Dus chips kunnen in NL ook nog voor gaan komen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In Nederland niet elders wereld wel verplicht en chips daar is men niet over uit.
Van (supermarkt)eten krijg je geen griep, dat krijg je van je omgeving in de vorm van virusdeeltjes die getransporteerd worden middels vochtdruppels (niezen) en fysiek contact.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
daar ga juist dood aan of wordt juist ziek .
Beste remedie om geen griep te krijgen is géénn supermarkt voedsel eten, met aandacht eten en voldoende slaap nemen.
Duidelijkheid dat ze het in die video verkeerd hebben, hoop ik?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:10 schreef maartjeromijn het volgende:
thanks voor de video.... biedt tenminste wat duidelijkheid...
Ga je nog antwoorden op mijn vraag in het andere topic?quote:
In het ziekenhuis waar ik werk zijn deze maand voorlichtingsbijeenkomsten georganiseerd. Ik denk overigens dat die bijeenkomsten zijn georganiseerd om de mensen te motiveren zich te laten inenten. Bij het bericht werd gezegd dat de grote uitbraak november/december wordt verwacht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, die 'grote' uitbraak werd al vorige of wellicht deze maand verwacht.
Geen inenting hier, overigens.
Nog niet. Maar wel een beetje een stijve arm en het jeukt. Heb al flink zitten wrijven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:03 schreef Rewimo het volgende:
Beetje offtopic, maar zijn er meer mensen beroerd geworden van de gewone griepprik?
Okay, kom dan maar op met die bijwerkingen!!quote:
Bijna meteen eigenlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Okay, kom dan maar op met die bijwerkingen!!![]()
Nou, liever niet, dus. Wil vanavond nog effe op stap.
Maar ja, jij hebt de prik 2 dagen geleden gehad, ik 2 uur geleden. Wanneer kreeg je last van die klachten? Houd ik het in de gaten.
Ik normaal ook nooit, daarom vraag ik me af of het een toevallig virusje is of dat het toch van de prik komtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |