abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72977100
Vorige topic: Fok! Dieetclub #287: We gaan meeten (is dat een werkwoord?)

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

Welke kleur ben jij?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 21 september 2009 @ 20:09:02 #2
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_72978261
Ik ben geel Maar dat plaatje is toch gewoon een grafische weergave van het BMI dat bij een lengte-gewicht combi hoort?

M'n weegschaal was vanochtend trouwens lief -3 ons. En vanmiddag weer lekker hardgelopen met m'n collega's, 5 km in 33 minuten.
  Licht Ontvlambaar maandag 21 september 2009 @ 20:46:15 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72979992
zalmroze
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72980833
Ik ben net donker oranje
pi_72982863
zalmroze.

Spaans was echt moei-lijk! Pfffff dat wordt braaf studeren wil ik t bijhouden (en er was iemand die wel Spaans spreekt, hij werkt er soms) maar niet grammaticaal echt onderlegd is en dus vooral wel kan babbelen (spreektaal) maar t niet correct doet allemaal. Maar goed, iemand die vrolijk aan t babbelen is maakt dat ik, beginnertje (niet helemaal meer maar goed) echt helemaal dichtklapt, hoezeer de juf (echt een schatje ) ook erg haar best deed om mij erbij te trekken en alles eerlijk te verdelen wat ze ook echt deed.... oh er waren ook maar 2 cursisten, hij en ik dus dat is sowieso veel moeilijker... Met meer mensen heb je meer rust, meer tijd om te denken enzo...

Nu eens een borrel en morgen weer lekker low fat/netjes eten enzo Morgen ga ik borsjtsj maken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72983924
Ik ben onderweg naar geel, maar dat ben ik al langere tijd geloof ik..
pi_72984342
ik zit meer richting geel dan de andere kant, vond ik ook al mooi
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 september 2009 @ 22:58:38 #8
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_72985890
hmm, op het kruizen van geel en zalm. Misschien is het dan nog niet hopeloos , al denk ik dat het nooit hopeloos is .
Live life to the Ender :D
pi_72986260
Oranje richting rood
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 21 september 2009 @ 23:37:04 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_72987490
Ik ben een groene kikker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72989465
Gelukkig hier geen Marco Borsato met zijn "Vandaag is rood......"
  dinsdag 22 september 2009 @ 08:39:07 #12
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_72991215
Dat "rood" ging inmiddels toch over het banksaldo van

Maar vanavond ga ik weer een stuk trachten hard te lopen.... ik ben benieuwd.
pi_72991237
Ik ben geel, en als het zo doorgaat duik ik weer het zalmroze in. Gelukkig staat daar allebei overgewicht.
pi_72991253
groen
Ja doei.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:02:21 #15
4177 Jojogirl
pi_72992698
Wat voor cursus Spaans doe je DE?

Succes met lopen vanavond Ender_W.

Net ben ik voor het eerst in eeuwen weer bij de sportschool geweest Pasje was ik kwijt, maar ze bleken over gegaan te zijn op andere pasjes dus ik kreeg een nieuwe zonder voor verlies te hoeven betalen Oja, m'n apparatencode was ook verlopen Maargoed, nu kan ik er weer tegenaan daar. Dit weekend wil ik zumba eens uit gaan proberen.
De weegschaal daar was trouwens nog liever dan thuis, dat scheelde 2(!) kilo. Maar ik blijf toch gewoon die van thuis aanhouden
pi_72992778
Gewoon echt les bij iemand thuis is groepsverband (nou ja gisteren dus klein klein groepje ).. Anderhalf uur per week en dan nog leuk huiswerk enzo. Is hartstikke leuk maar goed, als je een soort van verlegen bent omecht uitjezelf te praten in een andere taal dan is dat wel lastig (nou ja ik doe het wel natuurlijk maar ik moet wel een drempel over.)

Had ik dit weekend ook last van maar mijn vriendin spreekt helemaal geen Frans (ik nauwelijks maar goed ) dus ik moest overal bestellen enzo en als ik dan echt moét dan doe ik t wel ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72993073
Geel

Ik vind het zo frustrerend dat ik na ieder weekend gewoon ruim een kilo zwaarder ben Afgelopen weekend heb ik de alcohol maar eens beperkt tot 2 glazen wijn gedrurende het hele weekend maar ook dat heeft niks opgeleverd want weer 1,2 kilo erbij sinds vrijdag.. diepe zucht

En wat heb ik dan extra gepakt: een zakje groentenchips, wat toastjes en een lepel zelfgemaakte bearnaisesaus (die overigens goddelijk zondig was).
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_73001244
Geel.

Alleen sta ik nu al wel ruim een week stil en heb al vanalles gegeten vandaag. Vooral veel rijstwafels en nu al 6 keer een boterham. Is dus niet zo erg, maar ik blijf maar naar de keuken lopen. Bleh, heb ook gister en vandaag niet iets aan sport gedaan. Eerst maar eens werken aan twee papers en dan kijken of ik vanavond nog een uurtje kan gaan fietsen. Ben nu ook een college aan het missen, dus het gaat niet helemaal lekker. In elk geval heb ik m'n nagels nog niet afgebeten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_73001375
komop soempie, een dipje kan hoor.. lekker wat gaan fietsen vanavond (tis lekker weer) en drink lekker veel water en thee, dat neemt je trek wat weg misschien.

Ik ben voor vanavond borsjtsj aan t maken. Met bietjes, rode kool, bleekselderij, wortel, verse tijm, ui en zelf gemaakte kippenbouillon.. wat rode wijnazijn en straks een klein dotje zure room erin en wat verse dille erover snijden... gezond, voedzaam en lekker en door de bietjes nog zoet ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73011165
Inderdaad een beetje een dip.
Straks ga ik in elk geval samen met m'n vriend lopend naar de stad en daarna toch proberen een van de papers af te krijgen. Morgen dan de tweede en ook weer fietsen. Heb vandaag eigenlijk niks meer gedaan. Alleen wat artikels gelezen en de rel hier gevolgd/ nagezocht.

Borsjtsj, nog nooit van gehoord, maar klinkt goed! Als alles weer lekker loopt hier ga ik ook eens m'n kookboeken doorkijken en recepten proberen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_73011493
nou dat ging voor geen meter dat hardlopen

deed les 8, geen idee waarom ik die deed maar goed... en kreeg al snel steken en die gingen niet over dus op 2 min na niet de les afgelopen. En er zit duidelijk een patroon in wanneer het slechter gaat; elke keer de 2 dagen voor ik opoe op bezoek krijg gaat t bagger... en dat terwijl het donderdag zo goed ging.

*zucht. Nou ja, volgende keer beter nietwaar? En die les 8 kan de *&*&$ krijgen, dat halfslachtige rennen steeds en steeds weer stoppen als je in een ritme zit is echt kloterig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73011909
DarkElf heb je dan ook als opoe er is (wat een uitdrukking ) dat het beter gaat?
Dat merkte ik afgelopen week, heel raar.
Succes met de volgende keer!
pi_73012100
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:34 schreef Sarabi het volgende:
DarkElf heb je dan ook als opoe er is (wat een uitdrukking ) dat het beter gaat?
Ah jij kent het dus ook dat je lijf gewoon niet echt wilt dan?

En ja, als ik eenmaal 2 dagen 'onderweg' ben zeg maar dan gaat t weer prima..
Dus ik ga gewoon even op dat moment wachten en dan ga ik weer met frisse moed hardlopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73012154
Ja, het viel mij ook op
Dus zolang we weten dat het erbij hoort, gewoon met frisse moed door blijven gaan
pi_73012273
idd fijn ook dat het niet aan 'mij' ligt zeg maar, dat iemand t herkent.

want de eerste keren begon ik echt aan mezelf te twijfelen maar er zit idd echt een patroon in. 3 weken gaat t prima, dan gaat t prut en daarna weer ok... Nou ja, daar moet ik dan maar mee leven he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:48:16 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73012478
Ik ben ook een slappe kip als 'oma op bezoek is' / 'de russen zijn ingevallen' / 'Ome Jan van de trap is gelazerd', wat voor vreemde uitdrukkingen heb je nog meer Vind dat om de een of andere reden ook heel logisch!

En les 8 is kut. Punt. Komma. Slash. Ww. Ja! </Najib Amhali> Na les 8 is les 9 dan ineens wel weer ultiem tof
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73012592
ja les 9, of 12 bij mij want 9 deed vreemd , wastof.... je ritme vinden en doorlopen... zoveel beter dan dat stomme korte rennen en kort wandelen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73012637
nou tnx voor de support! ik voel me al minder sip (want stom genoeg baalde ik wel echt een beetje)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73012687
ow 8 was die met steeds die 2 minuten? Dan is die inderdaad sowieso k*t
Heb vandaag les 15 gelopen en die was toch ook wel even zwaar.
pi_73012929
wat is les 15?

ik ga gewoon vrijdag les 12 lopen, en die een paar keer tot het lekkder gaat en ik t zie zitten om weer een stapje verder te gaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73013099
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef DarkElf het volgende:
wat is les 15?

ik ga gewoon vrijdag les 12 lopen, en die een paar keer tot het lekkder gaat en ik t zie zitten om weer een stapje verder te gaan
2 (2) 4 (2) 5 (2) 6 (2) 7 (2)
Die tweetjes zijn steeds wandelen en de rest hardlopen
pi_73013163
zo hee held, pff nou dat kan ik nog niet hoor.

vond 12 al een hele overwinning
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73013236
Jij kan dat ook snel genoeg hoor
2 weken geleden moest ik er ook niet aan denken.
Nu lekker een weekje herhalen en verder wil ik nog niet denken
pi_73013374
herhalen is wel fijn idd om jezelf net wat meer zekerheid te geven he?

en verder denken is niet goed idd, doe ik ook niet

*eten gaat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73013824
Eetsmakelijk
Ik ga zo kijken of ik nog 1,5 uur kan sporten en niet teveel spierpijn heb van het hardlopen (plannen is niet een van mijn sterkste kanten)
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:32:22 #36
4177 Jojogirl
pi_73022639
Die 2 minuten-les van Evy is is idd stom, daar hadden we het zondag nog over in de sauna Dat stoppen gaat nog wel, maar dat weer beginnen met lopen daarna...

Je Spaanse les klinkt leuk DE Muy bien Met z'n hoevelen horen jullie eik te zijn?

En je bent niet de enige die niet kan plannen Sarabi.. Ik had net met softbaltraining toch wel last van het fitnessen van vanochtend. Morgenavond maar eens zien of ik dan nog kan hardlopen.
O, bij de training vroeg een teamgenoot die ik al een maand niet had gezien hoeveel ik wel niet afgevallen was. Nou zowat niks dus, maar dat geloofde ze niet. We hebben het er maar op gehouden dat m'n lichaam zich herverdeelt
pi_73023319
Sporten ging nog wel goed gelukkig
Ben benieuwd naar de spierpijn morgen.
pi_73028281
Wat heerlijk al die loop en sportplannen ! Je krijgt er zin van !
Ik hou het toch maar even bij fietsen en wandelen maar dat is ook fijn. Zwemmen ga ik ook weer oppakken, t zwembad is weer open nu op tijden die mij uitkomen (in de zomer zo raar open)
pi_73028412
Het gaat nu ook wel een mooie tijd worden om te lopen en te fietsen!, vind het zo mooi als het herfst begint te worden (als het droog blijft tenminste )
pi_73028475
Ja, helemaal mee eens, ben ook een herfstkind, dat heeft er waarschijnlijk ook wel mee te maken.
En bij regen kan ik altijd nog op de home-trainer stappen
pi_73028519
Ik vond les 8 toendertijd helemaal niet zo erg...

Alleen jammer dat ik voorlopig echt nog niet weer mag hardlopen..
pi_73028639
Waarom mag je niet hardlopen Boadicea ?
pi_73028666
Ik heb te lang doorgelopen met een sluimerende blessure, die daardoor erg hardnekkig is geworden.. Dus nu kan ik niet zoveel meer.
Al gaat het de laatste tijd wel wat beter gelukkig
  woensdag 23 september 2009 @ 08:06:31 #44
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73028712
* Ender_W is gelukkig

Het zal wel stom lezen, maar heb gisteren echt lekker gelopen. (ca 3 km) Aan een stuk door kunnen lopen en geen last gehad. Daarna nog een half uurtje schietoefeningen gedaan en kreeg de bal weer over 50 meter waar ik hem wil hebben. Ben dus tevreden... misschien nog niet keepen, maar sporten kan weer
pi_73029021
fijn dat het zo lekker gaat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73029088
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik had het boek van Start to Run gekocht en daar staat idd ook in dat lopen zelfs beter gaat als de rode vlag uithangt. Weird maar ik voel mezelf dan ook best sterk!

Ender wat fijn dat het zo lekker gaat allemaal
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 september 2009 @ 09:01:45 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73029375
Geen sporten deze week, maar wel vandaag alles op de fiets (naar de kapper, Isa brengen en halen van school en verjaardagsfeestje), morgen collecteren en daarna met heel veel tafels slepen (beurs opzetten)... Dat ik het weekend er volledig de brui aan gegeven heb, is te merken aan gewicht. Ben halve kilo zwaarder. Maar ach, dat gaat ook wel weer weg
  woensdag 23 september 2009 @ 09:06:06 #48
4177 Jojogirl
pi_73029437
Klinkt wel alsof je genoeg beweging gaat krijgen Sjeen.

Ik heb zoals verwacht spierpijn maar gelukkig alleen in m'n armen en schouders dus ik verwacht geen problemen met hardlopen vanavond.
pi_73041402
Hallo,

Ik ben 2 jaar geleden hier ook geweest om af te vallen maar door persoonlijke omstandigheden is het niet gelukt en nu ga ik weer met volle moed door.

Ik weeg helaas al weer 88,5 kg op digitaal en 90 kg op analoog ( moet even kijken welke ik het fijnste vind ).
Ik doe een beetje aan weight watcher. Dus niet zo danig met precies de punten maar wel kijken wat te veel is of niet.

Ik ga me deze week inschrijven voor yoga hier in eindhoven en ga proberen om 3 keer per week te gaan rennen. Ik had eerst atlijd envy ( weet niet hoe je het typt ) maar datben ik kwijt geraakt. Weet iemand nog de site?

Verder mijn droomgewicht is 60 kilo maar mijn realistische gewicht die ik wil krijg is onder de 70 kg. Dus het moet lukken. Ik heb geen doeldag of iets, ik wil lekker mijn gang gaan en vanzelf zien wanneer het voor mij genoeg is.

Kleine info overmij:
ben 22 jaar, student aan de kunst academie, fotografe en woon samen met mijn vriend.

Groetjes!
pi_73041444
succes zoely!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73041769
Welkom Zoely
Fotografe? cool, fotografie is ook een van mijn hobbies (en ooit in een ver verleden kunstacademie gedaan)
Ik denk dat jij Evy bedoelt? MoBlo die hier soms rondwandelt heeft volgens mij nog wel een link daarvoor.

En verder natuurlijk succes!
pi_73041826
Ja die bedoelde ik haha,

Ja doe nu al ongeveer 8 jaar fotografie, en sinds dit jaar doe ik mee met fotowedstrijden enz. Ben nu ook bezig om mijn eigen site te maken voor als portfolio.

Ik ben overigens zalm kleur. ( ben maar 1,68 )
pi_73041929
Ik heb wel evy maar geen idee waar ik die toen vandaan geplukt heb dus ik kann je helaas niet helpen. Tijdje geleden voor mijn zus gezocht maar toen kon ik t niet vinden op de een of andere manier.

Eten vanavond trouwens; gegrilde biefstukje , gegrilde groenten (paprika, ui, champignons en courgette met wat kruiden en een pietsie olie) en wat gebakken krieltjes.

Gisteravond had ik enorme trek btw en wat had ik genomen? 2 enorme bekers magere yoghurt. Braaf he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73041936
Ik ben nog geel, maar wel richting groen
Alleen net een beker slagroom op (oke er zat ook koffie bij), vanavond een lesje Evy en misschien dan nog even cardio erbij doen.
Volgende week ga ik mezelf wegen na een maand lang niet gewogen te hebben (het werd een beetje een obsessie)

En Zoely hier op Fok! zijn ook fotowedstrijden, misschien wel leuk voor je
pi_73041998
een maand niet wegen, knap hoor (heb je de batterijen eruit gehaald? )
tis idd verleidelijk om er te vaak op te staan ook al weet je dat het geen nut heeft he?

(ik heb mij vanmorgen gewogen ondanks de naderende happy period en ja hoor ik was zwaarder. Duh! logisch, das altijd zo... suf he dat ik dan toch ga wegen..)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73042069
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef DarkElf het volgende:
een maand niet wegen, knap hoor (heb je de batterijen eruit gehaald? )
tis idd verleidelijk om er te vaak op te staan ook al weet je dat het geen nut heeft he?

(ik heb mij vanmorgen gewogen ondanks de naderende happy period en ja hoor ik was zwaarder. Duh! logisch, das altijd zo... suf he dat ik dan toch ga wegen..)
Heel verleidelijk.....maar na de eerste paar dagen verdween het wel uit mijn hoofd
Ben alleen benieuwd hoe ik ga reageren op wat ik zie straks, mijn kleren zitten duidelijk losser maar als ik niet of te weinig ben afgevallen kan goed zijn dat ik meteen weer 3x per dag er op sta

En dat zwaarder zijn hoort er nu wel bij DE
pi_73042140
Oh gaaf, zal eens kijken sarabi!

Vanavond eet ik snijbonen met courget, tartaar en gebakken aardappels in olijfolie!

Mijn boosdoeners zijn vooral: eetbuien die net toevallig langs kraampjes zijn met sauczijnen broodjes of andere lekkernij! en alcohol. Niet dat ik alcoholist ben haha maar lus af en toe wel een wijntje en bier in het weekend! afleren dus! Zit nu wel op mijn 1,5 liter water..

Oh ik heb volgens mij het al via een lange weg op internet.. nu hopen dat ie het doet.. zoja ga ik meteen even lopen voor het eten!
pi_73042206
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heel verleidelijk.....maar na de eerste paar dagen verdween het wel uit mijn hoofd
Ben alleen benieuwd hoe ik ga reageren op wat ik zie straks, mijn kleren zitten duidelijk losser maar als ik niet of te weinig ben afgevallen kan goed zijn dat ik meteen weer 3x per dag er op sta

En dat zwaarder zijn hoort er nu wel bij DE
nou ik duim voor je dan dat het resultaat goed is. Wel op nuchtere maag en niet vers gedoucht wegen he? Dat scheelt allemaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73042345
( waarschijnlijk de zoveelste zelfde vraag )

Maar wanneer wegen jullie?
Ik heb geleerd om 10 min na het plassen s'ochtends vroeg te doen. Klopt dit?
pi_73042587
ik weeg mezelf op een raar moment denk ik namelijk een paar uur na t opstaan. (ik hou vrij veel vocht vast door nierproblemen en ś octends zitten mijn ringen bijvoorbeeld vaak wat strakker. als ik een tijdje op ben is dat weg dus dan weeg ik) ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 23 september 2009 @ 17:17:23 #61
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73043053
Op zich maakt het niet uit hoe laat of wanneer je, je weegt. Als het je het maar consequent op hetzelfde moment doet. Dan blijft de "verhouding" hetzelfde he.
pi_73043283
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Ender_W het volgende:
Op zich maakt het niet uit hoe laat of wanneer je, je weegt. Als het je het maar consequent op hetzelfde moment doet. Dan blijft de "verhouding" hetzelfde he.
Inderdaad
Ik weeg me in de ochtend voordat ik ga ontbijten en nadat ik naar het toilet ben geweest.
pi_73043308
oh ik doe het idd consequent op hetzelfde moment, das idd het beste
en heel soms 's avonds in t weekend om te zien of wat ik gezondigd heb te zien is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73043430
ja dat doe ik het ook.. mooi

ik moet alleen nog een keuze maken tussen die analoog en digitaal.. ik denk dat het analoog wordt.. want de digitaal kan af en toe echt veel verschillen!
pi_73048556
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:51 schreef Zoely het volgende:

1x per week op vast moment.
Voor mij is dat maandag ochtend, inderdaad na de wc (alle beetjes helpen )
pi_73048600
Ik was deze al kwijt
Ik ben geel, dacht dat het erger was met mijn overgewicht. Nu op weg naar groen, maar eerst maar eens beter worden (ben snipverkouden )

Nu op mijn gemak dit topic lezen.
  woensdag 23 september 2009 @ 20:15:59 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_73048666
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:51 schreef Zoely het volgende:

Ik kom uit bed, ga naar het toilet en daarna op de weegschaal.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73049272
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik kom uit bed, ga naar het toilet en daarna op de weegschaal.
Ik ook.
Ga er zelfs niet op als ik net onder de douche vandaan kom, denk altijd dat ik veeeel zwaarder ben met nat haar.
***Levi was here***
pi_73049361
volgens mij scheelt het ook (wat zeker scheelt is als je een tijd in bad gelegen hebt )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73050621
ik moet alleen een vaste dag nog doen! want ik ga momenteel bijna elke dag en dat is obsessie haha.. Ik denk dat ik dinsdag doe ( ik doe maandag voortaan yoga, misschien scheelt he! )
pi_73050676
vrijdag is ook een goeie dag, de hele week braaf geweest
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73050764
oh en ik heb de mp3 renschema... ik was vergeten hoe de nummers klonken
pi_73050786
Ik doe ook altijd vrijdag, dan is mijn gewicht standaard het laagst.
***Levi was here***
pi_73050839
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:13 schreef Zoely het volgende:
oh en ik heb de mp3 renschema... ik was vergeten hoe de nummers klonken
enige nummers he?
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef Levitation het volgende:
Ik doe ook altijd vrijdag, dan is mijn gewicht standaard het laagst.
ik hou ook van vrijdag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73050947
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

enige nummers he?
[..]

ik hou ook van vrijdag
En maandag is meestal dramatisch. Kan zo een kilo met vrijdag schelen.
***Levi was here***
pi_73051052
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:18 schreef Levitation het volgende:

[..]

En maandag is meestal dramatisch. Kan zo een kilo met vrijdag schelen.
soms wel en dat terwijl ik helemaal niet 'losga' in t weekend..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73051848
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

soms wel en dat terwijl ik helemaal niet 'losga' in t weekend..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet wel meer en/of anders in het weekend, maar echt gek doe ik ook niet. Drink iig geen alcohol en toch scheelt het bij mij meestal erg veel.
***Levi was here***
pi_73060021
Ik weeg smorgens, eerst naar het toilet (das gewoon noodzaak ) en dan wegen. Ik sta op een digitale weegschaal, die staat op een vast plek. Heb m trouwens laatst even getest, maar hij weegt overal het zelfde ! Dus dat is wel handig

Zoely van harte welkom en veel succes !

T weekend is hier juist helemaal geen probleem... ik drink niet of nauwelijks en ben sinds ik anders ben gaan eten, ook niet meer aan de chips of zo gekomen. Mis het nu ook niet, zoute stokjes (stuk of 15) vind ik ook heerlijk. Heb ik trek savonds dan neem ik bijv een extra glas Topvit. Komt amper voor overigens.
Wij eten in het weekend ook niet anders, komt ook denk ik door onze kinderen, die zitten in de groei en goede, gezonde voeding vind ik belangrijk. Tuurlijk wel eens patat of pizza, maar dat kan ook door de week al zijn.
pi_73060216
Ik snap er geen zak meer van... ik eet niet anders dan anders, beweeg minder omdat ik super moe ben (ben deze week al voor de 2de keer met de auto naar mijn werk) En ik val af?? Raar lijf heb ik toch.
***Levi was here***
pi_73060441
Misschien duurde het even voordat je lichaam doorhad dat het weer moest gaan afvallen?

Maar geniet ervan zou ik zeggen...
pi_73060818
Geniet er idd van!

Ben vandaag op de weegschaal gegaan en woog 88,5!
Op een of ander manier 1,5 eraf sinds zondag.. Zal wel weer vocht zijn..
  donderdag 24 september 2009 @ 09:14:39 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_73061034
quote:
Op donderdag 24 september 2009 08:08 schreef Levitation het volgende:
Ik snap er geen zak meer van... ik eet niet anders dan anders, beweeg minder omdat ik super moe ben (ben deze week al voor de 2de keer met de auto naar mijn werk) En ik val af?? Raar lijf heb ik toch.
Als je elke dag met de auto gaat, ben je zo je overgewicht kwijt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 september 2009 @ 09:35:21 #83
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73061406
jammer dat het bij mij niet zo werkt. Met ong. 200 km per dag zou het dan wel heel hard gaan
pi_73061527
ik was laatst afgevallen ondanks de suikervrije dropjes van de ah. ergo; suikervrije drop val je van af
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 24 september 2009 @ 10:39:19 #85
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73062798
Hier komen compleet nieuwe dieten te voorschijn. Wie schrijft het boek?
pi_73071549
Ik wel Kan wel wat centen gebruiken
  donderdag 24 september 2009 @ 15:38:35 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_73071609
Kortom, suikervrije dropjes in de auto eten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73075118
Tja was suikervrij ook maar calorievrij he. Zo meende ik laatst HET drankje ontdekt te hebben in Bosbessen Acai drink light van de Appie. Lekker! Maar light betekende dus alleen geen toegevoegde suikers waardoor het nog flink aan de calorieen was. Op zich wel logisch maar dus niet iets om dagelijks meerdere glazen van te drinken als je wil afvallen.
pi_73075123
wat een energieloze dag, echt een bluhdag.. hardlopen laat ik aan me voorbij gaan, heb meer visioenen van een heet bad/ thee/ vroeg slapen eigenlijk...

zometeen wel ff eten maken, simpele zalmsalade..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73084802
Duik dr lekker vroeg in Darkelf, klinkt alsof je maandelijkse *happy* period zich aan het melden is
pi_73090883
HIer ook moeheid, bah
Lijnen gaat weer lekker gelukkig. Doordeweeks houd ik 1400/1500 cal. aan en in het weekend neem ik soms wat extra (zoals vanavond een verjaardag, dan neem ik wel een hapje).
Verder elke dag fietsen naar m'n werk, echt fijn
Maar wel vermoeidheid. Zal wel een najaarsdipje aankomen denk ik.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 25 september 2009 @ 08:33:05 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73091300
Argh! Hier lijkt mijn ruggegraat onder invloed van wat slaaptekort echt weg te smelten als suikergoed in de regen...
Discipline is heel ver te zoeken terwijl het vorige week zo goed ging...

*kiezen weer op elkaar zet...
  vrijdag 25 september 2009 @ 08:42:14 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73091392
Ik heb overigens geen idee waar ik dat kleurengebeuren zou kunnen vinden waar jullie het over hebben, maar ik kan zonder ook wel zeggen dat ik knalrood ben.

En wegen doe ik elke dag, idd na het opstaan en toilet, en op de dagen dat ik echt goed bezig ben ga ik ook 's avonds staan.
Wegen na het douchen... no way!

En er komt stras visite en ik wilde iets lekkers gaan halen bij de koffie, maar alleen al door het posten hier heb ik besloten om maar gewoon alleen een rondje te gaan wandelen.
  vrijdag 25 september 2009 @ 08:55:15 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_73091566
In de OP
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 25 september 2009 @ 09:07:04 #95
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73091798
BE, je hebt echt slaaptekort Arme meid

Ik heb spierpijn!!! Gisteren drie straten gelopen voor de Nierstichting, zo'n wijk waar de gemiddelde voordeur 18!!! traptreden van de straat af ligt. En daarna in plaats van volleybaltraining dus de sporthal voorzien van beschermende matten, tig tafels en stoelen enz... Gelukkig heb ik de helft van de tijd met het schema in de hand door de hal gelopen en iedereen vertelt wat te doen zondag moet alles weer opgeruimd worden
pi_73091882
he wat goed dat je collectes loopt sjeen

ik voel me iets beter maar nog niet ongesteld geworden dus dat rommelt nog wat.. nou ja, komt goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:40:21 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73092462
Ik lees de OP eig. nooit, want er staat toch altijd hetzelfde.
En slaaptekort is relatief he... op zich hebben we nog steeds geeen klagen tov heel veel andere mensen.

*zit nu lekker aan een bakje fruit. Peer en kiwi!
pi_73092499
Ik weet niet of er mensen zijn die aan Sonja Bakker doet, maar ze stop ermee.

Per 1 december heft ze haar bedrijf op...

Mijn zusje werkt daar en staat dus op straat.
pi_73092514
puik!

Sonja
Ja doei.
pi_73092566
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees de OP eig. nooit, want er staat toch altijd hetzelfde.
Nu niet.
quote:
En slaaptekort is relatief he... op zich hebben we nog steeds geeen klagen tov heel veel andere mensen.

*zit nu lekker aan een bakje fruit. Peer en kiwi!
Klinkt lekker!
***Levi was here***
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:45:29 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_73092574
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:42 schreef TheFrankey het volgende:
Ik weet niet of er mensen zijn die aan Sonja Bakker doet, maar ze stop ermee.

Per 1 december heft ze haar bedrijf op...

Mijn zusje werkt daar en staat dus op straat.
Vervelend voor je zusje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73092587
dat natuurlijk wel, maargoed... dat neemt mijn mening over madame Bakker niet weg
Ja doei.
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:47:49 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_73092622
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
dat natuurlijk wel, maargoed... dat neemt mijn mening over madame Bakker niet weg
Nee, daarom liet ik dat gedeelte van mijn reactie maar weg

Maarja, er zal wel weer een nieuwe opstaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 25 september 2009 @ 09:55:04 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73092798
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, daarom liet ik dat gedeelte van mijn reactie maar weg

Maarja, er zal wel weer een nieuwe opstaan
Suikervrije drop in de auto was het toch?
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:00:11 #105
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73092923
jaja, het nieuwe fok!dieet
pi_73096711
Sonja stopt

[de rest van mijn mening laat ik maar weg ]

Nog iemand plannen voor het weekend ?
Hier niet echt, gewoon lekker relaxen
pi_73096753
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Suikervrije drop in de auto was het toch?
Suikervrije drop werk bij mij vooral fantastisch tegen verstopping.
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef Stout het volgende:
Sonja stopt

[de rest van mijn mening laat ik maar weg ]

Nog iemand plannen voor het weekend ?
Hier niet echt, gewoon lekker relaxen
Dochter van mijn broer wordt 9, dus daar gaan we morgen heen. En 's avonds gaan we naar Silvester (die van Arie, maar dan zonder Arie). Zondag zal ik wel weer aan de studie moeten en dan is het weekend al weer om.
***Levi was here***
pi_73097014
morgen naar mijn oma, ben ik al een tijdje niet geweest. Ze is bijna 93 dus te lang uitstellen is geen goed idee

Verder gaan we weinig doen denk ik. We hebben het vrij hectisch op t moment (ivm ziekte schoonzus) en vorig weekend was ik al 4 dagen weg dus lekker thuis zijn is ok. Morgen lekker samen koken, wijntje, filmpje.. Zondag uitslapen, hardlopen en naar t strand ofzo als t mooi weer is. (of misschien wel gewoon op ons eigen terras hangen als t lekker weer is)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73100005
jeej bijna weekend! alleen vanavond werken ( werk in een restaurant dus lopen doe ik dan toch wel )
ben alleen bang voor morgen en zondag. dan is vriendlief werken en klussen bij mijn moeder en ik moet thuis blijven voor school.. en als ik alleen ben dan wil ik wel eens veel eten. Het ergst is nog dat wij niet een snoep of chips, nee dan gaat madam namelijk gewoon pasta koken of rijst .. pfff ik hoop dat ik het over leef

tja en over sonja , maar wel jammer voor je zusje..
en over sonja, nja nja valt niet veel over te zeggen... ( heb hier wel 2 boeken van haar liggen.. en 1tje zit nog in verpakking )
pi_73100030
oh en wanneer kom ik in de lijst bij de OP?
heb troel wel gemaild.. zal we druk hebben
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:34:47 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_73100106
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:32 schreef Zoely het volgende:
oh en wanneer kom ik in de lijst bij de OP?
heb troel wel gemaild.. zal we druk hebben
Nou, valt op zich mee, ik moet even wachten tot Bert een aanpassing heeft gemaakt, want op sommige pagina's met users kan ik niet meer bij de editknopjes komen

AH, de knop compability view doet wonderen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73145559
Zo, weekend... lekker genikst, zo lekker een rondje fietsen en dan later aan de spruitjes met vis Geen idee of die combie smaakt gaan we ontdekken

ff mijn lijstje van gisteren, week nogal af
Ik heb bij ons een heerlijke winkel vol spullen zonder gluten en lactose ontdekt !! Gelijk een voorraadje ingeslagen en gisteren gegeten

O : 250 gram kwark met 2 scheppen cruesli zonder gluten
T: 200 gram aardbeien op 2 crackers (zonder gluten)
L: 4 glutenvrije crackers met 100 gram rauwe magere ham, iets fritessaus lijn en 1/2 komkommer
T: klein bakje glutenvrije chips
D: hutspot met speklapje
T: 15 zoute stokjes
pi_73148543
Ik ben tot nu toe vandaag lekker actief geweest.
Eerst 5km wezen hardlopen. En daarna naar het centrum gelopen (wandelen) om te kijken bij de hardloopwedstrijd Utrecht singelloop. Hiermee heb ik ook nog eens 5km afgelegd.
Ook wel leuk om bij die hardloopwedstrijd te kijken. Wel schrok ik dat er flink wat lopers een voor een met de ambulance werden afgevoerd.

Meedoen was voor mij nog even te hooggegrepen. 10km aan een stuk hardlopen zou echt teveel zijn. Maar misschien in de toekomst.
pi_73148692
wat actief Dyna!
En Stout heeft een glutenvrij dieet dus begrijp ik? Fijn als je dan dingen vindt lekker zijn en je wel kan eten

Gisteren waren we de hele dag onderweg, en vandaag ben ik de inactiviteit zelve geloof ik (opoe is gearriveerd ) . Even naar t dorp geweest (oa mooie bloemen gekocht, staat zo leuk in huis) en wat was gedaan. Vanavond ga ik wel koken.. sobanoedels met gemarineerde biefstuk (in currypasta) met limoen, paksoi en waterkers. Gezond en snel. Gisteren bij mijn oma meegegeten in t bejaardenhuis (das echt erg gezellig ) maar daar krijg je aardappelen-vlees-groente. Ouderwets voedzame prak dus.. en gisteravond onverwacht bij mijn zus aangeschoven en pasta gegeten (klein beetje maar toch).. dus vanavond gezond en slank koken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73149746
ja, al sinds het begin(17/8) hoor maar ik had tot nu toe alleen glutenvrije crackers. Nu heb ik in de reformshop echt zowat alles glutenvrij gevonden ! T vermoeden is nl gerezen bij de dieetist dat ik niet zo goed tegen gluten kan. Geen coeliakie maar een mildere vorm, net als mijn zus. Om nu te kijken hoe ik reageer, nu 6mnd zonder en dan een provocatietest.
pi_73149807
fijn dat er tegenwoordig zoveel glutenvrije producten zijn.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 27 september 2009 @ 18:33:50 #117
4177 Jojogirl
pi_73155090
Ik zag nu zelfs in onze C1000 een heel schap glutenvrije produkten. Wel fijn dat er steeds meer is.

En ik heb vanochtend gezumbaad. Was weer ff wennen aan zo'n groepsles met strakke choreografie, maar wel leuk.
pi_73160946
Goedenavond allemaal

Ik ben nu weer bijna 3 weken bezig met dieetpoging zoveel en tot nu toe gaat het eigenlijk prima, alleen was het de eerste weken nog niet echt te zien op de weegschaal. Vorige week was er zelfs maar één onsje af. Maar ik heb hoop voor morgen.
Ik heb in ieder geval wel een regelmaat in m'n eetpatroon gevonden waar ik me vrij netjes aan kan houden. Ik eet wel wat meer dan destijds bij WW, maar daardoor hou ik het volgens mij ook beter vol.

Wat ik nu eet:

O: magere yoghurt met cruesli
L: drie bruine boterhammen met 30+ kaas
T: pakje sultana's/evergreen/liga continue
D: net waar ik zin in heb (maar natuurlijk geen vette hap)
T: ijsje zonder al teveel calorieën (raketje oid) en iets van fruit

Beweging is wat magertjes, ik zwem 1 x per week en fiets elke dag een half uur (2x een kwartier naar mn werk en terug), maar verder niks. Maar voorlopig vind ik dat ook wel weer even genoeg

Ik meld me morgen weer! Fijne avond iedereen!
pi_73161504
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:33 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zag nu zelfs in onze C1000 een heel schap glutenvrije produkten. Wel fijn dat er steeds meer is.

En ik heb vanochtend gezumbaad. Was weer ff wennen aan zo'n groepsles met strakke choreografie, maar wel leuk.
het ziet er allemaal heel leuk uit maar ik ben echt zo niet goed in choreografische dingen dus ik waag mezelf er niet aan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar zondag 27 september 2009 @ 21:31:24 #120
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73161982
Zo... ik ben verbrand Heb gisteren en vandaag heerlijk op terras gehangen, nog even genieten van misschien wel het laatste echte mooie weekend dit jaar. Niet echt veel gegeten, sowieso de schotel met tapas aan me voorbij laten gaan. Dat gaat weer steeds beter, als ik het niet echt lekker vind dan eet ik het niet. Alleen de wijn, die vind ik wel echt lekker, dus laat ik voorlopig ook niet staan En op naaldhakken rondwandelen kost nog steeds aardig wat energie, want ook in Lanaken hebben ze kinderkopjes
pi_73162293
loop je je hakken niet aan gort dan? Daar heb ik wel eens last van als ik op mijn hakken door een stad banjer waar ze van die rotkeitjes hebben...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar zondag 27 september 2009 @ 21:40:15 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73162654
't valt eigenlijk best mee, alleen evenwicht houden is zo'n challenge. Vooral als er tussen de kinderkopjes van dat mos groeit waar je meteen een centimeter of twee/drie wegzakt...
  zondag 27 september 2009 @ 21:42:50 #123
4177 Jojogirl
pi_73162843
Oef, kinderkopjes en naaldhakken? Respect

En iets meer eten en het dan beter volhouden klinkt verstandig Fannetje. Jammer dat de weegschaal nog niet zo onder de indruk is.
pi_73162869
oh ik loop heel vaak even op mijn voorvoet voor de zekerheid als ik over grind of kinderkopjes heen moet met mijn hakken..

is nog goed voor je spieren ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73171605
durf t bijna niet te zeggen... min 2 kg ik snap mijn lijf niet meer....ondanks de hutspot met speklap, de patat met kroket toch zoveel ?
pi_73171635
das veel zeg! hoe doe je dat? Tell me
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73171690
quote:
Op maandag 28 september 2009 07:07 schreef DarkElf het volgende:
das veel zeg! hoe doe je dat? Tell me
zie weblog
Als je bedenkt dat ik deze week patat heb gegeten (met kroket), hutspot met speklapjes en toch flink aan de zoute stokjes en glutenvrije cruesli heb gezeten...dan snap ik het niet meer.

mijn planning voor vandaag bijv.
O : 3 crackers met rauwe ham (ca 75 gr), glas optimel en 2 kiwi's
T: 250 gram yoghurt met vers fruit (druiven in dit geval)
L: 4 crackers met 50 gram oude kaas en 50 gram rauwe ham, rauwkost voor op de crackers, een glas vergeperst sap
T: drinkbouillon met 2 crackers met beleg (ca 30 gram) en een stuk fruit
D: 150 gram aardappelen, broccoli en een hamburger (zelf gemaakt) erbij rauwkost (als ik zin heb)
T: handje zoute stokjes

de glutenvrije crackers (ik heb ze inmiddels in verschillende soorten ) bevatten trouwens evenveel (en soms meer) kcal dan de reguliere crackers.

[ Bericht 17% gewijzigd door Stout op 28-09-2009 07:28:01 ]
  Licht Ontvlambaar maandag 28 september 2009 @ 08:56:44 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73172422
Weet je wat natuurlijk ook zo is Stout, helemaal niet verkeerd bedoeld overigens, maar als je veel af te vallen hebt, gaat het vaak ook sneller... Ik merk nu dat ik veel minder makkelijk afval dan toen ik nog boven de 100 zat. En voor de rest, lekker toch dat het zo gaat, geniet er van!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 28 september 2009 @ 10:35:02 #129
95752 crew  Chell
Kluns
pi_73174217
Jeutje, wat ga je hard Stout! Lekker hoor
  maandag 28 september 2009 @ 10:48:11 #130
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73174508
En? Van het weekend nog een aantal mensen lekker aan het sporten geweest?

Hier een volledige wedstrijd gevoetbald (en gewonnen ) en nog een paar uur op de dansvloer gezweet. Dat was het wel. Nu deze week nog een paar keer ballen en hardlopen.
pi_73174717
geel bijna groen ik wil naar groen bijna blauw
Jusqu'ici tout va bien...
pi_73174737
ps flink aan de sport en minderen met vlees kaas en wijn verder doe ik er niet zo veel aan

EDIT: oh ik heb geen BMI van 27 en ben dus niet welkom hier... nou dan kom ik jullie nog wel tegen in het topic slank de zomer in.. toitoitoi

[ Bericht 45% gewijzigd door Manono op 28-09-2009 11:12:38 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_73177468
Wat fijn dat het zo snel gaat Stout!
Bij mij is het eigenlijk nooit snel gegaan, ook niet toen ik boven de 100 zat.
Achja zolang het er maar af gaat
Donderdag ga ik mezelf weer wegen na 1 maand dat ding genegeert te hebben........ben benieuwd.
pi_73179180
Ja zelf heb ik ook wel zo iets van wow wat fijn. Manlief ziet vooral ook de verandering aan mijn lijf, das natuurlijk ook wel fijn. Ben benieuwd wat deze week brengt. Heb trouwens maar weer eens getelt kwa kcal, 1723 vandaag dus prima op het plan. Vanavond 21/2 uur bowlen ipv 1, invallen in een ander team. Bewegen is bewegen niet waar ?
pi_73179482
bewegen is bewegen idd..

vandaag een bij elkaar raap dagje qua eten, net een grote kom soep op. Vanavond moet ik om 18 uur de deur uit voor Spaans dus dan neem ik wel zo'n maaltijdreep mee voor in de auto heen.. je moet wat he? Om vijf uur eten kan ik echt niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73182918
Wij eten altijd om 17.30....
Al gewend vanaf 1985...nu eten we nog steeds die tijd, komt ook door de kids. Die gaan om 20.00 slapen, dan wil ik niet dat ze nog een maag vol eten hebben
pi_73183087
Les 17 van Evy gelopen........kan niet zeggen dat ik kapot ben maar het is wel even zwaar
pi_73183104
met kinderen is het anders, dat snap ik maar die hebben en krijgen we niet dus ons ritme is gewoon anders
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73183133
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Les 17 van Evy gelopen........kan niet zeggen dat ik kapot ben maar het is wel even zwaar
held!

ik moet morgen 2 moedervlekjes weg laten halen en die zitten precies onder mijn behabandje, niets ergs maar wel een lastige plek.. dus even zien hoe t voelt anders even een weekje niet lopen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73183265
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

held!

ik moet morgen 2 moedervlekjes weg laten halen en die zitten precies onder mijn behabandje, niets ergs maar wel een lastige plek.. dus even zien hoe t voelt anders even een weekje niet lopen..
Nou dan vind ik jou meer een held hoor.....
Ik zit al jaren met een moedervlek op dezelfde plaats (hij gaat ook afentoe kapot en wordt groter) maar durf hem niet weg te laten halen.
Ookal heb ik mezelf nu wel echt opgedragen om in januari te gaan
pi_73183302
stelt weinig voor hoor en met moedervlekken moet je toch uitkijken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73185819
ik wilde vanavond gaan lopen, maar heb net mijn nieuwe mac book pro in huis..
wil toch wel even uitzoeken!

maar ik ben al sinds vorige week in totaal 1,5 afgevallen!
pi_73185868
Hey mac book in de kast en rennen... kom op !! Effe doorzetten nu

ja moedervlekken moet je ook echt mee uitkijken, en weghalen valt mij elke keer weer reuze mee. T verdoven is vaak goed te doen, daarna voel je niks meer
Beter voorkomen dan genezen niet waar !
pi_73186093
idd!

tijd om naar Spaanse les te gaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73186657
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:55 schreef Stout het volgende:
Hey mac book in de kast en rennen... kom op !! Effe doorzetten nu

ja moedervlekken moet je ook echt mee uitkijken, en weghalen valt mij elke keer weer reuze mee. T verdoven is vaak goed te doen, daarna voel je niks meer
Beter voorkomen dan genezen niet waar !
Jullie hebben helemaal gelijk (en vind het fijn om te horen dat het niet al te pijnlijk is)
En ergens ben ik ook juist wel bang voor dat er iets mis mee is, dus dan weet ik het liever niet (geen goede tactiek I know)

Veel plezier in Spaanse Les DE!
pi_73193317
vorige week was Spaans echt spannend, nieuwe gezichten en zo maar vandaag was het echt heel leuk
dus heb er weer helemaal zin in..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73195298
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Leuk om te lezen dat we bij dezelfde les zijn. Ik heb les 17 zondag gelopen. En ik vond hem ook erg zwaar. Kwam echter ook omdat ik het niet goed opgebouwd had en de eerste interval veel te hard van stapel liep.
pi_73195621
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:04 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Leuk om te lezen dat we bij dezelfde les zijn. Ik heb les 17 zondag gelopen. En ik vond hem ook erg zwaar. Kwam echter ook omdat ik het niet goed opgebouwd had en de eerste interval veel te hard van stapel liep.
Je moet inderdaad niet te snel van start gaan
Ik loop het wel echt constant op dezelfde snelheid, later in de les gaat het meestal wel iets lekkerder omdat ik dan warmgelopen ben

Ik kijk wel op tegen les 19 en daarna
pi_73199429
Het valt mij op dat in de lessen die nu komen er eigenlijk geen warming up meer is. Dat is best wel slecht, dus was ik van plan om eerst zelf even 1 a 2 min er voor te plakken als warming up.
pi_73202220
geen warming up meer? ik doe sowieso altijd rekken en strekken voor we gaan beginnen, vond t al wat waardeloos dat ze daar steeds niets over zegt..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73202363
Ik ben echt slecht in de warming up meestal wil ik gewoon meteen beginnen, heel slecht
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:59:01 #152
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73202398
Dat ligt eraan of hetgeen waar je mee wilt beginnen een WU zou kunnen zijn? Met hardlopen kan dat vaak wel, maar zou je wel even rekening moeten houden dat het niet onverstandig is om te rekken en te strekken enzo.
pi_73202430
nou ja ik ga ook niet eerst 10 minuten van alles rekken en strekken en inlopen hoor, zou ik eigenlijk misschien wel (niet zólang maar toch iets langer dan nu) moeten doen nu t kouder wordt...

Oh ja ik las gisteren iets grappigs, vrouwen die vaak op hakken lopen (moi ) hebben sneller last van hun schenen bij hardlopen omdat hun benen heel anders getraind zijn ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:20:40 #154
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73202763
Misschien op je hakken gaan hardlopen
pi_73202896
nou ben ik erg goed op hakken maar dat gaat me nét te ver
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 september 2009 @ 09:33:45 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73202988
Gaan we trainen voor de stilettorun
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:42:42 #157
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73203122
Ik sla even over
pi_73203214
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:33 schreef Sjeen het volgende:
Gaan we trainen voor de stilettorun
ik heb wel eens gezien hoe dat er aan toe gaat maar dat gaat echt hard
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73203657
Hmm van mijn schenen heb ik niet echt last.....ik merk wel dat ik ook echt op mijn voorvoet ren.....
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:49:39 #160
4177 Jojogirl
pi_73204459
Ik ben echt slecht in het lopen op hakken, dus ik sla even over. Gisteren wel heerlijk hardgelopen, maar dan op m'n hardloopNikes. 6 km en het ging echt lekker. Helaas was de weegschaal nog niet echt positief over al het sporten: niks afgevallen de afgelopen week
pi_73207487
zo de dermatoloog heeft de 2 vlekjes weggehaald, echt een werkje van niets. Je hoeft er echt niet bang voor te zijn (alleen de verdoving is héél even niet leuk maar das echt maar heel even)

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:04:37 #162
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73207889
Mooi dat het allemaal goed is gegaan.

Ook een manier om overtollig gewicht kwijt te raken, wat scheelt dat nu? (sorry, dat was wel een heul slecht grapje, ik weet het)
pi_73208225
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73214656
Darkelf ik zei het toch
Jojogril, als je niet aankomt, zet je dan geen vet om in spieren ? Dan val je ook niet af !!
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:27:01 #165
4177 Jojogirl
pi_73219015
Gelukkig dat het op die verdoving na meeviel DE. Wordt het weggehaalde weefsel nou nog onderzocht o.i.d. of is het zo gewoon klaar?

Ja, misschien is dat het wel Stout. Ik moet al een tijdje elke week wel iemand overtuigen dat ik echt geen kilo's en kilo's kwijt ben, want dat vraagt iedereen me "Goh hoeveel ben bij wel niet afgevallen?". Nou nog geen 2 kilo dus het laatste kwartaal, maar dat schijnt visueel anders te lijken. Ik houd het er maar op dat m'n hormonen eindelijk ontzwangerd zijn en m'n vet en spieren zich nu herverdelen ofzo.

En ik zou gaan softballen vanavond, maar dat is afgelast vanwege de regen. Misschien ga ik dus straks nog wel ff naar de sportschool, eens kijken of er nog leuke lessen zijn.
pi_73219078
nee hoor tis gewoon klaar, zag er prima uit verder.

dat herverdelen ken ik wel, dan zie je op de weegschaal niets maar aan je kleding en lichaam merk je toch wel van alles en das ok!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:30:49 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73219156
Fijn dat het mee viel DE!

Ik durf het nog niet hardop te zeggen, maar vlgs mij heb ik het knopje weer gevonden. Goede stok achter de deur is dat ik as maandag voor het eerst sinds mijn verlof weer op mijn werk langs ga, en natuurlijk kunnen er geen wonderen gebeuren in 1 week, maar alles is meegenomen.
pi_73219465
kleine yeah voor stokjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73219713
voor BE's knopje
pi_73226802
en voor heerlijk 90 minuten sporten
en een sportbroek die opeens afzakt ookal komt hij net uit de was/droger etc (ookal is dat niet echt fijn tijdens het sporten )
pi_73232023
BE super !!! Stokken achter de deur zijn altijd goed !
pi_73232090
de weegschaal was weer vriendelijk, de bijna min 6 van vorige week was vanmorgen min 6.1
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73232325
Goed zo DE !!! Dr af is dr af moet je maar denken !
pi_73232409
idd, het gaat mij veel te langzaam (heb nooit veel geduld gehad ) maar goed eraf is eraf. Omgerekend zo'n 7 ons per week...

En als ik me bedenk dat we ś avonds wel lekker eten maar wel zo licht mogelijk bevalt goed, en houden we makkelijk vol ben ik al helemaal tevreden. Het leven moet wel leuk blijven hoor en koken is nu eenmaal leuk. Bovendien is het erg grappig om zo lekker mogelijk te koken en natuurlijk wel gezond , licht maar toch voedzaam.

vanavond maak ik een ovenschotel met garnalen. Uitje en knoflook fruiten, tomaten en bosui erbij en wat peterselie. Bouillon erbij en wat laten pruttelen tot een saus. In een ovenschaal doen, van die grote garnalen erdoor en wat geitenkaas erover kruimelen en +- 10 minuutjes in de oven. Erg lekker en op de kaas na superbraaf.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73232751
7 ons per week is toch erg goed DE!
En die ovenschotel klinkt erg fijn Ik moet eigenlijk echt meer tijd besteden om eens te gaan zoeken naar lekkere en redelijk magere recepten.

Maar nu eerst hardlopen
Wil morgen als ik mezelf weeg toch wel iets van verschil zien
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 september 2009 @ 08:51:46 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73232795
Zo, weer een stapje dichter richting geel

BE, zo'n stokkie is altijd fijn Ik had vanmorgen een leuke ontmoeting met de kleuterjuf van Isa van vorige jaar. Die vroeg of ik zoveel was afgevallen Wel helemaal 1,5 kilo ofzo... Maar dat is blijkbaar in mijn gezicht te zien
pi_73233181
Heerlijk toch sjeen die complimenten ?
Ik ben mijn kast aan het herontdekken Dr ligt nog zoveel in wat ik nu weer pas of bijna pas.. Kan weer elke dag wat nieuws aan momenteel ! (ben inmiddels van maat 54 naar 50 gegaan.

7 ons per week is super DE ! Das per maand toch iets van 3 kg !!
je recept klinkt goed, alleen hou ik niet van garnalen... enne kaas is eigenlijk helemaal niet zo slecht hoor ! Geitenkaas bevat belangrijke eiwitten !
pi_73233581
Ik kom wel kleding tegen die eigenlijk wat te groot begint te worden, maar mijn gewicht is niet veel anders dan vorig jaar...

Afgelopen weekend allemaal leuke dingen gehad, en daardoor nu wel weer wat zwaarder. Jammer, want morgen is mijn officiele weegdag, dus die zal wel iets in de plus komen.

Ik merk dat ik ergens wel ontevreden ben met hoe ik er nu uitzie, in plaats van blij te zijn met wat ik al bereikt heb. Maar het is ook nog niet genoeg om het echt langer dan 2 weken vol te houden lijkt het..

Beetje lastig dus..
  woensdag 30 september 2009 @ 10:28:14 #179
4177 Jojogirl
pi_73234894
7 ons per week is toch super?

En lekker dat je weer allemaal nieuwe/oude dingen uit je kast past Stout. Best leuk, shoppen in je eigen kast

Boadicea gewoon stug volhouden dan komt die weegschaal vanzelf wel.

Ik ben gisterenavond uiteindelijk maar gewoon gaan fitnessen want er was geen leuke groepsles (alleen BodyBalance, maar dat is me niet actief genoeg). Lekker gefietst, gecrosstrainerd en een minilesje buikspieroefeningen gedaan. Tot mijn verbazing bleek ik daar vanochtend geeneens spierpijn aan overgehouden te hebben
Vanavond weer hardlopen, als het weer zo blijft in de regen, jeetje wat is het herfstig ineens..
pi_73235525
DE, wat lekker recept Zo jammer dat B. niet van garnalen houdt, ik ga het lekker toch maken binnenkort.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73236549
ik kreeg net bij de fysio te horen dat ik weer heel langzaam mijn sport op mag gaan bouwen...

hopelijk geeft dat wat extra motivatie..
pi_73236672
lekker dat je weer mag beginnen met sporten

en dat recept is idd lekker, wat donkerbruin stokbrood erbij voor de saus is ook lekker maar dat doe ik niet zo vaak, mijn darmen vinden brood stom.

hardopen in de regen voelt de eerste minuut vervelend maar t koelt zo lekker af tegelijkertijd dat ik de regen al snel vergeet. Mijn plekjes voelen op zich goed maar wacht nog even met een sportbeha eroverheen aan sjorren denk ik, misschien vrijdag weer met een wattenschijfje ertussen als stootkussen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73239730
7 ons is idd goed. ik heb altijd geleerd dat je ongeveer 1 kilo per week kwijt kan.

kent iemand een goede sport beha? want ik heb er een paar gehaald en terug gebracht omdat het met rennen toch pijnlijk was
pi_73240140
ik heb een pumasportbeha die voor mij goed zit. lekker stevig zonder te knellen of te schuren.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 30 september 2009 @ 13:23:53 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73240156
DE, netjes hoor! En stout ook!
Sjeen, heerlijk toch, die complimentjes!

Mager en toch lekker koken vind ik idd ook leuk. Ik heb een paar recepten uit de slank-topics gehaald een tijd terug (die wraps en wat dingen met curry-pasta) en daar vreten we echt onze vingers bij op.
pi_73240528
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73246245
Vanmorgen kom ik op school : mijn mentorleerlingen zitten in de les waar ik even naar binnenloop om wat te overleggen met de docent. Krijg ik toch een berg complimenten Kreeg dr een kleur van ! Als ik al niet door wilde gaan, is dit toch wel heel super !
*glimt !*

BH's ? mmm gewoon een die past kwa voorgevel das soms best lastig
pi_73246500
complimenten zijn ok
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73247017
thanks dardkelf.. zal een kijken. had laatst van Nike, maar die hebben geen echte houvast voor :S
pi_73248517
Shockabsorbers FTW, ook! Prijzig, maar je kunt ze natuurlijk ook best in de uitverkoop of op ebay kopen, sportBH's hoeven niet hip te zijn
pi_73248678
ik had er eerst een van de hema, die was ok voor fitness... maar voor hardlopen echt niet. Ik kwam toen in de puma outlet in Roosendaal die rode tegen, prima ding en was niet heel duur. Als deze weg moet koop ik denk ik wel een shockabsorber, nét iets betere stevigheid nog denk ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73264494
Na een maand mezelf niet gewogen te hebben is het resultaat bijna -3
Dus nu ga ik gewoon weer een maand niet op de weegschaal staan het hoeft niet zo snel te blijven gaan trouwens, maar mag wel dan ben ik dit jaar nog klaar
pi_73264726
Wow Sarabi !! Goed gedaan !!
pi_73264943
-3 wat goed!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73276326
toch maar niet hardlopen vandaag, dat ene plekje ziet er qua genezing iets minder uit als die andere... zit ook precies op de grens tussen wel onder je beha en niet.. misschien is zweten en rennen dan even niet zo handig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:32:23 #196
4177 Jojogirl
pi_73287985
Leuk idee van YPPY: Chocoladeworkshopmeet
pi_73288293
leuk idee idd, ben alleen geen meetmens en bovendien ook geen chocolademens

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 01-10-2009 21:48:40 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73288586
Maar je kunt de chocolade ook prima weggeven DE, ik was echt de held van de week bij zo ongeveer iedereen die ik kende. En de appeltaart vooraf is natuurlijk ook gezellig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73288759
I know I know maar ik ben gewoon niet iemand die dol is op meets.
die meet bij SOL vorig jaar? was ook echt heel eng voor me .. dat was genoeg eng voor een paar jaar voor mij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73289148
Jammer, maar ook zonder dat je komt, weet ik gelukkig dat je een leuk mens bent.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_73289434
andersom ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73290342
ja maar, ja maar.... het hele idee is toch om kilo's kwijt te raken?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:33:53 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73290561
Ja, maar de boog kan niet altijd gespannen blijven.
Mss eerst een uur een stadswandeling ofzo doen dan?

Vanmiddag gezwicht voor chocolade-pepernoten helaas... het was te sterk.
En ik heb 's avonds moeite... Er is niet veel in huis gelukkig, maar toch...
pi_73290652
ik heb vanavond een glas rode wijn genomen , mag eigenlijk niet van mezelf maar heb t goed gepraat doordat witte wijn veel slechter is en de weegschaal vanmorgen weer heel aardig was
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73290700
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:29 schreef dyna18 het volgende:
ja maar, ja maar.... het hele idee is toch om kilo's kwijt te raken?
Dat is het ook, maar ik heb dat ik juist door elkaar te ontmoeten en elkaar 'echt' te spreken dat ik weer gemotiveerd raak. Het is ook eerlijker, omdat het niet openbaar is. Mannen schrikken daar soms van, dat moet ik toegeven, maar het is ook fijn. We doen ook regelmatig gezonde dingen, zoals wandelen, maar nu lekker het mij en 2 anderen leuk om juist nieuwe mensen te zien. Die er anders niet zijn en die (denken we) een vrij grote drempel ervaren om bijv. in je blootje in de sauna te gaan zitten. Het voordeel van zo'n workshop is dat het 'gewoon leuk' is en daarnaast zit je niet meteen een hele dag aan elkaar vast. Als je 'nieuw' bent, kun je ook alleen voor de workshop meegaan, omdat te ervaren hoe het is.
*OUD heilige*
pi_73290781
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:

Vanmiddag gezwicht voor chocolade-pepernoten helaas... het was te sterk.
En ik heb 's avonds moeite... Er is niet veel in huis gelukkig, maar toch...
Op welke momenten 's avonds gaat het mis? Snacken voor te tv? Tijdens het fok!ken? Als je dat weet, kun je voordat je de 'beruchte' activiteit gaat doen, iets gezonds klaar zetten. Als er al een schaaltje komkommer staat voordat je de tv aanzet, is het makkelijk dat op te eten ipv iets anders te gaan halen.
*OUD heilige*
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:43:09 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73290954
Ik kijk nu naar de laatste 10 minuten van Grease, mijn god wat is zij mooi slank!

*mompelt iets over totaal onhaalbaar en niet realistisch...
pi_73291056
je moet wel zo gebouwd zijn natuurlijk wil je zo zijn/worden
ben ik ook niet, zal ook nooit maat 36 hebben, ik heb namelijk wel heupen en borsten

niet blind staren op zoiets joh...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:50:26 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73291323
Oh nee, dat doe ik ook niet hoor, maar ik schakelde over en viel precies in de slotscene waarin zij in die superstrakke zwarte broek genaaid is. En het contrast was even zo heerlijk groot.

Ik hoef ook geen 36 hoor. Met 40 of 42 zou ik al weer heel blij zijn.
Sowieso begin ik steeds minder te voelen voor een streefgewicht, alles lichter dan nu is mooi meegenomen zeg maar. Natuurlijk heb ik wel iets in mijn hoofd, maar zoals gezegd, 1 kilo minder is ook goed.
pi_73291550
stiekum een idee in je hoofd hebben snap ik hoor maar idd, alles wat eraf gaat en blijft is al ok

ga zo maar eens lekker mijn bed in, morgen weer een dag...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73293221
Thanx voor de lieve reacties op mijn gewichtsverlies
Vanavond een heerlijke avond met vriendinnen en vriendje gehad, uiteten geweest en daarbij een cocktail gedronken
Nu weer normaal verder
pi_73296752
goeiemorgen, bijna 7 kilo is eraf das wel motiverend om zo door te gaan hoor .. en ik heb niet eens hardgelopen deze week...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73301239
Mijn gewicht doet erg raar, ik ben vanochtend ineens 1,5 kilo lichter dan gisteren. Nu 72,5 en over een halve kilo in het groen. Eindelijk weer eens wat eraf. Ik ben blij
Vanavond maar eens de curry van Ainsley proberen.

[ Bericht 9% gewijzigd door zesje op 02-10-2009 12:08:19 ]
pi_73301948
bijna in t groen, wat goed zeg! Hoeveel ben je nu dan in totaal afgevallen als ik vragen mag?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:31:26 #215
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73302055
Dat zijn goede berichten, gefeliciteerd dames(?). Maar top, ga zo door.
Vanavond of de hardloopschoenen of de fietsschoenen aantrekken, even het weer afwachten .
pi_73302080
Wow zesje !! van harte !! Goed gedaan hoor ! Groen in zicht, wat enorm gaaf !

Hier heb ik gisteren geprobeerd om mezelf om zeep te helpen, zonder dat ik het door had hoor : had bunkerdag en dacht : lekker een ijsje.... tot ik stikte zowat, zo vol slijm zat mijn keel van de melk..... stom ! Maar geen ijsje met melk erin dus T gaat nu wel, keel is nog steeds dik en slijmerig. Merk ook dat mijn lijf t niet leuk vond, hou nu vocht vast.
pi_73302123
jeetje das schrikken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73308729
Thanks 8,5 kilo totaal nu DE
Gets wat eng Stout!
pi_73310063
t was ook eng...wil maandag even naar de huisarts, stel je voor dat dit gebeurt nog een keer. Of wie weet reageer ik nu ineens veel sterker dan voor heen.
pi_73310133
das idd eng hoor. ik heb zelf een noten-pinda allergie (al zolang ik weet hoor maar ik kijk gewoon altijd uit) en na een keer, een paar jaar terug, flink gereageerd te hebben op iets waar toch stiekum sporen van noten inzaten (last van mond en tong en keel, heel koud, rillen, lage bloeddruk enzo) ben ik ook maar naar de huisarts gegaan en heb sindsdien altijd epipennen bij me.. (van die adrenalinepennen aangezien ik een anafylactische shock kan krijgen)

gewoon naar de huisarts gaan, dit zijn idd dingen die je serieus moet nemen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73313457
Goed bezig iedereen.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:05:10 #222
1762 YPPY
Yppiaans
pi_73316335
zesje, ga jij ook mee meeten? Ik lees regelmatig van je, nu wil ik wel eens een gezicht erbij zien.
*OUD heilige*
pi_73327139
Hatsjoe....Proest, kuch....kortom mega verkouden...niet gek met al die zieke mensen om me heen.
Chocolademeet.. ik weet het nog niet.
pi_73327919
goeiemorgen, mijn man zegt net toen ik langsliep:hé je kont veranderd! en idd, ik heb eens staan kijken net naar mezelf en die is idd aan t veranderen de goeie kant op welteverstaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73331408
ondanks dat we eters hebben vanavond en we lekker gaan koken is het meeste nog heel gezond ook ( uit Low fat meals van Ainsley). Viskoekjes uit de oven met gerookte makreel en een salade van rucola, pecorino en sjalotjes uit de oven met balsamico . Alleen het dessert is slecht baked cheesecake met blauwe bessen maar de mr heeft een kleine gemaakt ipv een grote (handig van die kleine bakblikjes) dus dat moet weer schelen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:33:34 #226
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73331837
Heeft iemand nog een idee over hoe je een "verantwoorde" lasagne kan maken? Ik gebruik sowieso al mager vlees. Maar iemand nog andere ideëen? (over de andere creatieve ingrediënten zal ik jullie niet teveel lastig vallen)
pi_73332230
je kan het met groente maken (aubergine bijv in dunne plakken) ipv deeg... dat scheelt koolhydraten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:03:40 #228
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73332541
das wel een idee. Nog een alternatief voor de kaas?
pi_73333254
Light mozzarella

Bechamelsaus met een klein beetje geraspte parmezaan erdoor?
pi_73351231
Mmm klinkt allemaal erg lekker !
Jammer dat ik gisteren en eergisteren geen smaak had, zorgt er ook voor dat je weinig trek hebt.
Hier zal ik ook nooit een maatje 38 worden, hoeft van mij ook niet. Maat 42/44 zou al super zijn.

Ohh de eitjes zijn klaar ! Tijd voor een gekookt eitje, het is zondag tenslotte ! Fijne zondag allemaal !
  zondag 4 oktober 2009 @ 08:44:08 #231
1762 YPPY
Yppiaans
pi_73351272
Geen kaas op de bovenkant, dat deden wij. En veel groenten, tomaat, paprika, champignons, ui zodat je vooral groente eet en maar weinig saus.

Met een bmi van 22 zat ik nog in maat 40 met broeken. Lager zal ik dus nooit komen, maar dat is goed.

Eet smakelijk Stout!
*OUD heilige*
pi_73351606
Ik heb laatst lasagne van dunne plakken courgette gemaakt. Voor de rest groenten en rundergehakt erin, en wel een klein beetje kaas erover. Was echt verrukkelijk!
Sara
Merel
Ukje
pi_73351709
goeiemorgen wat een lekkerde dag. Was eigenlijk van plan te gaan hardlopen (kijken of dat ok gaat) maar misschien ga ik wel naar t strand, lekker eindje lopen..

zalig zo'n zondag die vrij in te delen is.

Vanavond gaan we trouwens tempura eten wel frituur dus maar met vers vet, zelfgemaakt beslag en erin garnalen, courgette, zoete ui, paddestoelen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73352768
Doen DE... lekker gaan lopen.
pi_73352968
we gaan zo naar Vlissingen, tis zulk zalig weer!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 5 oktober 2009 @ 10:11:11 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73384676
Gisteren heerlijk door Aubel en Luik gewandeld. In Aubel franse kaas en groente gekocht, 's avonds onder het genot van die franse kaas de groente verwerkt tot soepgroente, weer een diepvriesvak vol
pi_73386459
Ben je naar de markt geweest daar en is dat leuk?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73386514
Gisteren voor het eerst weer chocolade pepernoten op maar proberen niet meer te doen
Vanavond maar weer hardlopen
pi_73386568
gelukkig lust ik veel sinterklaas dingen niet

Vanavond naar Spaans en morgen weer hardlopen, moet weer in een ritme komen en mijn plekje ziet er een stuk beter uit dus dat gaat vast goedkomen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 5 oktober 2009 @ 11:33:38 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73386627
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:26 schreef DarkElf het volgende:
Ben je naar de markt geweest daar en is dat leuk?
Naar de zondagse streekmarkt in Aubel We gaan eens in de maand ongeveer, altijd franse kaas halen. En er ligt een schoenenwinkel waar we altijd hele leuke schoenen voor Isa weghalen, tegen een fijne prijs.

Luik gaan we ook regelmatig heen, best een leuke stad zo. En we gaan standaard de zondag voor kerst, naar het Bat (de zondagsmarkt). Lekkere dingetjes halen en daarna naar de kerstmarkt.
pi_73386672
leuk, hou wel altijd van die dingen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73389549
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:31 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig lust ik veel sinterklaas dingen niet

Vanavond naar Spaans en morgen weer hardlopen, moet weer in een ritme komen en mijn plekje ziet er een stuk beter uit dus dat gaat vast goedkomen.
Ik lust het wel, maar normaal eet ik het niet.
Alleen gisteren kon ik het niet laten om een handje te nemen maar veel meer zal het ook niet gaan worden dit jaar
pi_73389633
ach alles met mate hoor. je mag heus wel eens zondigen. alleen maar opletten houdt niemand vol.

Ik ben zelf bijvoorbeeld erg blij met mijn maandag-vrijdagavond (dan mag ik een wijntje ) braaf ritme bijv. Zaterdag en zondag mag ik gewoon eten (en merk dat ik onbewust/bewust toch niet helemaal los ga) van mezelf en zo gaat het prima.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73394898
Ohh wij hebben hier ook een keer per week P-dag (en aangezien 3 van die P's tarwe of zo bevatten is het vaak patat) en vorige week heb ik echt veel meer gegeten dan anders, behalve in het weekend en toch weer afgevallen.

Ik vind jullie recept voor lasagne lekker klinken, ga ik zeker eens maken ! Grillen of koken jullie die aubergine of courgette ook ?
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:38:12 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_73394968
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:33 schreef Ender_W het volgende:
Heeft iemand nog een idee over hoe je een "verantwoorde" lasagne kan maken? Ik gebruik sowieso al mager vlees. Maar iemand nog andere ideëen? (over de andere creatieve ingrediënten zal ik jullie niet teveel lastig vallen)
witlofblaadjes!

Eventueel zoeken op lasagne en montignac, kom je het recept vast wel tegen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:42:14 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_73395091
Dienstmededeling

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73395139
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:42 schreef Troel het volgende:
Dienstmededeling

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
Misschien dat een modje dit aan de OP kan toevoegen.
***Levi was here***
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:44:32 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_73395158
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

Misschien dat een modje dit aan de OP kan toevoegen.
Ik heb het in de wiki gezet voor het volgende topic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73395716
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:44 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb het in de wiki gezet voor het volgende topic
Goed gedaan!
***Levi was here***
pi_73396459
succes met alles troel

heb nu een bakje griekse yoghurt met rode besjes, oh wat is dat lekker !

straks naar Spaans dus ik eet in de auto wel een maaltijdreep. Heb om 16 uur een grote kop bietensoep op dus buiten dat mijn eten wat raar verspreid is over de maandag is het verder wel genoeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73398255
Klinkt ook lekker Darkelf ! Succes met je les.
Hier stond koolraap, piepers en vlees op het menu ook erg lekker
pi_73402433
Hier stond de laatste dagen zooi op het menu. Afgelopen donderdag hebben we de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en vanavond hebben we voor het eerst weer een redelijk normale maaltijd gegeten. Ik durf de weegschaal momenteel niet eens aan te kijken.
***Levi was here***
pi_73417039
Goeiemorgen, vanavond weer hardlopen, even rustig aan en als t goed gaat ga ik donderdag weer gewoon les 12 doen..

Vanavond staat er heel braaf maar heel lekker eten op t menu: geroerbakte gemarineerde kip (sojasaus, sherry, beetje suiker en sesamolie ) met boekweitnoedels, chilipeper, bosui, gember en taugé

Gisteren een rokje aangedaan die ik al een tijdje niet aan heb gehad en die hangt een stuk lager, gelukkig heb ik heupen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:59:11 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_73417063
Ik heb gisteren een heerlijke bak friet gehad met een nog lekkere frikadel speciaal.

En het heeft me zelden zo goed gesmaakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73417159
Net les 19 gelopen ookal kijk ik echt op tegen elke les nu, het gaat steeds toch wel meer dan redelijk
Ik vind mezelf op het moment erg slank in mijn gezicht en de mensen om mijn heen zeggen dat de broeken een stuk losser om mijn benen zitten....dus ben benieuwd wat ik over een maand op de weegschaal zie
pi_73425549
dat wordt rennen in de regen straks, eigenlijk helemaal niet erg, koelt lekker af. Alleen de eerste minuten zijn ff wennen

Heb net kip in een marinade van sojasaus/sesamolie/beetje suiker en sherry gezet ruikt goddelijk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:17:26 #257
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73427603
Zometeen lekker ballen in de regen , als er voldoende teamgenoten zijn. (en ik geen wedstrijd hoef te spelen).
Ben ik weer alleenig, ga ik ook lekker hardlopen. Ook leuk
pi_73427797
Het begint nu wel echt herfst te worden he, met al die regen
Hebben jullie ook het idee dat je in een bepaald seizoen beter afvalt dan in een ander seizoen?
pi_73427888
geen idee, geen ervaring mee nog
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73427931
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:25 schreef DarkElf het volgende:
geen idee, geen ervaring mee nog
Ahh is dit je eerste lijnpoging?
Ik merk wel dat ik echt periodes heb waarin het veel sneller gaat en heb ook het idee dat dat is wanneer de zomer weer voorbij is
pi_73428102
nee hoor niet de eerste poging. Wel de eerste keer dat het lukt.

(hiervoor heb ik 10 jaar medicatie geslikt die op mijn schildklier en stofwisseling werkte waardoor ik op een gegeven moment, gelukkig, niet meer aankwam, maar waardoor ik, wat ik ook probeerde, ook geen pond afviel. Nu ben ik zonder die troep en nu val ik dus wel af )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73428429
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:31 schreef DarkElf het volgende:
nee hoor niet de eerste poging. Wel de eerste keer dat het lukt.

(hiervoor heb ik 10 jaar medicatie geslikt die op mijn schildklier en stofwisseling werkte waardoor ik op een gegeven moment, gelukkig, niet meer aankwam, maar waardoor ik, wat ik ook probeerde, ook geen pond afviel. Nu ben ik zonder die troep en nu val ik dus wel af )
Ow ok, sorry dat kon ik me niet meer herinneren
En fijn dat het nu lukt en dat je zonder de medicatie kan
pi_73428894
oh dat maakt niet uit toch? ik onthoud ook zoveel niet van wat ik lees hier..

t regent nog steeds, hard...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73432282
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Net les 19 gelopen ookal kijk ik echt op tegen elke les nu, het gaat steeds toch wel meer dan redelijk
Ik vind mezelf op het moment erg slank in mijn gezicht en de mensen om mijn heen zeggen dat de broeken een stuk losser om mijn benen zitten....dus ben benieuwd wat ik over een maand op de weegschaal zie
Goed bezig zeg.
Ik hoop dat het later nog droog wordt om ook les 19 te doen.
Heb je zelf de warming up voor Evy aan nog gedaan?
pi_73432827
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:50 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Goed bezig zeg.
Ik hoop dat het later nog droog wordt om ook les 19 te doen.
Heb je zelf de warming up voor Evy aan nog gedaan?
Nee
Tot nu toe ook nog niet echt last van gehad.....

Net pas mijn avondeten op en moet over een uur alweer sporten, blah voel nu al dat ik er problemen mee ga krijgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sarabi op 06-10-2009 19:27:31 ]
pi_73433898
het was droog lekker gelopen en net heerlijk gegeten licht en supergezond.

makkelijk te onthouden warmingup:

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73437991
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef DarkElf het volgende:
het was droog lekker gelopen en net heerlijk gegeten licht en supergezond.

makkelijk te onthouden warmingup:

Samenvattend, voor een lange rustige jogging loop hoef je niet al te lang warming up te doen. Een paar minuten is genoeg. Bijvoorbeeld door zeer rustig te beginnen en je lichaam op temperatuur te laten komen. Dan even rustig aandoen en een paar oefening voor de gewrichten.

Niet al te moeilijk dus geen reden om te laten schieten.

Net terug van Evy 19 trouwens. Het ging erg lekker. Het is nu het droog is ook erg lekker weer om te lopen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:33:46 #268
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73447134
Lag het aan mij, of was het gisteren echt heerlijk warm om te sporten?
Ik vond het erg prettig om bezig te zijn
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 oktober 2009 @ 09:48:13 #269
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73448597
Te warm als je het mij vraagt... Maar goed, ik moest vergaderen gisteren, sporten komt morgen
pi_73449246
Het was inderdaad warm, te warm is het nooit maar van mij mag het ook wel weer koeler zijn tijdens het sporten
Ik ga zometeen bloedgeven, alleen wou ik vanavond ook gaan kijken bij een les zumba (zijn nu inloopdagen).
Dus denk dat ik niet echt fanatiek mee doe, maar ik zie van zelf wel of het iets voor mij is.
pi_73468363
Zumba was leuk ik denk dat ik dit ook 1x in de week er bij ga doen
pi_73470942
zumba ziet er idd heel leuk uit en zal ook leuk zijn als je enig gevoel voor choreografie hebt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73471547
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:47 schreef DarkElf het volgende:
zumba ziet er idd heel leuk uit en zal ook leuk zijn als je enig gevoel voor choreografie hebt
ik zit al een paar jaar op allerlei soorten dansles dus merk inderdaad wel dat dat gedeelte makkelijker gaat
Maar de muziek is sowieso wel lekker vrolijk.
Tijdens het sporten ging het goed maar daarna voelde ik me een beetje slap, de volgende keer toch niet de avond na het bloedgeven gaan sporten
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:39:28 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73472978
Bikkel, Sarabi! Na bloed geven ook nog sporten

Zumba is zeker leuk En ik dacht ook altijd geen gevoel voor choreografie oids te hebben! Maar na een paar lesjes Zumba merk ik wel dat ik steeds beter mee kom enzo, en dat is echt leuk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73473100
sporten na t bloedgeven? bikkel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73476980
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bikkel, Sarabi! Na bloed geven ook nog sporten

Zumba is zeker leuk En ik dacht ook altijd geen gevoel voor choreografie oids te hebben! Maar na een paar lesjes Zumba merk ik wel dat ik steeds beter mee kom enzo, en dat is echt leuk!
Goedzo dus het wordt steeds leuker
En tja ik had nu geen keuze na het bloedgeven omdat dit zo'n inloopdag was
pi_73479109
vandaag weer hardlopen en t eten is makkelijk; kliekjes
(ik heb nog wortel-sinaasappelsoep over van gisteren en noedels met kip enzo van eergisteren... de mr zit vanavond in Duitsland dus ik eet alleen.. kliekjes is wel zo handig dus )

deze week is niet mijn beste week, beetje zondig gedrag hier en daar en dus weigert de weegschaal ook mee te werken en die blijft op -6.5/-6.6 staan.. nou ja terecht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 oktober 2009 @ 10:09:04 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73479194
Vandaag ook kliekjes bij ons, zuurkoolstampot van gisteren. Ik probeer altijd vooruit te koken voor donderdag. Isa heeft dan zwemles en is heel moe. Ik moet om acht uur naar training. Dus het is dan heel fijn als je alleen maar hoeft op te warmen en meteen kunt eten...

Moet zeggen dat het laten liggen van snaaispul me steeds makkelijker afgaat weer. En ook het beperken van wijn tot de weekenden gaat eigenlijk prima Ik kom er wel weer zo
pi_73479363
beperken van wijn gaat hier ook makkelijk alleen hadden we wat snaaispul nog van het bezoek dit weekend en dat is niet handig. (stomme is, vroeger als we snaaizooi in huis hadden liggen kon ik er veel makkelijker vanaf blijven, nu is het ineens heel verleidelijk?)

zolang we geen snaaidingen in huis hebben talen we er ook niet naar, maar als het er ligt is het toch wel lastig.. gelukkig leer je van zoiets dus hebben we na het weekend (boodschappen) net zoals de vorige weken weer maagdelijke kasten met alleen de dingen die we nodig hebben erin
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 oktober 2009 @ 10:21:51 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73479498
Wat snaai betreft, ik heb hier een kast vol met koekjes, snoepjes, chocola, chips, nootjes en zoutjes... Maar geen zin erin, nu is dat altijd wel zo geweest eigenlijk. Zolang ik geen pak koekjes uit de kast haal, is er helemaal geen probleem. Dan blijft het er liggen tot Isa of vriend het opeten of tot ik het weggooi wegens over datum

En op dit moment smaakt toch niets, want ik heb van het weekend pijnboompitten gehad (voor het eerst in anderhalf jaar) en daardoor een vreselijk bittere nasmaak bij alles wat ik eet of drink. Heel goed voor de lijn
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:36:46 #281
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73479869
Ook handig, mijn lief heeft allemaal gezonde snaai gehaald , maar ben meestal van mening dat de gezondste snaai, GEEN snaai is. werkt ook goed. Kan er redelijk makelijk afblijven...

Maar nasmaak van pijnboompitten?? Hoe komt dat dan? Of is dat gewoon eigen smaak?
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 oktober 2009 @ 10:40:36 #282
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73479999
pi_73480236
nog nooit gehad gelukkig, ik ben dol op pijnboompitten..

over dat snaaien, de mr doet braaf mee met beter eten, die was de grootste snaaier hier in huis , dus die heeft liever niets in huis. en das wel handig (toen ik alleen niet snaaide haalde ik gewoon dingen met noten erin voor hem ,die mag ik toch niet )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:35:34 #284
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73481463
Wel bijzonder dat het alleen bij de chinese pijnboompitten lijkt voor te komen. Daar had je niet op gelet bij het kopen?
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 oktober 2009 @ 11:54:46 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73482072
Was in restaurant, sinds de vorige keer is er bij mij geen pijnboompit over de drempel gekomen En ik twijfel sowieso eraan of het alleen bij chinese pijnboompitten is...

Ik eet de korte, dikke versie (chinees dus) al jaren zonder problemen en heb last bij de langere, smallere versie (europees)... Altijd al geweten dat ik een geval apart ben
pi_73482558
't Is toch iets met het wel-of-niet roosteren van die dingen? Ik heb nooit last gehad.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:36:58 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73483097
Hier is de sleutel ook het niet kopen van snaaizooi.
Ik heb echt een hele zwakke ruggegraat wat dat betreft. En kindlief doet het nog prima op van die smakeloze nijntje-koekjes of een simpel biscuitje (hoewel ik ook met het grootste gemak zo'n hele rol weg kan dopen in een grote bak thee ).

Hier heb ik afgelopen maandag de knop om gezet.
Oscar was toen 6 weken oud en na Sasha was ik ook met 6 weken begonnen met lijnen.
Helaas vanwege pestweer niet veel kunnen wandelen deze week, maar wel kan ik met trots zeggen dat ik niets gesnaaid heb oid. Ook niet nog even een extra boterham met chocopasta 's avonds ofzo!
Gezond en lekker gegeten (ik zit nu aan een restje van de curry van gisterenavond) en ik moet zeggen dat ik me er heel goed bij voel. Stiekem word ik toch ook best wel duf en suf van al die suikers enzo blijkbaar.

Kreeg een thumbs up van de verloskundige van de week bij de nacontrole, nog 2 kilo verwijderd van mijn startgewicht, dat is gewoon heel erg netjes.

Maandagavond heerlijk een uurtje gezwommen voor het eerst en as maandag ga ik lekker weer!
pi_73484603
netjes BE en goed dat je gaat zwemmen, dat is sowieso lekker natuurlijk en niet zo belastend

Ik ga straks lekker een eindje hardlopen, les 12 denk ik. Tis stralend weer dus heb er nog zin in ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73485519
Snaaien doe ik eigenlijk niet, het is ook nauwelijks in huis.
Als er wel iets ligt wat ik echt lekker vind dan neem ik het gewoon in mate.
Met wijn probeer ik ook niet al te veel te drinken (4 glazen per week ongeveer).

Morgen mag ik 4x 8minuten gaan hardlopen van evy
pi_73490625
les 12 gedaan weer die blijf ik ff herhalen tot ik wat vertrouwen heb in de lessen erna
(had natuurlijk vorige week helemaal niet gelopen dus het viel me enorm mee, had alleen de laatste minuut enorme dorst (tis ook best warm nog trouwens))
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73495563
DE waarom ga je niet door met de volgende lessen want die zijn herhaling (toch?)?

Ik heb vandaag een chocolade koek op mijn werk op maar hij was wel lekker
pi_73495904
ik vind het prettig om wat vaker een les te doen, geeft wat meer vertrouwen en 13 is meteen een stapje verder,.
bovendien ben ik allang blij dat ik er lol in heb, en ik ken mezelf een beetje, als ik niet een beetje rustig aandoe dan ga ik veel te hard van stapel met als gevolg dat ik mezelf voorbij loop (:') )...en dat trekt mijn lichaam niet .. Dus zo op mijn manier voelt beter
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73496651
Oja ik zie dat ik verkeerd geteld heb, dacht dat het een herhaling was maar je hebt gelijk
pi_73499189
Ben dr wel maar heb t druk, met afvallen gaat het goed, maar ben nu gewoon ff druk op school
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:43:36 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73511015
Sporten is leuk, maar zoooo vermoeiend Vooral als je na het sporten te lang blijft hangen Wel braaf aan de spa blauw gezeten...
pi_73511093
Ik wil niet hardlopen
Ben nu bij les 20 maar heb het idee dat ik het nooit vol ga houden, ookal ben ik nog geen een keer echt kapot geweest bij een les.
Toch maar zo eens mijn schoenen aan gaan trekken
SPOILER
pi_73511588
deze week is ook geen topweek voor mij. Ik ben ietsjes zwaarder zelfs dan vorige week en ik weet (denk ik) precies waar t aan ligt dus volgende week ga ik gewoon weer braaf door zoals alle weken hiervoor...

De boog kan niet altijd gespannen staan hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:28:52 #298
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73511787
Die banner onder het topic...

The Hollywood Cookie Diet

Zouden er nou serieus mensen zijn die hierin geloven? Meer dan 100 kilo afvallen met koekjes
pi_73511878
Eat a cookie, skip a meal? Ik geloof best dat dat werkt. Niet gezond, natuurlijk
pi_73511907
ff zo
SPOILER
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73512056
Dat is wel balen DE, maar dan weet je wel waardoor het komt

Les 20 was best heftig....laatste gedeelte langzamer gelopen dan normaal
Even kijken of ik verder ga met les 21 of deze nog een keer probeer (misschien gaat les 21 wel makkelijker)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')