HEUY!quote:
Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer wat ik gezegd heb.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij was dronken en meende het op dat moment.
Maar daarna was er niets meer aan de hand toch?
ik ook niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
I DON'T KNOW WHAT WE'RE YELLING ABOUT!!!
[ afbeelding ]
Goedzo.. Het is mij ook ontzettend goed bevallen afgelopen nachtquote:Op woensdag 23 september 2009 23:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb ook broodjes met kaas gehaald.
Omdat het eigenlijk wel lekker klonk.
Nee, alleen de keeper, de rest neukt haar.quote:
Dat je iedereen stom vindt!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet.
Wat zou het betekenen als in je droom iedereen doof is?
Dat je je bek moet houden.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet.
Misschien dat je denkt dat niemand je hoort/wil horen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet.
Ik was niet serieus, ik hoopte op wat intelligente antwoorden hier, tevergeefs blijktquote:
Zelfde als jij volgens mij.quote:
PARDON?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, ik hoopte op wat intelligente antwoorden hier, tevergeefs blijkt
Ik denk dat ik het gevoel heb dat niemand naar me luistert
Voor jou wel, poepsiewoepsiepoppekontje.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef Dqod het volgende:
Wat is iedereen hier toch lief voor elkaar
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelfde als jij volgens mij.
He?quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Gehehe, that's what SHE said! What up?)
/
Wat een rare aanname. Het is hier geen R&P of TRU of wat dan ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, ik hoopte op wat intelligente antwoorden hier, tevergeefs blijkt
Teehee.. My cheeks are gett'n all blushy and suchquote:Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor jou wel, poepsiewoepsiepoppekontje.
quote:
Noh.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wou ik ff horen lezenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jouw reply had ik nog niet gelezen
Klopt. Dit is dan ook een forum met getypte teksten.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |