Dan zouden ze het hele blok moeten haten. Ik neem aan dat niet alleen wij het horenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel goed met de buren opschieten?![]()
Ik zou dit zien als pure pesterij.
HOU ONS NIET LANGER IN SPANNING!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik ga jullie wat mededelen!
TVPquote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef BobbyB het volgende:
Wij kunnen heel goed op de buren schieten!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel goed met de buren opschieten?![]()
Ik zou dit zien als pure pesterij.
Ronnie gaat naar huis?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef BobbyB het volgende:
Weltrusten Bobbyquote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef BobbyB het volgende:
Te geforceerd, IBH, te geforceerdquote:Op woensdag 23 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
Een zetpil, díé moet je pas goed in de gaten houden.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef BobbyB het volgende:
Fixed.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
Een zetpil, díé moet je pas goed in de je gaten houden.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:47 schreef Crack_ het volgende:
some say love, it is a river
that drowns the tender reed
some say love, it is a razor
that leaves your soul to bleed
some say love, it is a hunger
an endless aching need
I say love, it is a flower
and you it's only seed
VOOR ZOTJE
quote:
quote:
M'n mededeling, wat doen jullie.quote:
Gebruik dan wat glijmiddel.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Te geforceerd, IBH, te geforceerd
Jou iet wat kennen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
M'n mededeling, wat doen jullie.
?!quote:
JE GRAPJE, WAT DOE IK?!quote:
IBH?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Te geforceerd, IBH, te geforceerd
Ik las Freud.quote:
Grapjuhquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
snel, effectief, minder zielig.
Blijkbaar.quote:
Heb je d'r bezwangert op de eerste date?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben reeds negen maanden geen vrijgezelle jonge god meer.
Over te geforceerd gesproken.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja met al die namen, ik denk ik doe een combinatie
Rollator!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Nou de groeten dan maar he.
Nee? Of ben je alleen geen vrijgezel meer als je kinderen hebt?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je d'r bezwangert op de eerste date?
Vooral het vrouwen-gedeelte spreekt me altijd wel aan in de SGP.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
JONGENS HELP IK KEEK DE ALGEMENE BESCHOUWINGEN EN IK WAS HET DOORGAANS FLINK EENS MET DIE MAN VAN DE SGP![]()
.
Is dat een nieuw subforum?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
JONGENS HELP IK KEEK DE ALGEMENE BESCHOUWINGEN EN IK WAS HET DOORGAANS FLINK EENS MET DIE MAN VAN DE SGP![]()
.
Mijn vader is fervent SP stemmerquote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
.
Negen maanden enzulks.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee? Of ben je alleen geen vrijgezel meer als je kinderen hebt?
En zo hoort het ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |