Ah toequote:Op donderdag 24 september 2009 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie Lamon. niet meer dus je zult maar even moeten wachten op die foto
Ik vind het wel grappig dat zelfs als ik zeg dat ik een foto naar een ander wil laten sturen ik hem zelf krijg.quote:
T is bijna weekend!!!quote:
Deze valt ook tegen hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat zelfs als ik zeg dat ik een foto naar een ander wil laten sturen ik hem zelf krijg.
Zie je nou wel dat het helemaal niet zo eng is om een fotootje te posten trouwens.
Gebied haar je klaar te laten komenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:04 schreef Dqod het volgende:
M'n vriendin heeft m'n vest afgepakt, maar ik heb t koud *^&$%$E%#%$^%
Soms mogen dat soort dingenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik vind 't zo slecht dat ik dat nummer leuk vind
Deze week nietquote:Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gebied haar je klaar te laten komen
Zulks een hersenspinselsquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Kunnen twee hermafrodieten dubbel sex hebben met elkaar, dat vroeg ik me dan weer af
Jij ben zo erg hequote:Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gebied haar je klaar te laten komen
Succes met je questquote:Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Adolecens het volgende:
Anyway, ik ga ff wat tv kijken en eens zien of er nog wat te eten is.
Wat is dat nu weer voor kutantwoord.quote:
Jullie vrouwen zijn gewoon onnodig onzeker over die dingen, en ik vind dat jullie daar eens mee moeten kappen. Er is werkelijk geen ene fuck mis met die foto. Lief, spontaan, leuk...en maar excuses verzinnen voor niets.quote:
Een kam en scheren enzoquote:Op donderdag 24 september 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn gewoon onnodig onzeker over die dingen, en ik vind dat jullie daar eens mee moeten kappen. Er is werkelijk geen ene fuck mis met die foto. Lief, spontaan, leuk...en maar excuses verzinnen voor niets.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor kutantwoord.Heb je kanker? Misschien wel, misschien niet.
It's teasing.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor kutantwoord.Heb je kanker? Misschien wel, misschien niet.
En dat ben jij nooit (geweest)?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn gewoon onnodig onzeker over die dingen
Zo ben ik dus echt níét hequote:Op donderdag 24 september 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Ik moet bij "op stap gaan" altijd denken aan van die thirty-something-vrouwen die al een paar jaar gescheiden zijn van hun man en de laatste jaren maar moeilijk een man geïnteresseerd weten te krijgen en die dan eens in de week, liefst op zaterdagavond zodat ze de volgende dag kunnen uitslapen, afspreken met een groepje vriendinnen die elkaar al kennen van de middelbare school en dan gaan ze naar een kroegje in de stad waar eigenlijk te veel jongeren komen voor hun gading maar waar ze - mede geholpen door drank en hun desperate vooruitzicht - onbekommerd uit hun bol gaan en lafjes beginnen te flirten met die ene dronken jongen die zonder dat zij het weten wel vaker losbandige, makkelijke prooien van in de dertig in z'n bed weet te praten, maar die op hun avances niet ingaat, waardoor ze meer rode wijn besluiten te drinken en waarbij ze nog gekkere dansjes doen en dan doen ze alsof ze weer op de middelbare school zijn en dan gaan hun twee vingers - oh zo gek, hihi - alweer over de wenkbrauwen en oh, natuurlijk, er moet natuurlijk ook worden gewalkt like an egyptian en dan, aan het eind van de avond die i hun geval al om één uur eindigt, zwalken ze aangeschoten en met de armen in elkaar verstrengeld naar huis, alwaar ze met drie zoenen en - hihi - soms een 'per ongeluk' op de mond afscheid van elkaar en spreken ze af dat ze 'zoiets te geks volgende week weer gaan doen'.
Je hebt best wat moeite in die post gestoken?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Ik moet bij "op stap gaan" altijd denken aan van die thirty-something-vrouwen die al een paar jaar gescheiden zijn van hun man en de laatste jaren maar moeilijk een man geïnteresseerd weten te krijgen en die dan eens in de week, liefst op zaterdagavond zodat ze de volgende dag kunnen uitslapen, afspreken met een groepje vriendinnen die elkaar al kennen van de middelbare school en dan gaan ze naar een kroegje in de stad waar eigenlijk te veel jongeren komen voor hun gading maar waar ze - mede geholpen door drank en hun desperate vooruitzicht - onbekommerd uit hun bol gaan en lafjes beginnen te flirten met die ene dronken jongen die zonder dat zij het weten wel vaker losbandige, makkelijke prooien van in de dertig in z'n bed weet te praten, maar die op hun avances niet ingaat, waardoor ze meer rode wijn besluiten te drinken en waarbij ze nog gekkere dansjes doen en dan doen ze alsof ze weer op de middelbare school zijn en dan gaan hun twee vingers - oh zo gek, hihi - alweer over de wenkbrauwen en oh, natuurlijk, er moet natuurlijk ook worden gewalkt like an egyptian en dan, aan het eind van de avond die i hun geval al om één uur eindigt, zwalken ze aangeschoten en met de armen in elkaar verstrengeld naar huis, alwaar ze met drie zoenen en - hihi - soms een 'per ongeluk' op de mond afscheid van elkaar en spreken ze af dat ze 'zoiets te geks volgende week weer gaan doen'.
klinkt als afcajos zn gemiddelde avond.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Mijn pc is echt tyfus traag, dat uploaden doe ik hem niet nog een keer aanquote:
Dit dus!!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn gewoon onnodig onzeker over die dingen, en ik vind dat jullie daar eens mee moeten kappen. Er is werkelijk geen ene fuck mis met die foto. Lief, spontaan, leuk...en maar excuses verzinnen voor niets.
Weet ik toch. Want jij bent 17. Maar "op stap gaan" is iets wat dertigers doen.quote:
Neuh, valt best mee.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt best wat moeite in die post gestoken?
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
klinkt als afcajos zn gemiddelde avond.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn pc is echt tyfus traag, dat uploaden doe ik hem niet nog een keer aan
Slechte vergelijking, btw.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, aangezien ik eens een valse hamster heb meegemaakt die er net zo cute uit zagquote:Op donderdag 24 september 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
.
Kun je nee zeggen tegen dit hamstertje?
[ afbeelding ]
IK HEB OOK EEN HAMSTERTJEEEquote:Op donderdag 24 september 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
.
[ afbeelding ]
Ehhh. Ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
.
[ afbeelding ]
WTF, dat is gewoon een grizzlybeer met hele lange oren.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK HEB OOK EEN HAMSTERTJEEE
[img]http://i38.tinypic.com/29pycdu.jpg[/img
Maar die doet niet zo he
PM dan gelijk door naar mij als je wil. Ik moet toch weten tegen wie ik praat. Ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehhh. Ja.
Maar ik ga nu slapen. Als je hem morgen nog niet van Lamon hebt gekregen dan stuur ik je hem wel
Deal.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehhh. Ja.
Maar ik ga nu slapen. Als je hem morgen nog niet van Lamon hebt gekregen dan stuur ik je hem wel
En mij!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
PM dan gelijk door naar mij als je wil. Ik moet toch weten tegen wie ik praat. Ofzo.
Ik wilde ermee aangeven dat het een debiel antwoord is.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, btw.Je hebt natuurlijk gemakkelijker twijfels bij een gevoel dan bij vaststaande feiten.
Waarom zou ik hem doorsturen? Dat kan DeLuna toch ook zelf gewoon als ze dat wil?quote:
Dat snap ik, Fasje.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde ermee aangeven dat het een debiel antwoord is.
Fixedquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
WTF, dat is gewoon een grizzlybeer met hele lange oren.
Dude, niet verklappen.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem doorsturen? Dat kan DeLuna toch ook zelf gewoon als ze dat wil?
Ze heeft iig niets om zich voor te schamen ofzo, geen sensatie, geen lelijk of misvormd meisje, geen littekens of andere nare dingen, geen raar hoofd, of pukkels, geen sensatie...
Gewoon een leuk meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |