En daar heb je een week over gedaan, om tot die conclusie te komen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
JONGENS HELP IK KEEK DE ALGEMENE BESCHOUWINGEN EN IK WAS HET DOORGAANS FLINK EENS MET DIE MAN VAN DE SGP![]()
.
Vrouwenhumor.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik zag de link van 9 maanden-zwanger enzo maar ik snap de grap niet.
Ik durf het nu pas te zeggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daar heb je een week over gedaan, om tot die conclusie te komen?
Zeker een vmbo'er? Ik ken ook genoeg basisschool-klasgenoten die nu vader, moeder, getrouwd of alledrie zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Zo'n jongen bij wie ik vroeger thuis kwam om te Nintendoën en in de zandbak te spelen, omdat onze moeders bevriend zijn, die is sinds een paar dagen vader
Wtf
Ik wilde gewoon voorzichtig zwangerschappen als onderwerp introduceren natuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik zag de link van 9 maanden-zwanger enzo maar ik snap de grap niet.
Poesjesquote:
SGP 4 life.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Echte bazen (en dan niet die fokkers) stemmen VVD.
Doeiquote:
Met dit soort grapjes haal je dag de nummer 1 positie in de dagcijfers wel jaquote:Op woensdag 23 september 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik heb rond de verkiezingen kiespijn.
Wat is dat nou voor generaliserende opmerkingquote:Op woensdag 23 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeker een vmbo'er? Ik ken ook genoeg basisschool-klasgenoten die nu vader, moeder, getrouwd of alledrie zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Echte bazen (en dan niet die fokkers) stemmen VVD.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor generaliserende opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Alle drie? Doen ze goed.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeker een vmbo'er? Ik ken ook genoeg basisschool-klasgenoten die nu vader, moeder, getrouwd of alledrie zijn.
Hoe kan je nou een vader en moeder tegelijk zijn??quote:Op woensdag 23 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
In Amerika is het mogelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een vader en moeder tegelijk zijn??![]()
Wat is jouw voorenige opleiding?
Lamon wel!!!! Vraag hem maarquote:Op woensdag 23 september 2009 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hee, ik heb nog steeds geen foto's van jou in mijn PM-box. Hoe zit dat?
I TRY TO FIND THE WORDS TO DESCRIBE THIS GIRL WITHOUT BEING DISRESPECTFULquote:Op woensdag 23 september 2009 23:59 schreef Crack_ het volgende:
SHE'S NOTHING LIKE A GIRL YOUVE EVER SEEN BEFORE
NOTING YOU CAN COMPARE TO YOU NEIGHBOURHOOD WHORE
DAAAMNSNSN SEXY BITCH
Geef toe, je kan het moeilijk als bagger bestempelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Met dit soort grapjes haal je dag de nummer 1 positie in de dagcijfers wel ja
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor generaliserende opmerkingIk ken m'n pappenheimers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paul de Leeuw zou dat over Nederland ook zeggen, maar nu terug naar de realiteit mensen...!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Amerika is het mogelijk.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
I TRY TO FIND THE WORDS TO DESCRIBE THIS GIRL WITHOUT BEING DISRESPECTFUL
DAMN SHE'S A SEXY BITCH
Buikkramp?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben rustig aan het afsterven nu. Morgen ben ik dood. Omg wat doet dit pijn, ik ga in bed liggen en tv kijken.
Ja, in Amerika is het moglijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef Maisnon het volgende:
je zou eerst de moeder kunnen zijn en je daarna om laten toveren tot man
Ja, maar dan ben je het toch niet tegelijk? Toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef Maisnon het volgende:
je zou eerst de moeder kunnen zijn en je daarna om laten toveren tot man
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
Ik ben sinds vier maanden van vrijgezel naar vrij gezet gegaan.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben rustig aan het afsterven nu. Morgen ben ik dood. Omg wat doet dit pijn, ik ga in bed liggen en tv kijken.
quote:
M'n grap serieus nemen, what does you?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een vader en moeder tegelijk zijn??![]()
Wat is jouw voorenige opleiding?
Nah-ah, steken in ter hoogte van mn lever en maag. En het wordt steeds erger.quote:
Ditquote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Geef toe, je kan het moeilijk als bagger bestempelen.
Ik ben realistisch.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Paul de Leeuw zou dat over Nederland ook zeggen, maar nu terug naar de realiteit mensen...!
Gast, ga slapen en stop met FOK!ken.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah-ah, steken in ter hoogte van mn lever en maag. En het wordt steeds erger.
Hey, de maasvlakte.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit [ afbeelding ]
zegt meer dan genoeg
Jij met je grappen.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
M'n grap serieus nemen, what does you?
Aan één kant?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah-ah, steken in ter hoogte van mn lever en maag. En het wordt steeds erger.
Ik zie Lamon. niet meer dus je zult maar even moeten wachten op die fotoquote:
Vertel, waarom!!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:03 schreef Crack_ het volgende:
Nu heb ik zo zin om op stap te gaan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |