Ah jij kent het dus ook dat je lijf gewoon niet echt wilt dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:34 schreef Sarabi het volgende:
DarkElf heb je dan ook als opoe er is (wat een uitdrukking) dat het beter gaat?
Dat merkte ik afgelopen week, heel raar.
Succes met de volgende keer!
2 (2) 4 (2) 5 (2) 6 (2) 7 (2)quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef DarkElf het volgende:
wat is les 15?
ik ga gewoon vrijdag les 12 lopen, en die een paar keer tot het lekkder gaat en ik t zie zitten om weer een stapje verder te gaan
Ik had het boek van Start to Run gekocht en daar staat idd ook in dat lopen zelfs beter gaat als de rode vlag uithangt. Weird maar ik voel mezelf dan ook best sterk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:34 schreef Sarabi het volgende:
DarkElf heb je dan ook als opoe er is (wat een uitdrukking) dat het beter gaat?
Dat merkte ik afgelopen week, heel raar.
Succes met de volgende keer!
Heel verleidelijk.....maar na de eerste paar dagen verdween het wel uit mijn hoofdquote:Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef DarkElf het volgende:
een maand niet wegen, knap hoor(heb je de batterijen eruit gehaald?
)
tis idd verleidelijk om er te vaak op te staan ook al weet je dat het geen nut heeft he?
(ik heb mij vanmorgen gewogen ondanks de naderende happy perioden ja hoor ik was zwaarder. Duh! logisch, das altijd zo... suf he dat ik dan toch ga wegen..)
nou ik duim voor je dan dat het resultaat goed is. Wel op nuchtere maag en niet vers gedoucht wegen he? Dat scheelt allemaalquote:Op woensdag 23 september 2009 16:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel verleidelijk.....maar na de eerste paar dagen verdween het wel uit mijn hoofd
Ben alleen benieuwd hoe ik ga reageren op wat ik zie straks, mijn kleren zitten duidelijk losser maar als ik niet of te weinig ben afgevallen kan goed zijn dat ik meteen weer 3x per dag er op sta
En dat zwaarder zijn hoort er nu wel bij DE
Inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Ender_W het volgende:
Op zich maakt het niet uit hoe laat of wanneer je, je weegt. Als het je het maar consequent op hetzelfde moment doet. Dan blijft de "verhouding" hetzelfde he.
1x per week op vast moment.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:51 schreef Zoely het volgende:
( waarschijnlijk de zoveelste zelfde vraag )
Maar wanneer wegen jullie?
Ik heb geleerd om 10 min na het plassen s'ochtends vroeg te doen. Klopt dit?
Ik kom uit bed, ga naar het toilet en daarna op de weegschaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:51 schreef Zoely het volgende:
( waarschijnlijk de zoveelste zelfde vraag )
Maar wanneer wegen jullie?
Ik heb geleerd om 10 min na het plassen s'ochtends vroeg te doen. Klopt dit?
Ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kom uit bed, ga naar het toilet en daarna op de weegschaal.
enige nummers he?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:13 schreef Zoely het volgende:
oh en ik heb de mp3 renschema... ik was vergeten hoe de nummers klonken
ik hou ook van vrijdagquote:Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef Levitation het volgende:
Ik doe ook altijd vrijdag, dan is mijn gewicht standaard het laagst.
En maandag is meestal dramatisch.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
enige nummers he?
[..]
ik hou ook van vrijdag
soms wel en dat terwijl ik helemaal niet 'losga' in t weekend..quote:Op woensdag 23 september 2009 21:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
En maandag is meestal dramatisch.Kan zo een kilo met vrijdag schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
soms wel en dat terwijl ik helemaal niet 'losga' in t weekend..Ik eet wel meer en/of anders in het weekend, maar echt gek doe ik ook niet. Drink iig geen alcohol en toch scheelt het bij mij meestal erg veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Als je elke dag met de auto gaat, ben je zo je overgewicht kwijtquote:Op donderdag 24 september 2009 08:08 schreef Levitation het volgende:
Ik snap er geen zak meer van... ik eet niet anders dan anders, beweeg minder omdat ik super moe ben (ben deze week al voor de 2de keer met de auto naar mijn werk) En ik val af?? Raar lijf heb ik toch.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees de OP eig. nooit, want er staat toch altijd hetzelfde.
Klinkt lekker!quote:En slaaptekort is relatief he... op zich hebben we nog steeds geeen klagen tov heel veel andere mensen.
*zit nu lekker aan een bakje fruit. Peer en kiwi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |