Instant-buy dus, gelijk aangeschaft!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Op Steam kost EVE nu 2¤
*edit*
En dat is inclusief 30 dagen gameplay![]()
hij is voor mac hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik kan helaas geen demo draaien op de mac, is het zo'n world of warcraft spel waar echt veel tijd ingestoken moet worden? Of kun je gewoon af en toe een potje spelen?
Kan je dat ook op een bestaand account gebruiken?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Op Steam kost EVE nu 2¤
*edit*
En dat is inclusief 30 dagen gameplay![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik kan helaas geen demo draaien op de mac, is het zo'n world of warcraft spel waar echt veel tijd ingestoken moet worden? Of kun je gewoon af en toe een potje spelen?
U hebt een pm.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:04 schreef Dynd het volgende:
Hmm, ik denk dat ik eerst een 21-day trail ga doen en daarna de game voor $2 activeer. Zo heb ik 51 gratis speeldagen. Wilt iemand mij een 21day trail geven?
Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet gaat werken.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:04 schreef Dynd het volgende:
Hmm, ik denk dat ik eerst een 21-day trail ga doen en daarna de game voor $2 activeer. Zo heb ik 51 gratis speeldagen. Wilt iemand mij een 21day trail geven?
Dan zou die 21 dagen trial wel een farce zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet gaat werken.
Bedankt man!quote:
Jawel, kijk maar op de Steam forums.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet gaat werken.
Wel snel zijn met je mail geven dan kan ik het nu regelen voor ik naar de kroeg ga om voetbal te kijken, als dat daarna moet gebeuren bestaat er kans dat het niet helemaal goed gaat komenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:43 schreef Dynd het volgende:
[..]
Bedankt man!![]()
[..]
Jawel, kijk maar op de Steam forums.
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:53 schreef Catch_me het volgende:
Kan ik hier van iemand misschien een 21 day trial krijgen? Ik heb op steam eve voor 2 euro gekocht maar nog niet geactiveerd zodat ik 51 dagen ipv 30 kan spelen
Zou je hem naar cubegamer01 AT hotmail puntje com willen sturenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je hebt PM!
edit: Je inbox is vol
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:41 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Zou je hem naar cubegamer01 AT hotmail puntje com willen sturenHeb een PM ban
Waar zit je en welke missie is het? Vraag anders ook in de helpmymission channel of dutch channel.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:05 schreef Smight het volgende:
Kan iemand mij helpen met een epic arc missie?
Heb hem gekregen, superquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:02 schreef Smight het volgende:
yes mijn eerste epic arc gedaan, is er een dutch channel?
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:54 schreef Schroevendraaier het volgende:
argh kom nu pas achter dat Eve nu maar 2 euries kost, alleen de actie duurt nu nog maar 5 minuten. Heb zelf geen van die betalingsmethodes die er tussen zitten (doe het altijd via IDeal), en er daarvoor eentje nog aanmaken ga ik nu niet meer redden
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:56 schreef Cudles het volgende:
Ik heb me account al geactiveerd voor die 2 euro. Kan ik dan nog die 21 trial krijgen?
Was jij het die een corp zocht voor "de fun and ropes van EvE"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:15 schreef matjek het volgende:
Na enkele trials en de Steam aanbieding van vorig jaar heb ik de game toch maar weer aangeschaft. Je kan het toch ook echt niet laten liggen voor twee euro
Nu ben ik op zoek naar een leuke corp waar ik de fijne kneepjes van EVE kan leren. Kennen jullie nog leuke corps voor beginners ? Of kan ik het beste weer terug gaan naar EVE University?
Ik heb ingame nog niet naar corps gevraagd, dus neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:10 schreef Cudles het volgende:
[..]
Was jij het die een corp zocht voor "de fun and ropes van EvE"
Zo gaat dat iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:17 schreef Dynd het volgende:
Ugh, echt elke mogelijke username is al ingenomen.
Haha heb in ieder geval vaak zat de trail gespeeldquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:17 schreef Dynd het volgende:
Ugh, echt elke mogelijke username (zonder nummers) is al ingenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |