Nee, een tampon met jeukpoeder is een inside joke.quote:
Up to uquote:Ik zie dat Crack_ er weer is, maar ja, we hebben geen ruzie, maar wel een beetje wrijving, ik weet niet of ik dat vanavond al wil oplossen.
Moeilijk, moeilijk, konden anderen maar wel mijn beslissingen voor me maken.
HAHAHAHWAHAHAHLA JWOAUOWJALKAJLJALWAJL JLAJLAJALquote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
* Dqod pakt notitieboekje
Vertel t maar aan Dqod
HAHAAAAAAAAAA ik praatte in de 3e persoon
croissantjes heb ik niet en mn knakworsten heb ik gisteren opgegetenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren om 12 uur ofzo 4 croissants in de oven warm gemaakt met ham en kaas![]()
En gisteren waren het twee broodjes Unox
JB vanuit de wc: "Schat, ik heb last van wormen!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Straks ga je nog poepen met de laptop op schoot!
Dat soort grapjes kun je gewoon niet maken Adoquote:
Nee, maar het is een steek gevoel, links, ter hoogte van mijn lever en maag en dat is niet fijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's nie best.. Enig idee wat de oorzaak is?
Nee, da's een binnenpretje.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, een tampon met jeukpoeder is een inside joke.
JAWOHLquote:
Anytime babe, anytimequote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Up to u
[..]
HAHAHAHWAHAHAHLA JWOAUOWJALKAJLJALWAJL JLAJLAJAL
Maar het helpt wel, bedankt!
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Ik heb typeaids.quote:
Nou.. Ons op de hoogte houden van haar activiteiten op dat momentquote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef Adolecens het volgende:
Ja, laten we even bedenken wat JB allemaal kan doen met de laptop op schoot als ze zit te poepen
Via MSN dan hequote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
[..]
JB vanuit de wc: "Schat, ik heb last van wormen!"
[ afbeelding ]
Is inderdaad wat voor te zeggen...quote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat soort grapjes kun je gewoon niet maken Ado
Misschien is het wel hartstikke fijn poepen, met een warme laptop op je schoot!
WEET JIJ VEEL
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
croissantjes heb ik niet en mn knakworsten heb ik gisteren opgegeten
Ik heb brood, kaas, ham, hamburgers, pizza
Het heeft allebei z'n voor- en z'n nadelen, hè.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik was aan het filosilofileren over hoe een privé profiel wat digitaal alleen bestaat niet fysiek aan iemand af te lezen is en of dit wel zich moet vertalen in een cumultatief groot openbaar product waar gebruikers al dan niet gedeeld met elkaar ervaringen van deze privé profielen kunnen bekijken / uitwisselen of dat dit beter kan gebeuren op een kleinere schaal waardoor het een intiemere maar tegelijkertijd nog steeds relatief vreemd voor de buitenwereld ervaring wordt
Ok.. Ik dacht misschien heb je iets verkeerd gegeten..quote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar het is een steek gevoel, links, ter hoogte van mijn lever en maag en dat is niet fijn.
Wat ben jij nog laat wakker.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Ik heb typeaids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |