quote:Op maandag 21 september 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
Zo, dan maar weer de verzorgende man spelen. De rest van het huis is ook ziek, dus iemand moet het doen
Beddengoed maar in de was, ook een fris bed helpt mee om beter te voelen.
Maar als ze het eenmaal weten wordt het aderlaten, om je lichaam te dwingen bloed te maken, wat weer ijzer kost en dus uit de voorraden moet worden gehaald.quote:Op maandag 21 september 2009 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan jij beter doen denk ik, ik weet alleen dat het ijzer(chrom) in je bloed (hemo) is dat langzaam je lichaam verkloot als je er niets aan doet.
met van die lekkere vage klachten zodat het ff duurt voor ze weten wat het is.
als ik het goed heb tenminste.
wordt maandelijks geregeldquote:Op maandag 21 september 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar als ze het eenmaal weten wordt het aderlaten, om je lichaam te dwingen bloed te maken, wat weer ijzer kost en dus uit de voorraden moet worden gehaald.
Mijn salaris ook, maar dat is prettiger.quote:
boffert, ik krijg zakgeld.quote:Op maandag 21 september 2009 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn salaris ook, maar dat is prettiger.
Sommigen zijn aanstellers.quote:Op maandag 21 september 2009 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
boffert, ik krijg zakgeld.
sommige noemen het ook een maandelijkse belediging.
EN nu ga ik brood met kaas en gehakt etenquote:
belediging of niet je kunt er alles (hoop ik) van betalenquote:Op maandag 21 september 2009 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
boffert, ik krijg zakgeld.
sommige noemen het ook een maandelijkse belediging.
cholestorol aanval?quote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN nu ga ik brood met kaas en gehakt eten
broodje warm gehaktquote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, gewoon dunne plakjes gebraden gehakt. Koud. Wel lekker even goedquote:Op maandag 21 september 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
broodje warm gehaktdat wil ik ook
haha, nee ik reageer niet, niet doen, kut toch gedaan.quote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik niet, de vrouw wel.quote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
belediging of niet je kunt er alles (hoop ik) van betalen
primairequote:Op maandag 21 september 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb jij trouwens primaire of secundaire?
helemaal goedquote:Op maandag 21 september 2009 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan jij beter doen denk ik, ik weet alleen dat het ijzer(chrom) in je bloed (hemo) is dat langzaam je lichaam verkloot als je er niets aan doet.
met van die lekkere vage klachten zodat het ff duurt voor ze weten wat het is.
als ik het goed heb tenminste.
Je moet eens een gehaktbal maken met een gekookt eitje in het middenquote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kloptquote:Op maandag 21 september 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar als ze het eenmaal weten wordt het aderlaten, om je lichaam te dwingen bloed te maken, wat weer ijzer kost en dus uit de voorraden moet worden gehaald.
dat dusquote:
oh man, dat is geweldigquote:Op maandag 21 september 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je moet eens een gehaktbal maken met een gekookt eitje in het midden
Ja he... Leerde het kennen bij mn schoonmaquote:
quote:
quote:
Een hele hoop gezeik rondom de trip naar Panama. Omdat ik eigenlijk deze week cursus zou hebben (stokpaardje van de overall directeur van de multinational waar ik werk, daarvoor wordt je geselecteerd en kan je jezelf niet opgeven) en die nu moet afzeggen omdat de commercieel directeur(niet mn directe baas) van onze holding wilde dat ik mee zou gaan naar Panama. Maar nu krijgt mijn directe baas (de algemene directeur) de wind van voren dat ik niet naar die cursus gaat. Dus het is een beetje touwtrekken tussen die bazen en ik ben het touw...quote:
Dat is erg goed iddquote:Op maandag 21 september 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Je moet eens een gehaktbal maken met een gekookt eitje in het midden
Was niet nodig, ik had m vrijdag aangevraagd dus hoorde bij 1 van de laatsten die het zonder die dingen kon krijgenquote:
Wordt er tenminste lekker aan je getrokkenquote:Op maandag 21 september 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
Dus het is een beetje touwtrekken tussen die bazen en ik ben het touw...
Ja, maar ze proberen mij de schuld in de schoenen te schuiven... Dat is wel minderquote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt er tenminste lekker aan je getrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |