wtfquote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag jullie niet meer quoten van Fok.
NOESquote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Welnee. Elkaar uitschelden en afblaffen gaat het helemaal worden vanaf nu.![]()
Engels is het nieuwe Nederlands. Oh nee, dat was Arabisch al.quote:
Hoax, mijn mama heeft helemaal geen armen, dus die kan de telefoon niet opnemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
WTF!Ik sta in een screenshot van Zotheid!
*mama opbelt*
Ik ooooooookquote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
*mama opbelt*
Dat las ik toen nog niet.quote:
Wanneer is tuxedo night?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zei blijkbaar weer iets niet quote-waardigs genoeg. Sorry, bro.
Mot je soms klappuh van een Hagenaar?quote:
Rustig maar.. Je gaf net zelf al aan dat dat toch niet mogelijk isquote:
Logisch dat ze Apple/Safari gebruikers de mond willen snoeren.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag jullie niet meer quoten van Fok.
Als je geen armen hebt is het natuiurlijk extra vervelend als de telefoon steeds blijft gaan omdat je niet kan opnemenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rustig maar.. Je gaf net zelf al aan dat dat toch niet mogelijk is
Gast! Ik moest zo hard lachen!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
*mama opbelt*
quote:
quote:
Popje tochquote:
HIj kan niet al die chickies tegelijk te woord staan. Nu maakt ie eerst tijd voor z'n SC homies.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom heb jij 16 PMs zotheid?
Dat dan weer wel.. Maarrrr: Dan pak je de hoorn in je mond en leg je m er naastquote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je geen armen hebt is het natuiurlijk extra vervelend als de telefoon steeds blijft gaan omdat je niet kan opnemen
Populair, jwz!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom heb jij 16 PMs zotheid?
quote:
Alsof ze daar wat aan hebben. Ik typ hier dus ik heb mijn mond heulemaal niet nodig.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Logisch dat ze Apple/Safari gebruikers de mond willen snoeren.
crewbashing!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Logisch dat ze Apple/Safari gebruikers de mond willen snoeren.
klinkt logischquote:Op woensdag 23 september 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HIj kan niet al die chickies tegelijk te woord staan. Nu maakt ie eerst tijd voor z'n SC homies.
even vragen of ze dat wel kan...quote:Op woensdag 23 september 2009 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.. Maarrrr: Dan pak je de hoorn in je mond en leg je m er naast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |