abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:15:13 #41
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73389132
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:23 schreef Dragorius het volgende:
Rieboet, dat artikel wordt in den treure gebruikt.
punt nummer 1, "In den treuren" is een met opzet overdreven bewoording die je nu in de mond neemt, dit artikel is nog niet zo oud 29 september meen ik.

punt nummer 2, laat Cerbie voor zichzelf spreken

punt nummer 3, probeer objectief te blijven in plaats steeds in de rol van advocaat voor de vaccin producenten te blijven steken als n soortement vinyl (langspeelplaat) die te vaak is afgespeeld.

punt nummer 4, kom niet zo meteen weer jammeren over persoonlijke kruistocht jegens jou persoon want ik had het niet eens tegen jou, jij komt op mij af.

punt nummer 5, m.b.t. punt nummer 1, stop met onwaarheden, dit artikel is pas vorige maand uitgekomen en had 1000'den andere kunnen kiezen, kan dus nooit tot in den treuren zijn gebruikt, dit is een onwaarheid.

punt nummer 6, m.b.t. punt nummer 1, stop met subliminale statements, je wekt opzettelijk de misleidende indruk dat er dusdanig weinig over de gevaren van vaccins te berichten valt dat iedereen zich steeds op dit artikel over 14jr meisje beroepen om de gevaren van vaccins te kunnen aantonen. De waarheid is dat het internet uitpuilt van soortgelijke incidenten met dodelijke afloop.
quote:
Het staat ook nog eens los van H1N1A (dit subforum dus)
Ja het is ontzettend klote dat zo'n meisje overlijdt. Maar er is geen autopsierapport dus je kan er niks van zeggen nog.
Je schuilt achter een ontbrekend autopsierapport maar vergeet te vermelden dat een aantal klasgenootjes ziek zijn geworden, dit is weer als advokaat optreden in plaats van objectiviteit te betrachten.
quote:
Ik ga alsnog uit van een ACS (door spanning etc.)
Los van als advocaat op te treden waar niemand op zit te wachten kruip je nu ook nog in de rol van lijkschouwer en medicus.
quote:
De rest zal dan onder massahysterie te scharen zijn.
Massahysterie weer zonde van mij tijd om op die compleet wereldvreemde speculaties van jou te reageren, dit is compleet misleidende en cynische nonsense.
quote:
Maar artsen, die echt ontieglijk veel uren maken en ongelofelijk veel mensenlevens redden afschilderen als geindoctrineerde slinkse martelaars/moordenaars... Hoe serieus moeten we DAT soort reacties nemen?
Iemand word zomaar in koele bloede vermoord maar zeg er iets over en krijg je meteen het etiket hysterisch opgeplakt, je bent finaal v/d pot gerukt man.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 05-10-2009 14:21:12 ]
pi_73389279
quote:
De waarheid is dat het internet uitpuilt van soortgelijke incidenten met dodelijke afloop.
Betreurenswaardig dat inderdaad ook mensen hier niet goed op reageren of wat dan ook, maar stoppen met vaccineren zorgt voor veel meer doden/zieken.
quote:
Iemand word zomaar in koele bloede vermoord maar zeg er iets over en krijg je meteen het etiket hysterisch opgeplakt, je bent v/d pot gerukt man.
Vermoord nog wel? Is die naald in haar hart gedrukt dan?
quote:
Los van als advocaat op te treden waar niemand op zit te wachten kruip je nu ook nog in de rol van lijkschouwer en medicus. [...] Massahysterie weer zonde van mij tijd om op die compleet wereldvreemde speculaties van jou te reageren, dit is compleet misleidende en cynische nonsense.
Ik zeg toch dat dat mijn verwachting is, niet dat dat zo is?
Schijnbaar speel jij wel voor lijkschouwer want jij weet nu al zeker te zijn dat ze door het vaccin zelf is gestorven. Pot -> ketel effect

Maar denk je serieus dat ik "betaald" krijg of iets anders om dit te vinden?

Jij geeft jouw mening, ik geef de mijne. Meer niet

En het begint behoorlijk off-topic te raken. Kom anders gerust meediscussieren in het Centrale Vaccinatie-topic in BNW Dan blijft FLU FLU (want dit was het HPV-vaccin )
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73389587
Ik heb al wel de oproep voor de normale griepprik gehad maar nog niets gehoord over de Mexicaanse.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:41:27 #44
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73389767
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:

Betreurenswaardig dat inderdaad ook mensen hier niet goed op reageren of wat dan ook, maar stoppen met vaccineren zorgt voor veel meer doden/zieken.
Betreurenswaardig dat lijkt me evident. Maar dat vaccineren in alle gevallen de dood kan voorkomen, dat valt te betwijfelen naar mijn mening omdat de risico factor eerst serieus moet worden genomen.
quote:
Vermoord nog wel? Is die naald in haar hart gedrukt dan?
[..]
Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker.
quote:
Ik zeg toch dat dat mijn verwachting is, niet dat dat zo is?
Waarom vraag je jezelf niet af waarom er geen autopsierapport is opgemaakt in plaats van op niets gebaseerde speculaties te ventileren?
quote:
Schijnbaar speel jij wel voor lijkschouwer want jij weet nu al zeker te zijn dat ze door het vaccin zelf is gestorven. Pot -> ketel effect
Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker. geen pot-> ketel kwestie
quote:
Maar denk je serieus dat ik "betaald" krijg of iets anders om dit te vinden?
Zou ook gewoon een geval van verstandsverbijstering kunnen zijn, zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen. Wat ik wel zeker weet is dat je geen objectiviteit weet op te brengen over dit onderwerp.
quote:
Jij geeft jouw mening, ik geef de mijne. Meer niet
Het verschil is alleen dat mijn mening ergens over gaat en ik het kan onderbouwen met praktijk situaties waarover verslag is gedaan in zowel de reguliere media als daarbuiten. Ik stel voor dat je voor de verandering eens hetzelfde zou doen.
quote:
En het begint behoorlijk off-topic te raken. Kom anders gerust meediscussieren in het Centrale Vaccinatie-topic in BNW Dan blijft FLU FLU (want dit was het HPV-vaccin )
Ik wil het niet alleen over een specifiek vaccin hebben want het probleem kan ook worden bekeken in een veel breder perspectief.
pi_73389815
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb al wel de oproep voor de normale griepprik gehad maar nog niets gehoord over de Mexicaanse.
Die krijg ik morgen. En dan 14 november is de eerste van de 2 mexicaanse griep prikken.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:44:51 #46
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73389855
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Die krijg ik morgen. En dan 14 november is de eerste van de 2 mexicaanse griep prikken.
Waarom heb ik de oproep dan niet gehad?
pi_73389870
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:41 schreef rieboet het volgende:

[..]

Dat valt te betwijfelen naar mijn mening...
Meing is daarin ook het sleutelwoord. We geven beiden onze mening, maar die van mij is onderbouwd met aantoonbare feiten (zie ook BNW)
quote:
Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker.
En dat moet dan de oorzaak zijn? Een onderliggende ziekte, overmatige spanning ivm een inenting (niemand is blij om geprikt te worden ) slaan we maar over?
quote:
Waarom vraag je jezelf niet af waarom er geen autopsierapport is opgemaakt in plaats van op niets gebaseerde speculaties te ventileren?
Zal er ongetwijfeld wel zijn, maar medisch geheim he.
quote:
Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker. geen pot-> ketel kwestie
*zucht* ... Meneer X stapt in de auto en gaat rijden. Meneer X wordt ondertussen onwel. Meneer X rijdt tegen een boom aan en is dood. Wat is de oorzaak? Zelfde verhaal
quote:
Zou ook gewoon een geval van verstandsverbijstering kunnen zijn, zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen. Wat ik wel zeker weet is dat je geen objectiviteit weet op te brengen over dit onderwerp.
Oh jawel, jij bent het toonbeeld van mijn tegenpool want jij bent al overtuigd dat het "slecht" is. Dat is net zo goed subjectiviteit lieve schat
quote:
Het verschil is alleen dat mijn mening ergens over gaat en ik het kan onderbouwen met praktijk situaties waarover verslag is gedaan in zowel de reguliere media als daarbuiten. Ik stel voor dat je voor de verandering eens hetzelfde zou doen.
Doe ze eens posten in het topic in BNW
quote:
Ik wil het niet alleen over een specifiek vaccin hebben want het probleem kan ook worden bekeken in een veel breder perspectief.
Daar loopt al een topic over in BNW en dit subforum FLU, gaat puur over H1N1A Dus je kunt beter bij "ons" in BNW terecht hiermee Dan kletsen we daar verder!
Mr. Prolapse 2009
pi_73389933
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef rieboet het volgende:

[..]

Omdat het per regio misschien zelfs per plaats anders gaat?
Als je tenminste tot de doelgroep behoort
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_73390236
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef rieboet het volgende:

[..]

Krijg je normaal wel de griepprik?
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:07:16 #50
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_73390387
heb pas een uitnodiging ontvangen omdat ik in een risicogroep schijn te zitten - heb de eerste 20 jaar van mijn leven best ernstige astma gehad (en nu al 14 nauwelijks last meer).
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:10:27 #51
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73390459
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Meing is daarin ook het sleutelwoord. We geven beiden onze mening, maar die van mij is onderbouwd met aantoonbare feiten (zie ook BNW)
[..]
Leg me geen woorden in de mond, ik heb vraagtekens, zolang deze niet kunnen worden beantwoord heb ik daarover een nog steeds die zelfde vraagtekens.
quote:
En dat moet dan de oorzaak zijn? Een onderliggende ziekte, overmatige spanning ivm een inenting (niemand is blij om geprikt te worden ) slaan we maar over?
[..]
Ik sla het over omdat wat jij zegt ten dele onwaar is ( niet iedereen is bang voor een prik) en ten dele onaannemelijk (dat spanning of angst i.v.m. een prik de dood als gevolg zou kunnen hebben) daarom een beetje zonde van mijn tijd om daar iets mee te doen.

In eerste instantie zou ik geen speculaties daarop willen loslaten omdat het de rol is van de lijkschouwer en niet de mijne.

Ik stel slecht vast dat de persoon in goede gezondheid verkeerde en is overleden kort na een vaccinatie en een aantal klasgenoten er ziek van zijn geworden.
quote:
Zal er ongetwijfeld wel zijn, maar medisch geheim he.
[..]
Ik vind het niet te verkroppen dat dit soort zaken geheim worden gehouden terwijl de voorgespiegelde voordelen wel openlijk verkondigd mogen worden.

Er worden dan mogelijkerwijs feiten verzwegen waardoor mensen geen geïnformeerde keuze kunnen maken over het vaccin wel of niet te willen nemen.

Een vergelijkbaar probleem waar wel paal en perk aan is gesteld bij de tabak industrie bijvoorbeeld, waarom zou hetzelfde niet van toepassing kunnen zijn bij Big Farma?
quote:
*zucht* ... Meneer X stapt in de auto en gaat rijden. Meneer X wordt ondertussen onwel. Meneer X rijdt tegen een boom aan en is dood. Wat is de oorzaak? Zelfde verhaal
[..]
Omdat de doodsoorzaak in dit geval wel is te achterhalen, in het geval van de vaccins word het verzwegen.
quote:
Oh jawel, jij bent het toonbeeld van mijn tegenpool want jij bent al overtuigd dat het "slecht" is. Dat is net zo goed subjectiviteit lieve schat
[..]
Neen, zolang mijn argumenten of redevoeringen op feiten zijn gebaseerd is dat niet subjectief zodra dat niet zo is kan ik daar op worden gewezen.
quote:
Doe ze eens posten in het topic in BNW
[..]
Waarom steeds diit bureaucratisch geneuzel? op overvolle topics sta je zo weer op een onderbroken discussie omdat deze is opgeheven topic wegens een overschreden aantal posts, vind ik persoonlijk irritant.

In vervolg doe er dan een link bij naar dat topic.
quote:
Daar loopt al een topic over in BNW en dit subforum FLU, gaat puur over H1N1A Dus je kunt beter bij "ons" in BNW terecht hiermee Dan kletsen we daar verder!
link a.j.b.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 05-10-2009 14:15:51 ]
pi_73390643
Vaccinatietopic: Gaatjes prikken is slecht voor je gezondheid!

Daar komen al je punten (zie ook de OP daar) in terug.
Mr. Prolapse 2009
pi_73392392
En waarom kan ik geen vaccin krijgen? Ik heb een teringhekel aan griep
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73395474
De Ab Oosterhaus/Big Pharma-discussie en kan in de daarvoor bestemde topics in BNW

Dit topic gaat over....tadaaa: Wanneer beginnen we met enten?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73396561
Het inentingsprogramma is inmiddels bijgesteld naar de gebruikelijke risicogroep, welke elk jaar al in aanmerking komen voor een griepprik, en een groep professionals, vooral mensen in de gezondheidszorg dacht ik?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73405042
Sorry om oude koeien uit de sloot te halen,

edit: doe dat dan ook niet

[ Bericht 61% gewijzigd door Five_Horizons op 05-10-2009 21:15:30 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73410053
Is het zo dat het verplicht wordt dat iedereen het vaccin toegediend krijgt?
En kloppen de geruchten dat er een chip meegespoten wordt?
pi_73411081
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:51 schreef Yoewie het volgende:
Is het zo dat het verplicht wordt dat iedereen het vaccin toegediend krijgt?
En kloppen de geruchten dat er een chip meegespoten wordt?
Nee en nee.
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:51:35 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73412054
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En waarom kan ik geen vaccin krijgen? Ik heb een teringhekel aan griep
daar ga juist dood aan of wordt juist ziek .

Beste remedie om geen griep te krijgen is géénn supermarkt voedsel eten, met aandacht eten en voldoende slaap nemen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:52:33 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73412077
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee en nee.
In Nederland niet elders wereld wel verplicht en chips daar is men niet over uit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')