Ah toequote:Op donderdag 24 september 2009 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie Lamon. niet meer dus je zult maar even moeten wachten op die foto
Ik vind het wel grappig dat zelfs als ik zeg dat ik een foto naar een ander wil laten sturen ik hem zelf krijg.quote:
T is bijna weekend!!!quote:
Deze valt ook tegen hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat zelfs als ik zeg dat ik een foto naar een ander wil laten sturen ik hem zelf krijg.
Zie je nou wel dat het helemaal niet zo eng is om een fotootje te posten trouwens.
Gebied haar je klaar te laten komenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:04 schreef Dqod het volgende:
M'n vriendin heeft m'n vest afgepakt, maar ik heb t koud *^&$%$E%#%$^%
Soms mogen dat soort dingenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik vind 't zo slecht dat ik dat nummer leuk vind
Deze week nietquote:Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gebied haar je klaar te laten komen
Zulks een hersenspinselsquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Kunnen twee hermafrodieten dubbel sex hebben met elkaar, dat vroeg ik me dan weer af
Jij ben zo erg hequote:Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gebied haar je klaar te laten komen
Succes met je questquote:Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Adolecens het volgende:
Anyway, ik ga ff wat tv kijken en eens zien of er nog wat te eten is.
Wat is dat nu weer voor kutantwoord.quote:
Jullie vrouwen zijn gewoon onnodig onzeker over die dingen, en ik vind dat jullie daar eens mee moeten kappen. Er is werkelijk geen ene fuck mis met die foto. Lief, spontaan, leuk...en maar excuses verzinnen voor niets.quote:
Een kam en scheren enzoquote:Op donderdag 24 september 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn gewoon onnodig onzeker over die dingen, en ik vind dat jullie daar eens mee moeten kappen. Er is werkelijk geen ene fuck mis met die foto. Lief, spontaan, leuk...en maar excuses verzinnen voor niets.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor kutantwoord.Heb je kanker? Misschien wel, misschien niet.
It's teasing.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor kutantwoord.Heb je kanker? Misschien wel, misschien niet.
En dat ben jij nooit (geweest)?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn gewoon onnodig onzeker over die dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |