Weet je hoe groot die injectienaald dan moet zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef Adfundum het volgende:
Misschien wachten ze hier ook wel op de rfid chip.
quote:
Niet iedereen heeft een goede gezondheid. *wijst oa naar vergrijzing*quote:Tussen half oktober en half november krijgen ongeveer 3,7 miljoen mensen in Nederland de griepprik.
sta jij vooraan, want deze opmerking vergeet ik nooit meer!quote:Op maandag 28 september 2009 10:35 schreef Megumi het volgende:
Denk dat ze beginnen met de bekende Nederlanders.
Hoi mr. Vaccinoriusquote:Op donderdag 24 september 2009 22:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Weet je hoe groot die injectienaald dan moet zijn?
Moet je dat ook kunnen aantonen in het geval dat het verplicht zou worden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:08 schreef Dragorius het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
Overigens heb ik zelf al een besmetting ( + ziektebed) doorgemaakt met H1N1A dus voor mij zou het vaccin overbodig zijn
Dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:24 schreef rieboet het volgende:
[..]
Moet je dat ook kunnen aantonen in het geval dat het verplicht zou worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren
kopie a.j.b. en hoe is dat destijds vastgesteld? betekend dat ook dat je geen vaccin advertenties meer gaat maken gezien je hebt bewezen dat je H1N1 kan overleven zonder vaccin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
p.s. hoezo verkeerde topic?
Wat? Advertenties? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:27 schreef rieboet het volgende:
[..]
kopie a.j.b. en hoe is dat destijds vastgesteld? betekend dat ook dat je geen vaccin advertenties meer gaat maken gezien je hebt bewezen dat je H1N1 kan overleven zonder vaccin?
p.s. hoezo verkeerde topic?
Oeps!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat? Advertenties? Waar heb je het over?Waar maak ik in godsnaam advertenties voor het vaccin?
Mensen moeten het helemaal zelf weten hoor, maar zeker als je met zwakkeren of ouderen te maken hebt zou ik het aanraden, meer niet.
En wat is daar adverterend aan? Persoonlijk geneuzel naar mij toe mag voortaan via PM, daar zijn deze topics niet voor bedoeldquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En wat is daar adverterend aan? Persoonlijk geneuzel naar mij toe mag voortaan via PM, daar zijn deze topics niet voor bedoeld![]()
Niet dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:42 schreef Dragorius het volgende:
rieboet, dat relaas van die verontruste moeders slaat nergens opAllemaal onwaarheden en ja dan kan ik enkel zoiets ridiculiseren.
Terechte kiritiek is altijd goed voor een discussie, niet de onzin waar die "verontruste moeders" en co. mee aankomen steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |