Ah jij kent het dus ook dat je lijf gewoon niet echt wilt dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:34 schreef Sarabi het volgende:
DarkElf heb je dan ook als opoe er is (wat een uitdrukking) dat het beter gaat?
Dat merkte ik afgelopen week, heel raar.
Succes met de volgende keer!
2 (2) 4 (2) 5 (2) 6 (2) 7 (2)quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef DarkElf het volgende:
wat is les 15?
ik ga gewoon vrijdag les 12 lopen, en die een paar keer tot het lekkder gaat en ik t zie zitten om weer een stapje verder te gaan
Ik had het boek van Start to Run gekocht en daar staat idd ook in dat lopen zelfs beter gaat als de rode vlag uithangt. Weird maar ik voel mezelf dan ook best sterk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:34 schreef Sarabi het volgende:
DarkElf heb je dan ook als opoe er is (wat een uitdrukking) dat het beter gaat?
Dat merkte ik afgelopen week, heel raar.
Succes met de volgende keer!
Heel verleidelijk.....maar na de eerste paar dagen verdween het wel uit mijn hoofdquote:Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef DarkElf het volgende:
een maand niet wegen, knap hoor(heb je de batterijen eruit gehaald?
)
tis idd verleidelijk om er te vaak op te staan ook al weet je dat het geen nut heeft he?
(ik heb mij vanmorgen gewogen ondanks de naderende happy perioden ja hoor ik was zwaarder. Duh! logisch, das altijd zo... suf he dat ik dan toch ga wegen..)
nou ik duim voor je dan dat het resultaat goed is. Wel op nuchtere maag en niet vers gedoucht wegen he? Dat scheelt allemaalquote:Op woensdag 23 september 2009 16:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel verleidelijk.....maar na de eerste paar dagen verdween het wel uit mijn hoofd
Ben alleen benieuwd hoe ik ga reageren op wat ik zie straks, mijn kleren zitten duidelijk losser maar als ik niet of te weinig ben afgevallen kan goed zijn dat ik meteen weer 3x per dag er op sta
En dat zwaarder zijn hoort er nu wel bij DE
Inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Ender_W het volgende:
Op zich maakt het niet uit hoe laat of wanneer je, je weegt. Als het je het maar consequent op hetzelfde moment doet. Dan blijft de "verhouding" hetzelfde he.
1x per week op vast moment.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:51 schreef Zoely het volgende:
( waarschijnlijk de zoveelste zelfde vraag )
Maar wanneer wegen jullie?
Ik heb geleerd om 10 min na het plassen s'ochtends vroeg te doen. Klopt dit?
Ik kom uit bed, ga naar het toilet en daarna op de weegschaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:51 schreef Zoely het volgende:
( waarschijnlijk de zoveelste zelfde vraag )
Maar wanneer wegen jullie?
Ik heb geleerd om 10 min na het plassen s'ochtends vroeg te doen. Klopt dit?
Ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kom uit bed, ga naar het toilet en daarna op de weegschaal.
enige nummers he?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:13 schreef Zoely het volgende:
oh en ik heb de mp3 renschema... ik was vergeten hoe de nummers klonken
ik hou ook van vrijdagquote:Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef Levitation het volgende:
Ik doe ook altijd vrijdag, dan is mijn gewicht standaard het laagst.
En maandag is meestal dramatisch.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
enige nummers he?
[..]
ik hou ook van vrijdag
soms wel en dat terwijl ik helemaal niet 'losga' in t weekend..quote:Op woensdag 23 september 2009 21:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
En maandag is meestal dramatisch.Kan zo een kilo met vrijdag schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
soms wel en dat terwijl ik helemaal niet 'losga' in t weekend..Ik eet wel meer en/of anders in het weekend, maar echt gek doe ik ook niet. Drink iig geen alcohol en toch scheelt het bij mij meestal erg veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Als je elke dag met de auto gaat, ben je zo je overgewicht kwijtquote:Op donderdag 24 september 2009 08:08 schreef Levitation het volgende:
Ik snap er geen zak meer van... ik eet niet anders dan anders, beweeg minder omdat ik super moe ben (ben deze week al voor de 2de keer met de auto naar mijn werk) En ik val af?? Raar lijf heb ik toch.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees de OP eig. nooit, want er staat toch altijd hetzelfde.
Klinkt lekker!quote:En slaaptekort is relatief he... op zich hebben we nog steeds geeen klagen tov heel veel andere mensen.
*zit nu lekker aan een bakje fruit. Peer en kiwi!
Vervelend voor je zusjequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:42 schreef TheFrankey het volgende:
Ik weet niet of er mensen zijn die aan Sonja Bakker doet, maar ze stop ermee.
Per 1 december heft ze haar bedrijf op...
Mijn zusje werkt daar en staat dus op straat.
Nee, daarom liet ik dat gedeelte van mijn reactie maar wegquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
dat natuurlijk wel, maargoed... dat neemt mijn mening over madame Bakker niet weg
Suikervrije drop in de auto was het toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, daarom liet ik dat gedeelte van mijn reactie maar weg
Maarja, er zal wel weer een nieuwe opstaan
Suikervrije drop werk bij mij vooral fantastisch tegen verstopping.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Suikervrije drop in de auto was het toch?
Dochter van mijn broer wordt 9, dus daar gaan we morgen heen. En 's avonds gaan we naar Silvester (die van Arie, maar dan zonder Arie). Zondag zal ik wel weer aan de studie moeten en dan is het weekend al weer om.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef Stout het volgende:Sonja stopt
![]()
[de rest van mijn mening laat ik maar weg]
Nog iemand plannen voor het weekend ?
Hier niet echt, gewoon lekker relaxen
Nou, valt op zich mee, ik moet even wachten tot Bert een aanpassing heeft gemaakt, want op sommige pagina's met users kan ik niet meer bij de editknopjes komenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:32 schreef Zoely het volgende:
oh en wanneer kom ik in de lijst bij de OP?
heb troel wel gemaild.. zal we druk hebben
het ziet er allemaal heel leuk uit maar ik ben echt zo niet goed in choreografische dingenquote:Op zondag 27 september 2009 18:33 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zag nu zelfs in onze C1000 een heel schap glutenvrije produkten. Wel fijn dat er steeds meer is.
En ik heb vanochtend gezumbaad. Was weer ff wennen aan zo'n groepsles met strakke choreografie, maar wel leuk.
zie weblogquote:Op maandag 28 september 2009 07:07 schreef DarkElf het volgende:
das veel zeg! hoe doe je dat? Tell me
held!quote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Les 17 van Evy gelopen........kan niet zeggen dat ik kapot ben maar het is wel even zwaar
Nou dan vind ik jou meer een held hoor.....quote:Op maandag 28 september 2009 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
held!
ik moet morgen 2 moedervlekjes weg laten halen en die zitten precies onder mijn behabandje, niets ergs maar wel een lastige plek.. dus even zien hoe t voelt anders even een weekje niet lopen..
Jullie hebben helemaal gelijk (en vind het fijn om te horen dat het niet al te pijnlijk is)quote:Op maandag 28 september 2009 17:55 schreef Stout het volgende:
Hey mac book in de kast en rennen... kom op !! Effe doorzetten nu
ja moedervlekken moet je ook echt mee uitkijken, en weghalen valt mij elke keer weer reuze mee. T verdoven is vaak goed te doen, daarna voel je niks meer
Beter voorkomen dan genezen niet waar !
Leuk om te lezen dat we bij dezelfde les zijn. Ik heb les 17 zondag gelopen. En ik vond hem ook erg zwaar. Kwam echter ook omdat ik het niet goed opgebouwd had en de eerste interval veel te hard van stapel liep.quote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Les 17 van Evy gelopen........kan niet zeggen dat ik kapot ben maar het is wel even zwaar
Je moet inderdaad niet te snel van start gaanquote:Op maandag 28 september 2009 22:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat we bij dezelfde les zijn. Ik heb les 17 zondag gelopen. En ik vond hem ook erg zwaar. Kwam echter ook omdat ik het niet goed opgebouwd had en de eerste interval veel te hard van stapel liep.
Dat is het ook, maar ik heb dat ik juist door elkaar te ontmoeten en elkaar 'echt' te spreken dat ik weer gemotiveerd raak. Het is ook eerlijker, omdat het niet openbaar is. Mannen schrikken daar soms van, dat moet ik toegeven, maar het is ook fijn. We doen ook regelmatig gezonde dingen, zoals wandelen, maar nu lekker het mij en 2 anderen leuk om juist nieuwe mensen te zien. Die er anders niet zijn en die (denken we) een vrij grote drempel ervaren om bijv. in je blootje in de sauna te gaan zitten. Het voordeel van zo'n workshop is dat het 'gewoon leuk' is en daarnaast zit je niet meteen een hele dag aan elkaar vast. Als je 'nieuw' bent, kun je ook alleen voor de workshop meegaan, omdat te ervaren hoe het is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:29 schreef dyna18 het volgende:
ja maar, ja maar.... het hele idee is toch om kilo's kwijt te raken?
Op welke momenten 's avonds gaat het mis? Snacken voor te tv? Tijdens het fok!ken? Als je dat weet, kun je voordat je de 'beruchte' activiteit gaat doen, iets gezonds klaar zetten. Als er al een schaaltje komkommer staat voordat je de tv aanzet, is het makkelijk dat op te eten ipv iets anders te gaan halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmiddag gezwicht voor chocolade-pepernoten helaas... het was te sterk.
En ik heb 's avonds moeite... Er is niet veel in huis gelukkig, maar toch...
Naar de zondagse streekmarkt in Aubelquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:26 schreef DarkElf het volgende:
Ben je naar de markt geweest daar en is dat leuk?
Ik lust het wel, maar normaal eet ik het niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:31 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig lust ik veel sinterklaas dingen niet
Vanavond naar Spaans en morgen weer hardlopen, moet weer in een ritme komenen mijn plekje ziet er een stuk beter uit dus dat gaat vast goedkomen.
witlofblaadjes!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:33 schreef Ender_W het volgende:
Heeft iemand nog een idee over hoe je een "verantwoorde" lasagne kan maken? Ik gebruik sowieso al mager vlees. Maar iemand nog andere ideëen? (over de andere creatieve ingrediënten zal ik jullie niet teveel lastig vallen)
Misschien dat een modje dit aan de OP kan toevoegen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:42 schreef Troel het volgende:
Dienstmededeling
De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.
(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb)
Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
Ik heb het in de wiki gezet voor het volgende topicquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien dat een modje dit aan de OP kan toevoegen.
Goed gedaan!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het in de wiki gezet voor het volgende topic
Ahh is dit je eerste lijnpoging?quote:
Ow ok, sorry dat kon ik me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:31 schreef DarkElf het volgende:
nee hoor niet de eerste poging. Wel de eerste keer dat het lukt.
(hiervoor heb ik 10 jaar medicatie geslikt die op mijn schildklier en stofwisseling werkte waardoor ik op een gegeven moment, gelukkig, niet meer aankwam, maar waardoor ik, wat ik ook probeerde, ook geen pond afviel. Nu ben ik zonder die troep en nu val ik dus wel af)
Goed bezig zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Net les 19 gelopenookal kijk ik echt op tegen elke les nu, het gaat steeds toch wel meer dan redelijk
Ik vind mezelf op het moment erg slank in mijn gezicht en de mensen om mijn heen zeggen dat de broeken een stuk losser om mijn benen zitten....dus ben benieuwd wat ik over een maand op de weegschaal zie
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:50 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed bezig zeg.
Ik hoop dat het later nog droog wordt om ook les 19 te doen.
Heb je zelf de warming up voor Evy aan nog gedaan?
Samenvattend, voor een lange rustige jogging loop hoef je niet al te lang warming up te doen. Een paar minuten is genoeg. Bijvoorbeeld door zeer rustig te beginnen en je lichaam op temperatuur te laten komen. Dan even rustig aandoen en een paar oefening voor de gewrichten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef DarkElf het volgende:
het was drooglekker gelopen en net heerlijk gegeten
licht en supergezond.
makkelijk te onthouden warmingup:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:47 schreef DarkElf het volgende:
zumba ziet er idd heel leuk uit en zal ook leuk zijn als je enig gevoel voor choreografie hebt
Goedzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bikkel, Sarabi! Na bloed geven ook nog sporten![]()
Zumba is zeker leukEn ik dacht ook altijd geen gevoel voor choreografie oids te hebben! Maar na een paar lesjes Zumba merk ik wel dat ik steeds beter mee kom enzo, en dat is echt leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |