik vind 'm echt briljant.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n stomme smiley he.
Ik ga het wel wat uitgebreider doen straks, bolletjes met goudsalami, belegen kaas, peper en zout, en dan in de oven, en om het af te maken daarna nog ketjup erop.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedzo.. Het is mij ook ontzettend goed bevallen afgelopen nacht
Popje tochquote:
Ja, hé, ere wie ere toekomt, nietwaar. Ik vind dat hij dat verdient, dat hij er recht op heeft. Ik zeg 't ook vaak genoeg als hij een stomme grap maakt.quote:
Nee, alleen lief zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij is alles op FOK! overrated.
Welnee. Elkaar uitschelden en afblaffen gaat het helemaal worden vanaf nu.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het denken/beweren dat lief zijn overrated is, is overrated
Jij moet je smoel houden.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
Oh ja. 't Is nu alweer een beetje te laat, omdat ik driftig aan het doorposten was, maar Bobby: je moet weten dat ik je "het hele team"-grapje, net als JB en Ado, erg grappig vond.
Zozo, hele plannenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga het wel wat uitgebreider doen straks, bolletjes met goudsalami, belegen kaas, peper en zout, en dan in de oven, en om het af te maken daarna nog ketjup erop.
Wat doet ie!?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n stomme smiley he.
wtfquote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag jullie niet meer quoten van Fok.
NOESquote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Welnee. Elkaar uitschelden en afblaffen gaat het helemaal worden vanaf nu.![]()
Engels is het nieuwe Nederlands. Oh nee, dat was Arabisch al.quote:
Hoax, mijn mama heeft helemaal geen armen, dus die kan de telefoon niet opnemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
WTF!Ik sta in een screenshot van Zotheid!
*mama opbelt*
Ik ooooooookquote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
*mama opbelt*
Dat las ik toen nog niet.quote:
Wanneer is tuxedo night?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zei blijkbaar weer iets niet quote-waardigs genoeg. Sorry, bro.
Mot je soms klappuh van een Hagenaar?quote:
Rustig maar.. Je gaf net zelf al aan dat dat toch niet mogelijk isquote:
Logisch dat ze Apple/Safari gebruikers de mond willen snoeren.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag jullie niet meer quoten van Fok.
Als je geen armen hebt is het natuiurlijk extra vervelend als de telefoon steeds blijft gaan omdat je niet kan opnemenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rustig maar.. Je gaf net zelf al aan dat dat toch niet mogelijk is
Gast! Ik moest zo hard lachen!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
*mama opbelt*
quote:
quote:
Popje tochquote:
HIj kan niet al die chickies tegelijk te woord staan. Nu maakt ie eerst tijd voor z'n SC homies.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom heb jij 16 PMs zotheid?
Dat dan weer wel.. Maarrrr: Dan pak je de hoorn in je mond en leg je m er naastquote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je geen armen hebt is het natuiurlijk extra vervelend als de telefoon steeds blijft gaan omdat je niet kan opnemen
Populair, jwz!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom heb jij 16 PMs zotheid?
quote:
Alsof ze daar wat aan hebben. Ik typ hier dus ik heb mijn mond heulemaal niet nodig.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Logisch dat ze Apple/Safari gebruikers de mond willen snoeren.
crewbashing!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Logisch dat ze Apple/Safari gebruikers de mond willen snoeren.
klinkt logischquote:Op woensdag 23 september 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HIj kan niet al die chickies tegelijk te woord staan. Nu maakt ie eerst tijd voor z'n SC homies.
even vragen of ze dat wel kan...quote:Op woensdag 23 september 2009 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.. Maarrrr: Dan pak je de hoorn in je mond en leg je m er naast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |