oeh, dat wist ik eigenlijk welquote:Op maandag 21 september 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, kipnuggets kan ik ook wel zelf maken, dat is simpel.
ls je in mijn AT kijkt hoef je niet hee lang te zoeken
gele Mquote:Op maandag 21 september 2009 10:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik lust geen sushi, alleen kindermenu's: frietjes met kipnuggets.
waar woon jij?
Zeg maar waar en wanneerquote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook die ken ik niet. Zelfs een sushimeet kan iemand hier overhalen.
Blijkbaar wel, je reageert er opquote:
Das zwaar irritantquote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
oh man, daar gaan we weer....
misselijk tot en met
Ik hoorde het woord Sushiquote:
nu heb ik daar zin inquote:
bij Pheno thuis dusquote:
toch zwangerquote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
misselijk tot en met
dat heb je met die natuur koffiequote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
misselijk tot en met
het zou droog blijvenquote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
Ah, daar is het zonnetje
Heb geen zin om straks in de regen te lopen
Dat heeft hij toch al, een splaakgeblek.quote:Op maandag 21 september 2009 10:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het zou droog blijven
zoniet dan heeft piet een probleem
Hier, maar nu niet, of ik steek heel Limburg aanquote:
Ot Moanquote:Op maandag 21 september 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al, een splaakgeblek.
ligt eraan hoe lekker de sushi is, maar misschien is het dat wel waardquote:Op maandag 21 september 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, maar nu niet, of ik steek heel Limburg aan
tisser duckie?quote:
Uitvergaderd?quote:Op maandag 21 september 2009 10:26 schreef MaleDuck het volgende:
*zucht*
blijf maar daar ik moet geen mexicaansquote:Op maandag 21 september 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, maar nu niet, of ik steek heel Limburg aan
liefquote:
ja, haha, nu is het niet leuk meerquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 10:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
blijf maar daar ik moet geen mexicaans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik dacht dat ik alleen maar sushi ging krijgenquote:Op maandag 21 september 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw heb ik iig al ziek gekregen. Nu de rest van de mensheid nog
quote:Op maandag 21 september 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]Wedden van wel JFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
wat isser?quote:
en als toetje een paar baccillenquote:Op maandag 21 september 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alleen maar sushi ging krijgen
Ik heb geen Yakult in huis!quote:Op maandag 21 september 2009 10:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en als toetje een paar baccillen
moet je dat kopen dan ben je zo van je mexicaan afquote:
quote:
zegt de reklame ja, gezond eten en eigen weerstand opbouwen werkt volgens mij beterquote:Op maandag 21 september 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je dat kopen dan ben je zo van je mexicaan af
wat kan jij toch geil lullenquote:Op maandag 21 september 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn harde schijf heeft "bad blocks" thuis. Dan draai ik chkdsk met fix, en komt het gewoon weer terug. Ik denk dat de hdd op zijn eind loopt.Nou wil ik een vervanging, maar zoek eigenlijk een laptop. Neemt minder ruimte in en zo. Weet iemand een goeie laptop met minimaal 500 GB hdd (liefst meer) voor weinig? Verder hoeft hij niet heel veel te kunnen. DVD branden, GBit LAN, wifi, genoeg USB-poorten, dat is het wel zo'n beetje. Any tips appreciated
Oh ja, hij moet ook waterdicht zijn. spatsquirtwaterdicht dus.quote:
Vingerafdruk en iris bij de hand?quote:Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
zo nu eerst ff mn paspoort ophalen...
Daar kun je er ook gewoon 2 van monteren natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 10:34 schreef Pheno het volgende:
500Gb is de max voor 2,5" HDD's op het moment.
je wilt ermee douchen?quote:Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, hij moet ook waterdicht zijn. spatsquirtwaterdicht dus.
Zonder pp geen reisjequote:Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
zo nu eerst ff mn paspoort ophalen...
je hebt er wel het humeur voorquote:
Ik heb dat overpriced spul nog nooit gekocht. Gewoon zelf vezels, groenten, fruit e.d eten en je stoelgang gaat als een tierelier. Dit is overigens geen mexicaanse griep en anders is het een watje. Of had ik er meer van verwachtquote:Op maandag 21 september 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je dat kopen dan ben je zo van je mexicaan af
Als er ruimte voor is yup. Ziet er netjes uit, daarnet even naar de acer site geweest, maar oook GLAN zit er op. Zorg wel voor een 64 bits OS, dan heb je ook wat aan je 4G RAM.quote:Op maandag 21 september 2009 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kun je er ook gewoon 2 van monteren natuurlijk![]()
Ik zat naar deze te kijken: http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10021223
Oh dat is een goeie ja, nog niet aan gedachtquote:Op maandag 21 september 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er ruimte voor is yup. Ziet er netjes uit, daarnet even naar de acer site geweest, maar oook GLAN zit er op. Zorg wel voor een 64 bits OS, dan heb je ook wat aan je 4G RAM.
ik heb dat ook nog nooit gekocht, dat is gewoon voor de luie mensquote:Op maandag 21 september 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dat overpriced spul nog nooit gekocht. Gewoon zelf vezels, groenten, fruit e.d eten en je stoelgang gaat als een tierelier. Dit is overigens geen mexicaanse griep en anders is het een watje. Of had ik er meer van verwacht
En ik vraag me af of het allemaal wel helpt, maar ik ben achterdochtig bij dat soort "Wij van wc eend adviseren wc eend" onderzoekjes.quote:Op maandag 21 september 2009 10:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb dat ook nog nooit gekocht, dat is gewoon voor de luie mens
Ik heb geen idee waar het vandaan komt.quote:Op maandag 21 september 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
Last van de medicatie Muck? Wat slik je btw? (nee, niet dubbelzinnig bedoeld).
ik blijf niet aan het uitleggen dat kinderen krijgen niet voor iedereen vanzelfsprekend isquote:
standaard zal dat toch 64 bit zijn toch?quote:Op maandag 21 september 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er ruimte voor is yup. Ziet er netjes uit, daarnet even naar de acer site geweest, maar oook GLAN zit er op. Zorg wel voor een 64 bits OS, dan heb je ook wat aan je 4G RAM.
Het zal vast helpen bij mensen die verkeerd eten, zeg maar.quote:Op maandag 21 september 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik vraag me af of het allemaal wel helpt, maar ik ben achterdochtig bij dat soort "Wij van wc eend adviseren wc eend" onderzoekjes.
Nope, zelfs de nieuwe MAC OS niet. Het is volledig 64 bits, maar dat ding start op in 32 bits. Grappig genoeg moet je de "4" en "6" indrukken tijdens booten om het 64 bits op te starten. Of de optie aanzetten dat hij dat voortaan moet doen, dat scheelt een afgesleten 4 en 6 toetsquote:Op maandag 21 september 2009 10:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
standaard zal dat toch 64 bit zijn toch?
dat snap ik heel goed hoorquote:Op maandag 21 september 2009 10:45 schreef Muck het volgende:
ik blijf niet aan het uitleggen dat kinderen krijgen niet voor iedereen vanzelfsprekend is
Kutspulquote:Op maandag 21 september 2009 10:45 schreef Muck het volgende:
Ik heb geen idee waar het vandaan komt.
ik heb diclofenac voor mijn hoofdpijn, maar ehm, die slik ik niet
blijkbaar slikt ze dat nog nietquote:Op maandag 21 september 2009 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
KutspulAls je 101% misselijk wilt worden moet je daar aan beginnen. Omeprazol slik je neem ik aan dan ook niet, want dat is om een ernstige bijwerking van dyclo tegen te gaan (maagwand beschermen).
ja, het is troep, maar zonder die klerezooi functioneer ik ook niet, omdat ik dan met een deken over mijn hoofd en oordoppen in onder mijn bed lig.quote:Op maandag 21 september 2009 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
KutspulAls je 101% misselijk wilt worden moet je daar aan beginnen. Omeprazol slik je neem ik aan dan ook niet, want dat is om een ernstige bijwerking van dyclo tegen te gaan (maagwand beschermen).
I know, mijn huisarts is op vakantie, dus ik moet wachten met een afspraak maken /madquote:Op maandag 21 september 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijkbaar slikt ze dat nog niet
Heb het haar wel in een PM geadviseerd, maar wie ben ik he
Is er geen vervangende arts als je er zo'n last van hebt?quote:Op maandag 21 september 2009 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, het is troep, maar zonder die klerezooi functioneer ik ook niet, omdat ik dan met een deken over mijn hoofd en oordoppen in onder mijn bed lig.
En nee, ik slik er geen omeprazol bij, omdat de zetpillen mijn maag niet doorhoeven.
Volgens mijn huisarts had het zo veel minder bijwerkingen, maar mijn god, dit is gewoon niet normaal meer
[..]
I know, mijn huisarts is op vakantie, dus ik moet wachten met een afspraak maken /mad
Ik hoop dat ze het voorschrijven en het blijkt te werkenquote:Op maandag 21 september 2009 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, het is troep, maar zonder die klerezooi functioneer ik ook niet, omdat ik dan met een deken over mijn hoofd en oordoppen in onder mijn bed lig.
En nee, ik slik er geen omeprazol bij, omdat de zetpillen mijn maag niet doorhoeven.
Volgens mijn huisarts had het zo veel minder bijwerkingen, maar mijn god, dit is gewoon niet normaal meer
[..]
I know, mijn huisarts is op vakantie, dus ik moet wachten met een afspraak maken /mad
ik hoop het ook echt. dit is gewoon he-le-maal niets zoquote:Op maandag 21 september 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het voorschrijven en het blijkt te werken
bij Pheno werkte het blijkbaar, bij mijn vent ook.. dus... let´s keep our fingers crossed
dat is nieuwsquote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb die Aspire 7730 besteld incl Windows 7 upgrade
quote:EN nu heb ik hongert..
whow, dat is serieuze shit.quote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik bel zo gewoon even om te zien wanneer die knakker er weer is. Een vervangende arts heb ik liever niet, deze kent me behoorlijk goed en heeft sinds ie mij als patiënt heeft veel onderzoek gedaan naar hemochromatose, wat gewoon veel vertrouwen wekt
heb jij trouwens primaire of secundaire?quote:
kan jij beter doen denk ik, ik weet alleen dat het ijzer(chrom) in je bloed (hemo) is dat langzaam je lichaam verkloot als je er niets aan doet.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
Zo, dan maar weer de verzorgende man spelen. De rest van het huis is ook ziek, dus iemand moet het doen
Beddengoed maar in de was, ook een fris bed helpt mee om beter te voelen.
Maar als ze het eenmaal weten wordt het aderlaten, om je lichaam te dwingen bloed te maken, wat weer ijzer kost en dus uit de voorraden moet worden gehaald.quote:Op maandag 21 september 2009 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan jij beter doen denk ik, ik weet alleen dat het ijzer(chrom) in je bloed (hemo) is dat langzaam je lichaam verkloot als je er niets aan doet.
met van die lekkere vage klachten zodat het ff duurt voor ze weten wat het is.
als ik het goed heb tenminste.
wordt maandelijks geregeldquote:Op maandag 21 september 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar als ze het eenmaal weten wordt het aderlaten, om je lichaam te dwingen bloed te maken, wat weer ijzer kost en dus uit de voorraden moet worden gehaald.
Mijn salaris ook, maar dat is prettiger.quote:
boffert, ik krijg zakgeld.quote:Op maandag 21 september 2009 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn salaris ook, maar dat is prettiger.
Sommigen zijn aanstellers.quote:Op maandag 21 september 2009 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
boffert, ik krijg zakgeld.
sommige noemen het ook een maandelijkse belediging.
EN nu ga ik brood met kaas en gehakt etenquote:
belediging of niet je kunt er alles (hoop ik) van betalenquote:Op maandag 21 september 2009 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
boffert, ik krijg zakgeld.
sommige noemen het ook een maandelijkse belediging.
cholestorol aanval?quote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN nu ga ik brood met kaas en gehakt eten
broodje warm gehaktquote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, gewoon dunne plakjes gebraden gehakt. Koud. Wel lekker even goedquote:Op maandag 21 september 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
broodje warm gehaktdat wil ik ook
haha, nee ik reageer niet, niet doen, kut toch gedaan.quote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik niet, de vrouw wel.quote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
belediging of niet je kunt er alles (hoop ik) van betalen
primairequote:Op maandag 21 september 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb jij trouwens primaire of secundaire?
helemaal goedquote:Op maandag 21 september 2009 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan jij beter doen denk ik, ik weet alleen dat het ijzer(chrom) in je bloed (hemo) is dat langzaam je lichaam verkloot als je er niets aan doet.
met van die lekkere vage klachten zodat het ff duurt voor ze weten wat het is.
als ik het goed heb tenminste.
Je moet eens een gehaktbal maken met een gekookt eitje in het middenquote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kloptquote:Op maandag 21 september 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar als ze het eenmaal weten wordt het aderlaten, om je lichaam te dwingen bloed te maken, wat weer ijzer kost en dus uit de voorraden moet worden gehaald.
dat dusquote:
oh man, dat is geweldigquote:Op maandag 21 september 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je moet eens een gehaktbal maken met een gekookt eitje in het midden
Ja he... Leerde het kennen bij mn schoonmaquote:
quote:
quote:
Een hele hoop gezeik rondom de trip naar Panama. Omdat ik eigenlijk deze week cursus zou hebben (stokpaardje van de overall directeur van de multinational waar ik werk, daarvoor wordt je geselecteerd en kan je jezelf niet opgeven) en die nu moet afzeggen omdat de commercieel directeur(niet mn directe baas) van onze holding wilde dat ik mee zou gaan naar Panama. Maar nu krijgt mijn directe baas (de algemene directeur) de wind van voren dat ik niet naar die cursus gaat. Dus het is een beetje touwtrekken tussen die bazen en ik ben het touw...quote:
Dat is erg goed iddquote:Op maandag 21 september 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Je moet eens een gehaktbal maken met een gekookt eitje in het midden
Was niet nodig, ik had m vrijdag aangevraagd dus hoorde bij 1 van de laatsten die het zonder die dingen kon krijgenquote:
Wordt er tenminste lekker aan je getrokkenquote:Op maandag 21 september 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
Dus het is een beetje touwtrekken tussen die bazen en ik ben het touw...
Ja, maar ze proberen mij de schuld in de schoenen te schuiven... Dat is wel minderquote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt er tenminste lekker aan je getrokken
mijn oude moedertje maakt ze wel eensquote:Op maandag 21 september 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja he... Leerde het kennen bij mn schoonma
Maar wie krijgt de facial?quote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt er tenminste lekker aan je getrokken
Mwoa, het is de schuld van die Panama dude. Als die cursus zo speciaal is, had hij je niet moeten vragen. Ik zou overigens voor de cursus kiezen, naar Panama kan altijd nogquote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar ze proberen mij de schuld in de schoenen te schuiven... Dat is wel minder
Ja maar dat is het lastige... ik heb niks meer te kiezen... het is allemaal zo vaag... maar zo heb ik echt geen zin meer... al dat gezeik..quote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, het is de schuld van die Panama dude. Als die cursus zo speciaal is, had hij je niet moeten vragen. Ik zou overigens voor de cursus kiezen, naar Panama kan altijd nog
quote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar ze proberen mij de schuld in de schoenen te schuiven... Dat is wel minder
Laat die 2 dudes het lekker met elkaar uitknokken, en zeg dat je wel hoort wat er besloten wordtquote:Op maandag 21 september 2009 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja maar dat is het lastige... ik heb niks meer te kiezen... het is allemaal zo vaag... maar zo heb ik echt geen zin meer... al dat gezeik..
dat is inderdaad minderquote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 21 september 2009 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat die 2 dudes het lekker met elkaar uitknokken, en zeg dat je wel hoort wat er besloten wordt
daar zijn het bazen voorquote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
Jezus, als mn baas er niet is, vliegt de tijd
Maar ik heb er geen zin in dat het er straks neer komt dat ze zeggen dat heel deze situatie mijn fout is... Dat kan wel eens een carriere blocker worden voor mij binnen dit bedrijf..quote:Op maandag 21 september 2009 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat die 2 dudes het lekker met elkaar uitknokken, en zeg dat je wel hoort wat er besloten wordt
waarom zou het jouw fout dan zijn volgens hen?quote:Op maandag 21 september 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ik heb er geen zin in dat het er straks neer komt dat ze zeggen dat heel deze situatie mijn fout is... Dat kan wel eens een carriere blocker worden voor mij binnen dit bedrijf..
Je zit op fok, dat is al een blocker genoegquote:Op maandag 21 september 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ik heb er geen zin in dat het er straks neer komt dat ze zeggen dat heel deze situatie mijn fout is... Dat kan wel eens een carriere blocker worden voor mij binnen dit bedrijf..
In het hele gedoe heb ik 1 verkeerde aanname gedaan en vanuit die aanname heb ik de aanzet gegeven om de cursus af te zeggen. Maar heb net ook even met de HR manager gesproken en even duidelijk gemaakt dat deze situatie echt ruk is. Dus daarin heb ik mn ding gedaan en is het nu afwachten wat ze beslissen.quote:Op maandag 21 september 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom zou het jouw fout dan zijn volgens hen?
wiens fout het werkelijk is zou toch zo duidelijk te maken moeten zijn
immers, jij volgt alleen maar heb ik het idee..
Dat is waar, maar zolang mn prestaties er niet onder lijden is fok geen blockerquote:Op maandag 21 september 2009 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zit op fok, dat is al een blocker genoeg
Denk ook aan mij, ik wil er ook een!quote:Op maandag 21 september 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
Ik zit sterk te denken om een macbookje uit Amerika te halen, de dollar staat te goed.
En Apple is nog steeds stronteigenwijs om de koers dollar = euro aan te houden, dus....
Jaquote:
huh alsof jij alles beslistquote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Link?quote:Op maandag 21 september 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
Lol, met huidige dollarkoers kost een apple macbook instap 680 euroIpv 949 euro hier in europa
quote:Op maandag 21 september 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
Kind van 3 zit voor het eerst op de peuterspeelzaal nu.. 2 ochtenden... zegt ie bij thuiskomst: kind van visboer in klas. Dus moeders vind het prachtig dat hij al contact heeft gehad met andere kinderen.
Smiddags naar school zegt peuter tegen mama... kijk mama, kind van visboer, kibbeling
Moeders denkt:![]()
Blijkt dat meisje uit zijn klas Kimberly te hetenHij noemt d'r kibbeling
![]()
www.apple.com 999 dollarquote:
Kibbelingquote:Op maandag 21 september 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
Kind van 3 zit voor het eerst op de peuterspeelzaal nu.. 2 ochtenden... zegt ie bij thuiskomst: kind van visboer in klas. Dus moeders vind het prachtig dat hij al contact heeft gehad met andere kinderen.
Smiddags naar school zegt peuter tegen mama... kijk mama, kind van visboer, kibbeling
Moeders denkt:![]()
Blijkt dat meisje uit zijn klas Kimberly te hetenHij noemt d'r kibbeling
![]()
Tis gewoon een mooi topicquote:Op maandag 21 september 2009 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ut was geen onzin hoor... de kleine van mijn vriendin kwam d'r toch echt mee aanzetten
+2 smaak.quote:
Kinderenquote:Op maandag 21 september 2009 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ut was geen onzin hoor... de kleine van mijn vriendin kwam d'r toch echt mee aanzetten
Op de wallen misschien.quote:
Als ik het maar lang genoeg blijf herhalen geloof ik het op een goed moment ECHTquote:
Werkt niet.quote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik het maar lang genoeg blijf herhalen geloof ik het op een goed moment ECHT![]()
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
je bent te laatquote:
Fietsenhok?quote:
Apple is echt kut manquote:
Nee gewoon een fijn grasveldje met wat struiken eromheen waar we ongestoorde buitenluchtseks kunnen hebbenquote:
daar werkt Nijns, ik sta gewoon op straatquote:
Ideaaaaaaaaalquote:Op maandag 21 september 2009 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon een fijn grasveldje met wat struiken eromheen waar we ongestoorde buitenluchtseks kunnen hebben
Struiken is voor mensen die wat te verbergen hebbenquote:Op maandag 21 september 2009 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon een fijn grasveldje met wat struiken eromheen waar we ongestoorde buitenluchtseks kunnen hebben
Maar mensen zoals ik, leken, weten dat verschil nieteens...quote:Op maandag 21 september 2009 12:37 schreef Pheno het volgende:
Als je nooit wat anders gebruikt dan Windows kan ik het me voorstellen. Maar ik vind bv Mac OS of een Ubuntu fijner werken dan Windows. Meteen patches, niet hoeven wachten op een te dure versie waar iets wel mogelijk is, je kunt kiezen of je "cutting edge" of stable wilt draaien. Vrijheid, blijheid. En dat heb ik bij Windows niet.
Ja, daar had ik al antwoord op gegeven.quote:Op maandag 21 september 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar mensen zoals ik, leken, weten dat verschil nieteens...
trouwens had jij mij al antwoord gegeven op mn vraag, wat de negatieve kanten van Google chrome zijn?
(aangezien ik alleen merk dat het sneller is en dat dus een positief ding is)
Hihiquote:
Kut, kan ik alsnog teruglezenquote:Op maandag 21 september 2009 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar had ik al antwoord op gegeven.
quote:Op maandag 21 september 2009 12:38 schreef Pheno het volgende:
Ik moest opeens weer lachen om die mensen die ik tegenkwam in een recreatieplas
Die dachten ook even ongestoord bezig te kunnen zijn
Kom ik opeens van 20 meter diepte omhoog met buddie. Whehehehehehehe.
thanxquote:Op maandag 21 september 2009 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
[KSC#1472]Koffie of thee bij het scrabbelen
Echt, gillen die meidquote:Op maandag 21 september 2009 12:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kodak momentje?
Oepsmeer multiquoten LL
quote:Op maandag 21 september 2009 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, gillen die meid
Wat zullen die gedacht hebben, eerst een zooi bellen op een plek in het water, (ze waren in ondiep water, duh). En dan opeens: surprise !!!!
PH: TETTEN!!!
Als ik een camera bij de hand had, priceless momentjequote:Op maandag 21 september 2009 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jammer dat je er geen filmpje van hebt
Dat kan ik me echt wel voorstellenquote:Op maandag 21 september 2009 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik een camera bij de hand had, priceless momentje
Buddie en ik lagen ook dubbel.
quote:Op maandag 21 september 2009 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, gillen die meid
Wat zullen die gedacht hebben, eerst een zooi bellen op een plek in het water, (ze waren in ondiep water, duh). En dan opeens: surprise !!!!
PH: TETTEN!!!
Vooral als Ph echt TETTEN heeft geroepenquote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jullie helemaal in een deuk natuurlijk
quote:Op maandag 21 september 2009 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
Door al dat gezeik was ik bijna koffie gaan drinken
echt wel, kan er prima van vretenquote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik het maar lang genoeg blijf herhalen geloof ik het op een goed moment ECHT![]()
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
ben ook bezig.quote:Op maandag 21 september 2009 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik m'n huidige bak nog niet zomaar weg kan donderen. Ga volgende week beginnen met MCITP SA op Server 2008
MPG bellen.quote:
De meid die met me dook ook ja, we kwamen net terug van een saaie onderwaterkaart oefening (deden beiden divemaster opleiding), dus dat was wel een grappige wending.quote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jullie helemaal in een deuk natuurlijk
welkom terugquote:Op maandag 21 september 2009 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
zo, lunch binnen.
ff multiqouten
[..]
MPG bellen.
was ook zo lang aan het typen dat ik bijna weer een multi moet maken.quote:Op maandag 21 september 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welkom terug
Ph had mij al een linkje gegeven, spaart zoeken
Oh okee. Ik ga het eens bekijken allemaal. Vrijdag komen de boekenquote:
maak vast ruimte, neemt bij mij een hele plank in beslag.quote:Op maandag 21 september 2009 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Ik ga het eens bekijken allemaal. Vrijdag komen de boeken
No shitquote:Op maandag 21 september 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
Hmm net weer iets geleerd uit de panorama,
Een zeekomkommer is niet verwant aan de gewone komkommer![]()
een zeekomkommer ademt uit zijn reet (anus)![]()
een komkommer is verwant aan een meloen dus een vrucht
quote:
Ga werken.quote:Op maandag 21 september 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
Hmm net weer iets geleerd uit de panorama,
Een zeekomkommer is niet verwant aan de gewone komkommer![]()
een zeekomkommer ademt uit zijn reet (anus)![]()
een komkommer is verwant aan een meloen dus een vrucht
Hij refereert denk ik aan het feit dat hij nu geleerd heeft dat een komkommer familie van de meloen isquote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
No shit
Ook te zien in Burgers Ocean, voor de mensen die niet durven te duiken, voor een komkommer beweegt deze ook wat teveel![]()
Tijdens het schijten wil ik ook lezenquote:
Werken kan ik als ik gepensioneerd ben,quote:
agos, kom maarquote:
precies en dat ie uit z'n kont ademtquote:Op maandag 21 september 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij refereert denk ik aan het feit dat hij nu geleerd heeft dat een komkommer familie van de meloen is
niet dat een zeekomkommer familie zou zijn van de komkommer (tenminste: dat hoop ik toch)
als je em doorsnijdt, dan bloedt hij toch ook?quote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
No shit
Ook te zien in Burgers Ocean, voor de mensen die niet durven te duiken, voor een komkommer beweegt deze ook wat teveel![]()
Die zal wel enorme slechte adem hebben!quote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
precies en dat ie uit z'n kont ademt
*stort huilend in de armen van onze spellingsnoob*quote:Op maandag 21 september 2009 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
agos, kom maar
* buigt nijns voorover en doet broek naar beneden / rok omhoog (wat heb je aan?)
Ik ben best aardig onder water, ik snijd niemand of iets door.quote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
als je em doorsnijdt, dan bloedt hij toch ook?
quote:Op maandag 21 september 2009 13:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
*stort huilend in de armen van onze spellingsnoob*
broek vandaag
van de week fietste ik trouwens (met mijn rokje) en kwam mij een man tegemoet die geen enkele moeite deed om te verbergen dat hij onder mijn rokje wilde kijken (lees: hij zat half dubbelgevouwen op zijn fiets)
Een gezonde man.quote:Op maandag 21 september 2009 13:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
broek vandaag
van de week fietste ik trouwens (met mijn rokje) en kwam mij een man tegemoet die geen enkele moeite deed om te verbergen dat hij onder mijn rokje wilde kijken (lees: hij zat half dubbelgevouwen op zijn fiets)
quote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben best aardig onder water, ik snijd niemand of iets door.
Belangrijke levensvraagquote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef john-frusciante het volgende:
Laat die een sceet of een boer?
Hopelijk wel dieren die verstrikt zitten in onze rotzooiquote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben best aardig onder water, ik snijd niemand of iets door.
moet je maar niet zo uitdagend en stout zijnquote:Op maandag 21 september 2009 13:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
broek vandaag
ja, dat is waar..quote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jammer dat ie niet ver-stuurde en omflikkerde oid, dat is dan wel lachen
die man was echt héél smerig (als in ongewassen e.d.)quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 13:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je maar niet zo uitdagend en stout zijn
Ik doe wel mee met de internationale schoonmaakdag, maar dat is weer naar boven halen, als het goed is hoef ik niets door te snijdenquote:Op maandag 21 september 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Belangrijke levensvraag
[..]
Hopelijk wel dieren die verstrikt zitten in onze rotzooi
Hij heeft de foto´s gevonden en toen moest ik het wel opbiechtenquote:Op maandag 21 september 2009 13:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, dat is waar..
[..]
die man was echt héél smerig (als in ongewassen e.d.)
[..]daar weet jij niks van
of heeft LL dat verteld?
Ik vind het zo triest als je die waterdieren (of ze nou op of in het water leven boeit niet) vertrikt ziet in onze zooiquote:Op maandag 21 september 2009 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe wel mee met de internationale schoonmaakdag, maar dat is weer naar boven halen, als het goed is hoef ik niets door te snijden
quote:
Er zijn fotos ? Ik word ook overal buiten gehoudenquote:Op maandag 21 september 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft de foto´s gevonden en toen moest ik het wel opbiechten
Het is een druppel op een erg gloeiende pannesteel. Zoals gf weet.quote:Op maandag 21 september 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind het zo triest als je die waterdieren (of ze nou op of in het water leven boeit niet) vertrikt ziet in onze zooi
Goed van jou dat je meehelpt anderen hun fouten recht te breien
ja tuurlijk anders wil je meedoenquote:Op maandag 21 september 2009 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn fotos ? Ik word ook overal buiten gehouden
haha, komt pheno met een autowrak op zijn schouders weer naar bovenquote:Op maandag 21 september 2009 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe wel mee met de internationale schoonmaakdag, maar dat is weer naar boven halen, als het goed is hoef ik niets door te snijden
owquote:Op maandag 21 september 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft de foto´s gevonden en toen moest ik het wel opbiechten
En daar heb je problemen meequote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja tuurlijk anders wil je meedoen
ah een broek,quote:Op maandag 21 september 2009 13:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
broek vandaag
oeh, mijn favoriete standjequote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah een broek,
broek naar beneden en [ afbeelding ]
volgens mij ben jij zelf H_H en probeer jij zo de aandacht af te leidenquote:
Ik heb geen 4 kinderenquote:Op maandag 21 september 2009 13:30 schreef Nijns het volgende:
volgens mij ben jij zelf H_H en probeer jij zo de aandacht af te leiden
jah man, maar het filmpje heeft ie nog niet gevonden, dus dat is nog van ons tweetjesquote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
owdan stuur ik ze zo ook door naar mijn vriend, kan hij ook meegenieten
was lekker he?
Nou wanneer gaan we neuken dan?quote:
wie is dat dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de kloon ervan![]()
wel.o.k heet die nu
quote:Op maandag 21 september 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen 4 kinderenE n voor zover ik weet is mijn vrouw nu niet zwanger. Wel ziek
quote:
je bent 40quote:
Ook als ik ziek ben prima te doen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou wanneer gaan we neuken dan?
Dan zweet je weer meer en dat is weer goed voor het beter wordenquote:Op maandag 21 september 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook als ik ziek ben prima te doen.
moet je teruglezenquote:
dat bliojktquote:Op maandag 21 september 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja goed opgelet wat je lekker vindt
daar begint het meestal mee he?quote:Op maandag 21 september 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen 4 kinderenE n voor zover ik weet is mijn vrouw nu niet zwanger. Wel ziek
niet?quote:
oh, dan houd ik die nog even voor mezelf..quote:Op maandag 21 september 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah man, maar het filmpje heeft ie nog niet gevonden, dus dat is nog van ons tweetjes
Bij seks hoort zweet.quote:Op maandag 21 september 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zweet je weer meer en dat is weer goed voor het beter worden
Alsof je dat zelf hebt gedaanquote:Op maandag 21 september 2009 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je teruglezen![]()
wel bijna na het begin van KSC
neuken ah errug lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou wanneer gaan we neuken dan?
zwanger of ziek het komt allebei door jouquote:Op maandag 21 september 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
nou dan moet ik nog ff doorgaan met zoekenquote:Op maandag 21 september 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah man, maar het filmpje heeft ie nog niet gevonden, dus dat is nog van ons tweetjes
moet je ze niet onder snotterenquote:Op maandag 21 september 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook als ik ziek ben prima te doen.
als hij het lang genoeg volhoud welquote:Op maandag 21 september 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zweet je weer meer en dat is weer goed voor het beter worden
niet alles verradenquote:
gewoon in haar PM box kijken.quote:Op maandag 21 september 2009 13:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
neuken ah errug lekker
[..]
zwanger of ziek het komt allebei door jou![]()
[..]
nou dan moet ik nog ff doorgaan met zoeken
Dat lekt vanzelf wegquote:Op maandag 21 september 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ze niet onder snotteren![]()
[..]
als hij het lang genoeg volhoud wel
helemaal mee eensquote:Op maandag 21 september 2009 13:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
neuken ah errug lekker
[..]
quote:zwanger of ziek het komt allebei door jou![]()
[..]
quote:nou dan moet ik nog ff doorgaan met zoeken
Filmpjes staan niet in PMquote:
Linkjes welquote:
found, juon_jacket1quote:Op maandag 21 september 2009 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je teruglezen![]()
wel bijna na het begin van KSC
en het glijdt ook wel lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lekt vanzelf weg
Oh damn, weg met dat visuele Ph.
Nee, LL is LL, Ll is Ll.quote:Op maandag 21 september 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
found, juon_jacket1
en LL is een kloon, Lenny_Leonard
bijna goedquote:Op maandag 21 september 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
found, juon_jacket1
of hij heeft een leven gekregenquote:Op maandag 21 september 2009 13:43 schreef Pheno het volgende:
Waar is die lamstraal btw? Of is ie weer eens geband?
Er is maar 1 Ladylikequote:
quote:Op maandag 21 september 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
found, juon_jacket1
In het geval van LL is dat echt een hoax.quote:Op maandag 21 september 2009 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of hij heeft een leven gekregen
Alleen dat LL gedeeltequote:
Zo goed ken ik hem nietquote:Op maandag 21 september 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het geval van LL is dat echt een hoax.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het geval van LL is dat echt een hoax.
LL, niet Ll.quote:
quote:
Ik sta niet eens in de OP en ik ben er vaker.quote:Op maandag 21 september 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
ja, Lenny is hier nooit meer hè? Maar goed, sommigen uit de OP ook niet/nauwelijks
wat let je? jij beheert de OP zo ongeveerquote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta niet eens in de OP en ik ben er vaker.
jij stond er toch eerst ook in?quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
* verbaast, inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat let je? jij beheert de OP zo ongeveer
quote:
was geen ninja edit ik duwde op vinvoeren ipv volgende regelquote:
Vinvoerenquote:Op maandag 21 september 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
was geen ninja edit ik duwde op vinvoeren ipv volgende regel
je stond er eerst wel inquote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
whehehe ik zie het nou ookquote:
maak eerst je andere filmpje maar eens afquote:Op maandag 21 september 2009 13:56 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me zelfs af of ik het werk van het filmpje nog bewaard heb, anders kan ik het ook niet
Gelukkigquote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Pheno het volgende:
*checked iMovie events....yup, staat er nog.
Nee, geen zin meer in, zoals besproken.quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maak eerst je andere filmpje maar eens af
is dat een gratis applicatie?quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Pheno het volgende:
*checked iMovie events....yup, staat er nog.
jammerquote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen zin meer in, zoals besproken.
iMovie? Uh, geen idee, ik heb meteen iLife '09 voor € 7,50 bij Apple gekocht. Zou zo maar kunnen dat het daar bij zat, bedenk ik me.quote:
ik zou wel graag een nieuwe laptop willen (mijne is echt bijna dood) maar wil graag een apple, zal wel een hoop geld kosten? via marktplaats lijkt me ook ook beetje...eeuuh...onbetrouwbaar..quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
iMovie? Uh, geen idee, ik heb meteen iLife '09 voor € 7,50 bij Apple gekocht. Zou zo maar kunnen dat het daar bij zat, bedenk ik me.
Dat was zo goedkoop omdat we net in de periode zaten dat Apple een promotie deed voor iLife '09: als je in een bepaalde tijd een Apple had gekocht kreeg je voor weinig iLife '09.
949 euro zag ik daarnet. In Amerika 680 euro (na omrekening dollars).quote:Op maandag 21 september 2009 14:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zou wel graag een nieuwe laptop willen (mijne is echt bijna dood) maar wil graag een apple, zal wel een hoop geld kosten? via marktplaats lijkt me ook ook beetje...eeuuh...onbetrouwbaar..
ik heb ook nog en vaste computer maar de laptop is soms zo veel makkelijker. neemt ook een stuk minder ruimte in beslagquote:Op maandag 21 september 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
Bijna duizend euro voor een laptop..
Voor de dingen waar ik de laptop voor gebruik, heb ik genoeg aan mij laptop van net boven de 500 euro
mac laptops zijn bijna altijd duurderquote:Op maandag 21 september 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
Bijna duizend euro voor een laptop..
Voor de dingen waar ik de laptop voor gebruik, heb ik genoeg aan mij laptop van net boven de 500 euro
het is zo een gedoe met de vaste computer op de bank.quote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik heb ook nog en vaste computer maar de laptop is soms zo veel makkelijker. neemt ook een stuk minder ruimte in beslag
Nope.quote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
is er imovie voor windows
je hebt euro knallers bij de macquote:Op maandag 21 september 2009 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mac laptops zijn bijna altijd duurder
Het ligt er aan waar je kijkt. Zelfs met de shop van Apple valt te onderhandelen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mac laptops zijn bijna altijd duurder
Wij hebben dus 2 vaste en 1 laptop.quote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik heb ook nog en vaste computer maar de laptop is soms zo veel makkelijker. neemt ook een stuk minder ruimte in beslag
quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt euro knallers bij de mac
naja, ik ben maar alleen hè?quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij hebben dus 2 vaste en 1 laptop.
Die laptop wilde ik hebben om te kunnen internetten op de bank en af en toe een spelletje te doen
Het zware werk wordt toch altijd op (een van de) vaste gedaan.
Daarbij hebben we ook nog een grote HD voor opslag
dacht ik alquote:
Oh das zwaar irritantquote:Op maandag 21 september 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
naja, ik ben maar alleen hè?maar soms is een vaste computer wel makkelijk. de laptop die ik heb, valt de hele tijd uit, echt zwaar irritant
dan is ie aan vervanging toequote:Op maandag 21 september 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
naja, ik ben maar alleen hè?maar soms is een vaste computer wel makkelijk. de laptop die ik heb, valt de hele tijd uit, echt zwaar irritant
Misschien moet je eens naar een oplossing gaan kijken in plaats van kotssmileys erover plaatsen?quote:Op maandag 21 september 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is het niet zo, dat het repareren van zo´n probleem vaak nog duurder is (of iig bijna zo duur) als een nieuwe simpele laptop?quote:Op maandag 21 september 2009 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar een oplossing gaan kijken in plaats van kotssmileys erover plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |