mijn oude moedertje maakt ze wel eensquote:Op maandag 21 september 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja he... Leerde het kennen bij mn schoonma

Maar wie krijgt de facial?quote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt er tenminste lekker aan je getrokken

Mwoa, het is de schuld van die Panama dude. Als die cursus zo speciaal is, had hij je niet moeten vragen. Ik zou overigens voor de cursus kiezen, naar Panama kan altijd nogquote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar ze proberen mij de schuld in de schoenen te schuiven... Dat is wel minder

Ja maar dat is het lastige... ik heb niks meer te kiezen... het is allemaal zo vaag... maar zo heb ik echt geen zin meer... al dat gezeik..quote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, het is de schuld van die Panama dude. Als die cursus zo speciaal is, had hij je niet moeten vragen. Ik zou overigens voor de cursus kiezen, naar Panama kan altijd nog

quote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar ze proberen mij de schuld in de schoenen te schuiven... Dat is wel minder

Laat die 2 dudes het lekker met elkaar uitknokken, en zeg dat je wel hoort wat er besloten wordtquote:Op maandag 21 september 2009 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja maar dat is het lastige... ik heb niks meer te kiezen... het is allemaal zo vaag... maar zo heb ik echt geen zin meer... al dat gezeik..

dat is inderdaad minderquote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]

Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 21 september 2009 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat die 2 dudes het lekker met elkaar uitknokken, en zeg dat je wel hoort wat er besloten wordt

daar zijn het bazen voorquote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
Jezus, als mn baas er niet is, vliegt de tijd

Maar ik heb er geen zin in dat het er straks neer komt dat ze zeggen dat heel deze situatie mijn fout is... Dat kan wel eens een carriere blocker worden voor mij binnen dit bedrijf..quote:Op maandag 21 september 2009 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat die 2 dudes het lekker met elkaar uitknokken, en zeg dat je wel hoort wat er besloten wordt

waarom zou het jouw fout dan zijn volgens hen?quote:Op maandag 21 september 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ik heb er geen zin in dat het er straks neer komt dat ze zeggen dat heel deze situatie mijn fout is... Dat kan wel eens een carriere blocker worden voor mij binnen dit bedrijf..

Je zit op fok, dat is al een blocker genoegquote:Op maandag 21 september 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ik heb er geen zin in dat het er straks neer komt dat ze zeggen dat heel deze situatie mijn fout is... Dat kan wel eens een carriere blocker worden voor mij binnen dit bedrijf..

In het hele gedoe heb ik 1 verkeerde aanname gedaan en vanuit die aanname heb ik de aanzet gegeven om de cursus af te zeggen. Maar heb net ook even met de HR manager gesproken en even duidelijk gemaakt dat deze situatie echt ruk is. Dus daarin heb ik mn ding gedaan en is het nu afwachten wat ze beslissen.quote:Op maandag 21 september 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom zou het jouw fout dan zijn volgens hen?
wiens fout het werkelijk is zou toch zo duidelijk te maken moeten zijn
immers, jij volgt alleen maar heb ik het idee..
Dat is waar, maar zolang mn prestaties er niet onder lijden is fok geen blockerquote:Op maandag 21 september 2009 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zit op fok, dat is al een blocker genoeg

Denk ook aan mij, ik wil er ook een!quote:Op maandag 21 september 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
Ik zit sterk te denken om een macbookje uit Amerika te halen, de dollar staat te goed.
En Apple is nog steeds stronteigenwijs om de koers dollar = euro aan te houden, dus....

Jaquote:

huh alsof jij alles beslistquote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]

Link?quote:Op maandag 21 september 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
Lol, met huidige dollarkoers kost een apple macbook instap 680 euroIpv 949 euro hier in europa

quote:Op maandag 21 september 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
Kind van 3 zit voor het eerst op de peuterspeelzaal nu.. 2 ochtenden... zegt ie bij thuiskomst: kind van visboer in klas. Dus moeders vind het prachtig dat hij al contact heeft gehad met andere kinderen.
Smiddags naar school zegt peuter tegen mama... kijk mama, kind van visboer, kibbeling
Moeders denkt:![]()
Blijkt dat meisje uit zijn klas Kimberly te hetenHij noemt d'r kibbeling
![]()

www.apple.com 999 dollarquote:

Kibbelingquote:Op maandag 21 september 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
Kind van 3 zit voor het eerst op de peuterspeelzaal nu.. 2 ochtenden... zegt ie bij thuiskomst: kind van visboer in klas. Dus moeders vind het prachtig dat hij al contact heeft gehad met andere kinderen.
Smiddags naar school zegt peuter tegen mama... kijk mama, kind van visboer, kibbeling
Moeders denkt:![]()
Blijkt dat meisje uit zijn klas Kimberly te hetenHij noemt d'r kibbeling
![]()

Tis gewoon een mooi topicquote:Op maandag 21 september 2009 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ut was geen onzin hoor... de kleine van mijn vriendin kwam d'r toch echt mee aanzetten

+2 smaak.quote:

Kinderenquote:Op maandag 21 september 2009 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ut was geen onzin hoor... de kleine van mijn vriendin kwam d'r toch echt mee aanzetten

Op de wallen misschien.quote:

Als ik het maar lang genoeg blijf herhalen geloof ik het op een goed moment ECHTquote:

Werkt niet.quote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik het maar lang genoeg blijf herhalen geloof ik het op een goed moment ECHT![]()
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |