Uhu,quote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef gisela76 het volgende:
Mijn man ergerde zich er ook enorm aan.
Schijnbaar zien je kinderen wel eens vaker tieten. Anders had je jongste dochter dat niet gezegd. NIet zo zeiken dusquote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef gisela76 het volgende:
Mama, die mevrouw zit in haar blote tieten ze m'n jongste dochter.
Hoer aan tafel in restaurant wanneer je er met, dacht vrouw en kinders, gaat etenquote:
Gepost door t vrouwtje.quote:Op maandag 21 september 2009 11:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoer aan tafel in restaurant wanneer je er met, dacht vrouw man en kinders, gaat eten
Voor een restaurant vind ik t ook nogal ongepast anders.quote:Op maandag 21 september 2009 11:13 schreef Mopst3r het volgende:
Oh nee blote tieten SNEL BESCHERM JE KINDEREN!!!!
>>> OUD?
Bij een beetje restaurant word je normaal ook geweigerd in zo'n outfit. Dus of TS zat in de mac of iets anders klopt nietquote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef Plums het volgende:
[..]
Voor t restaurant vind ik t ook nogal ongepast anders.
Vind t ook raar dat medewerkers van t restaurant zelf er niks over zeiden.
Vindt ook niet dat je je kinderen wijs moet maken dat dit soort vertoning 'normaal' is.quote:Op zondag 20 september 2009 23:08 schreef Rekkie het volgende:
Ja maak je kinderen wijs dat naaktheid vies is......_!
Dat dacht ik dus ook...quote:
nee, maar vies is het ook niet.quote:Op maandag 21 september 2009 11:19 schreef harmenst het volgende:
[..]
Vindt ook niet dat je je kinderen wijs moet maken dat dit soort vertoning 'normaal' is.
quote:Op maandag 21 september 2009 11:47 schreef Waaghals het volgende:
ik vind het ook walgelijk....
[ afbeelding ]
.. dat ik geen tepels zie
Ze wilt geen kinderen.quote:Op maandag 21 september 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom heeft die mevrouw geen melk-kraantjes
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef MobileSuit het volgende:
Nu ben ik best wel benieuwd waar dit restaurant staat...
Misschien is TS wel een parenclub binnengestapt waar eerst tussen zes en tien gegeten wordt (al dan niet van elkaar) en daarna eens flink gebatst wordt.
Kies dan iets dat bij het topic pastquote:
Nope, inderdaad iemand van een ander forum.. En een geniaal iemand ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |