abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73490712
Iedereen is bang voor die griep, maar ik las laatst op internet dat de gewone griep gevaarlijker is dan deze griep. ik hoor van iedereen dat het zich snel uitbreid. maar niemand in mijn omgeving heeft het nog gehad. ikzelf denk dat de wereld het een beetje groter maakt dan het uiteindelijk is.
pi_73490757
quote:
ik las laatst op internet
En dat is het probleem met internet Heb je je huisarts gevraagd wat hij ervan denkt?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73490873
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:32 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En dat is het probleem met internet Heb je je huisarts gevraagd wat hij ervan denkt?
ja en die zei dat je je geen zorgen hoefd te maken, meestal zijn hele jonge kinderen of oude mensen vatbaar voor die griep. maar wij hoeven zich geen zorgen te maken. tuurlijk als er echt een vaccin komt tegen de griep neem ik hem ook wel maar ik denk dat iedereen het wel een beetje erger maakt dat wat het is..
pi_73491120
Oh het probleem zit hem bij deze griep inderdaad in de vrij snelle besmetting, maar gelukkig is de griep vooralsnog mild.

Alleen lijkt deze juist vooral op mensen tussen de 20-50 in te werken.

Een vaccin is natuurlijk een vrije keuze. Ik heb zelf voor 95% zeker H1N1A al gehad dus ik haal hem niet meer
Mr. Prolapse 2009
pi_73491245
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:43 schreef Dragorius het volgende:
Oh het probleem zit hem bij deze griep inderdaad in de vrij snelle besmetting, maar gelukkig is de griep vooralsnog mild.

Alleen lijkt deze juist vooral op mensen tussen de 20-50 in te werken.

Een vaccin is natuurlijk een vrije keuze. Ik heb zelf voor 95% zeker H1N1A al gehad dus ik haal hem niet meer
Moet je daar eigenlijk voor betalen of krijg je het vergoed?

( ik dacht dat het wel opgeroepen werd net zoals die hersenvliesontsteking toen )
pi_73491287
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef x__Cheryl het volgende:

[..]

Moet je daar eigenlijk voor betalen of krijg je het vergoed?

( ik dacht dat het wel opgeroepen werd net zoals die hersenvliesontsteking toen )
Je kunt het via je huisarts vragen en je hoeft niks te betalen

Er zijn alleen oproepen voor risicogroepen nu (mensen met chronische astma etc.) maar daarna kan iedereen hem opvragen.
Mr. Prolapse 2009
pi_73491513
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:47 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Er zijn alleen oproepen voor risicogroepen nu (mensen met chronische astma etc.) maar daarna kan iedereen hem opvragen.
Dankje
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:05:00 #88
3542 Gia
User under construction
pi_73491835
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:47 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik heb dus die oproep, maar wil eerst de kat uit de boom kijken, mag dat ook?

Als er dan mensen bij bosjes sterven na die griepprik, haal ik hem niet!
pi_73491923
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:05 schreef Gia het volgende:

[..]

goede methode!
Net als die baarmoederhalskanker prik!
ze weten niet eens hoelang dat vaccin werkt!
pi_73491933
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat mag, maar waar is men bang voor? Enige verschil zal de ziekteverwekker zelf zijn Verder is de techniek hetzelfde als bij de gewone griepprik

Maar goed, ieder zijn/haar keuze
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:14:55 #91
3542 Gia
User under construction
pi_73492136
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat mag, maar waar is men bang voor? Enige verschil zal de ziekteverwekker zelf zijn Verder is de techniek hetzelfde als bij de gewone griepprik

Google maar es op 'mexicaanse griep vaccin'. Daar wordt ge niet blij van. Van moordcomplotten tot zelfverrijking van de farmaceutische industrie en het niet goed getest zijn van het vaccin.

Gelukkig beginnen ze in de VS volgende week al en is het daar voor de medische wereld verplicht. Als er doden gaan vallen, vallen ze eerst daar. Weet ik ook genoeg.
pi_73492236
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Google maar es op 'mexicaanse griep vaccin'. Daar wordt ge niet blij van. Van moordcomplotten tot zelfverrijking van de farmaceutische industrie en het niet goed getest zijn van het vaccin.

Gelukkig beginnen ze in de VS volgende week al en is het daar voor de medische wereld verplicht. Als er doden gaan vallen, vallen ze eerst daar. Weet ik ook genoeg.
Pssst, ik ben moderator in BNW en we hebben daar al tig topics over gehad Kom gerust eens kijken

Ze zijn daar vanmorgen al begonnen, maar nog niet met de inentingen, omdat die in de eindfase van het testen zitten. Ze zijn daar begonnen met neussprays
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:30:01 #93
3542 Gia
User under construction
pi_73492639
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Pssst, ik ben moderator in BNW en we hebben daar al tig topics over gehad Kom gerust eens kijken

Oh, ik dacht dat ik voor de complotten eerder in Tru moest zijn. BNW dus?
pi_73550766
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:08 schreef Dragorius het volgende:

Misschien het feit dat er naar voren komt dat dit vaccin onvoldoende is getest? Dat het WHO (niet de minste organistatie) waarschuwt over ernstige bijwerkingen van dit vaccin, terwijl de Mexicaanse griep zelf op dit moment zeer mild is. Dat het niet helemaal dezelfde techniek is, maar 'bijna' dezelfde techniek. Dat de overheid weigert om alle informatie duidelijk weer te geven en enkel een oproep geeft tot je laten vaccineren? Dat andere landen wachten met inenten.

Redenen genoeg om weloverwogen een keuze te maken.

Ik ga hem zelf niet halen, wel de normale griep vaccinatie. Als ik Mexicaanse griep mocht krijgen, ziek ik hem uit. Als ik vanwege mijn autoimuum-problemen straks ernstige bijwerkingen krijg, dan ben ik flink de pineut. Op de gewone griepprik reageer ik al vrij heftig. Ik moet gelijk koelen en soms heb ik toch nog 5 dagen een grote beurse en rode plek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')