quote:Op maandag 21 september 2009 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
Door al dat gezeik was ik bijna koffie gaan drinken
echt wel, kan er prima van vretenquote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik het maar lang genoeg blijf herhalen geloof ik het op een goed moment ECHT![]()
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
Windows is echt leuk man
ben ook bezig.quote:Op maandag 21 september 2009 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik m'n huidige bak nog niet zomaar weg kan donderen. Ga volgende week beginnen met MCITP SA op Server 2008
MPG bellen.quote:
De meid die met me dook ook ja, we kwamen net terug van een saaie onderwaterkaart oefening (deden beiden divemaster opleiding), dus dat was wel een grappige wending.quote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jullie helemaal in een deuk natuurlijk
welkom terugquote:Op maandag 21 september 2009 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
zo, lunch binnen.
ff multiqouten
[..]
MPG bellen.
was ook zo lang aan het typen dat ik bijna weer een multi moet maken.quote:Op maandag 21 september 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welkom terug
Ph had mij al een linkje gegeven, spaart zoeken
Oh okee. Ik ga het eens bekijken allemaal. Vrijdag komen de boekenquote:
maak vast ruimte, neemt bij mij een hele plank in beslag.quote:Op maandag 21 september 2009 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Ik ga het eens bekijken allemaal. Vrijdag komen de boeken
No shitquote:Op maandag 21 september 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
Hmm net weer iets geleerd uit de panorama,
Een zeekomkommer is niet verwant aan de gewone komkommer![]()
een zeekomkommer ademt uit zijn reet (anus)![]()
een komkommer is verwant aan een meloen dus een vrucht
quote:
Ga werken.quote:Op maandag 21 september 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
Hmm net weer iets geleerd uit de panorama,
Een zeekomkommer is niet verwant aan de gewone komkommer![]()
een zeekomkommer ademt uit zijn reet (anus)![]()
een komkommer is verwant aan een meloen dus een vrucht
Hij refereert denk ik aan het feit dat hij nu geleerd heeft dat een komkommer familie van de meloen isquote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
No shit
Ook te zien in Burgers Ocean, voor de mensen die niet durven te duiken, voor een komkommer beweegt deze ook wat teveel![]()
Tijdens het schijten wil ik ook lezenquote:
Werken kan ik als ik gepensioneerd ben,quote:
agos, kom maarquote:
precies en dat ie uit z'n kont ademtquote:Op maandag 21 september 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij refereert denk ik aan het feit dat hij nu geleerd heeft dat een komkommer familie van de meloen is
niet dat een zeekomkommer familie zou zijn van de komkommer (tenminste: dat hoop ik toch)
als je em doorsnijdt, dan bloedt hij toch ook?quote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
No shit
Ook te zien in Burgers Ocean, voor de mensen die niet durven te duiken, voor een komkommer beweegt deze ook wat teveel![]()
Die zal wel enorme slechte adem hebben!quote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
precies en dat ie uit z'n kont ademt
*stort huilend in de armen van onze spellingsnoob*quote:Op maandag 21 september 2009 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
agos, kom maar
* buigt nijns voorover en doet broek naar beneden / rok omhoog (wat heb je aan?)
Ik ben best aardig onder water, ik snijd niemand of iets door.quote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
als je em doorsnijdt, dan bloedt hij toch ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |