abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72995567
Kan iemand mij eens vertellen wanneer ze weer gaan oproepen voor de H1N1 prik? Als het goed is moeten ze nu wel zowat een beetje klaar zijn met het ontwikkelen van het vaccin.
pi_72995651
Heb je nog niet gehad dan? Dan denk ik dat de selectiecommissie vindt dat je het niet waard bent..
pi_72995659
Het virus is toch al verdwenen?
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')”””
kansloos om een kat te "nemen"
pi_72995963
Misschien wachten ze hier ook wel op de rfid chip.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_73079834
Ik heb gister mijn brief gehad. 6 oktober de gewone griepprik en 14 november mijn eerste mexicaanse griepprik.
De 2de weet ik even niet uit mijn hoofd.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_73085437
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef Adfundum het volgende:
Misschien wachten ze hier ook wel op de rfid chip.
Weet je hoe groot die injectienaald dan moet zijn?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73088979
Inenten voor een simpel griepje
pi_73102534
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 00:05 schreef FL_Freak het volgende:
Inenten voor een simpel griepje
quote:
Tussen half oktober en half november krijgen ongeveer 3,7 miljoen mensen in Nederland de griepprik.
Niet iedereen heeft een goede gezondheid. *wijst oa naar vergrijzing*
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_73110974
Mexicaanse griep is niets anders dan bangmakerij.
Ik reis dagelijks met de metro naar mijn school, net al 80% van mijn klasgenoten. Niemand is ziek, allemaal dolgedraaide onzin.
pi_73174223

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 28-09-2009 10:41:34 (spam) ]
  maandag 28 september 2009 @ 10:35:58 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_73174242
Denk dat ze beginnen met de bekende Nederlanders.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 28 september 2009 @ 17:12:17 #12
271589 fristl
onder de elf bepaalt zelf
pi_73184612
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:35 schreef Megumi het volgende:
Denk dat ze beginnen met de bekende Nederlanders.
sta jij vooraan, want deze opmerking vergeet ik nooit meer!
  dinsdag 29 september 2009 @ 07:01:09 #13
3542 Gia
User under construction
pi_73201504
We krijgen eerst volgende week de vaccinatie voor de gewone griep.

Volgens mij zal er wel minimaal een week of 3 tussen zitten voordat we die van de mexicaanse griep krijgen.
In de brief bij deze eerste oproep stond dat we daarover binnenkort nader geļnformeerd zouden worden.

Ik wacht wel af. Twijfel nog steeds of ik die wel wil.
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 oktober 2009 @ 22:17:00 #14
22592 crew  Ole
pi_73289852
Ik heb net een oproep gehad voor de griepprik. Gewone volgende week, Mexicaanse waarschijnlijk in november.

Schiet lekker op
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:03:31 #15
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73296947
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:16 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Weet je hoe groot die injectienaald dan moet zijn?
Hoi mr. Vaccinorius Heb je m dan al gehad, de vaccinatie?

Just get your Damned VACCIN!!

Verplichte vaccinaties geweigerd door verpleegsters in New York

pi_73297028
Volgens mij zit je in het verkeerde topic

Overigens heb ik zelf al een besmetting ( + ziektebed) doorgemaakt met H1N1A dus voor mij zou het vaccin overbodig zijn
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:24:28 #17
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73297287
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:08 schreef Dragorius het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic

Overigens heb ik zelf al een besmetting ( + ziektebed) doorgemaakt met H1N1A dus voor mij zou het vaccin overbodig zijn
Moet je dat ook kunnen aantonen in het geval dat het verplicht zou worden?

p.s. hoezo verkeerde topic?
pi_73297308
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:24 schreef rieboet het volgende:

[..]

Moet je dat ook kunnen aantonen in het geval dat het verplicht zou worden?
Dat gaat niet gebeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:27:00 #19
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73297331
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:25 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kopie a.j.b. en hoe is dat destijds vastgesteld? betekend dat ook dat je geen vaccin advertenties meer gaat maken gezien je hebt bewezen dat je H1N1 kan overleven zonder vaccin?

pi_73297612
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:27 schreef rieboet het volgende:

[..]

kopie a.j.b. en hoe is dat destijds vastgesteld? betekend dat ook dat je geen vaccin advertenties meer gaat maken gezien je hebt bewezen dat je H1N1 kan overleven zonder vaccin?

Wat? Advertenties? Waar heb je het over? Waar maak ik in godsnaam advertenties voor het vaccin?
Mensen moeten het helemaal zelf weten hoor, maar zeker als je met zwakkeren of ouderen te maken hebt zou ik het aanraden, meer niet.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:26:07 #21
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73298716
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:41 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat? Advertenties? Waar heb je het over? Waar maak ik in godsnaam advertenties voor het vaccin?
Mensen moeten het helemaal zelf weten hoor, maar zeker als je met zwakkeren of ouderen te maken hebt zou ik het aanraden, meer niet.
Oeps!
pi_73298948
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef rieboet het volgende:

[..]

Oeps!
En wat is daar adverterend aan? Persoonlijk geneuzel naar mij toe mag voortaan via PM, daar zijn deze topics niet voor bedoeld
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:39:57 #23
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73300743
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En wat is daar adverterend aan? Persoonlijk geneuzel naar mij toe mag voortaan via PM, daar zijn deze topics niet voor bedoeld

Niet persoonlijk bedoeld maar die reactie sprak wel boekdelen, je was een tijdje geleden namelijk een soortement aanhanger van de Vaccin Bagwan Sekte als het ware..

Iemand met bedenkingen of twijfels over de Vaccins was bij jou wel compleet bij het verkeerde adres, dit als je niet volledig geridiculiseerd wilde worden of uitgemaakt voor een of andere gevaarlijke gek.

Is dat nog steeds het geval of is mening tegenwoordig enigszins bijgesteld zo niet genuanceerd?
pi_73300810
rieboet, dat relaas van die verontruste moeders slaat nergens op Allemaal onwaarheden en ja dan kan ik enkel zoiets ridiculiseren.
Terechte kiritiek is altijd goed voor een discussie, niet de onzin waar die "verontruste moeders" en co. mee aankomen steeds.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:08:51 #25
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73301486
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:42 schreef Dragorius het volgende:
rieboet, dat relaas van die verontruste moeders slaat nergens op Allemaal onwaarheden en ja dan kan ik enkel zoiets ridiculiseren.
Terechte kiritiek is altijd goed voor een discussie, niet de onzin waar die "verontruste moeders" en co. mee aankomen steeds.
Niet dus

Dus volgens jou zijn vaccins nog steeds te vergelijken met b.v. een gezonde boterham met bruin brood?

Terechte kritiek tot daar aan toe maar ridiculiseren verdient niet bepaald het etiket terecht, zeker niet als het medici betreft zich net zo goed tientallen jaren in het onderwerp hebben verdiept maar een andere mening hebben over vaccins, de geschiedenis van vaccins, de chemische stoffen en andere bestanddelen die in vaccins verwerkt worden en de uitwerking ervan op het menselijk lichaam.

Dan moet je echt met een argument komen, verifieerbaar en gegrond op harde feiten, de vaccins hebben een dubieus verleden en speelt er een zeer verdachte hype in het heden waar dagelijks de kranten wereldwijd vol van staan.

CIA Swine Flu Assassinations, Vaccinations & Depopulation

Congressman Paul on the Recent Swine Flu Scare

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 02-10-2009 12:14:56 ]
pi_73301753
rieboet ik zou zeggen, kijk eens in BNW en de vele topics aldaar. Heb geen zin om het allemaal weer te moeten herhalen.
Bottom line blijft > iedereen moet het zelf weten, maar ik weet wel wat ik zou doen
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:37:14 #27
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73307821
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef Dragorius het volgende:
rieboet ik zou zeggen, kijk eens in BNW en de vele topics aldaar. Heb geen zin om het allemaal weer te moeten herhalen.
Bottom line blijft > iedereen moet het zelf weten, maar ik weet wel wat ik zou doen
"Ik weet Wat ik zou doen"..

Natuuuurlijk het is immers logisch dat er niets aan de hand is met die vaccins, maar helaas heb jij die zelf niet nodig anders had je vooraan in de rij kunnen staan met opgestroopte mouw, wat jammer nou voor je.

Ja hoor, want jij hebt zogenaamd de Mexicaanse griep al gehad, zou dat wel eerst even zwart op wit willen zien hoor.

Begrijp best dat je dit niet wil uit privacy overwegingen maar zolang dit niet is bewezen blijft de mogelijkheid aanwezig dat je in aanmerking komt voor de hoofdprijs hypocriete huichelarij met uitroeptekens mocht dit niet het geval zijn geweest achteraf.
pi_73307922
Het is maar net wat je erin wil zien/lezen.
Mijn huisarts vindt het in ieder geval niet nodig dat ik het vaccin ga halen.

Dus je acht de kans echt mogelijk dat ik "in het complot" zit?
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:13:56 #29
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73309191
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:39 schreef Dragorius het volgende:
Het is maar net wat je erin wil zien/lezen.
Mijn huisarts vindt het in ieder geval niet nodig dat ik het vaccin ga halen.

Dus je acht de kans echt mogelijk dat ik "in het complot" zit?
WTF ?? Ik had begrepen uit je eerdere post dat je de Mexicaanse griep met ziektebeeld al had overleefd..

Nu zeg je dat je huisarts het niet nodig vind, ben je dan speciaal langs geweest om de vaccins aan te vragen gewoon uit voorzorg?

Uitgaand van het feit dat je iemand bent met een redelijk intelligentie niveau is jou enthousiasme voor de griep vaccins en vaccins in het algemeen wel wat extreem.

Tevens wijs je alle berichten direct van de hand die een kanttekening plaatsen bij de achtergrond hiervan, met name de wijze waarop de griep zich heeft ontwikkeld in verhouding tot de 1000x uitvergrote verslaggeving daarover via de reguliere media

Maar last but not least alle bobo's die achteraf allemaal aandelen blijken te hebben in de Farmaceutische Industrie van Ab Osterhaus tot Bush en Rumpsfeld en ga zo maar door.

Je geeft zelden een objectief oordeel over al die tegenstrijdige berichten over deze hele affaire die naar mijn inziens stinkt van alle kanten. Maar kies je continue met volle overtuiging ongeacht wat voor de Farmaceutische Industrie en alles wat daar aan kleeft.

Komt allemaal wel 'n tikje vreemd over, dat op z'n minst

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 02-10-2009 17:13:52 ]
pi_73309368
Zoals gezegd, het is maar net wat je erin leest. De huisarts concludeerde op basis van mijn griepsymptomen dat ik dus geen shot(s) meer hoef te halen voor H1N1A.

Je persoonlijke kruistocht tegen mij mag je vanaf nu per PM voortzetten. Daar zijn deze topics niet voor bedoeld
Mr. Prolapse 2009
pi_73309730
*kijkt nog eens naar forumtitel*

Dacht even dat ik een verkeerde afslag naar BNW had genomen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:45:52 #32
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73310274
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
Zoals gezegd, het is maar net wat je erin leest. De huisarts concludeerde op basis van mijn griepsymptomen dat ik dus geen shot(s) meer hoef te halen voor H1N1A.

Je persoonlijke kruistocht tegen mij mag je vanaf nu per PM voortzetten. Daar zijn deze topics niet voor bedoeld
Geen persoonlijke kruistocht maar het zou zo langzamerhand wel duidelijk moeten zijn dat de geprivatiseerde gezondheidszorg op internationaal niveau zowel als de volstrekt doorgeslagen banksector de grootste bedreiging vormen voor de mensheid en tegelijkertijd in volle hevigheid en met sneltreinvaart op ons af zijn gekomen.

Mensen genezen of leningen verstrekken zouden voor heel plausibele redenen gewoonweg bij desbetreffende overheidinstanties ondergebracht moeten worden zoals in het verleden het geval was en niet ten behoeve van een stel geesteszieke aandeelhouders of torenhogen bonussen voor incompetente bank employees.

Wie dat nu nog steeds niet in kan zien speelt of toneel of is behoorlijk onnozel

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 02-10-2009 17:10:09 ]
pi_73331060
Dat is toch allang voorbij, die hele onzin?
Of gaan er nog dagelijks mensen hier dood aan?

Osterhaus heeft z'n geld in ieder geval verdiend.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:32:34 #34
208890 June.
Seriously?
pi_73334606
Zucht. Ik dacht laat ik eens weer hier kijken en nog steeds zijn debielen zoals Lambiekje en consorten bezig hier topics te verzieken .
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:01 schreef OldJeller het volgende:
Dat is toch allang voorbij, die hele onzin?
Of gaan er nog dagelijks mensen hier dood aan?

Osterhaus heeft z'n geld in ieder geval verdiend.
Ja, vorige week zijn er nog 2 mensen met kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis waar ik werk.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:34:19 #35
132191 -jos-
Money=Power
pi_73334651
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef June. het volgende:
Zucht. Ik dacht laat ik eens weer hier kijken en nog steeds zijn debielen zoals Lambiekje en consorten bezig hier topics te verzieken .
[..]

Ja, vorige week zijn er nog 2 mensen met kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis waar ik werk.
2 mensen, nou wat een ramp zeg, laten we iedereen vaccineren!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_73334670
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef June. het volgende:
[..]

De mensen die tot nu toe eraan zijn overleden in Nederland, hadden op dat moment al een kwakkelende gezondheid vanwege op dat moment hebbende medische problemen.
Jaarlijks overlijden er mensen die al in het ziekenhuis liggen aan een griepje, en ouderen ook. Niets nieuws onder de zon.

Dat men nu zo panisch doet, slaat m.i. nergens op.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:57:22 #37
208890 June.
Seriously?
pi_73335285
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:34 schreef -jos- het volgende:

[..]

2 mensen, nou wat een ramp zeg, laten we iedereen vaccineren!
Sorry hoor, maar volgens mij ben jij nu degene die er een 'big deal' van maakt
Niet iedereen wordt gevaccineerd, alleen de risicogroepen die elk jaar al een griepprik krijgen. Dit jaar krijgen ze er dus 2, eentje voor het gangbare griepvirus en de andere voor het H1N1 virus.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:01:16 #38
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73335371
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:57 schreef June. het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar volgens mij ben jij nu degene die er een 'big deal' van maakt
Niet iedereen wordt gevaccineerd, alleen de risicogroepen die elk jaar al een griepprik krijgen. Dit jaar krijgen ze er dus 2, eentje voor het gangbare griepvirus en de andere voor het H1N1 virus.
Maar ondertussen wordt ons geld wel verbrast door incompetent ministerclowns. En belangen verstrengelde schoften als A. Osterhaus.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:18:33 #39
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73383803
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Cerbie het volgende:
feiten
Je kunt wel lachen Cerbie maar de feiten die je zo lachwekkend weerleggen op een of andere manier vindt dat blijft vooralsnog een vraagteken zo te zien

Keer op keer komen we met berichten die de schaduwkant van vaccinaties aantonen maar dat vind je allemaal rede tot ridiculiseren, wil dat zeggen dat je een aanhanger bent v/d eugenetische filosofie of gewoonweg cynisch en onverschillig ten opzichte van onrecht en het onnodig menselijk lijden dat ten onrechte word aangericht?

Heb nog maar een artikeltje uit het Parool bijgevoegd ter controle;

Brits meisje overleden (en velen klasgenootjes ziek) na inentingen

Vind je het nog steeds lachwekkend allemaal Cerbie? zo ja, wat zegt dat over jou en hoe serieus zouden we jouw commentaar dan eigenlijk moeten nemen?
pi_73383897
Rieboet, dat artikel wordt in den treure gebruikt. Het staat ook nog eens los van H1N1A (dit subforum dus)
Ja het is ontzettend klote dat zo'n meisje overlijdt. Maar er is geen autopsierapport dus je kan er niks van zeggen nog. Ik ga alsnog uit van een ACS (door spanning etc.)
De rest zal dan onder massahysterie te scharen zijn.

Maar artsen, die echt ontieglijk veel uren maken en ongelofelijk veel mensenlevens redden afschilderen als geindoctrineerde slinkse martelaars/moordenaars... Hoe serieus moeten we DAT soort reacties nemen?
Mr. Prolapse 2009
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:15:13 #41
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73389132
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:23 schreef Dragorius het volgende:
Rieboet, dat artikel wordt in den treure gebruikt.
punt nummer 1, "In den treuren" is een met opzet overdreven bewoording die je nu in de mond neemt, dit artikel is nog niet zo oud 29 september meen ik.

punt nummer 2, laat Cerbie voor zichzelf spreken

punt nummer 3, probeer objectief te blijven in plaats steeds in de rol van advocaat voor de vaccin producenten te blijven steken als n soortement vinyl (langspeelplaat) die te vaak is afgespeeld.

punt nummer 4, kom niet zo meteen weer jammeren over persoonlijke kruistocht jegens jou persoon want ik had het niet eens tegen jou, jij komt op mij af.

punt nummer 5, m.b.t. punt nummer 1, stop met onwaarheden, dit artikel is pas vorige maand uitgekomen en had 1000'den andere kunnen kiezen, kan dus nooit tot in den treuren zijn gebruikt, dit is een onwaarheid.

punt nummer 6, m.b.t. punt nummer 1, stop met subliminale statements, je wekt opzettelijk de misleidende indruk dat er dusdanig weinig over de gevaren van vaccins te berichten valt dat iedereen zich steeds op dit artikel over 14jr meisje beroepen om de gevaren van vaccins te kunnen aantonen. De waarheid is dat het internet uitpuilt van soortgelijke incidenten met dodelijke afloop.
quote:
Het staat ook nog eens los van H1N1A (dit subforum dus)
Ja het is ontzettend klote dat zo'n meisje overlijdt. Maar er is geen autopsierapport dus je kan er niks van zeggen nog.
Je schuilt achter een ontbrekend autopsierapport maar vergeet te vermelden dat een aantal klasgenootjes ziek zijn geworden, dit is weer als advokaat optreden in plaats van objectiviteit te betrachten.
quote:
Ik ga alsnog uit van een ACS (door spanning etc.)
Los van als advocaat op te treden waar niemand op zit te wachten kruip je nu ook nog in de rol van lijkschouwer en medicus.
quote:
De rest zal dan onder massahysterie te scharen zijn.
Massahysterie weer zonde van mij tijd om op die compleet wereldvreemde speculaties van jou te reageren, dit is compleet misleidende en cynische nonsense.
quote:
Maar artsen, die echt ontieglijk veel uren maken en ongelofelijk veel mensenlevens redden afschilderen als geindoctrineerde slinkse martelaars/moordenaars... Hoe serieus moeten we DAT soort reacties nemen?
Iemand word zomaar in koele bloede vermoord maar zeg er iets over en krijg je meteen het etiket hysterisch opgeplakt, je bent finaal v/d pot gerukt man.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 05-10-2009 14:21:12 ]
pi_73389279
quote:
De waarheid is dat het internet uitpuilt van soortgelijke incidenten met dodelijke afloop.
Betreurenswaardig dat inderdaad ook mensen hier niet goed op reageren of wat dan ook, maar stoppen met vaccineren zorgt voor veel meer doden/zieken.
quote:
Iemand word zomaar in koele bloede vermoord maar zeg er iets over en krijg je meteen het etiket hysterisch opgeplakt, je bent v/d pot gerukt man.
Vermoord nog wel? Is die naald in haar hart gedrukt dan?
quote:
Los van als advocaat op te treden waar niemand op zit te wachten kruip je nu ook nog in de rol van lijkschouwer en medicus. [...] Massahysterie weer zonde van mij tijd om op die compleet wereldvreemde speculaties van jou te reageren, dit is compleet misleidende en cynische nonsense.
Ik zeg toch dat dat mijn verwachting is, niet dat dat zo is?
Schijnbaar speel jij wel voor lijkschouwer want jij weet nu al zeker te zijn dat ze door het vaccin zelf is gestorven. Pot -> ketel effect

Maar denk je serieus dat ik "betaald" krijg of iets anders om dit te vinden?

Jij geeft jouw mening, ik geef de mijne. Meer niet

En het begint behoorlijk off-topic te raken. Kom anders gerust meediscussieren in het Centrale Vaccinatie-topic in BNW Dan blijft FLU FLU (want dit was het HPV-vaccin )
Mr. Prolapse 2009
pi_73389587
Ik heb al wel de oproep voor de normale griepprik gehad maar nog niets gehoord over de Mexicaanse.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:41:27 #44
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73389767
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:

Betreurenswaardig dat inderdaad ook mensen hier niet goed op reageren of wat dan ook, maar stoppen met vaccineren zorgt voor veel meer doden/zieken.
Betreurenswaardig dat lijkt me evident. Maar dat vaccineren in alle gevallen de dood kan voorkomen, dat valt te betwijfelen naar mijn mening omdat de risico factor eerst serieus moet worden genomen.
quote:
Vermoord nog wel? Is die naald in haar hart gedrukt dan?
[..]
Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker.
quote:
Ik zeg toch dat dat mijn verwachting is, niet dat dat zo is?
Waarom vraag je jezelf niet af waarom er geen autopsierapport is opgemaakt in plaats van op niets gebaseerde speculaties te ventileren?
quote:
Schijnbaar speel jij wel voor lijkschouwer want jij weet nu al zeker te zijn dat ze door het vaccin zelf is gestorven. Pot -> ketel effect
Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker. geen pot-> ketel kwestie
quote:
Maar denk je serieus dat ik "betaald" krijg of iets anders om dit te vinden?
Zou ook gewoon een geval van verstandsverbijstering kunnen zijn, zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen. Wat ik wel zeker weet is dat je geen objectiviteit weet op te brengen over dit onderwerp.
quote:
Jij geeft jouw mening, ik geef de mijne. Meer niet
Het verschil is alleen dat mijn mening ergens over gaat en ik het kan onderbouwen met praktijk situaties waarover verslag is gedaan in zowel de reguliere media als daarbuiten. Ik stel voor dat je voor de verandering eens hetzelfde zou doen.
quote:
En het begint behoorlijk off-topic te raken. Kom anders gerust meediscussieren in het Centrale Vaccinatie-topic in BNW Dan blijft FLU FLU (want dit was het HPV-vaccin )
Ik wil het niet alleen over een specifiek vaccin hebben want het probleem kan ook worden bekeken in een veel breder perspectief.
pi_73389815
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb al wel de oproep voor de normale griepprik gehad maar nog niets gehoord over de Mexicaanse.
Die krijg ik morgen. En dan 14 november is de eerste van de 2 mexicaanse griep prikken.
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:44:51 #46
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73389855
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Die krijg ik morgen. En dan 14 november is de eerste van de 2 mexicaanse griep prikken.
Waarom heb ik de oproep dan niet gehad?
pi_73389870
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:41 schreef rieboet het volgende:

[..]

Dat valt te betwijfelen naar mijn mening...
Meing is daarin ook het sleutelwoord. We geven beiden onze mening, maar die van mij is onderbouwd met aantoonbare feiten (zie ook BNW)
quote:
Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker.
En dat moet dan de oorzaak zijn? Een onderliggende ziekte, overmatige spanning ivm een inenting (niemand is blij om geprikt te worden ) slaan we maar over?
quote:
Waarom vraag je jezelf niet af waarom er geen autopsierapport is opgemaakt in plaats van op niets gebaseerde speculaties te ventileren?
Zal er ongetwijfeld wel zijn, maar medisch geheim he.
quote:
Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker. geen pot-> ketel kwestie
*zucht* ... Meneer X stapt in de auto en gaat rijden. Meneer X wordt ondertussen onwel. Meneer X rijdt tegen een boom aan en is dood. Wat is de oorzaak? Zelfde verhaal
quote:
Zou ook gewoon een geval van verstandsverbijstering kunnen zijn, zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen. Wat ik wel zeker weet is dat je geen objectiviteit weet op te brengen over dit onderwerp.
Oh jawel, jij bent het toonbeeld van mijn tegenpool want jij bent al overtuigd dat het "slecht" is. Dat is net zo goed subjectiviteit lieve schat
quote:
Het verschil is alleen dat mijn mening ergens over gaat en ik het kan onderbouwen met praktijk situaties waarover verslag is gedaan in zowel de reguliere media als daarbuiten. Ik stel voor dat je voor de verandering eens hetzelfde zou doen.
Doe ze eens posten in het topic in BNW
quote:
Ik wil het niet alleen over een specifiek vaccin hebben want het probleem kan ook worden bekeken in een veel breder perspectief.
Daar loopt al een topic over in BNW en dit subforum FLU, gaat puur over H1N1A Dus je kunt beter bij "ons" in BNW terecht hiermee Dan kletsen we daar verder!
Mr. Prolapse 2009
pi_73389933
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef rieboet het volgende:

[..]

Omdat het per regio misschien zelfs per plaats anders gaat?
Als je tenminste tot de doelgroep behoort
pi_73390236
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef rieboet het volgende:

[..]

Krijg je normaal wel de griepprik?
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:07:16 #50
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_73390387
heb pas een uitnodiging ontvangen omdat ik in een risicogroep schijn te zitten - heb de eerste 20 jaar van mijn leven best ernstige astma gehad (en nu al 14 nauwelijks last meer).
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:10:27 #51
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73390459
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Meing is daarin ook het sleutelwoord. We geven beiden onze mening, maar die van mij is onderbouwd met aantoonbare feiten (zie ook BNW)
[..]
Leg me geen woorden in de mond, ik heb vraagtekens, zolang deze niet kunnen worden beantwoord heb ik daarover een nog steeds die zelfde vraagtekens.
quote:
En dat moet dan de oorzaak zijn? Een onderliggende ziekte, overmatige spanning ivm een inenting (niemand is blij om geprikt te worden ) slaan we maar over?
[..]
Ik sla het over omdat wat jij zegt ten dele onwaar is ( niet iedereen is bang voor een prik) en ten dele onaannemelijk (dat spanning of angst i.v.m. een prik de dood als gevolg zou kunnen hebben) daarom een beetje zonde van mijn tijd om daar iets mee te doen.

In eerste instantie zou ik geen speculaties daarop willen loslaten omdat het de rol is van de lijkschouwer en niet de mijne.

Ik stel slecht vast dat de persoon in goede gezondheid verkeerde en is overleden kort na een vaccinatie en een aantal klasgenoten er ziek van zijn geworden.
quote:
Zal er ongetwijfeld wel zijn, maar medisch geheim he.
[..]
Ik vind het niet te verkroppen dat dit soort zaken geheim worden gehouden terwijl de voorgespiegelde voordelen wel openlijk verkondigd mogen worden.

Er worden dan mogelijkerwijs feiten verzwegen waardoor mensen geen geļnformeerde keuze kunnen maken over het vaccin wel of niet te willen nemen.

Een vergelijkbaar probleem waar wel paal en perk aan is gesteld bij de tabak industrie bijvoorbeeld, waarom zou hetzelfde niet van toepassing kunnen zijn bij Big Farma?
quote:
*zucht* ... Meneer X stapt in de auto en gaat rijden. Meneer X wordt ondertussen onwel. Meneer X rijdt tegen een boom aan en is dood. Wat is de oorzaak? Zelfde verhaal
[..]
Omdat de doodsoorzaak in dit geval wel is te achterhalen, in het geval van de vaccins word het verzwegen.
quote:
Oh jawel, jij bent het toonbeeld van mijn tegenpool want jij bent al overtuigd dat het "slecht" is. Dat is net zo goed subjectiviteit lieve schat
[..]
Neen, zolang mijn argumenten of redevoeringen op feiten zijn gebaseerd is dat niet subjectief zodra dat niet zo is kan ik daar op worden gewezen.
quote:
Doe ze eens posten in het topic in BNW
[..]
Waarom steeds diit bureaucratisch geneuzel? op overvolle topics sta je zo weer op een onderbroken discussie omdat deze is opgeheven topic wegens een overschreden aantal posts, vind ik persoonlijk irritant.

In vervolg doe er dan een link bij naar dat topic.
quote:
Daar loopt al een topic over in BNW en dit subforum FLU, gaat puur over H1N1A Dus je kunt beter bij "ons" in BNW terecht hiermee Dan kletsen we daar verder!
link a.j.b.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 05-10-2009 14:15:51 ]
pi_73390643
Vaccinatietopic: Gaatjes prikken is slecht voor je gezondheid!

Daar komen al je punten (zie ook de OP daar) in terug.
Mr. Prolapse 2009
pi_73392392
En waarom kan ik geen vaccin krijgen? Ik heb een teringhekel aan griep
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73395474
De Ab Oosterhaus/Big Pharma-discussie en kan in de daarvoor bestemde topics in BNW

Dit topic gaat over....tadaaa: Wanneer beginnen we met enten?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73396561
Het inentingsprogramma is inmiddels bijgesteld naar de gebruikelijke risicogroep, welke elk jaar al in aanmerking komen voor een griepprik, en een groep professionals, vooral mensen in de gezondheidszorg dacht ik?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73405042
Sorry om oude koeien uit de sloot te halen,

edit: doe dat dan ook niet

[ Bericht 61% gewijzigd door Five_Horizons op 05-10-2009 21:15:30 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73410053
Is het zo dat het verplicht wordt dat iedereen het vaccin toegediend krijgt?
En kloppen de geruchten dat er een chip meegespoten wordt?
pi_73411081
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:51 schreef Yoewie het volgende:
Is het zo dat het verplicht wordt dat iedereen het vaccin toegediend krijgt?
En kloppen de geruchten dat er een chip meegespoten wordt?
Nee en nee.
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:51:35 #59
52357 Lambiekje
pi_73412054
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En waarom kan ik geen vaccin krijgen? Ik heb een teringhekel aan griep
daar ga juist dood aan of wordt juist ziek .

Beste remedie om geen griep te krijgen is géénn supermarkt voedsel eten, met aandacht eten en voldoende slaap nemen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:52:33 #60
52357 Lambiekje
pi_73412077
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee en nee.
In Nederland niet elders wereld wel verplicht en chips daar is men niet over uit.
pi_73412421
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In Nederland niet elders wereld wel verplicht en chips daar is men niet over uit.
Dus chips kunnen in NL ook nog voor gaan komen?
pi_73412634
De discussie over chips kan in [BNW] --> Vaccinatietopic: Gaatjes prikken is slecht voor je gezondheid!
pi_73415584
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

daar ga juist dood aan of wordt juist ziek .

Beste remedie om geen griep te krijgen is géénn supermarkt voedsel eten, met aandacht eten en voldoende slaap nemen.
Van (supermarkt)eten krijg je geen griep, dat krijg je van je omgeving in de vorm van virusdeeltjes die getransporteerd worden middels vochtdruppels (niezen) en fysiek contact.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:01:30 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73421585
Ik was vandaag hier in DLD bij mijn huisarts en ik heb gevraagd hoe het hier zit met de inentingen. Het vaccin is in DLD nog niet goedgekeurd. Daarbij gaf ze aan dat de bijwerkingen momenteel erger zijn dat de verschijnselen van de griep zelf. Pas als de normale griep en de Mexicaanse "fuseren" ontstaat er een gevaarlijk(er) virus. Tot die tijd kun je, als je in een risicogroep valt, beter alleen de gewone griepinjectie halen.

En die heb ik dus gekregen vandaag Ik krijg hem elk jaar vanwege luchtwegklachten, waardoor ik in een risicogroep val.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_73421830
thanks voor de video.... biedt tenminste wat duidelijkheid...
pi_73421982
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:10 schreef maartjeromijn het volgende:
thanks voor de video.... biedt tenminste wat duidelijkheid...
Duidelijkheid dat ze het in die video verkeerd hebben, hoop ik?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:55:18 #67
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73428967
Nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Five_Horizons op 06-10-2009 17:06:14 ]
pi_73429286
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:55 schreef rieboet het volgende:
reactie op edit
Ga je nog antwoorden op mijn vraag in het andere topic?

[ Bericht 41% gewijzigd door Five_Horizons op 06-10-2009 17:06:33 ]
pi_73429467
Ik hoor net dat de grote uitbraak november/december wordt verwacht.

Nou we zullen wel zien, ik laat me in ieder geval wel vaccineren.
pi_73429518
Mja, die 'grote' uitbraak werd al vorige of wellicht deze maand verwacht.

Geen inenting hier, overigens.
pi_73429989
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, die 'grote' uitbraak werd al vorige of wellicht deze maand verwacht.

Geen inenting hier, overigens.
In het ziekenhuis waar ik werk zijn deze maand voorlichtingsbijeenkomsten georganiseerd. Ik denk overigens dat die bijeenkomsten zijn georganiseerd om de mensen te motiveren zich te laten inenten. Bij het bericht werd gezegd dat de grote uitbraak november/december wordt verwacht.

We zullen wel zien.
pi_73469101
Ik kreeg vandaag bericht dat ik op mijnwerk (gezondheidszorg) verplicht ben hem te halen.
pi_73469324
Ik ga als ik morgen voor de griepprik ga maar eens vragen wanneer ik een oproep kan verwachten.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:30:34 #74
3542 Gia
User under construction
pi_73486582
Heb net de griepprik gehad en kreeg meteen de oproep mee voor 2 x mexicaanse griepprik.
Eerste keer 17 november. Tweede keer 8 december.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 oktober 2009 @ 16:03:08 #75
13151 crew  Rewimo
pi_73489762
Beetje offtopic, maar zijn er meer mensen beroerd geworden van de gewone griepprik?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:08:07 #76
3542 Gia
User under construction
pi_73489947
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:03 schreef Rewimo het volgende:
Beetje offtopic, maar zijn er meer mensen beroerd geworden van de gewone griepprik?
Nog niet. Maar wel een beetje een stijve arm en het jeukt. Heb al flink zitten wrijven.

Voel me ook een beetje dizzy, maar kan ook komen doordat ik ongesteld ben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 oktober 2009 @ 16:10:58 #77
13151 crew  Rewimo
pi_73490047
Hier duizelig, koorts, diarree. Maar ik weet niet of het van de griepprik is of een toevallig net voorbijkomend virus. Je valt er wel goed van af
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:13:24 #78
3542 Gia
User under construction
pi_73490136
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:10 schreef Rewimo het volgende:
Je valt er wel goed van af
Okay, kom dan maar op met die bijwerkingen!!

Nou, liever niet, dus. Wil vanavond nog effe op stap.

Maar ja, jij hebt de prik 2 dagen geleden gehad, ik 2 uur geleden. Wanneer kreeg je last van die klachten? Houd ik het in de gaten.
pi_73490195
Ik heb er nooit last van.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 oktober 2009 @ 16:25:24 #80
13151 crew  Rewimo
pi_73490539
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Okay, kom dan maar op met die bijwerkingen!!

Nou, liever niet, dus. Wil vanavond nog effe op stap.

Maar ja, jij hebt de prik 2 dagen geleden gehad, ik 2 uur geleden. Wanneer kreeg je last van die klachten? Houd ik het in de gaten.
Bijna meteen eigenlijk Kreeg de prik om half 12, een uur later zat ik te rillen op de bank en om 3 uur had ik 38.6.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er nooit last van.
Ik normaal ook nooit, daarom vraag ik me af of het een toevallig virusje is of dat het toch van de prik komt
pi_73490712
Iedereen is bang voor die griep, maar ik las laatst op internet dat de gewone griep gevaarlijker is dan deze griep. ik hoor van iedereen dat het zich snel uitbreid. maar niemand in mijn omgeving heeft het nog gehad. ikzelf denk dat de wereld het een beetje groter maakt dan het uiteindelijk is.
pi_73490757
quote:
ik las laatst op internet
En dat is het probleem met internet Heb je je huisarts gevraagd wat hij ervan denkt?
Mr. Prolapse 2009
pi_73490873
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:32 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En dat is het probleem met internet Heb je je huisarts gevraagd wat hij ervan denkt?
ja en die zei dat je je geen zorgen hoefd te maken, meestal zijn hele jonge kinderen of oude mensen vatbaar voor die griep. maar wij hoeven zich geen zorgen te maken. tuurlijk als er echt een vaccin komt tegen de griep neem ik hem ook wel maar ik denk dat iedereen het wel een beetje erger maakt dat wat het is..
pi_73491120
Oh het probleem zit hem bij deze griep inderdaad in de vrij snelle besmetting, maar gelukkig is de griep vooralsnog mild.

Alleen lijkt deze juist vooral op mensen tussen de 20-50 in te werken.

Een vaccin is natuurlijk een vrije keuze. Ik heb zelf voor 95% zeker H1N1A al gehad dus ik haal hem niet meer
Mr. Prolapse 2009
pi_73491245
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:43 schreef Dragorius het volgende:
Oh het probleem zit hem bij deze griep inderdaad in de vrij snelle besmetting, maar gelukkig is de griep vooralsnog mild.

Alleen lijkt deze juist vooral op mensen tussen de 20-50 in te werken.

Een vaccin is natuurlijk een vrije keuze. Ik heb zelf voor 95% zeker H1N1A al gehad dus ik haal hem niet meer
Moet je daar eigenlijk voor betalen of krijg je het vergoed?

( ik dacht dat het wel opgeroepen werd net zoals die hersenvliesontsteking toen )
pi_73491287
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef x__Cheryl het volgende:

[..]

Moet je daar eigenlijk voor betalen of krijg je het vergoed?

( ik dacht dat het wel opgeroepen werd net zoals die hersenvliesontsteking toen )
Je kunt het via je huisarts vragen en je hoeft niks te betalen

Er zijn alleen oproepen voor risicogroepen nu (mensen met chronische astma etc.) maar daarna kan iedereen hem opvragen.
Mr. Prolapse 2009
pi_73491513
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:47 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Er zijn alleen oproepen voor risicogroepen nu (mensen met chronische astma etc.) maar daarna kan iedereen hem opvragen.
Dankje
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:05:00 #88
3542 Gia
User under construction
pi_73491835
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:47 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik heb dus die oproep, maar wil eerst de kat uit de boom kijken, mag dat ook?

Als er dan mensen bij bosjes sterven na die griepprik, haal ik hem niet!
pi_73491923
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:05 schreef Gia het volgende:

[..]

goede methode!
Net als die baarmoederhalskanker prik!
ze weten niet eens hoelang dat vaccin werkt!
pi_73491933
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat mag, maar waar is men bang voor? Enige verschil zal de ziekteverwekker zelf zijn Verder is de techniek hetzelfde als bij de gewone griepprik

Maar goed, ieder zijn/haar keuze
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:14:55 #91
3542 Gia
User under construction
pi_73492136
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat mag, maar waar is men bang voor? Enige verschil zal de ziekteverwekker zelf zijn Verder is de techniek hetzelfde als bij de gewone griepprik

Google maar es op 'mexicaanse griep vaccin'. Daar wordt ge niet blij van. Van moordcomplotten tot zelfverrijking van de farmaceutische industrie en het niet goed getest zijn van het vaccin.

Gelukkig beginnen ze in de VS volgende week al en is het daar voor de medische wereld verplicht. Als er doden gaan vallen, vallen ze eerst daar. Weet ik ook genoeg.
pi_73492236
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Google maar es op 'mexicaanse griep vaccin'. Daar wordt ge niet blij van. Van moordcomplotten tot zelfverrijking van de farmaceutische industrie en het niet goed getest zijn van het vaccin.

Gelukkig beginnen ze in de VS volgende week al en is het daar voor de medische wereld verplicht. Als er doden gaan vallen, vallen ze eerst daar. Weet ik ook genoeg.
Pssst, ik ben moderator in BNW en we hebben daar al tig topics over gehad Kom gerust eens kijken

Ze zijn daar vanmorgen al begonnen, maar nog niet met de inentingen, omdat die in de eindfase van het testen zitten. Ze zijn daar begonnen met neussprays
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:30:01 #93
3542 Gia
User under construction
pi_73492639
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Pssst, ik ben moderator in BNW en we hebben daar al tig topics over gehad Kom gerust eens kijken

Oh, ik dacht dat ik voor de complotten eerder in Tru moest zijn. BNW dus?
pi_73550766
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:08 schreef Dragorius het volgende:

Misschien het feit dat er naar voren komt dat dit vaccin onvoldoende is getest? Dat het WHO (niet de minste organistatie) waarschuwt over ernstige bijwerkingen van dit vaccin, terwijl de Mexicaanse griep zelf op dit moment zeer mild is. Dat het niet helemaal dezelfde techniek is, maar 'bijna' dezelfde techniek. Dat de overheid weigert om alle informatie duidelijk weer te geven en enkel een oproep geeft tot je laten vaccineren? Dat andere landen wachten met inenten.

Redenen genoeg om weloverwogen een keuze te maken.

Ik ga hem zelf niet halen, wel de normale griep vaccinatie. Als ik Mexicaanse griep mocht krijgen, ziek ik hem uit. Als ik vanwege mijn autoimuum-problemen straks ernstige bijwerkingen krijg, dan ben ik flink de pineut. Op de gewone griepprik reageer ik al vrij heftig. Ik moet gelijk koelen en soms heb ik toch nog 5 dagen een grote beurse en rode plek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')