quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:[..]
Meing is daarin ook het sleutelwoord. We geven beiden onze mening, maar die van mij is onderbouwd met aantoonbare feiten (zie ook BNW)
[..]
Leg me geen woorden in de mond, ik heb vraagtekens, zolang deze niet kunnen worden beantwoord heb ik daarover een nog steeds die zelfde vraagtekens.
quote:
En dat moet dan de oorzaak zijn? Een onderliggende ziekte, overmatige spanning ivm een inenting (niemand is blij om geprikt te worden

) slaan we maar over?
[..]
Ik sla het over omdat wat jij zegt ten dele onwaar is ( niet iedereen is bang voor een prik) en ten dele onaannemelijk (dat spanning of angst i.v.m. een prik de dood als gevolg zou kunnen hebben) daarom een beetje zonde van mijn tijd om daar iets mee te doen.
In eerste instantie zou ik geen speculaties daarop willen loslaten omdat het de rol is van de lijkschouwer en niet de mijne.
Ik stel slecht vast dat de persoon in goede gezondheid verkeerde en is overleden kort na een vaccinatie en een aantal klasgenoten er ziek van zijn geworden.
quote:
Zal er ongetwijfeld wel zijn, maar medisch geheim he.
[..]
Ik vind het niet te verkroppen dat dit soort zaken geheim worden gehouden terwijl de voorgespiegelde voordelen wel openlijk verkondigd mogen worden.
Er worden dan mogelijkerwijs feiten verzwegen waardoor mensen geen geïnformeerde keuze kunnen maken over het vaccin wel of niet te willen nemen.
Een vergelijkbaar probleem waar wel paal en perk aan is gesteld bij de tabak industrie bijvoorbeeld, waarom zou hetzelfde niet van toepassing kunnen zijn bij Big Farma?
quote:
*zucht* ... Meneer X stapt in de auto en gaat rijden. Meneer X wordt ondertussen onwel. Meneer X rijdt tegen een boom aan en is dood. Wat is de oorzaak? Zelfde verhaal

[..]
Omdat de doodsoorzaak in dit geval wel is te achterhalen, in het geval van de vaccins word het verzwegen.
quote:
Oh jawel, jij bent het toonbeeld van mijn tegenpool want jij bent al overtuigd dat het "slecht" is. Dat is net zo goed subjectiviteit lieve schat

[..]
Neen, zolang mijn argumenten of redevoeringen op feiten zijn gebaseerd is dat niet subjectief zodra dat niet zo is kan ik daar op worden gewezen.
quote:
Doe ze eens posten in het topic in BNW

[..]
Waarom steeds diit bureaucratisch geneuzel? op overvolle topics sta je zo weer op een onderbroken discussie omdat deze is opgeheven topic wegens een overschreden aantal posts, vind ik persoonlijk irritant.
In vervolg doe er dan een link bij naar dat topic.
quote:
Daar loopt al een topic over in BNW en dit subforum FLU, gaat puur over H1N1A

Dus je kunt beter bij "ons" in BNW terecht hiermee

Dan kletsen we daar verder!
link a.j.b.
[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 05-10-2009 14:15:51 ]