Weet je hoe groot die injectienaald dan moet zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef Adfundum het volgende:
Misschien wachten ze hier ook wel op de rfid chip.
quote:
Niet iedereen heeft een goede gezondheid. *wijst oa naar vergrijzing*quote:Tussen half oktober en half november krijgen ongeveer 3,7 miljoen mensen in Nederland de griepprik.
sta jij vooraan, want deze opmerking vergeet ik nooit meer!quote:Op maandag 28 september 2009 10:35 schreef Megumi het volgende:
Denk dat ze beginnen met de bekende Nederlanders.
Hoi mr. Vaccinoriusquote:Op donderdag 24 september 2009 22:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Weet je hoe groot die injectienaald dan moet zijn?
Moet je dat ook kunnen aantonen in het geval dat het verplicht zou worden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:08 schreef Dragorius het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
Overigens heb ik zelf al een besmetting ( + ziektebed) doorgemaakt met H1N1A dus voor mij zou het vaccin overbodig zijn
Dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:24 schreef rieboet het volgende:
[..]
Moet je dat ook kunnen aantonen in het geval dat het verplicht zou worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren
kopie a.j.b. en hoe is dat destijds vastgesteld? betekend dat ook dat je geen vaccin advertenties meer gaat maken gezien je hebt bewezen dat je H1N1 kan overleven zonder vaccin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
p.s. hoezo verkeerde topic?
Wat? Advertenties? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:27 schreef rieboet het volgende:
[..]
kopie a.j.b. en hoe is dat destijds vastgesteld? betekend dat ook dat je geen vaccin advertenties meer gaat maken gezien je hebt bewezen dat je H1N1 kan overleven zonder vaccin?
p.s. hoezo verkeerde topic?
Oeps!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat? Advertenties? Waar heb je het over?Waar maak ik in godsnaam advertenties voor het vaccin?
Mensen moeten het helemaal zelf weten hoor, maar zeker als je met zwakkeren of ouderen te maken hebt zou ik het aanraden, meer niet.
En wat is daar adverterend aan? Persoonlijk geneuzel naar mij toe mag voortaan via PM, daar zijn deze topics niet voor bedoeldquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En wat is daar adverterend aan? Persoonlijk geneuzel naar mij toe mag voortaan via PM, daar zijn deze topics niet voor bedoeld![]()
Niet dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:42 schreef Dragorius het volgende:
rieboet, dat relaas van die verontruste moeders slaat nergens opAllemaal onwaarheden en ja dan kan ik enkel zoiets ridiculiseren.
Terechte kiritiek is altijd goed voor een discussie, niet de onzin waar die "verontruste moeders" en co. mee aankomen steeds.
"Ik weet Wat ik zou doen"..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef Dragorius het volgende:
rieboet ik zou zeggen, kijk eens in BNW en de vele topics aldaar. Heb geen zin om het allemaal weer te moeten herhalen.
Bottom line blijft > iedereen moet het zelf weten, maar ik weet wel wat ik zou doen
WTF ??quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:39 schreef Dragorius het volgende:
Het is maar net wat je erin wil zien/lezen.
Mijn huisarts vindt het in ieder geval niet nodig dat ik het vaccin ga halen.
Dus je acht de kans echt mogelijk dat ik "in het complot" zit?
Geen persoonlijke kruistocht maar het zou zo langzamerhand wel duidelijk moeten zijn dat de geprivatiseerde gezondheidszorg op internationaal niveau zowel als de volstrekt doorgeslagen banksector de grootste bedreiging vormen voor de mensheid en tegelijkertijd in volle hevigheid en met sneltreinvaart op ons af zijn gekomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:Zoals gezegd, het is maar net wat je erin leest. De huisarts concludeerde op basis van mijn griepsymptomen dat ik dus geen shot(s) meer hoef te halen voor H1N1A.
Je persoonlijke kruistocht tegen mij mag je vanaf nu per PM voortzetten. Daar zijn deze topics niet voor bedoeld
Ja, vorige week zijn er nog 2 mensen met kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis waar ik werk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:01 schreef OldJeller het volgende:
Dat is toch allang voorbij, die hele onzin?
Of gaan er nog dagelijks mensen hier dood aan?
Osterhaus heeft z'n geld in ieder geval verdiend.![]()
2 mensen, nou wat een ramp zeg, laten we iedereen vaccineren!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef June. het volgende:
Zucht. Ik dacht laat ik eens weer hier kijken en nog steeds zijn debielen zoals Lambiekje en consorten bezig hier topics te verzieken.
[..]
Ja, vorige week zijn er nog 2 mensen met kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis waar ik werk.
De mensen die tot nu toe eraan zijn overleden in Nederland, hadden op dat moment al een kwakkelende gezondheid vanwege op dat moment hebbende medische problemen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef June. het volgende:
Zucht. Ik dacht laat ik eens weer hier kijken en nog steeds zijn debielen zoals Lambiekje en consorten bezig hier topics te verzieken.
[..]
Ja, vorige week zijn er nog 2 mensen met kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis waar ik werk.
Sorry hoor, maar volgens mij ben jij nu degene die er een 'big deal' van maaktquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
2 mensen, nou wat een ramp zeg, laten we iedereen vaccineren!
Maar ondertussen wordt ons geld wel verbrast door incompetent ministerclowns. En belangen verstrengelde schoften als A. Osterhaus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:57 schreef June. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar volgens mij ben jij nu degene die er een 'big deal' van maakt![]()
Niet iedereen wordt gevaccineerd, alleen de risicogroepen die elk jaar al een griepprik krijgen. Dit jaar krijgen ze er dus 2, eentje voor het gangbare griepvirus en de andere voor het H1N1 virus.
Je kunt wel lachen Cerbie maar de feiten die je zo lachwekkend weerleggen op een of andere manier vindt dat blijft vooralsnog een vraagteken zo te zienquote:
punt nummer 1, "In den treuren" is een met opzet overdreven bewoording die je nu in de mond neemt, dit artikel is nog niet zo oud 29 september meen ik.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:23 schreef Dragorius het volgende:
Rieboet, dat artikel wordt in den treure gebruikt.
Je schuilt achter een ontbrekend autopsierapport maar vergeet te vermelden dat een aantal klasgenootjes ziek zijn geworden, dit is weer als advokaat optreden in plaats van objectiviteit te betrachten.quote:Het staat ook nog eens los van H1N1A (dit subforum dus)
Ja het is ontzettend klote dat zo'n meisje overlijdt. Maar er is geen autopsierapport dus je kan er niks van zeggen nog.
Los van als advocaat op te treden waar niemand op zit te wachten kruip je nu ook nog in de rol van lijkschouwer en medicus.quote:Ik ga alsnog uit van een ACS (door spanning etc.)
Massahysteriequote:De rest zal dan onder massahysterie te scharen zijn.
Iemand word zomaar in koele bloede vermoord maar zeg er iets over en krijg je meteen het etiket hysterisch opgeplakt, je bent finaal v/d pot gerukt man.quote:Maar artsen, die echt ontieglijk veel uren maken en ongelofelijk veel mensenlevens redden afschilderen als geindoctrineerde slinkse martelaars/moordenaars...Hoe serieus moeten we DAT soort reacties nemen?
Betreurenswaardig dat inderdaad ook mensen hier niet goed op reageren of wat dan ook, maar stoppen met vaccineren zorgt voor veel meer doden/zieken.quote:De waarheid is dat het internet uitpuilt van soortgelijke incidenten met dodelijke afloop.
Vermoord nog wel? Is die naald in haar hart gedrukt dan?quote:Iemand word zomaar in koele bloede vermoord maar zeg er iets over en krijg je meteen het etiket hysterisch opgeplakt, je bent v/d pot gerukt man.
Ik zeg toch dat dat mijn verwachting is, niet dat dat zo is?quote:Los van als advocaat op te treden waar niemand op zit te wachten kruip je nu ook nog in de rol van lijkschouwer en medicus. [...] Massahysterie weer zonde van mij tijd om op die compleet wereldvreemde speculaties van jou te reageren, dit is compleet misleidende en cynische nonsense.
Betreurenswaardig dat lijkt me evident. Maar dat vaccineren in alle gevallen de dood kan voorkomen, dat valt te betwijfelen naar mijn mening omdat de risico factor eerst serieus moet worden genomen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:
Betreurenswaardig dat inderdaad ook mensen hier niet goed op reageren of wat dan ook, maar stoppen met vaccineren zorgt voor veel meer doden/zieken.
Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker.quote:Vermoord nog wel? Is die naald in haar hart gedrukt dan?
[..]
Waarom vraag je jezelf niet af waarom er geen autopsierapport is opgemaakt in plaats van op niets gebaseerde speculaties te ventileren?quote:Ik zeg toch dat dat mijn verwachting is, niet dat dat zo is?
Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker. geen pot-> ketel kwestiequote:Schijnbaar speel jij wel voor lijkschouwer want jij weet nu al zeker te zijn dat ze door het vaccin zelf is gestorven. Pot -> ketel effect
Zou ook gewoon een geval van verstandsverbijstering kunnen zijn, zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen. Wat ik wel zeker weet is dat je geen objectiviteit weet op te brengen over dit onderwerp.quote:Maar denk je serieus dat ik "betaald" krijg of iets anders om dit te vinden?
Het verschil is alleen dat mijn mening ergens over gaat en ik het kan onderbouwen met praktijk situaties waarover verslag is gedaan in zowel de reguliere media als daarbuiten. Ik stel voor dat je voor de verandering eens hetzelfde zou doen.quote:Jij geeft jouw mening, ik geef de mijne. Meer niet
Ik wil het niet alleen over een specifiek vaccin hebben want het probleem kan ook worden bekeken in een veel breder perspectief.quote:En het begint behoorlijk off-topic te raken. Kom anders gerust meediscussieren in het Centrale Vaccinatie-topic in BNWDan blijft FLU FLU (want dit was het HPV-vaccin
)
Die krijg ik morgen. En dan 14 november is de eerste van de 2 mexicaanse griep prikken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb al wel de oproep voor de normale griepprik gehad maar nog niets gehoord over de Mexicaanse.
Waarom heb ik de oproep dan niet gehad?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Die krijg ik morgen. En dan 14 november is de eerste van de 2 mexicaanse griep prikken.
Meing is daarin ook het sleutelwoord. We geven beiden onze mening, maar die van mij is onderbouwd met aantoonbare feiten (zie ook BNW)quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:41 schreef rieboet het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen naar mijn mening...
En dat moet dan de oorzaak zijn? Een onderliggende ziekte, overmatige spanning ivm een inenting (niemand is blij om geprikt te wordenquote:Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker.
Zal er ongetwijfeld wel zijn, maar medisch geheim he.quote:Waarom vraag je jezelf niet af waarom er geen autopsierapport is opgemaakt in plaats van op niets gebaseerde speculaties te ventileren?
*zucht* ... Meneer X stapt in de auto en gaat rijden. Meneer X wordt ondertussen onwel. Meneer X rijdt tegen een boom aan en is dood. Wat is de oorzaak? Zelfde verhaalquote:Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker. geen pot-> ketel kwestie
Oh jawel, jij bent het toonbeeld van mijn tegenpool want jij bent al overtuigd dat het "slecht" is. Dat is net zo goed subjectiviteit lieve schatquote:Zou ook gewoon een geval van verstandsverbijstering kunnen zijn, zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen. Wat ik wel zeker weet is dat je geen objectiviteit weet op te brengen over dit onderwerp.
Doe ze eens posten in het topic in BNWquote:Het verschil is alleen dat mijn mening ergens over gaat en ik het kan onderbouwen met praktijk situaties waarover verslag is gedaan in zowel de reguliere media als daarbuiten. Ik stel voor dat je voor de verandering eens hetzelfde zou doen.
Daar loopt al een topic over in BNW en dit subforum FLU, gaat puur over H1N1Aquote:Ik wil het niet alleen over een specifiek vaccin hebben want het probleem kan ook worden bekeken in een veel breder perspectief.
Omdat het per regio misschien zelfs per plaats anders gaat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef rieboet het volgende:
[..]
Waarom heb ik de oproep dan niet gehad?
Krijg je normaal wel de griepprik?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef rieboet het volgende:
[..]
Waarom heb ik de oproep dan niet gehad?
Leg me geen woorden in de mond, ik heb vraagtekens, zolang deze niet kunnen worden beantwoord heb ik daarover een nog steeds die zelfde vraagtekens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Meing is daarin ook het sleutelwoord. We geven beiden onze mening, maar die van mij is onderbouwd met aantoonbare feiten (zie ook BNW)
[..]
Ik sla het over omdat wat jij zegt ten dele onwaar is ( niet iedereen is bang voor een prik) en ten dele onaannemelijk (dat spanning of angst i.v.m. een prik de dood als gevolg zou kunnen hebben) daarom een beetje zonde van mijn tijd om daar iets mee te doen.quote:En dat moet dan de oorzaak zijn? Een onderliggende ziekte, overmatige spanning ivm een inenting (niemand is blij om geprikt te worden) slaan we maar over?
[..]
Ik vind het niet te verkroppen dat dit soort zaken geheim worden gehouden terwijl de voorgespiegelde voordelen wel openlijk verkondigd mogen worden.quote:Zal er ongetwijfeld wel zijn, maar medisch geheim he.![]()
[..]
Omdat de doodsoorzaak in dit geval wel is te achterhalen, in het geval van de vaccins word het verzwegen.quote:*zucht* ... Meneer X stapt in de auto en gaat rijden. Meneer X wordt ondertussen onwel. Meneer X rijdt tegen een boom aan en is dood. Wat is de oorzaak? Zelfde verhaal
[..]
Neen, zolang mijn argumenten of redevoeringen op feiten zijn gebaseerd is dat niet subjectief zodra dat niet zo is kan ik daar op worden gewezen.quote:Oh jawel, jij bent het toonbeeld van mijn tegenpool want jij bent al overtuigd dat het "slecht" is. Dat is net zo goed subjectiviteit lieve schat
[..]
Waarom steeds diit bureaucratisch geneuzel? op overvolle topics sta je zo weer op een onderbroken discussie omdat deze is opgeheven topic wegens een overschreden aantal posts, vind ik persoonlijk irritant.quote:Doe ze eens posten in het topic in BNW
[..]
link a.j.b.quote:Daar loopt al een topic over in BNW en dit subforum FLU, gaat puur over H1N1ADus je kunt beter bij "ons" in BNW terecht hiermee
Dan kletsen we daar verder!
Nee en nee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:51 schreef Yoewie het volgende:
Is het zo dat het verplicht wordt dat iedereen het vaccin toegediend krijgt?
En kloppen de geruchten dat er een chip meegespoten wordt?
daar ga juist dood aan of wordt juist ziek .quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En waarom kan ik geen vaccin krijgen? Ik heb een teringhekel aan griep
In Nederland niet elders wereld wel verplicht en chips daar is men niet over uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |