Dus chips kunnen in NL ook nog voor gaan komen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In Nederland niet elders wereld wel verplicht en chips daar is men niet over uit.
Van (supermarkt)eten krijg je geen griep, dat krijg je van je omgeving in de vorm van virusdeeltjes die getransporteerd worden middels vochtdruppels (niezen) en fysiek contact.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
daar ga juist dood aan of wordt juist ziek .
Beste remedie om geen griep te krijgen is géénn supermarkt voedsel eten, met aandacht eten en voldoende slaap nemen.
Duidelijkheid dat ze het in die video verkeerd hebben, hoop ik?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:10 schreef maartjeromijn het volgende:
thanks voor de video.... biedt tenminste wat duidelijkheid...
Ga je nog antwoorden op mijn vraag in het andere topic?quote:
In het ziekenhuis waar ik werk zijn deze maand voorlichtingsbijeenkomsten georganiseerd. Ik denk overigens dat die bijeenkomsten zijn georganiseerd om de mensen te motiveren zich te laten inenten. Bij het bericht werd gezegd dat de grote uitbraak november/december wordt verwacht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, die 'grote' uitbraak werd al vorige of wellicht deze maand verwacht.
Geen inenting hier, overigens.
Nog niet. Maar wel een beetje een stijve arm en het jeukt. Heb al flink zitten wrijven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:03 schreef Rewimo het volgende:
Beetje offtopic, maar zijn er meer mensen beroerd geworden van de gewone griepprik?
Okay, kom dan maar op met die bijwerkingen!!quote:
Bijna meteen eigenlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Okay, kom dan maar op met die bijwerkingen!!![]()
Nou, liever niet, dus. Wil vanavond nog effe op stap.
Maar ja, jij hebt de prik 2 dagen geleden gehad, ik 2 uur geleden. Wanneer kreeg je last van die klachten? Houd ik het in de gaten.
Ik normaal ook nooit, daarom vraag ik me af of het een toevallig virusje is of dat het toch van de prik komtquote:
En dat is het probleem met internetquote:ik las laatst op internet
ja en die zei dat je je geen zorgen hoefd te maken, meestal zijn hele jonge kinderen of oude mensen vatbaar voor die griep. maar wij hoeven zich geen zorgen te maken. tuurlijk als er echt een vaccin komt tegen de griep neem ik hem ook wel maar ik denk dat iedereen het wel een beetje erger maakt dat wat het is..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dat is het probleem met internetHeb je je huisarts gevraagd wat hij ervan denkt?
Moet je daar eigenlijk voor betalen of krijg je het vergoed?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:43 schreef Dragorius het volgende:
Oh het probleem zit hem bij deze griep inderdaad in de vrij snelle besmetting, maar gelukkig is de griep vooralsnog mild.
Alleen lijkt deze juist vooral op mensen tussen de 20-50 in te werken.
Een vaccin is natuurlijk een vrije keuze. Ik heb zelf voor 95% zeker H1N1A al gehad dus ik haal hem niet meer
Je kunt het via je huisarts vragen en je hoeft niks te betalenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef x__Cheryl het volgende:
[..]
Moet je daar eigenlijk voor betalen of krijg je het vergoed?
( ik dacht dat het wel opgeroepen werd net zoals die hersenvliesontsteking toen )
Dankjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je kunt het via je huisarts vragen en je hoeft niks te betalen
Er zijn alleen oproepen voor risicogroepen nu (mensen met chronische astma etc.) maar daarna kan iedereen hem opvragen.
Ik heb dus die oproep, maar wil eerst de kat uit de boom kijken, mag dat ook?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je kunt het via je huisarts vragen en je hoeft niks te betalen
Er zijn alleen oproepen voor risicogroepen nu (mensen met chronische astma etc.) maar daarna kan iedereen hem opvragen.
goede methode!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb dus die oproep, maar wil eerst de kat uit de boom kijken, mag dat ook?![]()
Als er dan mensen bij bosjes sterven na die griepprik, haal ik hem niet!
Dat mag, maar waar is men bang voor? Enige verschil zal de ziekteverwekker zelf zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb dus die oproep, maar wil eerst de kat uit de boom kijken, mag dat ook?![]()
Als er dan mensen bij bosjes sterven na die griepprik, haal ik hem niet!
Google maar es op 'mexicaanse griep vaccin'. Daar wordt ge niet blij van. Van moordcomplotten tot zelfverrijking van de farmaceutische industrie en het niet goed getest zijn van het vaccin.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat mag, maar waar is men bang voor? Enige verschil zal de ziekteverwekker zelf zijnVerder is de techniek hetzelfde als bij de gewone griepprik
Maar goed, ieder zijn/haar keuze
Pssst, ik ben moderator in BNW en we hebben daar al tig topics over gehadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Google maar es op 'mexicaanse griep vaccin'. Daar wordt ge niet blij van. Van moordcomplotten tot zelfverrijking van de farmaceutische industrie en het niet goed getest zijn van het vaccin.
Gelukkig beginnen ze in de VS volgende week al en is het daar voor de medische wereld verplicht. Als er doden gaan vallen, vallen ze eerst daar. Weet ik ook genoeg.
Oh, ik dacht dat ik voor de complotten eerder in Tru moest zijn. BNW dus?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Pssst, ik ben moderator in BNW en we hebben daar al tig topics over gehadKom gerust eens kijken
Misschien het feit dat er naar voren komt dat dit vaccin onvoldoende is getest? Dat het WHO (niet de minste organistatie) waarschuwt over ernstige bijwerkingen van dit vaccin, terwijl de Mexicaanse griep zelf op dit moment zeer mild is. Dat het niet helemaal dezelfde techniek is, maar 'bijna' dezelfde techniek. Dat de overheid weigert om alle informatie duidelijk weer te geven en enkel een oproep geeft tot je laten vaccineren? Dat andere landen wachten met inenten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:08 schreef Dragorius het volgende:
Dat mag, maar waar is men bang voor? Enige verschil zal de ziekteverwekker zelf zijnVerder is de techniek hetzelfde als bij de gewone griepprik
Maar goed, ieder zijn/haar keuze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |