Deel 3 heeft van 2006(!!!) tot 2009 gelopenquote:Op zondag 20 september 2009 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Wel leuk, een van de oudste mmorpgs en pas in topic #4
Niet veel spelers he. Wel goed dat je daar geen last van hebt omdat het een grote server is.quote:Op zondag 20 september 2009 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Wel leuk, een van de oudste mmorpgs en pas in topic #4
300.000 ofzo? Dat is toch ook niet zo heel beroerd? Volgens mij zijn er genoeg mmo's die dat echt niet halenquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Niet veel spelers he. Wel goed dat je daar geen last van hebt omdat het een grote server is.
Nope, waar gaat het over?quote:Op maandag 21 september 2009 00:09 schreef ARKON het volgende:
Iemand nog de AT VII gezien? PL heeft gewonnen van co2Niet geheel onverwacht natuurlijk
![]()
[ afbeelding ]
http://retardedweblogger.(...)ment-vii-live-in-hd/
Report Pandemic Legion vs Circle-Of-Twoquote:
Volgens mij omdat een deel van de website ook info van de game server krijgt. En dan krijg je dus een website vol met php errors of iets wat helemaal niet laad. Daar schrikken bezoekers dan weer van.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik altijd zo jammer vind is dat de website ook altijd down is als ze weer eens een database upgrade of patch doen....
Klopt, maar dat verbaast me dus, uitgebreide downtime vind ik ideaal om wat forum dwelling te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij omdat een deel van de website ook info van de game server krijgt.
Echt he!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens is downtime op je vrije dag altijd kut
Ik nog steedsquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef TC_Artemis het volgende:
BUMP, zijn er nog fokkers die eve doen?
iets met plexes enzo ^^quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef drumstickNL het volgende:
Vind je dat niet zonde van je geld?
Ah, is het moeilijk om zoveel plex te krijgen? Heb zelf namelijk niet genoeg geld voor maandelijkse fee en verdien niet genoeg om plex te kopen.quote:
ik heb 3 chars die missions runnen/traden om genoeg isk te halen om voor 4 chars te plexenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah, is het moeilijk om zoveel plex te krijgen? Heb zelf namelijk niet genoeg geld voor maandelijkse fee en verdien niet genoeg om plex te kopen.
Ziek, teveel vrij tijd? Ik heb al vrij veel moeite met 2 toons. Maarja ik kan jammer genoeg maar een paar uurtjes per week spenderen aan evequote:
in tegendeel ik werk 40 u p/week en ga elk weekend stappen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef Sacrifixe het volgende:
[..]
Ziek, teveel vrij tijd? Ik heb al vrij veel moeite met 2 toons. Maarja ik kan jammer genoeg maar een paar uurtjes per week spenderen aan eve
Ik haal geen 500 mill per dag hoor, mag blij zijn als ik dat per maand haal, en dan moet ik nog heel wat babysitting van orders doen ook. Orders neerpleuren en 1 keer per dag eens kijken hoe het gaat werkt bij mij iig nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef angel008 het volgende:
[..]
in tegendeel ik werk 40 u p/week en ga elk weekend stappen.
traden kan je heel wat geld mee verdienen (500 mill per dag) en emt een beetje casual gamen is veel te doen.
tevens eve op quad scherm draaien werkt ook gewoon prima
grotere orders plaatsen of je nu met 500 mill aan het spelen bent of met 15 bill maakt een groot verschil..quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik haal geen 500 mill per dag hoor, mag blij zijn als ik dat per maand haal, en dan moet ik nog heel wat babysitting van orders doen ook. Orders neerpleuren en 1 keer per dag eens kijken hoe het gaat werkt bij mij iig niet
wow, doe je goed danquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef angel008 het volgende:
[..]
in tegendeel ik werk 40 u p/week en ga elk weekend stappen.
traden kan je heel wat geld mee verdienen (500 mill per dag) en emt een beetje casual gamen is veel te doen.
tevens eve op quad scherm draaien werkt ook gewoon prima
idd regio's zoeken autopilots met freighters en dan heen en weer hoppen werkt prima.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:04 schreef Sacrifixe het volgende:
Zo dat is een hele verbetering van de browser en mailbox! De rest check ik later wel. Moet naar werk
[..]
wow, doe je goed dan![]()
Inderdaad! Traden levert dan een aardig zakcentje op. Resell je modules/schepen etc in een andere region oid?
Ik denk dat ik me maar wat meer in traden ga verdienen. Doe namelijk vooral pew pew en mine mine.
Traden vereist wel constante aanpassing. Winstmarges komen en gaan namelijk. Waar je de ene week sloten geld verdient met item x, is er 2 weken later geen droog brood meer van te bakkenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:04 schreef Sacrifixe het volgende:
Zo dat is een hele verbetering van de browser en mailbox! De rest check ik later wel. Moet naar werk
[..]
wow, doe je goed dan![]()
Inderdaad! Traden levert dan een aardig zakcentje op. Resell je modules/schepen etc in een andere region oid?
Ik denk dat ik me maar wat meer in traden ga verdienen. Doe namelijk vooral pew pew en mine mine.
Het spel heeft een steile leercurve ja. Zelfs na anderhalf jaar is er nog zooooooooooo veel waar ik geen zak van begrijp.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef SharQueDo het volgende:
Heb ff de trial gespeeld tijdje geleden, maar oh zo ingewikkeld en lastig voor beginners (en dan ben ik niet eens een MMO beginner meer), pff. Ik snapte er geen zak van, uiteindelijk maar opgegeven.
Kun je een trial gratis verlengen dan? Of moet je dan een nieuwe account maken? Als ik een beetje gratis door kan baggeren dan wil ik het nog wel proberen, alleen niet als ik al zwaar loop te dokken elke maand én er geen zak van snap.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het spel heeft een steile leercurve ja. Zelfs na anderhalf jaar is er nog zooooooooooo veel waar ik geen zak van begrijp.
Maar goed, dat is tegelijkertijd de charme van het spel.
Ik heb ook meerdere trials versleten voordat ik uiteindelijk het spel echt ging spelen.
Nieuwe account makenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kun je een trial gratis verlengen dan? Of moet je dan een nieuwe account maken? Als ik een beetje gratis door kan baggeren dan wil ik het nog wel proberen, alleen niet als ik al zwaar loop te dokken elke maand én er geen zak van snap.
Tja. Gewoon de tutorial volgen, guide's lezen, vragen stellen aan je corpmembers etc. Het muntje valt vanzelfquote:Op woensdag 2 december 2009 12:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kun je een trial gratis verlengen dan? Of moet je dan een nieuwe account maken? Als ik een beetje gratis door kan baggeren dan wil ik het nog wel proberen, alleen niet als ik al zwaar loop te dokken elke maand én er geen zak van snap.
Iedereen kan het ook wel, het kost alleen moeitequote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef drumstickNL het volgende:
Ach na een weekje snapte ik het al aardig. Terwijl ik van WoW kwam dus dan zou iedereen het moeten kunnen.
@Sacrifixe Is station walking was een jaar terug al aardig ver maar ze zeggen er niets meer over. Kan nog wel even duren.
Prachtige corp voor nieuwelingen idd. Word ook uitstekend gerund en heeft vrienden door heel EVE in iedere alliance.quote:
En daarom ook zo bijzonder efficientquote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef intraxz het volgende:
Ik heb een paar maandjes bij Eve Uni gezeten. Opzich wel leuk, maar de wars zijn rete saai.
Stel vrienden van me kwamen in 0.0 terecht gisteren omdat ze in WH space zaten. Het exit wormhole ging achter ze dicht en toen ze een nieuwe uitgang gevonden hadden kwam die uit in 0.0.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
Gisterenavond 0.0 roaming gedaan, ging best goed. Totdat we door een harbinger en een maller werden neergehaald omdat de samenwerking niet helemaal soepel ging.
Nou dan hoop ik voor ze dat hun clones goed geupdate waren en niet teveel waardevolle implants hadden. Wel iets om rekening mee te houden voor een WH en 0.0 sowiesoquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stel vrienden van me kwamen in 0.0 terecht gisteren omdat ze in WH space zaten. Het exit wormhole ging achter ze dicht en toen ze een nieuwe uitgang gevonden hadden kwam die uit in 0.0.
3 podkills, 1 overlevende
Dat hoop ik ook voor zequote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef Sacrifixe het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik voor ze dat hun clones goed geupdate waren en niet teveel waardevolle implants hadden. Wel iets om rekening mee te houden voor een WH en 0.0 sowieso
Das geen geld.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Ame_thyst het volgende:
--Steam spam--
Buy EVE Online: Dominion
Includes the full game plus 30 days of subscription
5¤
15 euro ofzo, maar je kan ook met ingame currency gametime kopen. Al zal dat er voor de meeste newbies niet inzitten. Tenzij je je vol overgave op trading stort en er goed in bentquote:Op donderdag 24 december 2009 16:46 schreef Sjibble het volgende:
Ik ga het spel even proberen.
als het me bevalt ga ik het zeker kopen.
Wat kost het per maand?
Verslavender dan WoW, ik heb me alvast schrap gezet
Nee oke, maar per kwartaal kost het dus 45 euro..quote:Op donderdag 24 december 2009 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
15 euro ofzo, maar je kan ook met ingame currency gametime kopen. Al zal dat er voor de meeste newbies niet inzitten. Tenzij je je vol overgave op trading stort en er goed in bent
De leercurve is nogal steil, maar als je de eerste 2 weken pruimt heb je een grote kans op verslavingquote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nee oke, maar per kwartaal kost het dus 45 euro..
Hoe verslavend is het? Is het echt heel leuk?
Hij is nog aan het downloaden![]()
Wil ik denk ik wel bij jullie horen. Heb begrepen dat het 1 grote groepen zijn die onderverdeeld zijn in groepen en die weer in groepen.
Gewoon 2nd Universe
Facetten?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De leercurve is nogal steil, maar als je de eerste 2 weken pruimt heb je een grote kans op verslaving. Het is wel een vrij 'hard' spel. Vooral voor noobs. Wat ik vooral leuk vind aan het spel is dat het zo ontzettend veel facetten heeft, al word je daar in het begin waarschijnlijk hoorndol van.
Trading, industry, PvE, PvP, exploration en dan vergeet ik vast nog wel ietsquote:
De download staat op 50%, dus ik zal het zo wel merkenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trading, industry, PvE, PvP, exploration en dan vergeet ik vast nog wel iets
Tevens balen dat het niet op de PS3 draait.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De download staat op 50%, dus ik zal het zo wel merken
Maar werkt het met levels? Want ik heb geen zin om weer maanden te grinden voor ik degelijk mee kan doen. Imo vind ik kennis en persoonlijke skill belangrijker dan een paar attributen. Upgrade door gear lijkt me wat beter in de oren klinken dan level-afhankelijk te wezen..
Tsja, in WoW was het namelijk flink klote omdat een lvl50 naakte mage of warlock een full-gear warrior aan kon. En dat vond ik niet opschieten. Ook de economie was er leuk.
Ik wist steeds medium leather te verkopen voor 70gold per 20 stuks (of was dat silver?).
Uiteindelijk hebben meer mensen het ontdekt en is de prijs gekeldert naar 30 silver/gold.
En dan ook pagina's vol. ja dan is het ook snel leuk geweest
quote:
Er zijn geen levels zoals in de klassieke RPG.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De download staat op 50%, dus ik zal het zo wel merken
Maar werkt het met levels? Want ik heb geen zin om weer maanden te grinden voor ik degelijk mee kan doen. Imo vind ik kennis en persoonlijke skill belangrijker dan een paar attributen. Upgrade door gear lijkt me wat beter in de oren klinken dan level-afhankelijk te wezen..
Tsja, in WoW was het namelijk flink klote omdat een lvl50 naakte mage of warlock een full-gear warrior aan kon. En dat vond ik niet opschieten. Ook de economie was er leuk.
Ik wist steeds medium leather te verkopen voor 70gold per 20 stuks (of was dat silver?).
Uiteindelijk hebben meer mensen het ontdekt en is de prijs gekeldert naar 30 silver/gold.
En dan ook pagina's vol. ja dan is het ook snel leuk geweest
Nu lach je nog!quote:
Aha, en wat raad je me aan? Is er hier een guide voor die me zou kunnen vertellen waar ik het beste in lig?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn geen levels zoals in de klassieke RPG.
Je 'attributen' zijn 'skills' die je kan leren. Dat leren gaat in real time en er komt nooit een eind aan. Elke skill heeft 5 levels en elke level duurt langer om te 'trainen'.
Die skills bepalen voor een zeer groot deel welke gear je kan gebruiken en hoe efficient je ze kan gebruiken.
Ik zal het maar niet onderschattenquote:
Ik zou zo snel mogelijk trainen voor een "Cruiser" class schip en daarmee 'missions' (PvE) gaan doen om in de eerste plaats wat cash te krijgen. Nadat je de tutorials voor beginners hebt gedaan natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Aha, en wat raad je me aan? Is er hier een guide voor die me zou kunnen vertellen waar ik het beste in lig?
[..]
Vage, hardleerse en domme mensen genoeg hoor. Maar dat hoort bij de charme van het spelquote:Ik zal het maar niet onderschattenWe zullen daar iig geen vage MBO'ers tegenkomen
Dus ik kan altijd wel van class veranderen?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou zo snel mogelijk trainen voor een "Cruiser" class schip en daarmee 'missions' (PvE) gaan doen om in de eerste plaats wat cash te krijgen. Nadat je de tutorials voor beginners hebt gedaan natuurlijk.![]()
[..]
Vage, hardleerse en domme mensen genoeg hoor. Maar dat hoort bij de charme van het spel
Als je na de eerste dagen het spel nog steeds leuk vindt zou ik zo snel mogelijk bij een corporation gaan die zich richt op nieuwelingen. Eve-University is een goed bijvoorbeeld.
Er zijn dus geen echte classes. Je krijgt wel wat starterskills mee aan de hand van je keuzes bij het maken van een nieuwe char maar daar houdt het wel mee op.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:04 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dus ik kan altijd wel van class veranderen?
Het zal alleen tijd in beslag nemen natuurlijk
80%
Die je het meest aanspreektquote:Op donderdag 24 december 2009 19:06 schreef Sjibble het volgende:
Welke Race zal ik kiezen?
Ja, duhquote:
Je race heeft eigenlijk alleen invloed op je starterskills. Als Caldari begin je bijvoorbeeld met caldari frigate level 2 en wat basic missile skills. Gallente krijgt dan weer wat basic gunnery skills mee. Maar je kan elke skill trainen, ook die niet specifiek voor jouw ras zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:09 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja, duh
Welke heeft welke voor en nadelen?
intussen zoek in naar guides
Welke heb jij? Gallente spreekt me wel aanquote:Op donderdag 24 december 2009 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je race heeft eigenlijk alleen invloed op je starterskills. Als Caldari begin je bijvoorbeeld met caldari frigate level 2 en wat basic missile skills. Gallente krijgt dan weer wat basic gunnery skills mee. Maar je kan elke skill trainen, ook die niet specifiek voor jouw ras zijn.
Gallente, ik vlieg tot nu toe ook alleen gallente ships. Ben wel in de eerste week al verkast naar caldari space omdat daar wat vrienden van me in een corporation zatenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Welke heb jij? Gallente spreekt me wel aan
No DPS FAILBOATquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:04 schreef intraxz het volgende:
500 dps en een fraaie tank. (als ik klaar ben met mn skills)
Wil je een keer tegen mij in een destroyer vechten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:54 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb al een destroyer,helemaal vol met wapens en upgrades
gaat hard
Nou het idee is dat je wat koopt van de markt en het er daarna weer opzet voor meer geld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Iemand nog market tips, heb echt wat meer cash nodig
ja, i knowquote:Op zondag 27 december 2009 02:12 schreef intraxz het volgende:
SkillsTrain ze. En met PVP warp je niet altijd even snel weg
in wat voor sec. zat je dan?quote:Op zondag 27 december 2009 02:30 schreef intraxz het volgende:
Dat dacht ik ook toen ik een keer in m´n cruiser op 50 km van een asteroid belt gealigned was op een stargate om snel weg te kunnen als er iemand aankwam. Toen kwam er iemand aan en die had me getackled voordat ik weg kon warpen. Gelukkig had ik hem verzekerd
Nee, je warpt ergens in, je ziet een aantal rode lampjes knipperen en als jij op warp hebt gedrukt zit je waarschijnlijk al vast.quote:Op zondag 27 december 2009 02:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ja, i know
Nja, toch kom je redelijk gauw weg..
Je kan per account helaas maar 1 character tegelijk skillen.quote:Op zondag 27 december 2009 06:05 schreef Sjibble het volgende:
Ik ga maar eens 2 alts aanmaken ff snel. Dan kan ik die ook ff snel trainen in bepaalde skills
Was te verwachtenquote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je kan per account helaas maar 1 character tegelijk skillen.
Tot nu toe is het me tientallen keren wel gelukt, PvE dan hequote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee, je warpt ergens in, je ziet een aantal rode lampjes knipperen en als jij op warp hebt gedrukt zit je waarschijnlijk al vast.
En wat is het verschil tussen 0.3 en 0.0? Gewoon een grotere teringzooi?quote:Op zondag 27 december 2009 12:48 schreef intraxz het volgende:
in 0.4. Vanaf 0.4 kan iedereen je schip obblazen zonder dat ze meteen Concord op hun dak krijgen.
aha op die fietsquote:Op maandag 28 december 2009 00:22 schreef intraxz het volgende:
Volgens mij word je bijna nooit gescrambled door npc´s.
Hier wat info over sec status:
http://eve.grismar.net/security/
Maar goed, ik had het dan ook over PvP, ben zelf ook nog nooit vastgezet met PvE.quote:Op maandag 28 december 2009 00:18 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Was te verwachten
[..]
Tot nu toe is het me tientallen keren wel gelukt, PvE dan he
[..]
En wat is het verschil tussen 0.3 en 0.0? Gewoon een grotere teringzooi?
Hoe, wat en waarom? Ik kan zo snel niet veel wijzer worden uit het topic.quote:Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
375 miljard isk scam door een oldtimer
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1179620
Curzon Dax, EVE oldbie oa bekend van zijn soms hilarische parodieën (( http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=490731 ) Persoonlijke favoriet: heeft een 'investement scam' opgezet op basis van zijn reputatie. Waarom? Voor de lulz!quote:Op maandag 28 december 2009 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe, wat en waarom? Ik kan zo snel niet veel wijzer worden uit het topic.
quote:I'll be short and concise.
My IPO where I raised 50 billion ISK in exchange for the future promise of my stuff was a scam. I'm not parting with all my stuff. A few notes:
1. To be honest, I've never been worth hundreds of billions of ISK, as most folks think I was. I've been a billionaire, but never the fantastically rich person that I've made myself out to be. It was just an image.
2. I raised, in total $374,405,000,000.
3. My initial 50 billion ISK offering got me a list of investors. Over the following weeks and months, I got in touch with most of them in person (in addition to other people) and worked out private deals, where each person thought that they were going to privately fund a "shortage" in my IPO in exchange for one of my officer-fit ships. The bulk of my fund-raising came from that. There's a lot of folks who think that they're getting an officer-fit Golem, or a Paladin, or a CNR, or a Guardian-Vexor today.
4. I have a really cool shirt that says on the front, "Social Engineering Specialist" and on the back reads, "Because there is no patch for human stupidity." I wear it a lot.
5. I'm still leaving Eve. Folks have probably noticed that I haven't been online much lately - the game is still uninteresting to me. Occasional spurts of fun have kept me active over the years; making parodies...hosting the battleship championships, creating Eve Online Hold'Em, tutoring noobs...and lastly, perpetrating a scam.
6. I spent approximately 250 billion of that 374 billion ISK on officer mods. I have about 120 billion ISK left in my wallet.
7. While I'm leaving Eve, and the parodies will disappear, all the wealth and officer gear I've acquired isn't going to waste - an unidentified recipient who knows who he/she is already is going to get...well, everything. They've worked hard to make Eve a great game, and my riches are going to be a salary for them that is long overdue, although they're probably rich enough already to make it pointless.
8. Entity was not involved in my scam, nor any other parties; please don't attempt to lay blame on anyone else. Entity specifically noted that he had no stake in this, and his name attached here didn't mean anything.
I think that's about it. Merry Christmas, and YARRRR!!
Jup, Rickdic ging er met 200nogwat vandoor als ik het me goed herinner. 375 miljard, man, dan ging ik me toch de patser uithangenquote:Op maandag 28 december 2009 21:50 schreef Ame_thyst het volgende:
Debiel veel ook, is toch zelfs meer dan bij E-bank gejat was?
learning is bijna lvl5quote:Op dinsdag 29 december 2009 05:07 schreef intraxz het volgende:
Train je learning skills en koop inplantatenHet scheelt veel.
Heb je nu al je learning skills al op lvl 5?quote:Op dinsdag 29 december 2009 05:09 schreef Sjibble het volgende:
[..]
learning is bijna lvl5
en implantaten daar weet ik van.
Kost alleen wel geld he!
Doe maar eerst een volgebouwde thorax waar ik mee door kan
had eerst de Velator, toen de Marauder, en nu de Catalyst
Alle lvl1 NPC's gaan in 1 a 6 klappen dood
nee, BIJNAquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heb je nu al je learning skills al op lvl 5?
Nou neem ik aan dat ze je niet met miljarden besmijtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 05:01 schreef Sjibble het volgende:
heb ik het geld voor een thorax
lack ik de skills. Moet ik godverdomme 2 dagen lang naar LVL 4 met frigates (en dan nog es Cruisers op lvl3)
schiet niet op zoEn ik weet dat er skills zijn waar je zelfs maanden over doet
Die scam is wel geniaal inderdaad![]()
Hoe vaak ik wel niet geld kreeg van random spelers als startkapitaal.
Niemand weet wat voor schip je hebt of hoe hoog je bankrekening staat
Mission runnen voor de Caldari, elke 16e mission krijg je een storyline mission die je standing met de caldari verhoogt en een klein beetje met de Amarr.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat zuigt, Mackinaw neergeschoten door Amarr, blijkbaar heb ik een -5 Amarr standing.
Wat moet ik nu gaan doen
Maar dan betaal je ook dubbele abbo kosten. Dat kán je natuurlijk met PLEX/GTC betalen ipv echt geld maar dan moet je toch eens verdomd goed kijken naar hoeveel winst je nog maakt op die characters.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef drumstickNL het volgende:
Trouwens voor ISK kan je er ook een tweede account bijnemen die je dan skilled en na een paar maanden verkoopt. Daar word goed voor betaald.
Ik heb LVL4 en een beetje (10%)quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Bijna lijkt me ook nog sterk.Ik denk dat je nu op 30-40% kan zitten.
Maar dan kun je wel 20-40 bil vangen he. Plus als je een acc hebt die genoeg verdiend voor je abbo dan is het bijna pure winst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dan betaal je ook dubbele abbo kosten. Dat kán je natuurlijk met PLEX/GTC betalen ipv echt geld maar dan moet je toch eens verdomd goed kijken naar hoeveel winst je nog maakt op die characters.
nee dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef intraxz het volgende:
Er zijn iets van 10 verschillende learning skills. Alleen learning kom je niet zo ver mee.
Nee maar als je alle learning skills, en alle andere basisch skills op level 5 hebt. Waarmee je wel een aantal maanden zoet bent wel. (capital ships etc.)quote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Je vangt echt geen 20 bil met een simpel character
Lonetrek, waar ik zelden hi-sec uitkomquote:Op woensdag 30 december 2009 12:26 schreef Boxie_G het volgende:
Welke regions zit iedereen zo'n beetje?
Hee geinig, ik zit ook in lonetrek, vooral oipo en isiquote:Op woensdag 30 december 2009 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lonetrek, waar ik zelden hi-sec uitkom
Misschien moet je je wat meer naar de evil kant van EVE bewegen iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef Sjibble het volgende:
Enige waar ik me op verheug is noobs killen en een nieuw schip halen.
Ik hou het wel bij films kijken.
Tijd om een piraat te worden dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef Sjibble het volgende:
Godver, nu kost EVE Apocrypha weer 20 euro ipv 5 (en loop ik voor 5 euro een maand gametijd mis).
Nja, dan een tientje extra.. maargoed.. Ik twijfel toch of ik wel doorga met de game.
Het is eentonig. Of je killt, of je brengt weer dingen heen en weer. It's fucking WoW all over again.
En telkens in de avond jezelf ertoe dwingen om een uur door te spelen om die ene bonus even snel te halen.
Bah..
Enige waar ik me op verheug is noobs killen en een nieuw schip halen.
Ik hou het wel bij films kijken.
tja, want missionen en haulen is inderdaad het enige wat je in eve kan doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef Sjibble het volgende:
Het is eentonig. Of je killt, of je brengt weer dingen heen en weer. It's fucking WoW all over again.
Nou ja, voor een noob is het gewoon even doorbijten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef Sacrifixe het volgende:
[..]
tja, want missionen en haulen is inderdaad het enige wat je in eve kan doen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Leuk he het Star Trek Online topic trollen
Omg wat ziet dat er kansloos uit zeg,
De tijd nemen, het spel heeft een hoge leercurve.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:06 schreef jpg97 het volgende:
Hi,
ik ben een noob op MMORPG gebied, heb even Guild Wars gedaan maar vond dat te lineair... nu zag ik EVE staan in het Star Trek online topic en misschien wil ik dit wel eens gaan proberen.
Iemand tips of hints voor een n00b?
Ik ken mensen die 5+ trials versleten hebben voordat ze ermee door gingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:28 schreef Dibble het volgende:
lol. even de demo weer eropgooien. Let's give it AGAIN another try
Vergeten je rekeningen te betalen is geen bug volgens mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Niet alleen Goons volgens mij. Schijnt een bug te zijn ofzo :S
Ik geloof een Goon nog niet als hij zegt dat gras groen isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Ze waren het niet vergeten, het geld was in een verkeerde Wallet gekomen.
Goons announcement van paar dagen geleden http://go-dl1.eve-files.com/media/1001/sotg.mp3
quote:AJI-MA, Delve - Sovereignty claims upon almost 100 null-sec systems were dissolved between the 20 - 26.01.112 as the corporations GoonFleet, The xDeathx Squadron and a number of corporations in Wildly Inappropriate. alliance failed to pay the required upkeep charges for their territorial claim units and infrastructure upgrades.
In the early hours of 26.01.112, GoonSwarm corporation GoonFleet lost sovereignty over 30 systems across Delve, Querious and Period Basis after automatic payment of the upkeep bills failed due to depleted funds in the main wallet division of the corporation.
Enemies of GoonSwarm in IT Alliance [-IT-] and Against ALL Authorities [.-A-.] were quick to respond to the changes, pushing into the fallen systems. Against ALL Authorities took 3 systems in Querious while IT seized sovereignty over 8 systems in Delve, including the outpost in NOL-M9. (This outpost was hotly fought over in two previous wars in Delve, between GoonSwarm and Band of Brothers/KenZoku, whose corporations now are part of IT Alliance.) Relative new-comers and IT allies Black Star Alliance also sent forces from their new territories in Fountain, capturing 8 systems and the outpost in 8WA-Z6.
In a recent "State of the Goonion" address, The Mittani of GoonSwarm explained how the wallet crisis arose. "The directorate's ISK-related function is inaccessible due to the structure of our wallet corporation, which strongly interferes with our ability to reimburse lost capitals, pay sov. bills and fuel towers; essentially everything that you would expect a functioning alliance to do." The GoonSwarm finiancial structure was revamped following former leader Remedial's theft of the GoonSwarm Titan Fund; the restructuring placed alliance funds under the control of the "Goonie Hand Social Club" corporation. According to The Mittani's broadcast, those individuals with access to the main wallet were unavailable at the time of the shortfall.
Sovereignty warfare in Delve and Querious has been relatively quiet for the last few days as the war's focus has shifted to high-end moon mining installations.
Xeliya of Destructive Influence (an IT Alliance corporation) stated "We have been taking highend non-stop, something like 10 highends in last day or so. We also reinforced most Goon [jump-]bridges and all of the main ones so all the people who came back the other night for break-outs are now stranded, as Goon titans for the most part have moved out."
GoonSwarm still holds considerable territory in Delve and Querious, but the "State of the Goonion" address claims these systems hold no strategic value and that irreplacable strategic locations were lost with the capital staging outpost in J-LPX7 and the main market and rally point in NOL-M9.
In the wake of these events, the broadcast went on to claim that GoonSwarm would be withdrawing to Delve and returning to their old home in Syndicate - the region where, once upon a time, a small band of young Goons were camped into a station by an alliance called "Band of Brothers" and a hatred born that has shaped large portions of null-sec ever since.
Wildly Inappropriate. [WI.] were also already involved in a fight for their territory when the bill paying error occurred. SOLAR FLEET and Red Alliance have now whittled down WI. to a single outpost in LS-JEP in Vale of the Silent.
The third large alliance to lose systems after their upkeep payments bounced, Legion of xXDeathXx, were far more fortunate and able to move quickly to recapture many of the systems they lost.
While rumours of director-level spies, infiltrators or CONCORD database errors abounded following the radical changes to the sovereignty map, none of these held up under close scrutiny and CONCORD spokesman Ray Burnwade has confirmed that this is simply a case of financial miscalculation as alliances adjust to the new upkeep system.
Burnwade gave this official statement: "The null-sec based alliance GoonSwarm lost CONCORD acknowledgement of its sovereign claim over 30 starsystems, 15 of them containing outposts in the early hours of January 26th due to a failure to pay maintenance fees for the systems. Similar issues have been experienced by the Wildly Inappropriate and Legion of xXDEATHXx alliances.“
50% van de playercorps die niet 0.0 based is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:50 schreef Flye het volgende:
Weet iemand of er nog andere corp's zijn die zich richten op nieuwe players dan de Eve Uni? Heb ongeveer een jaar geleden eve en de eve uni geprobeert maar toen zaten we meer in een station dan erbuiten omdat de uni telkens in war is :s En nu ben ik van plan eve weer ns te gaan proberen dus
Thanks!
Hoezo dat?quote:
pod killed tijdens een missie (in 0.2) had op probes moeten letter natuurlijk maar dan nog...quote:
Ik ben ook caldari (voornamelijk, ik heb inmiddels ook gallente skillsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:08 schreef Pixell het volgende:
Sinds 2/3 dagen nu de trial begonnen...
Kom zelf van wow en dit is echt complex, misschien wel iets wat me bezig kan houden, want het is veel uitgebreider dan wow, interessant dus!!
Nu een caldari, beetje learning skills aan het trainen en met me condor rond vliegen
Kijken hoe het gaat en of ik het dan ook echt koop!
Wat brengt deze uitbreiding voor nieuws?quote:
Het is denk meer een uitbreiding om het EVE universum wat realistischer en interessanter te maken. Al die planeten en je kunt er niks mee! Koele ruimteschepen, personages en vreemde werelden door draait het toch om in Scfi?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Planettary building. Of hoe ze het ook mogen noemen.
Kan je de controle nemen over een planeet en hierop een Control Center bouwen.
Vervolgens kun je resources van de planeet gaan harvesten, refinen etc.
Ik heb wat Alpha versie screenshotjes gemaakt, post ze zo hier(zal wel mogen toch
)?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:38 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is denk meer een uitbreiding om het EVE universum wat realistischer en interessanter te maken. Al die planeten en je kunt er niks mee! Koele ruimteschepen, personages en vreemde werelden door draait het toch om in Scfi?
Je neemt niet de hele planeet over, maar meer een regio. Dat word denk een belangrijk onderdeel met Dust 514 waar je huurlingen gaat inhuren om je buurman in elkaar te slaan en zijn gebied in te pikken
Volgens mij kunnen ze er niet vanuit gaan dat elke planeet straks meerdere bezetters hebben. In Empire zal dat niet al te moeilijk worden maar in 0.0zijn er meer planeten dan players over het algemeen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:38 schreef Doler12 het volgende:
Je neemt niet de hele planeet over, maar meer een regio. Dat word denk een belangrijk onderdeel met Dust 514 waar je huurlingen gaat inhuren om je buurman in elkaar te slaan en zijn gebied in te pikken
Hangt ervan af wat je maakt, maar gewone tech 1 spullen daar zal je idd geen vette winstmarges op hebben. Zorg iig dat je production efficiency op lvl 5 hebt.quote:Op maandag 5 april 2010 03:18 schreef Doler12 het volgende:
Heeft iemand nog tips om winst te halen met manufacturing? De prijzen zijn altijd zo laag dat je geen winst kunt maken.
Ik stuur ook wel een invite we weten natuurlijk wat wij er voor krijgenquote:Op maandag 5 april 2010 21:39 schreef Crashcat het volgende:
Als iemand een trial van 21 dagen wilt, pm mij dan. Ik stuur je zsm. een invite.
In ieder geval al de items die nu nog door CCP op de markt gezet worden. POS fuel bijvoorbeeld (enriched uranium etc.)quote:Op woensdag 7 april 2010 21:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Heeft iemand enig idee waar je de spullen van die planeet voor gaat gebruiken? Misschien leuk om te weten voordat ik mijn geld er in ga pompen.
De ervaring leert dat je dan blij mag zijn als je vandaag nog in kan loggenquote:
18:00 eve time is 20:00 Nederlandse zomertijdquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:17 schreef CamelNLD het volgende:
Hij was vannacht al down; volgens de site zou alles rond 18:00 weer moeten werken.
Zak mij benieuwen; server crashes weer natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
18:00 eve time is 20:00 Nederlandse zomertijd. En heel vaak loopt de downtime uit of zijn er problemen als je je client probeert up te daten
Ik gebruik liever de auto updater, die momenteel nog niet werkt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:42 schreef CamelNLD het volgende:
De client staat online
http://content.eveonline.com/evepremiumpatch127381-154366_m.exe
Een kwartier uitloop is niks voor CCP leert de ervaring.quote:
Service Unavailablequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een kwartier uitloop is niks voor CCP leert de ervaring.![]()
eveonline.com is ook zo traag als dikke stront het laatste half uur. Waarschijnlijk komt iedereen even kijken hoe het ervoor staat
ZOMG WAT EEN VERRASSING!!!1!111!!!quote:26/05/2010
EVE Online: Tyrannis deployment information
EVE Online: Tyrannis is still being deployed and our Quality Assurance department is running further testing. This is likely to continue beyond our original schedule and we will have an update for you at 18:00 UTC. We thank you for your continued patience.
THAT THIS CAN IN ICELAND!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Doler12 het volgende:
Dat dit kan in Eve online!
Ik hoor wel eens andere geluiden, tijdens de onverwachte downtime van een week of wat geleden zijn iig ook items/market orders 'verdwenen'quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef Ame_thyst het volgende:
CCP is altijd erg professioneel als het gaat om patches. De kans dat er iets misgaat is dan ook te verwaarlozen.
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja hoi, ik heb een vraag. Zo'n grote vloot, bestaand die alleen maar uit players?
Hmm.. wat grappig. Alleen er zal vast (nu) veel griefing zijn. Vind het jammer dat je er voor moet betalen.quote:
De meeste EVE spelers verdienen met het spelen van EVE genoeg geld, ISK om PLEX te kopen. Dat zijn timecodes van 30 dagen die je met ingame geld kan kopen van andere spelers die daar echt geld voor hebben neergelegd. Sommige spelers verdienen genoeg om meerdere accounts te onderhouden zonder daarvoor echt geld te betalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmm.. wat grappig. Alleen er zal vast (nu) veel griefing zijn. Vind het jammer dat je er voor moet betalen.Zijn er ook timecards of iets dergelijks? Of moet je ook nog hét spel kopen?
De eerste paar maanden ga je het idd moeilijk krijgen om genoeg te verdienen ingame om daar je timecards mee te kopen. Of je moet meteen voor het hardcore 'trading' gaan. Maar daar moet je maar zin in hebben en slim genoeg voor zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat apart. Maar je moet als beginner toch eerst wel steeds timecards kopen in de winkel? En wat versta je onder ingame geld? Hoe gaat dat te werk?
Target doen en schieten? Ik zou zeggen, zoek een nederlandse corp die ook newbs aanneemt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:42 schreef Catch_me het volgende:
Wie heeft er een goeie guide want ik snap er niks van
Ben bezig met alle learning skills te leren maar hoe versla je een groep piraten die je in je carreer missies tegenkomt :s??
Oké, bedanktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De eerste paar maanden ga je het idd moeilijk krijgen om genoeg te verdienen ingame om daar je timecards mee te kopen. Of je moet meteen voor het hardcore 'trading' gaan. Maar daar moet je maar zin in hebben en slim genoeg voor zijn.
Ik vraag me eigenlijk af: Hoeveel maanden zou het denk je ongeveer duren voordat je voortaan je game-tijd met ISK kunt betalen, dus dat je helemaal geen echt geld meer nodig hebt? Ga vanuit dat ik vooral op industry/trade richt, nog geen pvp doe en ongeveer 1-2 uur per dag speel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De eerste paar maanden ga je het idd moeilijk krijgen om genoeg te verdienen ingame om daar je timecards mee te kopen. Of je moet meteen voor het hardcore 'trading' gaan. Maar daar moet je maar zin in hebben en slim genoeg voor zijn.
Je zal eerst een startkapitaal opbrengen voordat je zinvol kan traden, denk aan 1 miljard ISK.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af: Hoeveel maanden zou het denk je ongeveer duren voordat je voortaan je game-tijd met ISK kunt betalen, dus dat je helemaal geen echt geld meer nodig hebt? Ga vanuit dat ik vooral op industry/trade richt, nog geen pvp doe en ongeveer 1-2 uur per dag speel.
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Ik ken iemand die in 3 maanden tijd 45 miljard bij elkaar had. En momenteel kost 30 dagen gametijd ongeveer 300 millioen (ja, die prijzen fluctueren aangezien het een pure vrije markt is zonder ingrijpen van CCP). Puur bezig gehouden met trading en wel elke dag 4 uur spelen ofzo. Maar dat moet je echt vol kunnen houden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af: Hoeveel maanden zou het denk je ongeveer duren voordat je voortaan je game-tijd met ISK kunt betalen, dus dat je helemaal geen echt geld meer nodig hebt? Ga vanuit dat ik vooral op industry/trade richt, nog geen pvp doe en ongeveer 1-2 uur per dag speel.
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Tja, wat is 'onder de knie hebben'? Het gaat er vooral om dat je de markt leert kennen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar dat traden he... ik heb 0,0 ervaring in EVE, ik ben zó noob, zal het lang duren voordat ik het bijvoorbeeld onder de knie heb?
Yep je kunt ook betalen met paypal!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah okay..jammer dat ze het spel niet gratis maken dan.
Edit accepteren ze ook paypal?
Ik heb een tijdje wat aan reselling gedaan (buy orders naar sell orders) en op zich hoef je er niet veel tijd aan kwijt te zijn ... is voornamelijk orders checken en eventueel veranderen, en zo nu en dan kijken of je niet beter naar andere items/regio's over kan stappen. Zeker de sell orders liepen uiteindelijk toch wel door, ook al was ik niet constant de goedkoopste. Een dag later log je in, hop weer 1 miljard rijker.quote:
Die gametime die je met ingame money kan kopen koop je ook niet van CCP.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah okay..jammer dat ze het spel niet gratis maken dan.
Edit accepteren ze ook paypal?
Voor mij ook, ik denk niet dat ik nog EVE zou spelen als ik niet mijn 2 accounts kon financieren met ingame money. Of iig 1 van de 2.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Henno het volgende:
Aan de andere kant kunnen hierdoor wel mensen gratis EVE spelen zolang ze maar genoeg ingame geld verdienen, wat voor sommigen in onze corp de reden is geweest om het spel te gaan spelen.
Paar uurtjes per dag is toch echt wel voldoende om genoeg isk voor PLEX te verdienenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Eve financieren met Plex's is in principe het spel spelen om het spel te kunnen spelen. Je bent 50% van je tijd bezig om geld te verdienen zodat je het spel kan blijven spelen, nou joepie. Ik zou dat echt niet redden met de tijd die ik heb om Eve te spelen, paar uurtjes per dag met minen/productie en datacore farmen.
Ik run trouwens een casual corp in Empire en we zoeken nog members. Paar Nederlands zou een leuke toevoeging zijn.
Weinig mensen zullen jou hun 'golden items' gaan vertellen. Dat leidt namelijk tot meer concurrentie waardoor die items niet meer zo 'golden' zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:11 schreef Dynd het volgende:
Even over dat traden he, er zijn zoveel items. Wat voor items zijn het beste om mee te traden (buy orders naar sell orders). Of tenminste, welke doen het altijd wel goed? Ik weet nu niet waar ik moet beginnen, en wat bijvoorbeeld veel gekocht wordt of niet.
Nou als je die van de character bedoelt die ik heb aangemaakt dan is dat:quote:
Klopt opzich wel. Maar dat maakt het ook wel uitdagendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef jesperrrrsss het volgende:
hmm ik denk er ook aan om het te gaan spelen .
maar het lijkt me toch nog wel moeilijk/ingewikkeld
Nou, de website is iig nog niet in de lucht, wat een verrassingquote:EVE Online is currently unavailable as we move our server, Tranquility, to a new location. This also requires us to close down our website. The server will be down from 09:00 to 15:00 UTC, our website is expected to be up as early as 12:00 UTC though.
Maar ik ben net begonnen en ik zoek nog mensen om gezellig samen te spelen. Interesses?quote:
Ik zou eens gaan kijken bij Eve Universityquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef Smight het volgende:
[..]
Maar ik ben net begonnen en ik zoek nog mensen om gezellig samen te spelen. Interesses?![]()
kun je me misschien een klein beetje helpen als het er op aan komt ??quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef Smight het volgende:
[..]
Maar ik ben net begonnen en ik zoek nog mensen om gezellig samen te spelen. Interesses?![]()
Is goed, zal eens kijken. Dank uquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou eens gaan kijken bij Eve University![]()
Er zijn veel corporations die zich speciaal op noobs richten. En aangezien het nogal een steile leercurve heeft raad ik je aan er zo één uit te zoeken
Is goed, maar ik ben ook net begonnen dus verwacht niet al te veelquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:08 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga mijn 14 dagen trail downloaden
see you in space
p.s
[..]
kun je me misschien een klein beetje helpen als het er op aan komt ??
edite: kut de website is down![]()
ik zal niets te moeilijk vragenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:11 schreef Smight het volgende:
[..]
Is goed, maar ik ben ook net begonnen dus verwacht niet al te veel. En ja de server doet het helaas ook nog niet
Die website had al rond een uur of 2 weer in de lucht moeten zijn, en de gameserver vanaf 5 uurquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:08 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga mijn 14 dagen trail downloaden
see you in space
p.s
[..]
kun je me misschien een klein beetje helpen als het er op aan komt ??
edite: kut de website is down![]()
Beetje jammer eigenlijk, had even zin om te spelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die website had al rond een uur of 2 weer in de lucht moeten zijn, en de gameserver vanaf 5 uur![]()
Wen er maar aan. Als CCP groot onderhoud of patches uitbrengt gaan ze vrijwel altijd erg ver over de geplande downtijd heen.
De dagelijkse downtijd duurt meestal niet het gereserveerde uur wat er voor staat, maar zodra er iets speciaals op stapel staat mag je rustig zo 2 uur erbij rekenen. En daar zitten we nu al ruim overheen zelfs.
Ze verhuizen de server. "Onderhoud" dus, geen nieuwe patch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef jesperrrrsss het volgende:
wat voor grote patch is er dan ?
p.s ik heb ook wow gespeeld![]()
maar als daar een patch uit kwam was er weer een nieuw stuk verhaal er bij ,
zit er ook maar enige verhaal lijn in EVE?
Het achtergrond verhaal van EVE is heel wat beter dan die van WOW.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef jesperrrrsss het volgende:
wat voor grote patch is er dan ?
p.s ik heb ook wow gespeeld![]()
maar als daar een patch uit kwam was er weer een nieuw stuk verhaal er bij ,
zit er ook maar enige verhaal lijn in EVE?
tnx.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het achtergrond verhaal van EVE is heel wat beter dan die van WOW.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Year_YC105
Fijn dit word dus 23:00quote:EVE Online is currently unavailable as we move our server, Tranquility, to a new location. This also requires us to close down our website. The server will be down from 09:00 to 21:00 UTC.
We thank you for your patience and look forward to seeing you join us in EVE Online!
En volkomen onzichtbaar. Tenzij je in je webbrowser al die meuk gaat zitten lezenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het achtergrond verhaal van EVE is heel wat beter dan die van WOW.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Year_YC105
eigenlijk is die begin trailer met van wat EVE en new eden is en dat de wormhole dicht ging alles dood ging behalve vier rassen en dat zijn de die en de dat enzquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En volkomen onzichtbaar. Tenzij je in je webbrowser al die meuk gaat zitten lezen
Leuk foutje dan. Maar wat ik me dus afvraag. Waarom verplaatsen ze die server niet gewoon 's nachts wanneer de meeste mensen niet spelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 06:53 schreef angel008 het volgende:
[..]
hehe inmiddels foutje in hun db en nu word het vanmiddag vandaag woops anyone ?
Het spel wordt over de hele wereld gespeeldquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:11 schreef Smight het volgende:
[..]
Leuk foutje dan. Maar wat ik me dus afvraag. Waarom verplaatsen ze die server niet gewoon 's nachts wanneer de meeste mensen niet spelen
Ik helaas nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef Doler12 het volgende:
Ik ben blij dat ik een long term skill aan het trainen ben, zag de bui al hangen.
Zo als Ame_thyst al zegt ze doen altijd wat fout dus het beste is om voorbereidt te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:33 schreef Smight het volgende:
[..]
Ik helaas niethij zou nu ong klaar zijn denk ik.
yup met updates en patches altijd gewoon 5 dagen of langere skill aanzetten eter safe then sorryquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Heerlijk toch dit
Als CCP iets doet, of het nu patchen is, een database update of wat dan ook, het gaat altijd fout.
Niet voor niets waarschuwde al de veteranen afgelopen week al dat de DT fors langer zou worden dan CCP beweerde.
Vind het wel een soort van charme hebben, hoort gewoon bij EVE
18 dagen op mijn mainquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef angel008 het volgende:
[..]
yup met updates en patches altijd gewoon 5 dagen of langere skill aanzetten eter safe then sorry
overigens is dit wel de langste dt in jaren
quote:UPDATE: 12:00 GMT, we estimate bringing everything back online near 16:00 GMT on Thursday, June 24, after several rounds of extra testing.
Godverdomme, nou ja, morgenvroeg de wekker dan nog maar 5 minuten eerder zetten om skill te wisselen....quote:
Ja, dat dacht ik gisteren rond deze tijd ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:01 schreef TheGaffer het volgende:
Nog 2 uurtjes!
Handelen in exotic dansers.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de beste manier om heel erg veel geld te verdienen op de lange termijn?
In Jita scammenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de beste manier om heel erg veel geld te verdienen op de lange termijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |