Goden, het is kwart voor 12, doe dit morgen ochtend ff of zo.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik was aan het filosilofileren over hoe een privé profiel wat digitaal alleen bestaat niet fysiek aan iemand af te lezen is en of dit wel zich moet vertalen in een cumultatief groot openbaar product waar gebruikers al dan niet gedeeld met elkaar ervaringen van deze privé profielen kunnen bekijken / uitwisselen of dat dit beter kan gebeuren op een kleinere schaal waardoor het een intiemere maar tegelijkertijd nog steeds relatief vreemd voor de buitenwereld ervaring wordt
Neuh.. Dat gaat me iets te ver qua privacy enzoquote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Ons op de hoogte houden van haar activiteiten op dat moment
Zijn ze van de buren?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet iemand nog een goede tip om blafhondjes te doen zwijgen?
Hondenfluitjes?
It's been a whole day now and it's just getting worse.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. Ik dacht misschien heb je iets verkeerd gegeten..
Nja, ik hoop dat t snel weer weg-ebt
Het enige wat helpt tegen een blaffer is een blaffer. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hondenfluitjes?
quote:
Ja, tezamen met 10 katten oid.quote:
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goden, het is kwart voor 12, doe dit morgen ochtend ff of zo.
Opletten eh.. Ze poept nietquote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh.. Dat gaat me iets te ver qua privacy enzo
M.a.w. "wil je snel oprotten"?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ben jij nog laat wakker.
Dan in de gaten houden en anders 1 dezer dagen ff een bezoekje aan de huisarts brengenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
It's been a whole day now and it's just getting worse.
Ik heb: 'houd je kop' geblafd, maar hij houdt maar niet op.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Het enige wat helpt tegen een blaffer is een blaffer. Als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hondenfluitjes?
Wij hebben buren die een hond hebben en die wordt om 6 uur s'ochtends naar buiten gelaten en dan begint hij te blaffen en dat houdt pas op als het tijd is om uit bed te gaanquote:Op woensdag 23 september 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tezamen met 10 katten oid.
Nee, hoorquote:
Terugblaffen!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb: 'houd je kop' geblafd, maar hij houdt maar niet op.
Het is voor m'n projectquote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goden, het is kwart voor 12, doe dit morgen ochtend ff of zo.
Ja, maar dat is zieligquote:
De dokter die mijn dokter vervangt is een turkse vent wiens oplossing altijd is "Kijk het nog een weekje aan."quote:Op woensdag 23 september 2009 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan in de gaten houden en anders 1 dezer dagen ff een bezoekje aan de huisarts brengen
Kunnen jullie wel goed met de buren opschieten?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hebben buren die een hond hebben en die wordt om 6 uur s'ochtends naar buiten gelaten en dan begint hij te blaffen en dat houdt pas op als het tijd is om uit bed te gaan
Joran v/d Sloot. Die weet ze ook meteen mooi te verbergen.quote:
Dan weet ik t ook nietquote:Op woensdag 23 september 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De dokter die mijn dokter vervangt is een turkse vent wiens oplossing altijd is "Kijk het nog een weekje aan."![]()
Kom daar met blaasontsteking. "Kijk het nog een weekje aan. "
Mijn moeder komt daar met klachten. "Kijk het nog een weekje aan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |