oeh, dat wist ik eigenlijk welquote:Op maandag 21 september 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, kipnuggets kan ik ook wel zelf maken, dat is simpel.
ls je in mijn AT kijkt hoef je niet hee lang te zoeken
gele Mquote:Op maandag 21 september 2009 10:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik lust geen sushi, alleen kindermenu's: frietjes met kipnuggets.
waar woon jij?
Zeg maar waar en wanneerquote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook die ken ik niet. Zelfs een sushimeet kan iemand hier overhalen.
Blijkbaar wel, je reageert er opquote:
Das zwaar irritantquote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
oh man, daar gaan we weer....
misselijk tot en met
Ik hoorde het woord Sushiquote:
nu heb ik daar zin inquote:
bij Pheno thuis dusquote:
toch zwangerquote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
misselijk tot en met
dat heb je met die natuur koffiequote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
misselijk tot en met
het zou droog blijvenquote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
Ah, daar is het zonnetje
Heb geen zin om straks in de regen te lopen
Dat heeft hij toch al, een splaakgeblek.quote:Op maandag 21 september 2009 10:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het zou droog blijven
zoniet dan heeft piet een probleem
Hier, maar nu niet, of ik steek heel Limburg aanquote:
Ot Moanquote:Op maandag 21 september 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al, een splaakgeblek.
ligt eraan hoe lekker de sushi is, maar misschien is het dat wel waardquote:Op maandag 21 september 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, maar nu niet, of ik steek heel Limburg aan
tisser duckie?quote:
Uitvergaderd?quote:Op maandag 21 september 2009 10:26 schreef MaleDuck het volgende:
*zucht*
blijf maar daar ik moet geen mexicaansquote:Op maandag 21 september 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, maar nu niet, of ik steek heel Limburg aan
liefquote:
ja, haha, nu is het niet leuk meerquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 10:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
blijf maar daar ik moet geen mexicaans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik dacht dat ik alleen maar sushi ging krijgenquote:Op maandag 21 september 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw heb ik iig al ziek gekregen. Nu de rest van de mensheid nog
quote:Op maandag 21 september 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]Wedden van wel JFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
wat isser?quote:
en als toetje een paar baccillenquote:Op maandag 21 september 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alleen maar sushi ging krijgen
Ik heb geen Yakult in huis!quote:Op maandag 21 september 2009 10:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en als toetje een paar baccillen
moet je dat kopen dan ben je zo van je mexicaan afquote:
quote:
zegt de reklame ja, gezond eten en eigen weerstand opbouwen werkt volgens mij beterquote:Op maandag 21 september 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je dat kopen dan ben je zo van je mexicaan af
wat kan jij toch geil lullenquote:Op maandag 21 september 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn harde schijf heeft "bad blocks" thuis. Dan draai ik chkdsk met fix, en komt het gewoon weer terug. Ik denk dat de hdd op zijn eind loopt.Nou wil ik een vervanging, maar zoek eigenlijk een laptop. Neemt minder ruimte in en zo. Weet iemand een goeie laptop met minimaal 500 GB hdd (liefst meer) voor weinig? Verder hoeft hij niet heel veel te kunnen. DVD branden, GBit LAN, wifi, genoeg USB-poorten, dat is het wel zo'n beetje. Any tips appreciated
Oh ja, hij moet ook waterdicht zijn. spatsquirtwaterdicht dus.quote:
Vingerafdruk en iris bij de hand?quote:Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
zo nu eerst ff mn paspoort ophalen...
Daar kun je er ook gewoon 2 van monteren natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 10:34 schreef Pheno het volgende:
500Gb is de max voor 2,5" HDD's op het moment.
je wilt ermee douchen?quote:Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, hij moet ook waterdicht zijn. spatsquirtwaterdicht dus.
Zonder pp geen reisjequote:Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
zo nu eerst ff mn paspoort ophalen...
je hebt er wel het humeur voorquote:
Ik heb dat overpriced spul nog nooit gekocht. Gewoon zelf vezels, groenten, fruit e.d eten en je stoelgang gaat als een tierelier. Dit is overigens geen mexicaanse griep en anders is het een watje. Of had ik er meer van verwachtquote:Op maandag 21 september 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je dat kopen dan ben je zo van je mexicaan af
Als er ruimte voor is yup. Ziet er netjes uit, daarnet even naar de acer site geweest, maar oook GLAN zit er op. Zorg wel voor een 64 bits OS, dan heb je ook wat aan je 4G RAM.quote:Op maandag 21 september 2009 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kun je er ook gewoon 2 van monteren natuurlijk![]()
Ik zat naar deze te kijken: http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10021223
Oh dat is een goeie ja, nog niet aan gedachtquote:Op maandag 21 september 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er ruimte voor is yup. Ziet er netjes uit, daarnet even naar de acer site geweest, maar oook GLAN zit er op. Zorg wel voor een 64 bits OS, dan heb je ook wat aan je 4G RAM.
ik heb dat ook nog nooit gekocht, dat is gewoon voor de luie mensquote:Op maandag 21 september 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dat overpriced spul nog nooit gekocht. Gewoon zelf vezels, groenten, fruit e.d eten en je stoelgang gaat als een tierelier. Dit is overigens geen mexicaanse griep en anders is het een watje. Of had ik er meer van verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |