abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:10:27 #51
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73390459
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Meing is daarin ook het sleutelwoord. We geven beiden onze mening, maar die van mij is onderbouwd met aantoonbare feiten (zie ook BNW)
[..]
Leg me geen woorden in de mond, ik heb vraagtekens, zolang deze niet kunnen worden beantwoord heb ik daarover een nog steeds die zelfde vraagtekens.
quote:
En dat moet dan de oorzaak zijn? Een onderliggende ziekte, overmatige spanning ivm een inenting (niemand is blij om geprikt te worden ) slaan we maar over?
[..]
Ik sla het over omdat wat jij zegt ten dele onwaar is ( niet iedereen is bang voor een prik) en ten dele onaannemelijk (dat spanning of angst i.v.m. een prik de dood als gevolg zou kunnen hebben) daarom een beetje zonde van mijn tijd om daar iets mee te doen.

In eerste instantie zou ik geen speculaties daarop willen loslaten omdat het de rol is van de lijkschouwer en niet de mijne.

Ik stel slecht vast dat de persoon in goede gezondheid verkeerde en is overleden kort na een vaccinatie en een aantal klasgenoten er ziek van zijn geworden.
quote:
Zal er ongetwijfeld wel zijn, maar medisch geheim he.
[..]
Ik vind het niet te verkroppen dat dit soort zaken geheim worden gehouden terwijl de voorgespiegelde voordelen wel openlijk verkondigd mogen worden.

Er worden dan mogelijkerwijs feiten verzwegen waardoor mensen geen geïnformeerde keuze kunnen maken over het vaccin wel of niet te willen nemen.

Een vergelijkbaar probleem waar wel paal en perk aan is gesteld bij de tabak industrie bijvoorbeeld, waarom zou hetzelfde niet van toepassing kunnen zijn bij Big Farma?
quote:
*zucht* ... Meneer X stapt in de auto en gaat rijden. Meneer X wordt ondertussen onwel. Meneer X rijdt tegen een boom aan en is dood. Wat is de oorzaak? Zelfde verhaal
[..]
Omdat de doodsoorzaak in dit geval wel is te achterhalen, in het geval van de vaccins word het verzwegen.
quote:
Oh jawel, jij bent het toonbeeld van mijn tegenpool want jij bent al overtuigd dat het "slecht" is. Dat is net zo goed subjectiviteit lieve schat
[..]
Neen, zolang mijn argumenten of redevoeringen op feiten zijn gebaseerd is dat niet subjectief zodra dat niet zo is kan ik daar op worden gewezen.
quote:
Doe ze eens posten in het topic in BNW
[..]
Waarom steeds diit bureaucratisch geneuzel? op overvolle topics sta je zo weer op een onderbroken discussie omdat deze is opgeheven topic wegens een overschreden aantal posts, vind ik persoonlijk irritant.

In vervolg doe er dan een link bij naar dat topic.
quote:
Daar loopt al een topic over in BNW en dit subforum FLU, gaat puur over H1N1A Dus je kunt beter bij "ons" in BNW terecht hiermee Dan kletsen we daar verder!
link a.j.b.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 05-10-2009 14:15:51 ]
pi_73390643
Vaccinatietopic: Gaatjes prikken is slecht voor je gezondheid!

Daar komen al je punten (zie ook de OP daar) in terug.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73392392
En waarom kan ik geen vaccin krijgen? Ik heb een teringhekel aan griep
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73395474
De Ab Oosterhaus/Big Pharma-discussie en kan in de daarvoor bestemde topics in BNW

Dit topic gaat over....tadaaa: Wanneer beginnen we met enten?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73396561
Het inentingsprogramma is inmiddels bijgesteld naar de gebruikelijke risicogroep, welke elk jaar al in aanmerking komen voor een griepprik, en een groep professionals, vooral mensen in de gezondheidszorg dacht ik?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73405042
Sorry om oude koeien uit de sloot te halen,

edit: doe dat dan ook niet

[ Bericht 61% gewijzigd door Five_Horizons op 05-10-2009 21:15:30 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73410053
Is het zo dat het verplicht wordt dat iedereen het vaccin toegediend krijgt?
En kloppen de geruchten dat er een chip meegespoten wordt?
pi_73411081
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:51 schreef Yoewie het volgende:
Is het zo dat het verplicht wordt dat iedereen het vaccin toegediend krijgt?
En kloppen de geruchten dat er een chip meegespoten wordt?
Nee en nee.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:51:35 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73412054
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En waarom kan ik geen vaccin krijgen? Ik heb een teringhekel aan griep
daar ga juist dood aan of wordt juist ziek .

Beste remedie om geen griep te krijgen is géénn supermarkt voedsel eten, met aandacht eten en voldoende slaap nemen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:52:33 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73412077
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee en nee.
In Nederland niet elders wereld wel verplicht en chips daar is men niet over uit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_73412421
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In Nederland niet elders wereld wel verplicht en chips daar is men niet over uit.
Dus chips kunnen in NL ook nog voor gaan komen?
pi_73412634
De discussie over chips kan in [BNW] --> Vaccinatietopic: Gaatjes prikken is slecht voor je gezondheid!
pi_73415584
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

daar ga juist dood aan of wordt juist ziek .

Beste remedie om geen griep te krijgen is géénn supermarkt voedsel eten, met aandacht eten en voldoende slaap nemen.
Van (supermarkt)eten krijg je geen griep, dat krijg je van je omgeving in de vorm van virusdeeltjes die getransporteerd worden middels vochtdruppels (niezen) en fysiek contact.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:01:30 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73421585
Ik was vandaag hier in DLD bij mijn huisarts en ik heb gevraagd hoe het hier zit met de inentingen. Het vaccin is in DLD nog niet goedgekeurd. Daarbij gaf ze aan dat de bijwerkingen momenteel erger zijn dat de verschijnselen van de griep zelf. Pas als de normale griep en de Mexicaanse "fuseren" ontstaat er een gevaarlijk(er) virus. Tot die tijd kun je, als je in een risicogroep valt, beter alleen de gewone griepinjectie halen.

En die heb ik dus gekregen vandaag Ik krijg hem elk jaar vanwege luchtwegklachten, waardoor ik in een risicogroep val.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_73421830
thanks voor de video.... biedt tenminste wat duidelijkheid...
pi_73421982
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:10 schreef maartjeromijn het volgende:
thanks voor de video.... biedt tenminste wat duidelijkheid...
Duidelijkheid dat ze het in die video verkeerd hebben, hoop ik?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:55:18 #67
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73428967
Nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Five_Horizons op 06-10-2009 17:06:14 ]
pi_73429286
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:55 schreef rieboet het volgende:
reactie op edit
Ga je nog antwoorden op mijn vraag in het andere topic?

[ Bericht 41% gewijzigd door Five_Horizons op 06-10-2009 17:06:33 ]
pi_73429467
Ik hoor net dat de grote uitbraak november/december wordt verwacht.

Nou we zullen wel zien, ik laat me in ieder geval wel vaccineren.
pi_73429518
Mja, die 'grote' uitbraak werd al vorige of wellicht deze maand verwacht.

Geen inenting hier, overigens.
pi_73429989
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, die 'grote' uitbraak werd al vorige of wellicht deze maand verwacht.

Geen inenting hier, overigens.
In het ziekenhuis waar ik werk zijn deze maand voorlichtingsbijeenkomsten georganiseerd. Ik denk overigens dat die bijeenkomsten zijn georganiseerd om de mensen te motiveren zich te laten inenten. Bij het bericht werd gezegd dat de grote uitbraak november/december wordt verwacht.

We zullen wel zien.
pi_73469101
Ik kreeg vandaag bericht dat ik op mijnwerk (gezondheidszorg) verplicht ben hem te halen.
pi_73469324
Ik ga als ik morgen voor de griepprik ga maar eens vragen wanneer ik een oproep kan verwachten.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:30:34 #74
3542 Gia
User under construction
pi_73486582
Heb net de griepprik gehad en kreeg meteen de oproep mee voor 2 x mexicaanse griepprik.
Eerste keer 17 november. Tweede keer 8 december.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 oktober 2009 @ 16:03:08 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73489762
Beetje offtopic, maar zijn er meer mensen beroerd geworden van de gewone griepprik?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')